|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Propozycje - Salamandria
Skuzz - 15-12-2016, 18:57
Mixerslayer napisał/a: | wisla12h napisał/a: | Ludzie! Co wy tak się spinacie o to pvp? Ochrona pvp była wprowadzona na Salamandrii ze wzgldu na duże straty expa i golda na wysokich lvlach w walkach pvp...tego już nie ma! Więc i nie ma powodu dla ochrony. W dodatku nic się nie zmienia....jedynie skończy się zostawianie postaci na mapie! Amen |
I przy okazji będzie można stracić cenną rzecz z EQ jak jakiś noob zaatakuje Cię w trakcie walki |
w trakcie walki z bossem nie mozna atakowac graczy zreszta to dotyczny prota na głownej mapie salamandrii a nie reszty typu grota smoka itp
wisla12h - 15-12-2016, 19:41
Wszystkie argumenty obalone...Nie ma złych stron usunięcia ochrony z Salamandrii...Po prostu ochrona musi zostać zlikwidowana
idecekRR - 18-12-2016, 12:42
Oczywiście ZA .. sam chciałem o tym pisać ale nie miałem kiedy ktoś jak nie bedzie chciał walczyć niech sobie siedzi w mieście, boisz sie o dobre eq to sobie powiększ depo , schowaj je tam a biegaj w drewnianym Teraz chce sobie postać w miejscu gdzie może mnie ktoś zaatakować to musze wchodzić do jaskini zamiast sobie stać ładnie pod miastem :O
Zykke - 19-12-2016, 08:12
Postanowiłem założyć tu konto i napisać co myślę o pomyśle autora głównie z powodu iż w tym temacie reprezentowane są tylko opinie graczy typowo pvp ( i tych najbardziej aktywnych) a nie bardzo słychać o tych grających na fabułę.
Propozycję o zniesieniu pvp uważam za złą oraz jako ostateczny cios w ''casualowych'' graczy MFO. Dla większości użytkowników jedynym i ostatecznym argumentem zniesienia ochrony jest to, że im tak się podoba i tyle ... ręcę opadają. Wierzcie lub nie ale naprawdę są tutaj obecni gracze których nie rajcuje ganianie się po mapie czy ciągłe sprawdzanie kto jest akurat online w obawie przed jakimś graczem pvp. Nie mamy ani czasu ani umiejętności ani uzbrojenia pozwalającego mieć choć cień szans z tymi co zawsze mają odpowiednie eq na swoj lv ( który niejednokrotnie jest zatrzymany dzięki usłudze).
Porady by powiększyć depozyt, kupić sobie ochronę itp można sobie darować również gdyż nie wydaję na tą grę pieniędzy, a zgodnie z regulaminem tacy gracze są traktowani na równi z tymi co plny często wydają. Czy naprawdę wpłata powiedzmy 10 zł by choć chwile w spokoju zagrać uważacie za normalne rozwiązanie? Ja zdecydowanie nie.
OD ZAWSZE Salamandria była dla nas Azylem, jedynym miejscem gdzie w spokoju można było sobie poexpić. DLaczego więc teraz miało by to ulec zmianie? Bo kilkudziesięciu pvp-owcom zaczyna się nudzić na wysokich levelach? A gdzie zdanie innych ludzi którzy również od wielu lat grają w tą wspaniałą gre? Nie chce być na straconej pozycji, a argumenty żebym siedział w zamku albo, że się boje są na poziomie kilkulatka. Chciałbym się skupić na rozwoju postaci, a nie na panicznym oglądaniu się czy przypadkiem nie ma za rogiem kogoś by mnie zabić.
Dlatego też uważam, że Salamandria powinna zostać jako jedyne miejsce z ochroną by dać chwile wytchnienia tym grającym na fabułę. Mam nadzieję, że w podjęciu ostatecznej decyzji zostanie również uwzględnione zdanie ''casualowych'' graczy.
Pozdrawiam wszystkich maniaków MFO
Zykke
Aquagen - 19-12-2016, 13:48
Zykke napisał/a: | OD ZAWSZE Salamandria była dla nas Azylem, jedynym miejscem gdzie w spokoju można było sobie poexpić. DLaczego więc teraz miało by to ulec zmianie? Bo kilkudziesięciu pvp-owcom zaczyna się nudzić na wysokich levelach? A gdzie zdanie innych ludzi którzy również od wielu lat grają w tą wspaniałą gre? Nie chce być na straconej pozycji, a argumenty żebym siedział w zamku albo, że się boje są na poziomie kilkulatka. Chciałbym się skupić na rozwoju postaci, a nie na panicznym oglądaniu się czy przypadkiem nie ma za rogiem kogoś by mnie zabić. |
Temat "azylu" został wyjaśniony wcześniej. Na salamandrii nie było pvp na mapie (tylko poszczególne lokacje) ze względu na to, że straty bardzo ciężko odrobić. Na świecie 6 drop jest zwiększony, a straty jak w przypadku s1, zatem jest to uczciwa zmiana.
Co do biegania i ganiania ludzi po mapie, osobiście gram na fabułę jedną postacią, a drugą na pvp. Jakoś kiedy byłem na arkadii nie miałem żadnego problemu z unikaniem walk, dopiero około 70 poziomu, przez przypadek sam kogoś zaatakowałem (zakręciłem się i pomyliłem postaci). Unikanie walk na Salamandrii byłoby takie samo, jak jest teraz na Arkadii.
Zykke napisał/a: | Dlatego też uważam, że Salamandria powinna zostać jako jedyne miejsce z ochroną by dać chwile wytchnienia tym grającym na fabułę. Mam nadzieję, że w podjęciu ostatecznej decyzji zostanie również uwzględnione zdanie ''casualowych'' graczy. |
Zdanie wszystkich graczy się liczy, więc zapewne powstanie ankieta.
wisla12h - 19-12-2016, 14:28
Zykke napisał/a: | Postanowiłem założyć tu konto i napisać co myślę o pomyśle autora głównie z powodu iż w tym temacie reprezentowane są tylko opinie graczy typowo pvp ( i tych najbardziej aktywnych) a nie bardzo słychać o tych grających na fabułę.
Propozycję o zniesieniu pvp uważam za złą oraz jako ostateczny cios w ''casualowych'' graczy MFO. Dla większości użytkowników jedynym i ostatecznym argumentem zniesienia ochrony jest to, że im tak się podoba i tyle ... ręcę opadają. Wierzcie lub nie ale naprawdę są tutaj obecni gracze których nie rajcuje ganianie się po mapie czy ciągłe sprawdzanie kto jest akurat online w obawie przed jakimś graczem pvp. Nie mamy ani czasu ani umiejętności ani uzbrojenia pozwalającego mieć choć cień szans z tymi co zawsze mają odpowiednie eq na swoj lv ( który niejednokrotnie jest zatrzymany dzięki usłudze).
Porady by powiększyć depozyt, kupić sobie ochronę itp można sobie darować również gdyż nie wydaję na tą grę pieniędzy, a zgodnie z regulaminem tacy gracze są traktowani na równi z tymi co plny często wydają. Czy naprawdę wpłata powiedzmy 10 zł by choć chwile w spokoju zagrać uważacie za normalne rozwiązanie? Ja zdecydowanie nie.
OD ZAWSZE Salamandria była dla nas Azylem, jedynym miejscem gdzie w spokoju można było sobie poexpić. DLaczego więc teraz miało by to ulec zmianie? Bo kilkudziesięciu pvp-owcom zaczyna się nudzić na wysokich levelach? A gdzie zdanie innych ludzi którzy również od wielu lat grają w tą wspaniałą gre? Nie chce być na straconej pozycji, a argumenty żebym siedział w zamku albo, że się boje są na poziomie kilkulatka. Chciałbym się skupić na rozwoju postaci, a nie na panicznym oglądaniu się czy przypadkiem nie ma za rogiem kogoś by mnie zabić.
Dlatego też uważam, że Salamandria powinna zostać jako jedyne miejsce z ochroną by dać chwile wytchnienia tym grającym na fabułę. Mam nadzieję, że w podjęciu ostatecznej decyzji zostanie również uwzględnione zdanie ''casualowych'' graczy.
Pozdrawiam wszystkich maniaków MFO
Zykke |
Nic się pod tym względem nie zmieni...A zmieni się jedynie to, że nie będzie się zostawiało postaci na polu i nie będzie się odchodziło od komputera podczas expienia A niebezpieczeństwo, że podczas podróży możesz zostać zaatakowany po prostu wpisuje się idealnie w klimat gry! Piękna sprawa! I mam nadzieję, że pvp na Salamandrii zostanie odblokowane. A no i oczywiście po raz kolejny podkreślam, że powód, dla którego blokada została wprowadzona, już dawno przestał istnieć
Star Boy v1 - 19-12-2016, 15:58
także popieram!:)
Frezus - 19-12-2016, 23:53
Zykke fajnie sformułowana merytorycznie wypowiedz z uwzględnieniem istotnych argumentów. W pełni bym się z Tobą zgodził, jeżeli wziąłbyś pod uwagę fakt, że to jest świat tzw. szybki.
Oznacza to, że zyskujemy wszystko 4x szybciej.
Rozumiem, że ciężko się gra na wysokim poziomie i niełatwo przychodzi wbicie poziomu, czy pokonanie bossa, ale tu chodzi o to, że exp jest tak zwielokrotniony, że gracze typowo nazwijmy to fabułowi, nie tracą wielkich kokosów na kilku walkach, a odrabianie przychodzi na pewno zdecydowanie łatwiej niż powiedzmy sobie na świecie 1+2+4
Mixerslayer - 20-12-2016, 01:21
Zykke napisał/a: | Postanowiłem założyć tu konto i napisać co myślę o pomyśle autora głównie z powodu iż w tym temacie reprezentowane są tylko opinie graczy typowo pvp ( i tych najbardziej aktywnych) a nie bardzo słychać o tych grających na fabułę.
Propozycję o zniesieniu pvp uważam za złą oraz jako ostateczny cios w ''casualowych'' graczy MFO. Dla większości użytkowników jedynym i ostatecznym argumentem zniesienia ochrony jest to, że im tak się podoba i tyle ... ręcę opadają. Wierzcie lub nie ale naprawdę są tutaj obecni gracze których nie rajcuje ganianie się po mapie czy ciągłe sprawdzanie kto jest akurat online w obawie przed jakimś graczem pvp. Nie mamy ani czasu ani umiejętności ani uzbrojenia pozwalającego mieć choć cień szans z tymi co zawsze mają odpowiednie eq na swoj lv ( który niejednokrotnie jest zatrzymany dzięki usłudze).
Porady by powiększyć depozyt, kupić sobie ochronę itp można sobie darować również gdyż nie wydaję na tą grę pieniędzy, a zgodnie z regulaminem tacy gracze są traktowani na równi z tymi co plny często wydają. Czy naprawdę wpłata powiedzmy 10 zł by choć chwile w spokoju zagrać uważacie za normalne rozwiązanie? Ja zdecydowanie nie.
OD ZAWSZE Salamandria była dla nas Azylem, jedynym miejscem gdzie w spokoju można było sobie poexpić. DLaczego więc teraz miało by to ulec zmianie? Bo kilkudziesięciu pvp-owcom zaczyna się nudzić na wysokich levelach? A gdzie zdanie innych ludzi którzy również od wielu lat grają w tą wspaniałą gre? Nie chce być na straconej pozycji, a argumenty żebym siedział w zamku albo, że się boje są na poziomie kilkulatka. Chciałbym się skupić na rozwoju postaci, a nie na panicznym oglądaniu się czy przypadkiem nie ma za rogiem kogoś by mnie zabić.
Dlatego też uważam, że Salamandria powinna zostać jako jedyne miejsce z ochroną by dać chwile wytchnienia tym grającym na fabułę. Mam nadzieję, że w podjęciu ostatecznej decyzji zostanie również uwzględnione zdanie ''casualowych'' graczy.
Pozdrawiam wszystkich maniaków MFO
Zykke |
Wszystko ślicznie wyjaśnione w 1 poście.
Jeśli admin zniesie ochronę na Salamandrii będzie to zwykły brak szacunku do graczy, którzy zawsze grali na takich, a nie innych zasadach.
MiT - 20-12-2016, 18:28
Przy 1k online ludzie expili, więc teraz nie powinno być problemu tym bardziej na Salamandrii. Nie szukajmy dziury w całym, argumentów za i przeciw zawsze można przytaczać w nieskończoność, a stać w miejscu nie wypada trzeba działać.
Mixerslayer - 20-12-2016, 20:48
I dziwnym trafem "za" są zawsze Ci, którzy mają najlepsze rankingi i EQ. Nic nowego. Zero poszanowania dla graczy, którzy nie są orłami. Nachapać się bez wysiłku, to wasze motto.
Aquagen - 20-12-2016, 21:17
Mixerslayer napisał/a: | I dziwnym trafem "za" są zawsze Ci, którzy mają najlepsze rankingi i EQ. Nic nowego. Zero poszanowania dla graczy, którzy nie są orłami. Nachapać się bez wysiłku, to wasze motto. |
Będzie ankieta, więc wybór należy do wszystkich graczy. W czym Ci to przeszkadza jeśli wejdzie? Na s6 i tak wyjątkowo szybko się expi. Przy 50 osobach online, ile z nich znajduje się w Twoim przedziale? W najlepszym wypadku jedna, góra dwie. Zamiast zostawiać postać na polu, po prostu zostawisz ją w mieście.
Chaox - 21-12-2016, 03:00
Dla mnie od zawsze łapanie po mapie ludzi, którzy są całkowicie nieprzygotowani albo nie chcą walczyć było bardzo smutne. Jestem fabułowcem i w sumie mam taki poziom, że już mnie nikt nie złapie na mapie ale wiem co czują inni. Dobrze ujęte w krótkiej wypowiedzi:
Mixerslayer napisał/a: | I dziwnym trafem "za" są zawsze Ci, którzy mają najlepsze rankingi i EQ. Nic nowego. Zero poszanowania dla graczy, którzy nie są orłami. Nachapać się bez wysiłku, to wasze motto. |
Są turnieje, pojedynki, można normalnie umawiać się na walki z chętnymi ludźmi. Zniesienie ochrony byłoby takim lekkim dobiciem ludzi którzy skupiają się na fabule. I argumenty typu, że na wysokim lvlu łatwiej się odrabia nie są trafne. Niektórzy po prostu nie mają ochoty walczyć i każdy powinien to uszanować.
Szanujmy cudze zdanie, decyzje i siebie nawzajem. Więc także myślę, że:
Mixerslayer napisał/a: | Jeśli admin zniesie ochronę na Salamandrii będzie to zwykły brak szacunku do graczy, którzy zawsze grali na takich, a nie innych zasadach. |
Ciekawe jakby wyglądał ranking gdyby nie było takich łapanek ludzi z zaskoczenia tylko normalne walki pvp. Chciałem też przypomnieć, że w grach MMORPG rozróżniamy 2 sytuacje, PVP kiedy dwójka graczy mierzy siły w świadomej walce i PK (player kill) którego chyba nie będę komentował. Różne będziecie mieli na ten temat zdanie, niektórzy użyją argumentu, że to tylko gra i będą mieli rację ale jednak każdy wie, że jest to jakiś rodzaj braku szacunku do drugiej osoby. W sumie nic poważnego ale nadal uprzykrzamy komuś grę.
Star Boy v1 - 21-12-2016, 20:09
swietnie Tomi, nowe zmiany zacheca graczy do gry!
Mixerslayer - 21-12-2016, 21:53
I zdecydowanie zniechęcą tych, którzy chcieli grać uczciwie na starych zasadach
To jest tzw. strzał w stopę.
|
|