My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Propozycje - Salamandria

Skuzz - 15-12-2016, 18:57

Mixerslayer napisał/a:
wisla12h napisał/a:
Ludzie! Co wy tak się spinacie o to pvp? Ochrona pvp była wprowadzona na Salamandrii ze wzgldu na duże straty expa i golda na wysokich lvlach w walkach pvp...tego już nie ma! Więc i nie ma powodu dla ochrony. W dodatku nic się nie zmienia....jedynie skończy się zostawianie postaci na mapie! Amen



I przy okazji będzie można stracić cenną rzecz z EQ jak jakiś noob zaatakuje Cię w trakcie walki


w trakcie walki z bossem nie mozna atakowac graczy zreszta to dotyczny prota na głownej mapie salamandrii a nie reszty typu grota smoka itp

wisla12h - 15-12-2016, 19:41

Wszystkie argumenty obalone...Nie ma złych stron usunięcia ochrony z Salamandrii...Po prostu ochrona musi zostać zlikwidowana :)
idecekRR - 18-12-2016, 12:42

Oczywiście ZA .. sam chciałem o tym pisać ale nie miałem kiedy :( ktoś jak nie bedzie chciał walczyć niech sobie siedzi w mieście, boisz sie o dobre eq to sobie powiększ depo , schowaj je tam a biegaj w drewnianym ;) Teraz chce sobie postać w miejscu gdzie może mnie ktoś zaatakować to musze wchodzić do jaskini zamiast sobie stać ładnie pod miastem :O
Zykke - 19-12-2016, 08:12

Postanowiłem założyć tu konto i napisać co myślę o pomyśle autora głównie z powodu iż w tym temacie reprezentowane są tylko opinie graczy typowo pvp ( i tych najbardziej aktywnych) a nie bardzo słychać o tych grających na fabułę.

Propozycję o zniesieniu pvp uważam za złą oraz jako ostateczny cios w ''casualowych'' graczy MFO. Dla większości użytkowników jedynym i ostatecznym argumentem zniesienia ochrony jest to, że im tak się podoba i tyle ... ręcę opadają. Wierzcie lub nie ale naprawdę są tutaj obecni gracze których nie rajcuje ganianie się po mapie czy ciągłe sprawdzanie kto jest akurat online w obawie przed jakimś graczem pvp. Nie mamy ani czasu ani umiejętności ani uzbrojenia pozwalającego mieć choć cień szans z tymi co zawsze mają odpowiednie eq na swoj lv ( który niejednokrotnie jest zatrzymany dzięki usłudze).

Porady by powiększyć depozyt, kupić sobie ochronę itp można sobie darować również gdyż nie wydaję na tą grę pieniędzy, a zgodnie z regulaminem tacy gracze są traktowani na równi z tymi co plny często wydają. Czy naprawdę wpłata powiedzmy 10 zł by choć chwile w spokoju zagrać uważacie za normalne rozwiązanie? Ja zdecydowanie nie.

OD ZAWSZE Salamandria była dla nas Azylem, jedynym miejscem gdzie w spokoju można było sobie poexpić. DLaczego więc teraz miało by to ulec zmianie? Bo kilkudziesięciu pvp-owcom zaczyna się nudzić na wysokich levelach? A gdzie zdanie innych ludzi którzy również od wielu lat grają w tą wspaniałą gre? Nie chce być na straconej pozycji, a argumenty żebym siedział w zamku albo, że się boje są na poziomie kilkulatka. Chciałbym się skupić na rozwoju postaci, a nie na panicznym oglądaniu się czy przypadkiem nie ma za rogiem kogoś by mnie zabić.

Dlatego też uważam, że Salamandria powinna zostać jako jedyne miejsce z ochroną by dać chwile wytchnienia tym grającym na fabułę. Mam nadzieję, że w podjęciu ostatecznej decyzji zostanie również uwzględnione zdanie ''casualowych'' graczy.

Pozdrawiam wszystkich maniaków MFO
Zykke

Aquagen - 19-12-2016, 13:48

Zykke napisał/a:
OD ZAWSZE Salamandria była dla nas Azylem, jedynym miejscem gdzie w spokoju można było sobie poexpić. DLaczego więc teraz miało by to ulec zmianie? Bo kilkudziesięciu pvp-owcom zaczyna się nudzić na wysokich levelach? A gdzie zdanie innych ludzi którzy również od wielu lat grają w tą wspaniałą gre? Nie chce być na straconej pozycji, a argumenty żebym siedział w zamku albo, że się boje są na poziomie kilkulatka. Chciałbym się skupić na rozwoju postaci, a nie na panicznym oglądaniu się czy przypadkiem nie ma za rogiem kogoś by mnie zabić.


Temat "azylu" został wyjaśniony wcześniej. Na salamandrii nie było pvp na mapie (tylko poszczególne lokacje) ze względu na to, że straty bardzo ciężko odrobić. Na świecie 6 drop jest zwiększony, a straty jak w przypadku s1, zatem jest to uczciwa zmiana.

Co do biegania i ganiania ludzi po mapie, osobiście gram na fabułę jedną postacią, a drugą na pvp. Jakoś kiedy byłem na arkadii nie miałem żadnego problemu z unikaniem walk, dopiero około 70 poziomu, przez przypadek sam kogoś zaatakowałem (zakręciłem się i pomyliłem postaci). Unikanie walk na Salamandrii byłoby takie samo, jak jest teraz na Arkadii.

Zykke napisał/a:
Dlatego też uważam, że Salamandria powinna zostać jako jedyne miejsce z ochroną by dać chwile wytchnienia tym grającym na fabułę. Mam nadzieję, że w podjęciu ostatecznej decyzji zostanie również uwzględnione zdanie ''casualowych'' graczy.


Zdanie wszystkich graczy się liczy, więc zapewne powstanie ankieta. ;)

wisla12h - 19-12-2016, 14:28

Zykke napisał/a:
Postanowiłem założyć tu konto i napisać co myślę o pomyśle autora głównie z powodu iż w tym temacie reprezentowane są tylko opinie graczy typowo pvp ( i tych najbardziej aktywnych) a nie bardzo słychać o tych grających na fabułę.

Propozycję o zniesieniu pvp uważam za złą oraz jako ostateczny cios w ''casualowych'' graczy MFO. Dla większości użytkowników jedynym i ostatecznym argumentem zniesienia ochrony jest to, że im tak się podoba i tyle ... ręcę opadają. Wierzcie lub nie ale naprawdę są tutaj obecni gracze których nie rajcuje ganianie się po mapie czy ciągłe sprawdzanie kto jest akurat online w obawie przed jakimś graczem pvp. Nie mamy ani czasu ani umiejętności ani uzbrojenia pozwalającego mieć choć cień szans z tymi co zawsze mają odpowiednie eq na swoj lv ( który niejednokrotnie jest zatrzymany dzięki usłudze).

Porady by powiększyć depozyt, kupić sobie ochronę itp można sobie darować również gdyż nie wydaję na tą grę pieniędzy, a zgodnie z regulaminem tacy gracze są traktowani na równi z tymi co plny często wydają. Czy naprawdę wpłata powiedzmy 10 zł by choć chwile w spokoju zagrać uważacie za normalne rozwiązanie? Ja zdecydowanie nie.

OD ZAWSZE Salamandria była dla nas Azylem, jedynym miejscem gdzie w spokoju można było sobie poexpić. DLaczego więc teraz miało by to ulec zmianie? Bo kilkudziesięciu pvp-owcom zaczyna się nudzić na wysokich levelach? A gdzie zdanie innych ludzi którzy również od wielu lat grają w tą wspaniałą gre? Nie chce być na straconej pozycji, a argumenty żebym siedział w zamku albo, że się boje są na poziomie kilkulatka. Chciałbym się skupić na rozwoju postaci, a nie na panicznym oglądaniu się czy przypadkiem nie ma za rogiem kogoś by mnie zabić.

Dlatego też uważam, że Salamandria powinna zostać jako jedyne miejsce z ochroną by dać chwile wytchnienia tym grającym na fabułę. Mam nadzieję, że w podjęciu ostatecznej decyzji zostanie również uwzględnione zdanie ''casualowych'' graczy.

Pozdrawiam wszystkich maniaków MFO
Zykke


Nic się pod tym względem nie zmieni...A zmieni się jedynie to, że nie będzie się zostawiało postaci na polu i nie będzie się odchodziło od komputera podczas expienia :) A niebezpieczeństwo, że podczas podróży możesz zostać zaatakowany po prostu wpisuje się idealnie w klimat gry! Piękna sprawa! I mam nadzieję, że pvp na Salamandrii zostanie odblokowane. A no i oczywiście po raz kolejny podkreślam, że powód, dla którego blokada została wprowadzona, już dawno przestał istnieć

Star Boy v1 - 19-12-2016, 15:58

także popieram!:)
Frezus - 19-12-2016, 23:53

Zykke fajnie sformułowana merytorycznie wypowiedz z uwzględnieniem istotnych argumentów. W pełni bym się z Tobą zgodził, jeżeli wziąłbyś pod uwagę fakt, że to jest świat tzw. szybki.
Oznacza to, że zyskujemy wszystko 4x szybciej.
Rozumiem, że ciężko się gra na wysokim poziomie i niełatwo przychodzi wbicie poziomu, czy pokonanie bossa, ale tu chodzi o to, że exp jest tak zwielokrotniony, że gracze typowo nazwijmy to fabułowi, nie tracą wielkich kokosów na kilku walkach, a odrabianie przychodzi na pewno zdecydowanie łatwiej niż powiedzmy sobie na świecie 1+2+4 ;)

Mixerslayer - 20-12-2016, 01:21

Zykke napisał/a:
Postanowiłem założyć tu konto i napisać co myślę o pomyśle autora głównie z powodu iż w tym temacie reprezentowane są tylko opinie graczy typowo pvp ( i tych najbardziej aktywnych) a nie bardzo słychać o tych grających na fabułę.

Propozycję o zniesieniu pvp uważam za złą oraz jako ostateczny cios w ''casualowych'' graczy MFO. Dla większości użytkowników jedynym i ostatecznym argumentem zniesienia ochrony jest to, że im tak się podoba i tyle ... ręcę opadają. Wierzcie lub nie ale naprawdę są tutaj obecni gracze których nie rajcuje ganianie się po mapie czy ciągłe sprawdzanie kto jest akurat online w obawie przed jakimś graczem pvp. Nie mamy ani czasu ani umiejętności ani uzbrojenia pozwalającego mieć choć cień szans z tymi co zawsze mają odpowiednie eq na swoj lv ( który niejednokrotnie jest zatrzymany dzięki usłudze).

Porady by powiększyć depozyt, kupić sobie ochronę itp można sobie darować również gdyż nie wydaję na tą grę pieniędzy, a zgodnie z regulaminem tacy gracze są traktowani na równi z tymi co plny często wydają. Czy naprawdę wpłata powiedzmy 10 zł by choć chwile w spokoju zagrać uważacie za normalne rozwiązanie? Ja zdecydowanie nie.

OD ZAWSZE Salamandria była dla nas Azylem, jedynym miejscem gdzie w spokoju można było sobie poexpić. DLaczego więc teraz miało by to ulec zmianie? Bo kilkudziesięciu pvp-owcom zaczyna się nudzić na wysokich levelach? A gdzie zdanie innych ludzi którzy również od wielu lat grają w tą wspaniałą gre? Nie chce być na straconej pozycji, a argumenty żebym siedział w zamku albo, że się boje są na poziomie kilkulatka. Chciałbym się skupić na rozwoju postaci, a nie na panicznym oglądaniu się czy przypadkiem nie ma za rogiem kogoś by mnie zabić.

Dlatego też uważam, że Salamandria powinna zostać jako jedyne miejsce z ochroną by dać chwile wytchnienia tym grającym na fabułę. Mam nadzieję, że w podjęciu ostatecznej decyzji zostanie również uwzględnione zdanie ''casualowych'' graczy.

Pozdrawiam wszystkich maniaków MFO
Zykke


Wszystko ślicznie wyjaśnione w 1 poście.
Jeśli admin zniesie ochronę na Salamandrii będzie to zwykły brak szacunku do graczy, którzy zawsze grali na takich, a nie innych zasadach.

MiT - 20-12-2016, 18:28

Przy 1k online ludzie expili, więc teraz nie powinno być problemu tym bardziej na Salamandrii. Nie szukajmy dziury w całym, argumentów za i przeciw zawsze można przytaczać w nieskończoność, a stać w miejscu nie wypada trzeba działać.
Mixerslayer - 20-12-2016, 20:48

I dziwnym trafem "za" są zawsze Ci, którzy mają najlepsze rankingi i EQ. Nic nowego. Zero poszanowania dla graczy, którzy nie są orłami. Nachapać się bez wysiłku, to wasze motto.
Aquagen - 20-12-2016, 21:17

Mixerslayer napisał/a:
I dziwnym trafem "za" są zawsze Ci, którzy mają najlepsze rankingi i EQ. Nic nowego. Zero poszanowania dla graczy, którzy nie są orłami. Nachapać się bez wysiłku, to wasze motto.


Będzie ankieta, więc wybór należy do wszystkich graczy. W czym Ci to przeszkadza jeśli wejdzie? Na s6 i tak wyjątkowo szybko się expi. Przy 50 osobach online, ile z nich znajduje się w Twoim przedziale? W najlepszym wypadku jedna, góra dwie. Zamiast zostawiać postać na polu, po prostu zostawisz ją w mieście.

Chaox - 21-12-2016, 03:00

Dla mnie od zawsze łapanie po mapie ludzi, którzy są całkowicie nieprzygotowani albo nie chcą walczyć było bardzo smutne. Jestem fabułowcem i w sumie mam taki poziom, że już mnie nikt nie złapie na mapie ale wiem co czują inni. Dobrze ujęte w krótkiej wypowiedzi:

Mixerslayer napisał/a:
I dziwnym trafem "za" są zawsze Ci, którzy mają najlepsze rankingi i EQ. Nic nowego. Zero poszanowania dla graczy, którzy nie są orłami. Nachapać się bez wysiłku, to wasze motto.


Są turnieje, pojedynki, można normalnie umawiać się na walki z chętnymi ludźmi. Zniesienie ochrony byłoby takim lekkim dobiciem ludzi którzy skupiają się na fabule. I argumenty typu, że na wysokim lvlu łatwiej się odrabia nie są trafne. Niektórzy po prostu nie mają ochoty walczyć i każdy powinien to uszanować.
Szanujmy cudze zdanie, decyzje i siebie nawzajem. Więc także myślę, że:

Mixerslayer napisał/a:
Jeśli admin zniesie ochronę na Salamandrii będzie to zwykły brak szacunku do graczy, którzy zawsze grali na takich, a nie innych zasadach.


Ciekawe jakby wyglądał ranking gdyby nie było takich łapanek ludzi z zaskoczenia tylko normalne walki pvp. Chciałem też przypomnieć, że w grach MMORPG rozróżniamy 2 sytuacje, PVP kiedy dwójka graczy mierzy siły w świadomej walce i PK (player kill) którego chyba nie będę komentował. Różne będziecie mieli na ten temat zdanie, niektórzy użyją argumentu, że to tylko gra i będą mieli rację ale jednak każdy wie, że jest to jakiś rodzaj braku szacunku do drugiej osoby. W sumie nic poważnego ale nadal uprzykrzamy komuś grę.

Star Boy v1 - 21-12-2016, 20:09

swietnie Tomi, nowe zmiany zacheca graczy do gry!
Mixerslayer - 21-12-2016, 21:53

I zdecydowanie zniechęcą tych, którzy chcieli grać uczciwie na starych zasadach :)
To jest tzw. strzał w stopę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group