My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Archiwum propozycji - Pare modyfikacji walutowych.

Smuta - 21-04-2007, 13:06

mnietuniema napisał/a:
Pitazboras napisał/a:
Ad 2: Obecnie jest 173 graczy, którzy mają ponad 10000HP, co oznacza, że mikstura życia 4 nie odnawia im nawet połowy życia. Mimo że jest to najmocniejsza mikstura dostępna w sklepie, powoli i ona staje się niewystarczająca. Myślę, że nadszedł czas wprowadzić mikstury życia poziomu 5 i mam nadzieję, że zostanie to wprowadzone w jakimś nowym mieście w najbliższym updacie.


Kiedyś eliksiry stosowałem tylko na specjalne okazje, teraz one spowszedniały... być może tak bardzo że już nie są czymś nadzwyczajnym lecz po prostu niezbędnym... (granie bez nich wygląda tak: ;) http://s1.my-fantasy.net/...?r_id=10018227) więc... może niech się pojawią w sklepie, ale za conajmniej 1kk golda. Cena się ustabilizuje, ale gold zamiast krążyć na rynku będzie lądował w sklepowej kasie.


nie zgadzam się, ja mam 12k hp i mikstury zycia lv 4 wystarczają, wystarczy miec odpowiednio obron by nie dostwać ponad 5000, ale mikstury zycia lv 5 by sie przydaly np dawałyby 7500hp :)

Zahir - 21-04-2007, 13:17

Torqen napisał/a:

Racja. Czytam wybiórczo, ponieważ dołączyłem do tematu kiedy były już 4 strony. trudno nadrobić tę stratę.
Sorry, ale to tak, jakbys nie mogl rozwiazac zadania z matematyki, bo nigdy probowales nauczyc sie wzoru.
Torqen napisał/a:
Mimo tego na te pomysły na pewno znajdzie się przekręt.

Polak potrafi......
Torqen napisał/a:
Unikaty i nabite bronie również na targach, zapewne będą osiągać niewyobrażalny poziom wartości. Pomysł z płatnymi questami i MF'y za kasę to jest to. Questy za kase muszą być wprowadzone. Z MFami nie wiem jak to będzie.

To ja powiem jakto bedzie z MF-ami i kasa, moim zdaniem to nie przejdzie. Tej ksay rzeczywistej z MF nie jest znow tak duzo, a serwery utrzymywac trzeba. Nie mowie, ze nie chcialbym wydac swojej kasy na dodatkowe ruchy, ale prawde mowiac wolalbym zeby bylo wiecej mozliwosci uplynnienia gotowki. Zreszta to byloby swoiste perpetum mobile: kupujesz za kase MFy, trzaskasz exp, AP i .... dostajesz zloto. A przeciez chcemy sie go pozbyc.
Torqen napisał/a:
Na pewno zmiany trzeba zacząć od ucięcia stanu kąta wyższych lvlowo graczy (Jednak nie o zera tylko o %). Potem jakiś płatny queścik. Oczywiście jeden nie wystarczy, w każdym momencie fabuły powinien być jakiś. Potem ograniczenia wystawiania przedmiotów na targach. Powinno to doprowadzić do zubożenia naszej społeczności, jednak kto wie czy to wystarczy ?

I kolejny podatek dla bogatych: Tak, obetnijmy im ta kase, zazdroscimy im, dlaczego nie maja tyle co my, na gilotyne z nimi, po co nam przedsiebiorczy gracze, niech beda tylko tacy, co sie zarzynaja pod miastami... I co? Pewnie jak juz kasa bogatych zostanie obcieta i platne quesciki beda za drogie, bo kasy bogatych juz nie bedzie, to bedziemy mieli temat na forum, zeby platne quesciki byly tansze, bo jestesmy za biedni?
Przyznam, iz wcale nie w tej intencji zakladalem temat. Wcale nie zalezy mi na lepperiadzie w MFO. Obetniemy jednych bogatych, to pojawia sie nastepni. To nie o to chodzi. Wymysl cos co pozwoli bogatym (i nie tylko im) pozbyc sie ich gotowki, a nie obcinaj im, bo maja za duzo. Tu chodzi o urozmaicenie gry, a nie o karanie przedsiebiorczych (vide Tomi)
I prosze Cie, przeczytaj caly temat. Nie ma tego az tak duzo.

Torqen - 21-04-2007, 13:32

Zahir napisał/a:

P.S. "stanu kąta" pisze sie przez "on --> "stanu konta"

Sry, zaraz poprawię.

Cytat:
Wymysl cos co pozwoli bogatym (i nie tylko im) pozbyc sie ich gotowki, a nie obcinaj im, bo maja za duzo.


Aby wprowadzić zmiany dzięki, którym problem z pieniędzmi będzie załatwiony, moim zdaniem trzeba wszystkie stany kont graczy sprowadzić do ludzkiego poziomu. A mi nie chodzi o to, że zazdroszczę tobie tego że masz 700mln i chce się odgryźć i połowę usunąć. To jest zupełnie jak z rankiem. Kiedyś odszedłem m. in. z tego powodu że gracze mieli po 30k ranku. Teraz na szczęście nabrałem dystansu. I nawet jeśli admini wprowadzili jakieś tam mody dzięki którym trudniej o rank, moim zdaniem wszystko powinno toczyć się od nowa, wtedy zobaczymy efekty tej pracy.

Już się biorę do lektury :wink:

Val Gaav - 21-04-2007, 21:44

Tylko problem z nadmiarem kasy polaga na tym że ona nie przepada bezpowrotnie ( tak jak to jest np przy kupowaniu rzeczy w sklepie ) tylko ona ciągle przewija się między graczami
i tu jest problem , ponieważ pula kasy ciągle rośnie a nie ma żadnego sobosbu na wyprowadzenie tej kasy z gry
co do kupowania punktow MF za złoto ja nie uważam że to jest zly pomysł
bo napewno większa częsć z młodszych graczy nie ma możliwości wykupienia sobie punktow MF np założmy na reset statystyk a tak mieli by choć jakąś szanse na to
podejrzewam że przez pierwszy miesiąć był by bum na wykupywanie punktow MF za złoto a potem wroci to do normy bo problem nadmiaru złota zostanie zażegnany
już nie będzie takich sytuacji gdzie za jakiś przedmiot będzie sie dawało 100kk złota
oczywiście trzeba będzie wprowadzić monitoring takich zakopow czy nia ma związanych z tym jakis przekrętow
bo naprawde nie ma co z tym zlotem robić

Tomi - 22-04-2007, 00:01

Kiedyś padł pomysł odnośnie targu, że można by licytować do upadłego a sprzedający dostawał by kasę tylko do pewnego limitu. Część kasy w ten sposób odparowała by z gry....szczególnie z tych najbogatszych, którzy nie patrzą za ile licytują..
Tylko trzeba by to było jakoś mądrze wyważyć....

Pitazboras - 22-04-2007, 00:09

Tomi napisał/a:
Tylko trzeba by to było jakoś mądrze wyważyć....

Może coś a la podatek dochodowy? Byłaby kwota wolna od podatku (żeby niższe levele na tym nic nie traciły), np. jeśli cena jest poniżej 100k, to nie ma żadnego podatku, a później jakiś (duży) procent od tego co ponad 100k...

Zahir - 22-04-2007, 00:09

Tomi napisał/a:
....szczególnie z tych najbogatszych, którzy nie patrzą za ile licytują..

Oj przepraszam. Czuje tu jakis przytyk do mnie, wiec odpowiadam - zawsze patrze za ile kupuje. :D

Q.U. - 22-04-2007, 10:15

Tomi napisał/a:
Kiedyś padł pomysł odnośnie targu, że można by licytować do upadłego a sprzedający dostawał by kasę tylko do pewnego limitu. Część kasy w ten sposób odparowała by z gry....

To raczej ciężko byłoby wprowadzić. Taki limit aby był skuteczny trzeba by tworzyć dla każdego przedmiotu/grupy przedmiotów osobno. Co więcej w MF ceny są zbyt dynamiczne. Nie można uciąć przepływu gotówki zaraz po update, gdy na rynek wchodzą nowe przedmioty, których ceny dochodzą do olbrzymich sum, z czasem malejąc i stabilizując się na jednym poziomie. Takie są zasady rynku, które dają często szansę odbicia się od dna tym biedniejszym graczom, przez sprzedaż jednego tymczasowo rzadkiego i cennego przedmiotu. Wprawdzie taki limit ograniczyłby przekazywanie kasy, ale uderzyłby w wolność rynku w MF i mielibyśmy rynek centralnie sterowany... :wink:

Gold Player - 22-04-2007, 10:57

Łatwo wam mówić. Niektórym uczciwym (jak mi) ciężko jest zebrać nawet ten 1 mln na wyspę więc nie obcinajcie więcej kasy.
X-F - 22-04-2007, 11:07

Gold Player napisał/a:
Niektórym uczciwym (jak mi) ciężko jest zebrać nawet ten 1 mln na wyspę
Weź mnie nie rozśmieszaj...
Ja każdego dnia mam wpływy wielokrotnie większe.
I co może jestem nieuczciwy? Buhaha.

Gold Player - 22-04-2007, 11:14

No to prosze napisz co robisz, że ci sie tak łatwo kasa zbiera. Nie mówię, że jesteś nie uczciwy ale niktórym jest ciężko.
Kactuzz - 22-04-2007, 12:46

Gold Player, trzeba ruszyc trochę tą łepetynką.
Ja np pierwszy milion zdobyłem dosyc wcześnie.

Juz na samych potworkach mozna dużo zarobic, nie mówiąc o targu.

Zahir - 22-04-2007, 13:25

Gold Player napisał/a:
No to prosze napisz co robisz, że ci sie tak łatwo kasa zbiera. Nie mówię, że jesteś nie uczciwy ale niktórym jest ciężko.

Zawsze najlatwiej bylo zarobic na potworkach. A jak juz zgromadzisz troche gorowki i mozesz ja zainwestowac, wez sie za handel: skorami, miksami, luskami...itd.

I prosze o przeniesienie dyskusji o tym jak zarabiac w inne miejsce. Tutaj rozwazamy mozliwosci wydania pieniedze, a nie zarabiania. :mad:

[ Dodano: 22-04-2007, 13:34 ]
Tomi napisał/a:
Kiedyś padł pomysł odnośnie targu, że można by licytować do upadłego a sprzedający dostawał by kasę tylko do pewnego limitu. Część kasy w ten sposób odparowała by z gry...

Tomi zastanowilem sie glebiej nad tym pomyslem. Czytalem o tym tez faktycznie w innych tematach. I doszedlem do 2 wnioskow:
1. Owszem czesc kasy odparowywalaby, jesli komus zalezaloby na kupnie.
Jednak zgadzam sie z uwaga Q.U. w tej sprawie i dodatkowo dochodzi tu to usrednianie cen i wiedza GMow i graczy o srednich cenach przedmiotow w danym momencie.
2. Moze byc tez zdazyc sie tak, ze jak wylicytowana cena dojdzie do limitu, to nikt juz jej nie bedzie podwyzszal, bo np. moze kupic ten przedmiot pozniej.
Tym samym gotowka bedzie moze bardziej rozdrobniona, ale nie koniecznie zniknie. Poza tym trudniej bedzie niektore przedmioty kupic, a tym samym moga skoczyc ich ceny. Moze tylko na jakis czas (powiedzmy rok, dwa - przy obecnej ilosci gotowki w grze), ale skocza.

DisIsOut - 22-04-2007, 13:49

Niepowiem zeby mi to przeszkadzalo :mrgreen:
Przeciez wzrastają ceny ::Wszystkiego:: więc więcej się będzie placic i więcej dostawac...
Proponuje zeby wzrosly ceny itmkow w sklepach...moze gdzies o drugie tyle...

mnietuniema - 22-04-2007, 14:12

Zahir napisał/a:
Tomi napisał/a:
Kiedyś padł pomysł odnośnie targu, że można by licytować do upadłego a sprzedający dostawał by kasę tylko do pewnego limitu. Część kasy w ten sposób odparowała by z gry...

Tomi zastanowilem sie glebiej nad tym pomyslem. Czytalem o tym tez faktycznie w innych tematach. I doszedlem do 2 wnioskow:
1. Owszem czesc kasy odparowywalaby, jesli komus zalezaloby na kupnie.
Jednak zgadzam sie z uwaga Q.U. w tej sprawie i dodatkowo dochodzi tu to usrednianie cen i wiedza GMow i graczy o srednich cenach przedmiotow w danym momencie.


Ja to proponowałem w wersji takiej że nie znika cała nadwyżka (ach te limity....) tylko część zapłaconej ceny - ogółem albo tylko tej części ponad wartość nominalną. Przynajmniej odpadnie czynnik ludzki ;)

Zahir napisał/a:
2. Moze byc tez zdazyc sie tak, ze jak wylicytowana cena dojdzie do limitu, to nikt juz jej nie bedzie podwyzszal, bo np. moze kupic ten przedmiot pozniej.
Tym samym gotowka bedzie moze bardziej rozdrobniona, ale nie koniecznie zniknie. Poza tym trudniej bedzie niektore przedmioty kupic, a tym samym moga skoczyc ich ceny. Moze tylko na jakis czas (powiedzmy rok, dwa - przy obecnej ilosci gotowki w grze), ale skocza.


Z tym czekaniem to nie wiem.... później też może być drożej ;)
Unikalne itemki najchętniej sprzedają ci którym brakuje dużo lvl by można go było założyć ... - ci dalej będą sprzedawać, ale podatek od sprzedaży (niezbyt wysoki - czytaj nie zabójczy) nie wszystkich by odwiódł od wystawienia tego i owego...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group