My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - [MFO 3] BLOG - NOWOŚCI w MFO3 - http://blog.mfo.iswift.eu

Tomi - 08-11-2010, 21:33

Areen napisał/a:
Nie stwierdziłem, że ją przekraczacie. Proponuję przeczytać mój post jeszcze raz. To taka mała sugestia, można powiedzieć ;)


W takim razie uzasadnij dlaczego wg Ciebie "zaczynamy stąpać po niej"?

Areen - 08-11-2010, 21:36

Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.

Przy okazji. Elementy w np. skryptach inteligencji są w oparciu o flasha, czy to coś innego?

Tomi - 08-11-2010, 21:39

Areen napisał/a:
Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.

Wszystko już kiedyś, gdzieś było. Gry RPG to temat mocno wyeksploatowany.
Tak więc po prostu przyznaj, że sobie narzekasz dla narzekania i już ;)

Areen napisał/a:

Przy okazji. Elementy w np. skryptach inteligencji są w oparciu o flasha, czy to coś innego?

Nie wiem co masz na myśli?

Areen - 08-11-2010, 21:42

http://www.youtube.com/wa...player_embedded

To jest html i formularze, czy w oparciu o flasha zrobione?

Tomi - 08-11-2010, 21:44

Areen napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=boxaeOSzJkw&feature=player_embedded

To jest html i formularze, czy w oparciu o flasha zrobione?


Cała gra korzysta jedynie z HTML'a, jedynie do warstwy dźwiękowej został wykorzystany flash, ponieważ na dzień dzisiejszy to jedyna metoda, aby uzyskać zadowalający/ten sam efekt na wszystkich przeglądarkach.

ADIHC1 - 09-11-2010, 01:28

Areen napisał/a:
Delikatną granicę między plagiatem a oryginalnością, nic więcej.

Raz jeszcze przypomnę, że MFO od początku korzysta z grafik w tym formacje - teraz najzwyczajniej w świecie został wykorzystany nowszy format, co jest naturalną koleją rzeczy.
Areen napisał/a:
Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.

Wydaje mi się, że na ten temat już kiedyś rozmawialiśmy, więc tylko powtórzę: tak właściwie wszystko już gdzieś było. Walka wygląda standardowo, ale to dobrze - niektóre schematy są dobre (zwłaszcza, jeśli są większości znane, przez co naturalne) i należy z nich korzystać, zamiast silić się na oryginalność.
Tomi napisał/a:
Tak więc po prostu przyznaj, że sobie narzekasz dla narzekania i już ;)

Widzę, że mamy podobne odczucia.

recover88 - 09-11-2010, 21:06

Areen napisał/a:

Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.
jest nas wielu, niestety :neutral: także to złudzenie grupowe :razz:
nie wiem czy warto jest czekac na mfo3 i zaczynam zalowac ze oddalem głos w ankiecie na mfo3 a nie na rozwijanie mfo2
oby moje obawy się nie sprawdziły i mfo3 nie okazało się kompletną klapą

rozwiązanie jest jedno na dzien dzisiejszy cieszyc sie mfo2 :mrgreen:

Areen - 09-11-2010, 22:23

Ja bardziej chciałbym by rozwiązano problemy z niestabilnością ;) Gra wygląda super, lay aż tak nie ssie, ale odczucia wielu ludzi są takie bo już wiele jest takich gier i stąd takowe porównania. Chciałbym jednak, żeby tak jak mfo2 nowa wersja wyróżniała się rozbudowaną fabułą :)
ADIHC1 - 10-11-2010, 00:28

Narzekacie tak samo, jak narzekała część graczy, kiedy pojawiło się v2. Najzwyczajniej w świecie nie da się dogodzić wszystkim.

Od siebie tylko dodam, że to narzekanie nie ma najmniejszego sensu. Chyba, że chcecie odebrać chłopakom motywację do dalszej pracy - wtedy tak, jesteście na dobrej drodze...

SaKe - 10-11-2010, 15:32

Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych, jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami.
recover88 - 10-11-2010, 19:44

SaKe napisał/a:
Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych, jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami.
popieram im wiecej combo tym lepiej ;)
ADIHC1 - 10-11-2010, 19:49

SaKe napisał/a:
Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych

Nie od razu, ale najprawdopodobniej z czasem gracze otrzymają dostęp do webowego edytora i będą mieli okazję zrealizować swoje pomysły na lokacje i misje.
SaKe napisał/a:
jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami

Zdolności i statusy dają wiele możliwości, a jeśli chodzi o ekwipunek... będzie kontrowersyjnie, hehe..

SaKe - 10-11-2010, 20:54

ADIHC1 napisał/a:
będzie kontrowersyjnie, hehe..


Kowal? Ulepszenie zbroi za pomoca jakis kamieni, zwojow czy innego wynalazku (nie mowie o gemach, chodzi raczej o uzbrojenie konkretnej czesci ekwipunku).

ADIHC1 - 10-11-2010, 21:06

Nie, nie miałem na myśli kowala. I nie, nie napiszę o co chodzi. Skoro głupie tilesety wywołują takie reakcje, to lepiej kolejną falę krytyki zostawić na później, kiedy będzie można porozmawiać o grze bazując na własnych doświadczeniach, nie jedynie wyobrażeniach. Poza tym, może nikt tego nie zauważy, hehe..
SaKe - 11-11-2010, 18:59

Moglbys cos zdradzic chociaz na pw? Rozmumiem, ze tu nie chcesz, pewnie glownym powodem jest reakcja ludzi, ktorym cos sie nie podoba, "bo nie, bo bylo". Trudno zeby w grze rpg cos sie nie powtarzalo^^

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group