|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - [MFO 3] BLOG - NOWOŚCI w MFO3 - http://blog.mfo.iswift.eu
Tomi - 08-11-2010, 21:33
Areen napisał/a: | Nie stwierdziłem, że ją przekraczacie. Proponuję przeczytać mój post jeszcze raz. To taka mała sugestia, można powiedzieć |
W takim razie uzasadnij dlaczego wg Ciebie "zaczynamy stąpać po niej"?
Areen - 08-11-2010, 21:36
Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie.
Przy okazji. Elementy w np. skryptach inteligencji są w oparciu o flasha, czy to coś innego?
Tomi - 08-11-2010, 21:39
Areen napisał/a: | Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie. |
Wszystko już kiedyś, gdzieś było. Gry RPG to temat mocno wyeksploatowany.
Tak więc po prostu przyznaj, że sobie narzekasz dla narzekania i już
Areen napisał/a: |
Przy okazji. Elementy w np. skryptach inteligencji są w oparciu o flasha, czy to coś innego? |
Nie wiem co masz na myśli?
Areen - 08-11-2010, 21:42
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
To jest html i formularze, czy w oparciu o flasha zrobione?
Tomi - 08-11-2010, 21:44
Areen napisał/a: | http://www.youtube.com/watch?v=boxaeOSzJkw&feature=player_embedded
To jest html i formularze, czy w oparciu o flasha zrobione? |
Cała gra korzysta jedynie z HTML'a, jedynie do warstwy dźwiękowej został wykorzystany flash, ponieważ na dzień dzisiejszy to jedyna metoda, aby uzyskać zadowalający/ten sam efekt na wszystkich przeglądarkach.
ADIHC1 - 09-11-2010, 01:28
Areen napisał/a: | Delikatną granicę między plagiatem a oryginalnością, nic więcej. |
Raz jeszcze przypomnę, że MFO od początku korzysta z grafik w tym formacje - teraz najzwyczajniej w świecie został wykorzystany nowszy format, co jest naturalną koleją rzeczy.
Areen napisał/a: | Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie. |
Wydaje mi się, że na ten temat już kiedyś rozmawialiśmy, więc tylko powtórzę: tak właściwie wszystko już gdzieś było. Walka wygląda standardowo, ale to dobrze - niektóre schematy są dobre (zwłaszcza, jeśli są większości znane, przez co naturalne) i należy z nich korzystać, zamiast silić się na oryginalność.
Tomi napisał/a: | Tak więc po prostu przyznaj, że sobie narzekasz dla narzekania i już |
Widzę, że mamy podobne odczucia.
recover88 - 09-11-2010, 21:06
Areen napisał/a: |
Pewne rozwiązania mi się nie podobają (np. system walki) ze względu na to, że po prostu to już było/jest. Takie mam odczucie jakby ogólny system MFO3 był zlepkiem tego, co już widziałem. Ale może po prostu mam takie złudzenie. | jest nas wielu, niestety także to złudzenie grupowe
nie wiem czy warto jest czekac na mfo3 i zaczynam zalowac ze oddalem głos w ankiecie na mfo3 a nie na rozwijanie mfo2
oby moje obawy się nie sprawdziły i mfo3 nie okazało się kompletną klapą
rozwiązanie jest jedno na dzien dzisiejszy cieszyc sie mfo2
Areen - 09-11-2010, 22:23
Ja bardziej chciałbym by rozwiązano problemy z niestabilnością Gra wygląda super, lay aż tak nie ssie, ale odczucia wielu ludzi są takie bo już wiele jest takich gier i stąd takowe porównania. Chciałbym jednak, żeby tak jak mfo2 nowa wersja wyróżniała się rozbudowaną fabułą
ADIHC1 - 10-11-2010, 00:28
Narzekacie tak samo, jak narzekała część graczy, kiedy pojawiło się v2. Najzwyczajniej w świecie nie da się dogodzić wszystkim.
Od siebie tylko dodam, że to narzekanie nie ma najmniejszego sensu. Chyba, że chcecie odebrać chłopakom motywację do dalszej pracy - wtedy tak, jesteście na dobrej drodze...
SaKe - 10-11-2010, 15:32
Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych, jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami.
recover88 - 10-11-2010, 19:44
SaKe napisał/a: | Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych, jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami. | popieram im wiecej combo tym lepiej
ADIHC1 - 10-11-2010, 19:49
SaKe napisał/a: | Ja mam nadzieje, ze wlasnie bedzie duzo questow pobocznych |
Nie od razu, ale najprawdopodobniej z czasem gracze otrzymają dostęp do webowego edytora i będą mieli okazję zrealizować swoje pomysły na lokacje i misje.
SaKe napisał/a: | jeszcze wiecej ekwipunku, dzieki czemu bedzie mozna jeszcze wiecej kombinowac nad roznymi ustawieniami postaci i taktykami |
Zdolności i statusy dają wiele możliwości, a jeśli chodzi o ekwipunek... będzie kontrowersyjnie, hehe..
SaKe - 10-11-2010, 20:54
ADIHC1 napisał/a: | będzie kontrowersyjnie, hehe.. |
Kowal? Ulepszenie zbroi za pomoca jakis kamieni, zwojow czy innego wynalazku (nie mowie o gemach, chodzi raczej o uzbrojenie konkretnej czesci ekwipunku).
ADIHC1 - 10-11-2010, 21:06
Nie, nie miałem na myśli kowala. I nie, nie napiszę o co chodzi. Skoro głupie tilesety wywołują takie reakcje, to lepiej kolejną falę krytyki zostawić na później, kiedy będzie można porozmawiać o grze bazując na własnych doświadczeniach, nie jedynie wyobrażeniach. Poza tym, może nikt tego nie zauważy, hehe..
SaKe - 11-11-2010, 18:59
Moglbys cos zdradzic chociaz na pw? Rozmumiem, ze tu nie chcesz, pewnie glownym powodem jest reakcja ludzi, ktorym cos sie nie podoba, "bo nie, bo bylo". Trudno zeby w grze rpg cos sie nie powtarzalo^^
|
|