My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Rozmowa - mfo2? Skandal!

Chaox - 15-12-2014, 00:50

Może na maszynie wirtualnej sobie odpal jak chcesz się tym pobawić a nie masz windowsa xp.
RaZoR - 15-12-2014, 02:32

Jak na maszynie wirtualnej? Przepraszam, ale nie mam pojecia co to takiego :/ XP niestety nie posiadam.
turtles - 15-12-2014, 06:19

Czyli dalsza część salamandrii , która jak na razie jest tylko przestrzenią z potworami będzie miała jakieś inne lokacje ?
Ziomekff - 15-12-2014, 11:07

Wie ktoś może jak często Tomi tu zagląda ? Albo kontakt do niego żeby go poinformować ?
MiT - 15-12-2014, 11:12

Ziomekff napisał/a:
Wie ktoś może jak często Tomi tu zagląda ? Albo kontakt do niego żeby go poinformować ?


Do tomiego się pisze na forum mfo 3 ;)

chadrian - 15-12-2014, 15:54

Dzieje się ^^ mimo że to są tylko słowa to i tak super prezent na święta :)
Jason Statham - 01-01-2015, 15:51

Witam. Nowy rok, nowe oczekiwania.

Czasami czytam Wasze wypowiedzi, sugestie i oburzenia, by przedstawić własną opinię i propozycję, którą można wnieść do naszego MFO2.

Jak już kiedyś wspominałem i odświeżam na nowo - zachęcenie graczy z przedziału 1-200 (a jest ich więcej niż weteranów 200+) poprzez skrócenie czasu oczekiwania na ruchy (podałem w dziale "propozycja") jest szansą na to, że Ci drudzy mogą zyskać bardzo dużo, gdyż jak sami wiecie, możliwość przejścia fabuły do 200 lvl w przybliżeniu wynosi 2x.

Korzyści są następujące:
- targ ożywi się, ponieważ jedni zapragną sprzedać unikaty, zaś drudzy nie będą musieli czekać na pojawienie się ich w aukcjach wystawianych co godz. obecnie bądź tak jak było do tej pory (co 1 dzień), pomijając przejście samemu fabuły + zyskanie;

- turniej będzie wyglądał tak jak w starym świetle, ponieważ im więcej osób osiągnie lvl blisko 200 lub 230, tym nagrody zwiększą się ponownie. Teraz najwięcej osób gra w pvp w przedziale do 1-55 i tak naprawdę mają małe podarunki za osiągnięcia. Liczba ich nie zmniejszy, gdyż jest cały czas ta sama na przestrzeni ostatnich turniejów, zaś liczba tych, którzy osiągną przedstawiony powyżej poziom, zwiększy się i spora część ucieszy się;

- możliwość wprowadzenia kasy do depozytu za pkt. MF (nikt nie podał optymalnego rozwiązania), mianowicie 1 mld-35, 100 mln-10 (MF) jest świetnym rozwiązaniem dla wszystkich no chyba, że targ zostanie uwolniony (zauważyłem ankietę) i wtedy opcja ta zostanie pominięta;

Co do do fabuły, która jest najistotniejsza. Nikt nie spodziewa się ożywienia MFO2 lecz jeśli uda się graczowi MiT wprowadzić kontynent o nazwie "Avalion" do wakacji, to będziemy nosić go na rękach, tylko jest jedno ALE - odrębna fabuła musi mieć możliwość przejścia jej NIEZALEŻNIE od miejsca, w którym stoimy w naszej dotychczasowej i poziomu trudności, gdyż Dark nacieszy się nią tylko raz, góra 2. Fabuła ta najlepiej aby stanowiła przedział 220-max.275 lvl, ponieważ reszta graczy powyżej miałaby niejaką trudność w przejściu jej kolejny raz.
* Co do bossów magów, muszą mieć zbliżony dps do bóstw, gdyż zrobienie resetu statystyk na każdego byłoby kosztowne, dlatego przydatne mogłoby być to, by używały gemów, powiedzmy ogień 9 etc. i (w urozmaiceniu) do tego dodatkowy lecz o słabszym rażeniu jak dotychczas, ale taki, żeby nie był przeciwieństwem do ognia, gdyż walka stanie się trudna przez to, że jedne atrybuty będą zwiększone, a drugie drastycznie zmniejszone (ogień-lód). Na tym schemacie można wprowadzić 4 różnych osobników, dzięki którym uzyska się 4 różne, nowe gemy. Silny pocisk mag. raczej już nie ulepszymy (ja przynajmniej nie mam pomysłu).
* Nad eq wystarczy posiedzieć trochę i zwiększyć ich statystyki.

Cytując słowa szanownego Administratora "Jakieś drobne modyfikacje są możliwe - nie zaliczają się tu "nowe questy". (nowe eq może jednak być dodane). Wolny targ to już kwestia woli większości graczy." i odnosząc się do tego, to ja nie znam się na mechanizmie gry, ale jeśli uda się im (tym paru) stworzyć coś nowego, to proszę o ponowne rozważenie wszystkiego, gdyż nikt na tym nie ucierpi i narzekania ucichną.

APELUJĘ DO WSZYSTKICH o dogłębne przeczytanie mojej lektury i przemyślane decyzje.

Pozdrawiam.

Cayan - 01-01-2015, 16:50

Znowu placz o pixele
Anonymous - 01-01-2015, 17:11

Składam wniosek o zamknięcie tematu.
Alanov - 01-01-2015, 21:28

Jason Statham napisał/a:
Witam. Nowy rok, nowe oczekiwania.

Czasami czytam Wasze wypowiedzi, sugestie i oburzenia, by przedstawić własną opinię i propozycję, którą można wnieść do naszego MFO2.

Jak już kiedyś wspominałem i odświeżam na nowo - zachęcenie graczy z przedziału 1-200 (a jest ich więcej niż weteranów 200+) poprzez skrócenie czasu oczekiwania na ruchy (podałem w dziale "propozycja") jest szansą na to, że Ci drudzy mogą zyskać bardzo dużo, gdyż jak sami wiecie, możliwość przejścia fabuły do 200 lvl w przybliżeniu wynosi 2x.

Korzyści są następujące:
- targ ożywi się, ponieważ jedni zapragną sprzedać unikaty, zaś drudzy nie będą musieli czekać na pojawienie się ich w aukcjach wystawianych co godz. obecnie bądź tak jak było do tej pory (co 1 dzień), pomijając przejście samemu fabuły + zyskanie;

- turniej będzie wyglądał tak jak w starym świetle, ponieważ im więcej osób osiągnie lvl blisko 200 lub 230, tym nagrody zwiększą się ponownie. Teraz najwięcej osób gra w pvp w przedziale do 1-55 i tak naprawdę mają małe podarunki za osiągnięcia. Liczba ich nie zmniejszy, gdyż jest cały czas ta sama na przestrzeni ostatnich turniejów, zaś liczba tych, którzy osiągną przedstawiony powyżej poziom, zwiększy się i spora część ucieszy się;

- możliwość wprowadzenia kasy do depozytu za pkt. MF (nikt nie podał optymalnego rozwiązania), mianowicie 1 mld-35, 100 mln-10 (MF) jest świetnym rozwiązaniem dla wszystkich no chyba, że targ zostanie uwolniony (zauważyłem ankietę) i wtedy opcja ta zostanie pominięta;

Co do do fabuły, która jest najistotniejsza. Nikt nie spodziewa się ożywienia MFO2 lecz jeśli uda się graczowi MiT wprowadzić kontynent o nazwie "Avalion" do wakacji, to będziemy nosić go na rękach, tylko jest jedno ALE - odrębna fabuła musi mieć możliwość przejścia jej NIEZALEŻNIE od miejsca, w którym stoimy w naszej dotychczasowej i poziomu trudności, gdyż Dark nacieszy się nią tylko raz, góra 2. Fabuła ta najlepiej aby stanowiła przedział 220-max.275 lvl, ponieważ reszta graczy powyżej miałaby niejaką trudność w przejściu jej kolejny raz.
* Co do bossów magów, muszą mieć zbliżony dps do bóstw, gdyż zrobienie resetu statystyk na każdego byłoby kosztowne, dlatego przydatne mogłoby być to, by używały gemów, powiedzmy ogień 9 etc. i (w urozmaiceniu) do tego dodatkowy lecz o słabszym rażeniu jak dotychczas, ale taki, żeby nie był przeciwieństwem do ognia, gdyż walka stanie się trudna przez to, że jedne atrybuty będą zwiększone, a drugie drastycznie zmniejszone (ogień-lód). Na tym schemacie można wprowadzić 4 różnych osobników, dzięki którym uzyska się 4 różne, nowe gemy. Silny pocisk mag. raczej już nie ulepszymy (ja przynajmniej nie mam pomysłu).
* Nad eq wystarczy posiedzieć trochę i zwiększyć ich statystyki.

Cytując słowa szanownego Administratora "Jakieś drobne modyfikacje są możliwe - nie zaliczają się tu "nowe questy". (nowe eq może jednak być dodane). Wolny targ to już kwestia woli większości graczy." i odnosząc się do tego, to ja nie znam się na mechanizmie gry, ale jeśli uda się im (tym paru) stworzyć coś nowego, to proszę o ponowne rozważenie wszystkiego, gdyż nikt na tym nie ucierpi i narzekania ucichną.

APELUJĘ DO WSZYSTKICH o dogłębne przeczytanie mojej lektury i przemyślane decyzje.

Pozdrawiam.

O tym wszystkim już była mowa na forum, więc nie wiem po co powielasz.

MapY napisał/a:
Składam wniosek o zamknięcie tematu.

+

Chaox - 02-01-2015, 01:26

Alanov napisał/a:
O tym wszystkim już była mowa na forum, więc nie wiem po co powielasz.


Nie pisz znowu bezmózgich komentarzy jak to robisz całe zycie. Napisał, bo ma prawo wyrazić własną opinie i mnie akurat ciekawiło co miał do powiedzenia.

Składam wniosek o zbanowanie Alanova.

Rencar - 02-01-2015, 11:31

Chaox napisał/a:


Nie pisz znowu bezmózgich komentarzy jak to robisz całe zycie. Napisał, bo ma prawo wyrazić własną opinie i mnie akurat ciekawiło co miał do powiedzenia.


O co Ci chodzi? Dobrze napisał. Temat był już przerabiany i to nie raz. Każdemu z osobna trzeba odpisać, żeby wszyscy zrozumieli?

Jason Statham - 02-01-2015, 11:49

Równie dobrze mogłem napisać to na samym początku, tylko dlaczego zrobiłem to teraz? Ponieważ mała część graczy trafiła z sugestiami, a pozostała zaśmiecała swoimi śmiesznymi wypowiedziami. Czy nie widzisz, że to, co napisałem, może istotnie pomóc wszystkim? Ja nie mówię tu o własnym zyskaniu czegoś. Jedni myśleli, że problem leży w fabule. Spora część graczy odeszła na poziomie 200+, a to dlatego, że grali od samego początku istnienia gry, a po drugie obecni czyli ta tzw. większość stoi z max 55 lvl. Chyba więcej jest zabawy, gdy spora część przejdzie fabułę i będzie mogła dokonywać różnych transakcji z wyższą półką. To jest jeden aspekt. Ja napisałem również o pvp, które upadło w pewnych przedziałach.

[ Dodano: 02-01-2015, 11:52 ]
I nie odsyłajcie mnie do całkowitego świata pvp, bo równie dobrze można było pomyśleć jak tutaj usprawnić pewne opcje, które odniosą pozytywne skutki.

ElfenLied - 03-01-2015, 20:19

No ciekaweych rzeczy się tutaj dowiaduje, szkoda tylko że tak późno bo sam bym się pewnie podjął wyzwania Tomi'ego :D

Od siebie dodam że wolny targ był od zawsze i limity to głupota(niektórzy pewnie wiedzą do czego się odnosze). Zawsze było tak że GM'owie mieli wszystko pod kontrolą a gracze kupywali przedmioty na targu w gwoli rozsądku. Były też czasy gdzie to GM'owie mieli limity ustalone w prezentacjach i nigdy nie było takich sytuacji na targu jak widzę dzisiaj gdzie to przedmioty mikołakowe z 1-20 poziomów sprzedają się "sponsorom" za wygórowane ceny za które to ekwipunku w przedziale 50-100 poziomowym się nie kupuje. Pozdrawiam,

Ziomekff - 11-02-2015, 11:02

Także ten, podjąłem się wyzwania tomiego, wykonałem je, napisałem, pogadaliśmy miło przez ponad miesiąc. Ale najwyraźniej pan szanowny nie chce/nie potrzebuje mojej pomocy. Więc "póki" co zlewam na wszystko, chciałem pomóc, upominałem się, prosiłem, ale nie dało rady.

Pozdrawiam i radźcie sobie sami


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group