My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Propozycje - Gemy

DrutexSnack - 11-07-2016, 18:41
Temat postu: Gemy
Proponuję dodanie 6-stej gwiazdki w gemach na którą by się zbierało bardzo długo ap tak żeby zaraz każdy jej niemiał albo poprostu zrobić ze jest od 200lvl. Moim zdaniem ta propozycja ułatwiła by bardzo grę na wyższych lvlach i w przechodzeniu wielokrotnie fabuły. Nie trzeba było by np za 3 podejściem robić resetów bo bez tej opcji to wątpię żeby ktoś przeszedł. A już nie mówić za 5,6,7 razem :D


Przykład:
Gem Inteligencji ****** (30%) - w sumie było by 150%
Leczenie 6 ****** (+24576HP)

A dla tych co zaraz będą pisali , że wpłynie to na pvp dlatego proponuje to od 200lvl + ponieważ na wysokich lvl bardzo rzadko kto się biję.

Alanov - 11-07-2016, 21:15

Nie
Mixerslayer - 11-07-2016, 22:32

Alanov, ależ bogaty w argumentację post...
Mam nadzieję, że pójdzie tam warn za spam.

Propozycja jest dobra, a nie wpływa aż tak strasznie na grę, tak dużo osób powyżej 200 lvl nie siedzi. Propozycja do przemyślenia, przydałaby się jakaś większa ankietka, czy wysokie lvle tego potrzebują i nie boją się np. pogorszenia balansu pvp.

cibob7 - 11-07-2016, 23:08
Temat postu: Re: Gemy
DrutexSnack napisał/a:
Proponuję dodanie 6-stej gwiazdki w gemach na którą by się zbierało bardzo długo ap tak żeby zaraz każdy jej niemiał albo poprostu zrobić ze jest od 200lvl. Moim zdaniem ta propozycja ułatwiła by bardzo grę na wyższych lvlach i w przechodzeniu wielokrotnie fabuły. Nie trzeba było by np za 3 podejściem robić resetów bo bez tej opcji to wątpię żeby ktoś przeszedł. A już nie mówić za 5,6,7 razem :D


Przykład:
Gem Inteligencji ****** (30%) - w sumie było by 150%
Leczenie 6 ****** (+24576HP)

A dla tych co zaraz będą pisali , że wpłynie to na pvp dlatego proponuje to od 200lvl + ponieważ na wysokich lvl bardzo rzadko kto się biję.


Ale zdajesz sobie sprawę, że gemy dają maksymalnie +100% statystyk i zmiana tej opcji o 50% będzie zapewne możliwa tylko dla całej gry. Czyli wtedy każdy mógłby podnieść swoje statystyki z gemów o te 50% więcej, co wprowadziłoby całkowity harmider na mniejszych poziomach i znacznie ułatwiłoby grę.

DrutexSnack - 12-07-2016, 06:20

Na pewno da się zrobić takie coś tylko nwm na jakim to systemie i zasadzie działa ale wiem ze wystarczy zrobić nowy argument konfiguracji lub wprowadzić nowy oddzielny skrypt , że działa to tylko dla lvli wyższych niż 200. Z tego co wiem jest sporo roboty żeby takie coś zrobić ale myślę że nasza Administracja sobie poradzi:D
Aquagen - 12-07-2016, 11:31
Temat postu: Re: Gemy
cibob7 napisał/a:
DrutexSnack napisał/a:
Proponuję dodanie 6-stej gwiazdki w gemach na którą by się zbierało bardzo długo ap tak żeby zaraz każdy jej niemiał albo poprostu zrobić ze jest od 200lvl. Moim zdaniem ta propozycja ułatwiła by bardzo grę na wyższych lvlach i w przechodzeniu wielokrotnie fabuły. Nie trzeba było by np za 3 podejściem robić resetów bo bez tej opcji to wątpię żeby ktoś przeszedł. A już nie mówić za 5,6,7 razem :D


Przykład:
Gem Inteligencji ****** (30%) - w sumie było by 150%
Leczenie 6 ****** (+24576HP)

A dla tych co zaraz będą pisali , że wpłynie to na pvp dlatego proponuje to od 200lvl + ponieważ na wysokich lvl bardzo rzadko kto się biję.


Ale zdajesz sobie sprawę, że gemy dają maksymalnie +100% statystyk i zmiana tej opcji o 50% będzie zapewne możliwa tylko dla całej gry. Czyli wtedy każdy mógłby podnieść swoje statystyki z gemów o te 50% więcej, co wprowadziłoby całkowity harmider na mniejszych poziomach i znacznie ułatwiłoby grę.



Zawsze można to rozwiązać inaczej. Przykładowo, od 200 poziomu zwiększyć maksymalny próg %. Obecnie wynosi on 100% bez względu na ilość założonych gemów. Myśle że dodawanie 6 gwiazdki to przegięcie, ale zawsze można wprowadzić coś w stylu że ten próg będzie wynosił (na próbę) 120% i po prostu gracz będzie zakładał np. 6 gemów hp+ (20%*6=120%).

Dlaczego wprowadziłoby to harmider na mniejszych poziomach, skoro zmiana tyczyłaby się tylko wysokich? Żeby wyrównać argumenty w tej sprawie: większość z graczy którzy obecnie mają najwyższe poziomy w grze (skoro zmiana ma dawać im przewagę) nie mogło korzystać w PvP na niskich poziomach z kaktusów czy ryb, a to chyba spora przewaga, takie dodatkowe tury leczenia.

Alanov - 12-07-2016, 12:27

Mixerslayer napisał/a:
Alanov, ależ bogaty w argumentację post...
Mam nadzieję, że pójdzie tam warn za spam.

Propozycja jest dobra, a nie wpływa aż tak strasznie na grę, tak dużo osób powyżej 200 lvl nie siedzi. Propozycja do przemyślenia, przydałaby się jakaś większa ankietka, czy wysokie lvle tego potrzebują i nie boją się np. pogorszenia balansu pvp.

Aha ^^ W ogóle nie wpływa na grę, kompletnie.
Mój post jest równie bogaty w argumentacje jak ten z propozycją "ułatwiłoby to bardzo grę na wyższych lvlach". Moja pierwsza reakcja gdy czytam coś takiego to wybuch śmiechem.
Ułatwili wam już wystarczająco (czego kompletnie nie rozumiem), a wy wciąż chcecie więcej i więcej. To już jest żałosne ^^

Czekać jeszcze tylko na propozycje typu 20pkt. do statystyk od 200lv, 1MF za wbicie kolejnego poziomu od 200lv i usługa osłabienie mobów/bossów... ^^

Mam tylko nadzieję, że administracja ma jeszcze resztki godności i oleje takie 'propozycje'.

Aquagen napisał/a:
Dlaczego wprowadziłoby to harmider na mniejszych poziomach, skoro zmiana tyczyłaby się tylko wysokich? Żeby wyrównać argumenty w tej sprawie: większość z graczy którzy obecnie mają najwyższe poziomy w grze (skoro zmiana ma dawać im przewagę) nie mogło korzystać w PvP na niskich poziomach z kaktusów czy ryb, a to chyba spora przewaga, takie dodatkowe tury leczenia.

Hehe, kolejny... A czy wiesz, że jak nie było ryb to nikt ich nie miał? Też mi przewaga ^^

Aquagen - 12-07-2016, 12:51

Alanov napisał/a:
Aquagen napisał/a:
Dlaczego wprowadziłoby to harmider na mniejszych poziomach, skoro zmiana tyczyłaby się tylko wysokich? Żeby wyrównać argumenty w tej sprawie: większość z graczy którzy obecnie mają najwyższe poziomy w grze (skoro zmiana ma dawać im przewagę) nie mogło korzystać w PvP na niskich poziomach z kaktusów czy ryb, a to chyba spora przewaga, takie dodatkowe tury leczenia.

Hehe, kolejny... A czy wiesz, że jak nie było ryb to nikt ich nie miał? Też mi przewaga ^^


Co z tego że nikt ich nie miał? Gracze musieli całkiem inaczej rozdawać statystyki, gra magiem była o wiele trudniejsza na niskich poziomach.

Jeszcze odbij piłeczkę nawiązującą do pierwszej części mojej wypowiedzi.

Alanov - 12-07-2016, 13:25

Aquagen napisał/a:
Alanov napisał/a:
Aquagen napisał/a:
Dlaczego wprowadziłoby to harmider na mniejszych poziomach, skoro zmiana tyczyłaby się tylko wysokich? Żeby wyrównać argumenty w tej sprawie: większość z graczy którzy obecnie mają najwyższe poziomy w grze (skoro zmiana ma dawać im przewagę) nie mogło korzystać w PvP na niskich poziomach z kaktusów czy ryb, a to chyba spora przewaga, takie dodatkowe tury leczenia.

Hehe, kolejny... A czy wiesz, że jak nie było ryb to nikt ich nie miał? Też mi przewaga ^^


Co z tego że nikt ich nie miał? Gracze musieli całkiem inaczej rozdawać statystyki, gra magiem była o wiele trudniejsza na niskich poziomach.

Jeszcze odbij piłeczkę nawiązującą do pierwszej części mojej wypowiedzi.

Nie sądzę. Grałem magiem dawno temu i nie było opcji by przegrać na low levelach i z tego co pamiętam kawałki kaktusa nie miały progu lv, więc było jeszcze lepiej niż jest teraz, a no i zapomniałbym o tym, że było 30 tur. Serio trudniej? Co do ryb to one takie niezbędne nie są ^^
Poza tym co ma przeszłość do ułatwiania gry teraz?

Btw. pierwsza część twojej wypowiedzi odnosi się do propozycji, która jest bezsensowna jak 90% pozostałych.

Aquagen - 12-07-2016, 13:47

Aquagen napisał/a:
Dlaczego wprowadziłoby to harmider na mniejszych poziomach, skoro zmiana tyczyłaby się tylko wysokich?


O to mi chodzi, chciałbym abyś rozwinął ten swój "harmider".

Z tego co wiem walki na niskim poziomie mają mniejszy limit tur (chyba akurat 30), wiec z kawałkami kaktusa na 10-15 mag jest prawie nieśmiertelny. Tak czy siak, Ryby i KK dają dodatkowe tury leczenia, co jest przewagą niskich poziomów nad wysokimi, bo ktoś jednak musi nabić poziom żeby to sprowadzić.

Też kiedyś grałem, dawno dawno temu i gra na niskich poziomach jest według mnie znacznie łatwiejsza.

MiT - 12-07-2016, 14:08

Rozwinięcie gemów ofensywnych jest oczywiście nie realne, bo trzeba byłoby na nowo ustalać wszystkie gemy i balans profesji względem siebie, a także bossy wymagałyby zmian. Co do gemów wspomagających nie wiem czy to też wypali, weź pod uwagę że piątą gwiazdkę gemu aktualnie może używać gracz z 81 poziomem, zatem wniesienie szóstej gwiazdki wymagałoby +/- około 120 poziomu i tutaj kolejne zaburzenie dotychczasowej harmonii. Nie wiem kto by się podjął takiego wyzwania z administracji :mrgreen:

Temat zamykam, propozycja będzie wisiała cały czas.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group