My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Zmiany - Update progress...

Tomi - 27-11-2009, 21:03

66,6% ;)
Tomi - 02-12-2009, 21:36

70%
Na pokonanie czekać będzie >10 bossów!
Upek od 150/160lv
Podstawowe ukończenie upka przewidziane na ok. 200lv + niespodzianki dla harkorowców ;)

Tomi - 07-12-2009, 22:06

75%
Przy 90% zaczynamy testy

Tomi - 13-12-2009, 00:09

80%
Tomi - 29-12-2009, 23:51

85%
Tomi - 12-01-2010, 18:19

90%
Dzisiaj zaczynamy testy, które potrwają ok. 10 dni.
Update będzie więc w okolicach 20-25 stycznia.
Wkrótce większa porcja informacji!

Anonymous - 25-01-2010, 18:02

Tradycyjnie podaję treść news'a z gry:
Cytat:
Aktualizacja 2010 24.01.2010, 18:24:49
Właśnie wprowadziliśmy długo oczekiwaną aktualizację gry.
Jak zawsze czeka na Was wiele nowych zadań do wykonania, bossów do pokonania i miejsc do odwiedzenia.
Po długiej podróży wreszcie dojdzie do decydującego starcia z siłami ciemności.
Tylko od Was zależy jak się ono skończy.

Ta aktualizacja jest wyjątkowa, ponieważ kończy główny wątek fabularny gry.
Oczywiście ukończenie fabuły nie jest jednoznaczne z końcem (zablokowaniem) gry.

Z czym wiąże się ukończenie fabuły gry:

- zachowujecie poziom i wszystkie zdobyte osiągnięcia, ekwipunek, ranking itp.
- zresetowana zostanie fabuła i zostaniecie teleportowani na początek gry. W związku z powyższym resetowi ulegną zdolności (np. chodzenie po lasach itd.), przedmioty specjalne oraz lokalizacje karawany.
- będziecie mogli zacząć całą fabułę od początku, z tym, że wszystkie walki będą o 50% trudniejsze.
- grę można ukończyć na więcej niż 1 sposób (różne warianty zakończenia) - aby zobaczyć wszystkie trzeba będzie ukończyć fabułę więcej niż jeden raz. Każde przejście fabuły będzie odnotowane w logach postaci.

INNE ZMIANY:

- dodano opcję pojedynków bez limitu tur
- zwiększono liczbę tur w walkach z 30 do 50
- poprawiono sortowanie itemów w walce manualnej
- wzmocniono pociski magiczne (począwszy od pocisku magicznego 2) o 15%
- obniżono wymagania AP na gemy ofensywne
- deaktywowano (na próbę) system czaszek i zlikwidowano ranking zabitych czaszek. Czaszki były wprowadzone w czasach gdy nie istniały przedziały ataku, teraz te przedziały są na tyle wąskie ze nie ma dużych różnic pomiędzy graczami. Poza tym czaszki były wykorzystywane do omijania niektórych rzeczy w grze.
- inne drobne poprawki

Tomi trochę zaspał, ale pewnie już niedługo napisze 100% no i może coś więcej napisze. Zależy tylko i wyłącznie od niego :)

Anonymous - 22-12-2010, 15:17

Kto jeszcze nie zauważył, to powstał temat, gdzie Administracja będzie informować o postępach w tworzeniu MFO3 - testów, wersji demo itp.: https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=35273
Natomiast ewentualne nowości będą nadal co pewien czas dodawane na blogu mfo3: http://blog.mfo.iswift.eu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group