Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: ADIHC1
06-12-2007, 12:49
Czachy, Stracony exp, Raporty i niesprawiedliwe ataki.
Autor Wiadomość
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-06-2007, 09:41   

większe kary dla czach - oczywiście, ale...

czachoroby to w dużej części łowcy medali, przypadkowe lub "karne" niesprawiedliwe ataki to mniejszość...

wystarczy przejrzeć logi czach i większość redskulli powinna być ukarana za świadome zbijanie lvl! :twisted: ta propozycja jest o tyle lepsza od innych (sorry! ;) ) że niczego nowego nie trzeba wprowadzać, tylko gdyby GM przejrzał pare logów.... podejrzewam zresztą że to multi na dodatek są...
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-06-2007, 01:55   

1.Czaszki
Tak, też uważam, że czaszki powinny tracić więcej po przegranej walce niż normalni gracze. Natomiast przy czytaniu tej propozycji zwróciłem uwagę na to samo co v_PoGrOmCa_v - to znaczy zbyt częste wypadanie itemów z czach mogłoby być furtką do przekrętów (chyba żeby itemy leciały "w kosmos", to znaczy przegrany by tracił, a wygrany nie zyskiwał). Generalnie na tak.

2.Stracony exp.
Hmmm... Myślę, że nie zapchałoby to aż tak bardzo serwera, a raczej powiększyłoby bazę danych. Oczywiście rozmiary bazy również wpływają na szybkość pracy serwera, ale raczej w umiarkowanym stopniu. Co do samej propozycji, to jeśli ma to pomóc GM w pracy to oczywiście na tak.

3.Raporty
E... Jeszcze się wyda, że 90% moich wygranych walk to z czachami jest :wink: A nie, bo stare raporty są niewidoczne. No dobra, więc na tak.

4.Niesprawiedliwe ataki.
Uuuu... No cóż. Pewnie masz rację - atak to atak. Z drugiej strony jak przegrał to już dostał nauczkę. Ale - im więcej czach.... tym więcej możliwości do ich tępienia ;] więc na tak g:zla
 
 
Shakal
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2007, 21:25   

Co tu gadac :D jak zwykle jak Zyga walnie to walnie :P
Good ideas
 
 
ahim 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Tugor
Dołączył: 14 Sty 2007
Wysłany: 26-07-2007, 12:41   

1)ale mozna by zwiekszyc kare utraconego expa
2)jesli komus to bedzie przydatne to na tak,mnie to lotto
3)przydatne,choc od dluzszego czasu nie uzadzalem polowan na czachy
4)to jest logiczne,zabijasz czy nie to juz jest atak

a tak na marginesie wszystkie te zmiany prowadza po raz kolejny do ograniczenia graczy,nie mowie ze twoje pomysly sa zle wrecz odwrotnie,ale noob'y byly sa i beda caly czas
 
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-07-2007, 13:12   

1. Na nie. Gracz z czaszką to nadal gracz. Czemu miałby mieć pod górke ? Jak boisz sie czaszek to nie wychodźcie z miasta. Life is brutal :wink: - musisz sobie radzić. Najlepiej zostawić tak jak jest i dodać tylko by z czaszki (niezależnie na jakim lvl'u go zabijemy) wypadał rank, czyli mamy 60 lvl atakujemy 9 z czaszką i dostejmy ranka. Reszte zostawić tak jak jest.
2. Nie rozumiem zbytnio więc nie skomentuje :-)
3. Bez różnicy- jak wygram to nie interesuje sie kogo zabiłem.
4. Można wprowadzić.
 
 
Zyga 
Użytkownik Roku 2007!



Profesja: Wojownik
Nick: Andachiel
Level: 199
Wiek: 32
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26-07-2007, 13:27   

niech nikt tego nie zamyka bo potem będziecie się irytować ,że szukaja nie działa.
Po prostu zostawcie ten temat i niech gdzieś tam dalej 'odpłynie' :wink:

Btw. te propozycje są już na TODO.
_________________
 
 
Aid3n 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Dołączył: 01 Lip 2007
Wysłany: 26-07-2007, 20:22   

Ja bym wolał tak ze jak jakiś wyższy lv atakuje niższy to temu niższemu nic sie nie dzieje nic nie traci i prot 1 minuta, chyba ze ten niższy wygra to dostaje normalnie to co teraz.

Z Zygą też sie zgodzę ale ludzie czekają godzinę aż ten prot zniknie, tracą lvle i goldy...

Moim zdaniem takich ludzi którzy niemogą wygrać z takim samym lvl'em i muszą tylko atakować słabszych niepowinno tu być...to psuje ludziom najlepsza zabawę w grze.

:twisted:
_________________
T_T
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-07-2007, 20:45   

Aid3n napisał/a:
Moim zdaniem takich ludzi którzy niemogą wygrać z takim samym lvl'em i muszą tylko atakować słabszych niepowinno tu być...to psuje ludziom najlepsza zabawę w grze.




Może i tak, ale gdyby ich nie było to :
- kogo byśmy tępili ?
- kogo byśmy wyzywali ?
- o kim mielibyśmy pisać na forum ?
- co by sie ciekawego działo w MFO (tak przynajmniej musisz na takich uważać, a jakby tak sie ciągle lały te same lvl'e tak w kółko i te raport na czacie mmmmmmm... porażka)

Jak dla mnie tacy gracze są w pewnym stopniu (tutaj narażąm sie na mocną krytyke :-) ) plusem tej gry. Jakbym miał tak lać sie z tymi samymi lvl'ami tak ciągle to dawno przestałbym grać (nikt by nie płakał :-( :grin: )
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 07-12-2007, 03:12   

Czesc pomyslow trafila na liste TODO
Cytat:
• Zaostrzenie strat ponoszonych przez czaszki wg tematu

Cytat:
• Dodanie ikony czaszki(tak jak rączka) przy raportach walk z nimi

Oczyscilem temat ze zbednego spamu i przenosze do Archiwum propozycj.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom