Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Kilika idei
Autor Wiadomość
ElfenLied 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Elfen Lied
Level: 180
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2012
Wysłany: 26-02-2015, 12:40   

Shark jesli nie grasz na świecie 5 i nie wiesz dlaczego taka propozycja a nie inna to się nie wypowiadaj, "staż 10 letni" nie daje Ci wiedzy dzięki której możesz krytykować pomysły i marudzić bezpodstawnie, bo jak widać gdybyśmy szli twoim tokiem myślenia i żadnych blokad lub limitów nie było to świat 5 byłby dokładną kopią świata 3. ;)

Cytat:
Bo dochodzi do sytuacji, gdy gracz za 2 walki (1 walka - przegrana, rewanż - również przegrana) dostaje bana za rzekome przelewanie ranku, tylko dlatego, że tych punktów miał dużo i JAKOŚ PODEJRZANIE ŁATWO PRZEGRAŁ, chociaż ktoś mógł go po prostu rozwalić. .
Takiej sytuacji jeszcze na s5 nie spotkałem, czekam na jakiś dowód z twojej strony.

A moja propozycja odnoście 30minutowego limitu po przegranej atakującego jest głowie spowodowana przez sytuacje z którą się spotkałem w poprzedniej rundzie , gdzie osobnik na moich oczach 20+ walk z minuty na minute sobie z konta na konto oddawał co jest nie fair wobec tych którzy zdobywają tam ranking uczciwie, a zaproponowany limit takich sytuacji by się pozbył co dodałoby jedynie troszkę balansu ;)
_________________

RIP 2007-09 [*]
 
 
Baptsta 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 300
Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2009
Wysłany: 27-02-2015, 22:00   

Dark na prezydenta... po wypełnieniu zadania mogłaby też być możliwość walki z bossem, z którego leciałby jakiś ekwipunek na powiedzmy 300lv
 
 
HeienekeN 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Takamisakara
Level: 1
Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: Honselersdijk
Wysłany: 28-02-2015, 14:49   

Sprzedać grę prywatnemu inwestorowi to najlepsze rozwiązanie...


Kiedyś było 50-100 osób przed scythe, teraz jest 50 max ... online w godzinach szczytu, niestety, ale to tylko strata czasu, gra od dawna nie przynosi astronomicznych zysków ;) Takie są realia, żaden sentyment nic tu nie zmieni...
_________________
______________________________________________________
 
 
ElfenLied 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Elfen Lied
Level: 180
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2012
Wysłany: 03-03-2015, 21:30   

No ciekawe kiedy ta gra faktycznie przynosiła "astronomiczne zyski" ... To że jest tyle osób aktywnych a nie więcej jest kwestwią marketingu i tego że spora ilość graczy przeszła na MFO3, odpuszczając zarazem sobie tą wersje.

Uzbrojenie nowe faktycznie przydaołby się na high lvl. Jest tam dobre ponad 100 graczy(aktywnych?) z 220+ lvl (s124) którzy siedzą pewnie z uzbrojeniem na 180-220 ale myśle ze za dużo pracy byłoby przy tym, aby eq dobrze zbalansować także jest to pewnie wielkim NO NO :554:
_________________

RIP 2007-09 [*]
 
 
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 03-03-2015, 22:36   

Uzbrojenie z MFO2 nie potrzebuje żadnego balansu, bo wszystko się wstawia do szablonu. Tylko nazwy wystarczy wymyślić.

Problem taki, że uzbrojenie elitarne i legendarne wypada z ostatecznych bossów i głupio by było, gdyby teraz weszło jakieś lepsze do kupienia w sklepie (bo nie zakładam robienia jakiegoś upka).
_________________

Świat bez Żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...

 
 
 
Rencar 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Rencar/Deleted/Jabba
Level: 76
Świat: 6
Wiek: 32
Dołączył: 29 Gru 2006
Wysłany: 04-03-2015, 01:43   

Nowy rodzaj rankingu. W wyszukiwarce można sortować według i punktów rankingowych i rankingu. W zakładce "Ranking" powinna być możliwość wyboru zobaczenia listy aktywnych graczy pvp jak i wszystkich graczy.
 
 
HeienekeN 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Takamisakara
Level: 1
Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: Honselersdijk
Wysłany: 12-03-2015, 19:39   

1. Ranking aktualnych graczy i ranking wszystkich

Gra obowiązuje non stop, poza tym wprowadzenie rankingu dla graczy, którzy nie walczą, bo jak ma taki np. Dark zawalczyć ?... Albo taki Lech Premium, to, że aktualnie nie grają, nie ma wpływu na to, że osiągnęli więcej niż przeciętny Kowalski, a mimo to ranking ich nie uwzględnia.


2. Wprowadzenie areny rankingowej

Taka arena miałaby przy aktualnej ilości graczy dobry wpływ, mianowicie np. 30 lvl walczy z 333, losuje się poziom i dostaje eq gemy poty, wyeliminowaloby to brak walk w przedziale levelowym 231+



Ashariel pisał bodajże o tym lub o czymś podobnym, jednak dyskusja na temat anty nie pozwoliła mi doczytać do końca, jednak zauważyłem, ze jest ankieta.


3. Itemy w sklepie


Przy aktualnej ilości graczy ciężko jest skompletować eq, ba trwa to tyle czasu, że szkoda słów.. A i tak nie da się skompletować całości, wiadomo, że mogłoby ono kosztować x więcej, niż wynosi limit czy cena sklepowa, a żeby wyeliminować przelewy golda, ograniczenie levelowe do kupienia przedmiotu na targu :)

4. Turniej mistrzów

Turniej zwycięzców, grupa losowa, wszyscy którzy wygrali turniej startowaliby automatycznie w losowej grupie np 30 poziom, Turniej odbywałby się powiedzmy raz na kwartał, urozmaicenie rywalizacji zawsze spoko.


To tylko propozycje.
_________________
______________________________________________________
 
 
Chaox 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Eiskalte
Level: 555
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-03-2015, 21:19   

Na dodatek zrobienie jakiegoś sytemu kupowania przedmiotów nadal ma sens, jeśli dobrze się go skonfiguruje. Bo jeśli załóżmy mam 1kkk i chcę kupić dajmy na to legendarny pierścień chyba największy unikat to nie kupię bo ma go kilka osób i nikt go nie sprzeda a samemu żeby trafić na niego trzeba byłoby przejść kilka razy grę co trwa z kilka lat. Biorę pod uwagę, że ktoś może zacząć pisać, że to zepsuje grę i próbujemy iść na łatwiznę ale to to samo co bym kupił na targu (który kiedyś był a teraz nie ma).

Można powiedzieć, że taki sztuczny targ oczywiście z bardzo wysokimi cenami jakie są między graczami na targu. Wiemy po ile mniej więcej chodzą te unikaty więc można dać jakąś szansę wszystkim graczom. I weźmy też pod uwagę, że nawet uzbieranie te 1kkk golda z takim targiem graniczy z cudem (nie licząc topki, która naprawdę się od dawna stara), więc to nie zepsułoby gry tylko by udawało gracza który ci sprzedaje ten przedmiot jeśli już jakimś cudem uzbierasz golda. Uwierzcie mi, że jakby stał npc, który sprzedawałby legendarny pierścień za 1kkk czy ileś to ludzie by się nimi nie obrzucali i gry raczej mocno by to nie ułatwiło. Po prostu dodatkowa możliwość na zdobycie a ubijanie maga i woja nadal miałoby taki sam sens i wartość.
 
 
HeienekeN 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Takamisakara
Level: 1
Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: Honselersdijk
Wysłany: 12-03-2015, 23:00   

Przez ostatni rok Lege Pierścień był bodajże tylko raz na targu, co jest Chaox Twoją zasługą :D Myślę, że jeśli ceny byłyby zawyżone, nie ułatwiłoby gry, zresztą ile osób ma szansę realnie zdobyć całe EQ w grze?


Zapomniałbym o czymś co wydaje się być logiczne, wprowadzenie ograniczenia levelowego do kupna itemow



Przykładowo jeśli jakiś przedmiot np. Szpada jest kupowany od 333 lvla za cene 237k przy wartosci sklepowej 237.466 to nie jest przelew, po jaka cholere mu to? Można np wprowadzić 3/4 ceny sklepowej jako limit dla gracza przekraczajacego 10-15 poziomow wzwyz.
_________________
______________________________________________________
 
 
DaniO 10 
Użytkownik



Nick: Danio10
Level: 295
Wiek: 28
Dołączył: 17 Cze 2012
Wysłany: 13-03-2015, 00:08   

To nie ma sensu .... może niedługo zaczniemy kupywać expa ranq pvp albo niech nas poniesie fantazja jak nazwa wskazuje i kupywanie gotowych lvl... Aby zdobyć najlepsze eq trzeba przechodzić grę zmierzyć się z wyzwaniem a nie siedzieć na jednym lvl i plakać ze nie ma eq ... Zdobycie najlepszego eq to między innymi cele gry nie zapominaj.

[ Dodano: 13-03-2015, 00:13 ]
Chaox napisał/a:
prostu dodatkowa możliwość na zdobycie a ubijanie maga i woja nadal miałoby taki sam sens i wartość.
już by nie miała gdyby npc stał i można było by u niego kupić legalnie niż męczyć się i pokonywać...
 
 
Chaox 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Eiskalte
Level: 555
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-03-2015, 13:37   

DaniO 10 napisał/a:
To nie ma sensu .... może niedługo zaczniemy kupywać expa ranq pvp albo niech nas poniesie fantazja jak nazwa wskazuje i kupywanie gotowych lvl...


Legendarny set ma 6 przedmiotów z czego szansa na każdy jest nie ważne jaka co sprawia, że po 6 przejściach najprawdopodobniej nie wypadnie ci każdy inny item, bo może ci 3 razy dropnąć legendarna różdżka. Dodaj do tego brak graczy, którzy takim eq dysponują, bo mało ludzi decyduję się na przechodzenie fabuły + mało jest aktywnych graczy z wysokim lvlem. Wiedziałem, że ktoś od razu wyskoczy, żeby zrobić możliwość kupienia rankingu itd. Masz 295lvl i jeśli grasz na 1+2+4 świecie to chyba wiesz jak się zbiera golda. 3 świat się nie liczy, bo tam już naprawdę można kupić golda za prawdziwą kasę i robić przelewy. Więc bez graczy i targu musiałbym przejść z 8 razy grę z odrobiną szczęścia, żeby skolekcjonować pełne eq. Do tej pory jedna osoba to osiągnęła po tylu latach więc zastanów się o czym mówisz.

DaniO 10 napisał/a:
już by nie miała gdyby npc stał i można było by u niego kupić legalnie niż męczyć się i pokonywać...


Uwierz mi, że nic by się nie zmieniło, bo każdy nadal by pokonywał te bossy. Jeśli grasz na 3 świecie to się nie dziwie, że tak piszesz bo tam złoto ma całkiem inną wartość niż tutaj. Uzbierajcie na 1+2+4 świecie 1kkk golda i powiedzcie jakie to uczucie. Napiszcie za pół roku jakie efekty. Bo na taką aktywność myślę, że łatwiej przejść grę i pokonać te bossy niż uzbierać tyle golda. A piszę to, bo po kilku przejściach już nie ma tak łatwo a ekwipunku nadal może brakować, bo jaki to sens mieć 250-300+ lvl i chodzić w eq z 200lvla albo czasami gorszym? I nawet jak masz 295lvl to dobrze wiesz, że nie daję ci to możliwości na przejście 8 razy fabuły albo więcej.
 
 
ElfenLied 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Elfen Lied
Level: 180
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2012
Wysłany: 13-03-2015, 13:52   

Przecież to oczywiste że twórca gry nie miał w planach kontynuacji dalszej fabuły, więc ekwipunku lepszego nie ma bo na takich lvl'ach (220) UKOŃCZYĆ GRĘ można (dalsze exepenie czy przechodzenie fabuły od nowa wg. mnie nie ma sensu, chyba że na nowej postaci, ale multikonta nie są dozwolone, choć w sumie nie głupim pomysłem byłoby aby osoby które przeszły fabułe mogły zrobić dodatkowe konto, bo taki Dark przykładowo co ma robić na 500lvl'u ?:D), dlatego też prostszym rozwiązaniem byłoby po prostu wprowadzenie nowego ekwipunku dla graczy 230+ które kosztowałoby drożej w sklepie (bo questów nikt nie będzie robił) niż te które wypada z końcowych bossów.

@Heineken
Chcesz turnieje w danym przedziale z gemamy, eq etc? Nie wiem czy widziałeś czy słyszałeś ale jest świat 5 od tego :593:


@ czemu nie ma Leczenia 7 i 8 skoro Gemy ofensywne są ? ;>
_________________

RIP 2007-09 [*]
 
 
pawel_tiger 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pawel_123/tiger_fish
Level: 290
Świat: 1+2+4
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: Żurawica
Wysłany: 13-03-2015, 14:38   

Cytat:
prostszym rozwiązaniem byłoby po prostu wprowadzenie nowego ekwipunku dla graczy 230+ które kosztowałoby drożej w sklepie (bo questów nikt nie będzie robił) niż te które wypada z końcowych bossów.


był niedawno taki temat i całkiem słusznie stwierdzono że w tej chwili nie można dodać nowego lepszego eq od legendarnego i elitarnego bo byłoby za dużo pokrzywdzonych graczy którzy latami czekali i wydali miliardy na kompletowanie eq a nagle okazałoby się że jest lepsze. Jak już wprowadzać nowe eq to INNE niż to które jest, już kiedyś o tym pisałem:
Cytat:
nowe eq by się przydało, ale można by zrobić ten set po prostu inny niż legendarny i elitarny żeby tamte też nie straciły na wartości, np. hełm dający koło 1000 obrony zwykłej czy zbroja dająca np. po równo 800 inty i wity, dałby się tak pokombinować żeby się nie wykluczały a stworzyłyby nowe możliwości.
_________________
Moje postacie:
Pawel_123: 301lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF :)
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem ;)
 
 
ElfenLied 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Elfen Lied
Level: 180
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2012
Wysłany: 13-03-2015, 14:52   

Nie sądze aby w moim rozwiązaniu te uzbrojenie z końcowych bossów aż tak straciło na wartości bo uzbrojenie w sklepie byłoby o wiele, wiele droższe i dostępne tylko dla graczy 230+ lvl tak jak wspomniałem wyzej , to tylko przykład :D

A co do tego jakie wartości eq nowe miałoby to już sprawa tego czy to co Antybristler mówił o wzorcu na itemki jest prawdą, jesli tak to nie widze problemu na wprowadzenie nowych itemów, a jeśli nie i trzeba balansowac to raczej nie ma co się co łudzić bo za dużo testów i zabawy by to wymagało :)
_________________

RIP 2007-09 [*]
 
 
Chaox 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Eiskalte
Level: 555
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-03-2015, 20:25   

Tak czy siak gdyby wszedł nowy ekwipunek do sklepu droższy to elitarne i legendarne całkowicie straciłyby wartość nie ważne ile by kosztowało tamto. Bo lepiej byłoby sięgać do sklepu.

A skoro macie takie pomysły to czemu nie zrobić coś takiego, że sklep sprzedaje np legendarny item za ceny jakie są na targu. Przecież jak Mistrz gry wystawi coś legendarnego i ktoś kupi to to też waszym zdaniem jest ułatwienie gry? To byłoby na tej samej zasadzie tylko, że każdy gracz miałby taką szansę a nie jedna osoba co rok, bo szansa na konkretny przedmiot u mistrza gry jest znikoma a jak już jest to ludzie się rzucają jak na mięso. Przypominam po raz kolejny, że wielu graczy nigdy nie uzbierają 1kkk na 1 przedmiot więc to NIE JEST UŁATWIENIE tylko kolejna szansa na zdobycie danego przedmiotu. Jeśli ktoś potrzebuję a na pewno nie jedna osoba to kupiła by go na targu i tak za 1kkk (jeśli uzbiera) a z taką aktywnością nikt nie kupi, bo nikt nie sprzeda. Więc wyobraźcie sobie, że ten npc to gracz, który wam sprzedaję przedmiot za bardzo dużą cenę tak jakby to miało miejsce przy aktywności z dawnych lat.

Naprawdę ciężko to zrozumieć? Bo prościej się nie da. Nie ma tu żadnego ułatwienia, bo mniej więcej na 15 miejscu w topce golda kończą się osoby z 1kkk goldem (świat 1+2+4). To jest jedynie szansa dla ludzi którym naprawdę zależy a mają życiowego pecha...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom