Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MiT
05-11-2018, 16:56
Kilka zmian
Autor Wiadomość
Grajcz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 340
Świat: 1+2+4
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 09-02-2018, 00:23   

Miragee napisał/a:
gościu, ta gra istnieje tylko dzięki temu, że ludzie tu walczą. Nie pasuje to wypad, bez pozdrowień.

Po pierwsze - nie tym tonem, nie pozwalaj sobie.
Po drugie gram w gry MFO znacznie dłużej niż ty, nie mów mi dlaczego ta gra istnieje.

Dark s2 napisał/a:
Każdy gracz powinien mieć na uwadze fakt, liczyć się z tym, że w każdej chwili, każdym miejscu może zostać zaatakowany. Jak wspomniał przedmówca- walki są ideą, nieodłączną częścią tej gry, więc gracz powinien mieć to na uwadze. (...) W złotych czasach mfo było pvp na salamandrii i nie rozumiem kompletnie dlaczego zostało ono zniesione- pewnie przez garstkę osób, którym było ciężko poświęcić te 30-50 ruchów aby wrócić do miasta. (...)


Nie widzę powodu dlaczego każdy gracz ma mieć na uwadze możliwość bycia zaatakowanym?
Pvp nigdy nie było główną ideą tej gry, przez 10 lat gry NIGDY nie chciałem walczyć pvp. Po zakończeniu rozwijania fabuły większość odeszła a przecież pvp cały czas było obecne.
Arkadia to żaden argument, na Salamandrii nigdy nie było pvp na mapie więc może to traktujmy jako wyznacznik? Dlaczego to Arkadia ma być wzorem.
Pvp na mapie Salamandrii było kiedyś obecne? Nie przypominam sobie tego a grać zacząłem na długo przed powstaniem drugiego kontynentu.

Wasza agresywna reakcja jest urocza ale jak widać po postach w temacie część graczy nie chce walczyć pvp wbrew waszej idei pvp jako sensu tej gry.
 
 
wisla12h 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: wisla12h
Level: 283
Dołączył: 09 Mar 2008
Wysłany: 09-02-2018, 09:22   

Grajcz napisał/a:
Nie widzę powodu dlaczego każdy gracz ma mieć na uwadze możliwość bycia zaatakowanym?
Pvp nigdy nie było główną ideą tej gry, przez 10 lat gry NIGDY nie chciałem walczyć pvp. Po zakończeniu rozwijania fabuły większość odeszła a przecież pvp cały czas było obecne.
Arkadia to żaden argument, na Salamandrii nigdy nie było pvp na mapie więc może to traktujmy jako wyznacznik? Dlaczego to Arkadia ma być wzorem.
Pvp na mapie Salamandrii było kiedyś obecne? Nie przypominam sobie tego a grać zacząłem na długo przed powstaniem drugiego kontynentu.


Na Salamandrii PvP było i to przez całkiem spory kawałek czasu. Było to na pewno wtedy, gdy na Salamandrii było tylko Ballis i miało ono zupełnie inny wygląd.

Poza tym to i ja powtórzę słowa poprzedników. PvP to element tej gry i nie widzę, żadnych racjonalnych argumentów, które by się przeciwstawiały zniesieniu ochrony na drugim z kontynentów. Przecież w miastach nadal będzie ochrona ;)
 
 
Grajcz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 340
Świat: 1+2+4
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 09-02-2018, 10:46   

Ja nie widzę żadnych racjonalnych argumentów dla zniesienia ochrony, przecież pvp jako element tej gry dalej będzie obecne w innych lokacjach.

Kto będzie chciał walczyć - bez problemu znajdzie miejsce.
Kto nie będzie chciał walczyć dalej będzie miał spokój na mapie świata.
 
 
Frezus 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Fatality
Level: 230
Wiek: 30
Dołączył: 10 Gru 2008
Skąd: lbn
Wysłany: 09-02-2018, 12:40   

wisla12h napisał/a:
nie widzę, żadnych racjonalnych argumentów, które by się przeciwstawiały zniesieniu ochrony na drugim z kontynentów.


Grajcz napisał/a:
Ja nie widzę żadnych racjonalnych argumentów dla zniesienia ochrony


to sobie pogadaliscie :]

Grajcz napisał/a:
Pvp nigdy nie było główną ideą tej gry


owszem, bylo
 
 
 
wisla12h 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: wisla12h
Level: 283
Dołączył: 09 Mar 2008
Wysłany: 09-02-2018, 17:15   

Grajcz napisał/a:
Ja nie widzę żadnych racjonalnych argumentów dla zniesienia ochrony, przecież pvp jako element tej gry dalej będzie obecne w innych lokacjach.


I w tym miejscu należy przytoczyć cytat z FAQ:
Cytat:
5. Miasta
Wokół nich skupia się życie w My Fantasy. W mieście jesteś całkowicie bezpieczny - tutaj nikt nie ma prawa Cię zaatakować, dlatego ważne jest, aby powrócić do niego przed wylogowaniem.

Bardzo wymowny...prawda?

A tak poza tym to sama możliwość walki na głównej mapie Salamandrii jest sama w sobie potężnym argumentem ;) Pojawi się ten klimatyczny dreszcz przy wychodzeniu z miasta i świadomość, że przechadzka poza miastem nie jest bezpieczna :P

Oczywiście usunięcie blokady na Salamandrii spowoduje, że ja i kilka znanych mi osób powróci do regularnego logowania, aby sprawdzić czy przypadkiem nikt nie zostawił postaci poza miastem. Do tego możliwość "polowań" jak za starych dawnych czasów jest baaaardzo kusząca ;) To jest właśnie jeden z elementów klimatu najlepszych czasów MFO2!(lata 2006-2008)
 
 
Sorandor 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Sorandor
Level: 373
Świat: 6
Dołączył: 01 Kwi 2008
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-02-2018, 18:19   

1. Tak
2. Tak

Może wskoczy trochę liczba aktywnych graczy, gorzej raczej nie będzie. ;)
_________________
* Nie moc silnika, a technika robi z Ciebie zawodnika...
 
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 09-02-2018, 18:34   

Prosiłbym o argumentowanie swojej decyzji, ale nie podważanie czyjejś! Możemy wymieniać plusy i minusy w nieskończoność.
Każdy ma prawo do głosu, zarówno PvB jak i PvP są kluczowymi tematami gry.

Jako gracz również popieram kwestię zniesienia ochrony oraz limitu tur. Nie jestem zwolennikiem strat dla obu stron, walka powinna rozstrzygać zwycięzce- tak jak turniej/pojedynek. Zdjęcie ochrony również jest na miejscu, są miasta w których gracze są bezpieczni.
Swoją drogą warto wspomnieć, że gry online są właśnie od konkurowania w każdej dziedzinie.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Miragee 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Roten/Blotter/Divi
Level: 147
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 19 Lip 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-02-2018, 15:04   

Grajcz napisał/a:
Po drugie gram w gry MFO znacznie dłużej niż ty, nie mów mi dlaczego ta gra istnieje.



gram w gry MFO? A nie mmo przypadkiem? Meh, nie tym tonem.
Po drugie, ideą tej gry jest PVP, po coś te walki z graczami zostały stworzone i z upływem czasu rozbudowywane, nie sądzisz?
Trafił się nerd który rapsa na 10 lvlu bije bo cinżko inaczy.
@Renkar, mówił
"nie umisz pvp, to nie żyjesz"

Elo. :)
 
 
Dark s2 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 600
Świat: 1+2+4
Dołączył: 13 Lis 2011
Wysłany: 24-02-2018, 14:12   

Czy można spodziewać się odpowiedzi ze strony administracji?
 
 
Neni 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: phoon
Level: 432
Świat: 6
Wiek: 28
Dołączył: 10 Maj 2007
Wysłany: 24-02-2018, 19:04   

Podbijam pytanie, są już umówione dwie strony ;)
 
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 17-03-2018, 12:47   

Można, sorry że teraz Was informuje o tym- Tomi pozytywnie nastawiony do zmian. O tym jak to bedzie oficjalnie wyglądało dam znać, czekam na odpowiedź ;)
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 05-11-2018, 16:56   

Sprawa dociągnięta do końca.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom