Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MiT
10-01-2017, 19:19
Salamandria
Autor Wiadomość
klapklask v1 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: klapklask v1
Level: 100
Świat: 6
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2016
Wysłany: 02-12-2016, 21:12   Salamandria

a więc jest taka sprawa.
jak to bywa na wyższych lvlach z walkami każdy wie.
Proponuje więc aby można by było atakować graczy na salamandri, tak samo jak na arkadi.
NIe ma co się więcej rozpisywać. :)
 
 
wisla12h 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: wisla12h
Level: 283
Dołączył: 09 Mar 2008
Wysłany: 02-12-2016, 23:05   

Popieram! Powinna być możliwość walki na całej Salamandrii za wyjątkiem tylko niektórych lokacji...
 
 
Mixerslayer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Gomora NGC
Level: 230
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 16 Gru 2009
Wysłany: 02-12-2016, 23:43   

Zawsze było tak jak było i nagle komuś przeszkadza...
 
 
wisla12h 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: wisla12h
Level: 283
Dołączył: 09 Mar 2008
Wysłany: 03-12-2016, 11:05   

Mi to od zawsze przeszkadzało :) Nie wiem dlaczego administracja zawsze chroniła graczy tylko expiących na potworach... A ja od zawsze uwielbiałem łapać na mapie i uważam, że to jedna z największych atrakcji tej gry :D
 
 
Mixerslayer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Gomora NGC
Level: 230
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 16 Gru 2009
Wysłany: 03-12-2016, 14:21   

Może chociażby dlatego, że na tych lvlach ma się już zbyt wartościowe EQ w plecaku i trochę lipa to stracić, bo ktoś Cię zaatakował jak miałeś nie ten skrypt co trzeba?...
Ile to razy zaatakował mnie jakiś cwaniak i wygrał sobie, bo miałem złe EQ na danego gracza, ale pojedynku już nie chciał, bo się bał.
 
 
Neni 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: phoon
Level: 432
Świat: 6
Wiek: 29
Dołączył: 10 Maj 2007
Wysłany: 03-12-2016, 15:34   

Mixerslayer, teraz można już ustawić osobne profile ekwipunku na walki z graczami i potworkami oraz osobne skrypty na inteligencje (te od zawsze można było tak ustawić) także nie wiem w czym problem... Pomysł dobry i bardzo chętnie zobaczyłbym go w grze, podejrzewam, że większość osób byłaby za zniesieniem ochrony na salamandrii
 
 
 
wisla12h 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: wisla12h
Level: 283
Dołączył: 09 Mar 2008
Wysłany: 03-12-2016, 18:13   

Poza tym przecież nikt ci nie każe zostawiać postaci na mapie... A jak expisz to po prostu uciekaj jak ktoś cie goni! Sprytny zawsze wygra! :P
 
 
Mixerslayer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Gomora NGC
Level: 230
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 16 Gru 2009
Wysłany: 04-12-2016, 04:04   

Szczególnie jak grasz na telefonie.
Chcecie wprowadzić idiotyczne pomysły, chociaż przez lata nikomu nic nie przeszkadzało.
Ogarnijcie się i nie psujcie na siłę gry.
Chcecie pvp - gogogo s5.
 
 
Skuzz 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Skuzz
Level: 230
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2010
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-12-2016, 12:39   

To całe lata każdemu przeszkadzało tylko nie znakomitej większości grającej na fabułkę :) Zreszta gdzie tu logika mapa salamandrii 40x40 z protem, a idziesz w krater czy też np podziemny labirnyt ballis co kosztuje naprawdę sporo ruchów i można Cie tam ubić
 
 
 
Mixerslayer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Gomora NGC
Level: 230
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 16 Gru 2009
Wysłany: 04-12-2016, 13:39   

No to widzisz - chcesz kogoś ubić - strać trochę ruchów! Proste.
 
 
Skuzz 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Skuzz
Level: 230
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2010
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-12-2016, 13:43   

Ja bardziej miałem to na mysli pod kątem tych co expią pod miastem ich nie ubijesz 200ruchów od miasta juz tak

[ Dodano: 04-12-2016, 13:50 ]
osobiście jako free frag wolałbym być złapany pod miastem ;D
 
 
 
pawel_tiger 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pawel_123/tiger_fish
Level: 290
Świat: 1+2+4
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: Żurawica
Wysłany: 04-12-2016, 15:14   

Jest dobrze tak jak teraz, czyli z ochroną. Jak ktoś chce powalczyć to niech idzie sobie do jaskini zjaw, krateru czy gdziekolwiek.

Cytat:
Zreszta gdzie tu logika mapa salamandrii 40x40 z protem

Wbrew pozorom logika w tym jest, przez pole obok miasta musi przejśc każdy, niezależnie gdzie chce iść. Wystarczy że jakiś cwaniak stanie pod miastem i czeka na przechodzących

Z resztą sam stwierdziłeś:
Cytat:
To całe lata każdemu przeszkadzało tylko nie znakomitej większości grającej na fabułkę

jeśli większosć gra na fabułę to im to odpowiada, wprowadzać zmiany dla mniejszości bo komuś się tak podoba to nie najlepszy pomsł...
_________________
Moje postacie:
Pawel_123: 301lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF :)
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem ;)
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 08-12-2016, 16:21   

W sumie to było wprowadzone, bo kiedyś na wysokim poziomie strata expa w 1 walce była bardzo duża i potem odrabianie trwało bardzo długo. Obecnie w nowych realiach (maksymalna stała strata) chyba można walki przywrócić.
 
 
Mixerslayer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Gomora NGC
Level: 230
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 16 Gru 2009
Wysłany: 08-12-2016, 17:46   

No chyba kogoś pogięło. Przywracanie walki, bo tak zechciało 5 graczy?
 
 
Dark s2 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 600
Świat: 1+2+4
Dołączył: 13 Lis 2011
Wysłany: 08-12-2016, 18:52   

Jak najbardziej za- więcej możliwości walk.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom