a więc jest taka sprawa.
jak to bywa na wyższych lvlach z walkami każdy wie.
Proponuje więc aby można by było atakować graczy na salamandri, tak samo jak na arkadi.
NIe ma co się więcej rozpisywać.
Profesja: Wojownik
Nick: wisla12h
Level: 283
Dołączył: 09 Mar 2008
Wysłany: 03-12-2016, 11:05
Mi to od zawsze przeszkadzało Nie wiem dlaczego administracja zawsze chroniła graczy tylko expiących na potworach... A ja od zawsze uwielbiałem łapać na mapie i uważam, że to jedna z największych atrakcji tej gry
Może chociażby dlatego, że na tych lvlach ma się już zbyt wartościowe EQ w plecaku i trochę lipa to stracić, bo ktoś Cię zaatakował jak miałeś nie ten skrypt co trzeba?...
Ile to razy zaatakował mnie jakiś cwaniak i wygrał sobie, bo miałem złe EQ na danego gracza, ale pojedynku już nie chciał, bo się bał.
Mixerslayer, teraz można już ustawić osobne profile ekwipunku na walki z graczami i potworkami oraz osobne skrypty na inteligencje (te od zawsze można było tak ustawić) także nie wiem w czym problem... Pomysł dobry i bardzo chętnie zobaczyłbym go w grze, podejrzewam, że większość osób byłaby za zniesieniem ochrony na salamandrii
Szczególnie jak grasz na telefonie.
Chcecie wprowadzić idiotyczne pomysły, chociaż przez lata nikomu nic nie przeszkadzało.
Ogarnijcie się i nie psujcie na siłę gry.
Chcecie pvp - gogogo s5.
To całe lata każdemu przeszkadzało tylko nie znakomitej większości grającej na fabułkę Zreszta gdzie tu logika mapa salamandrii 40x40 z protem, a idziesz w krater czy też np podziemny labirnyt ballis co kosztuje naprawdę sporo ruchów i można Cie tam ubić
Jest dobrze tak jak teraz, czyli z ochroną. Jak ktoś chce powalczyć to niech idzie sobie do jaskini zjaw, krateru czy gdziekolwiek.
Cytat:
Zreszta gdzie tu logika mapa salamandrii 40x40 z protem
Wbrew pozorom logika w tym jest, przez pole obok miasta musi przejśc każdy, niezależnie gdzie chce iść. Wystarczy że jakiś cwaniak stanie pod miastem i czeka na przechodzących
Z resztą sam stwierdziłeś:
Cytat:
To całe lata każdemu przeszkadzało tylko nie znakomitej większości grającej na fabułkę
jeśli większosć gra na fabułę to im to odpowiada, wprowadzać zmiany dla mniejszości bo komuś się tak podoba to nie najlepszy pomsł...
_________________ Moje postacie:
Pawel_123: 301lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem
W sumie to było wprowadzone, bo kiedyś na wysokim poziomie strata expa w 1 walce była bardzo duża i potem odrabianie trwało bardzo długo. Obecnie w nowych realiach (maksymalna stała strata) chyba można walki przywrócić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach