Po pokonaniu kaktusowego króla udajemy się do karczmy Oasis.
Tam przy barze znajduje się grupa kowbojów( dokładnie 3).
Mają problemy z bandytami którzy uciekli z więzienia biorąc przy okazjii ze sobą Sheryfa.
Szantażują kowbojów, tym że jeśli nie zapłacą im okupu i nie dadzą potrzebnych bandytą rzeczy, zabiją szeryfa.
Kowboje mają za słabe siły zbrojne bo jest ich zaledwie 3 i nie poradzą sobie z bandytami.
Bandyci mają rzecz jasna dowódcę, a więc nie będzie tak łatwo.
Boss:
Bandyta( dowódca):
Avatar:
HP: 12000
MP:100
Atak: Fizyczny( bardzo silny)
Szczęście: Wielkie bardzo wielkie ogromne.
Obrony: Anty Mag
Itemy:Kowbojskie Lasso oraz wypada nam klucz do krat gdzie znajduje się sheryf.
Z pojedynczymi się nie walczy.
A więc do kowbojów mówisz teksty typu:
- Dobrze pomogę wam.
Oni odpowiadają:
* Ok, ale przed tym musisz przynieść nam ekwipunek, ponieważ wszystko zabrali bandyci.
Przynieś nam 15 Lustrzanych zbrojii.
Przynosisz im zbroje, oraz około 10 eliksirów.
Razem z nimi następuje teleportacja do podziemi oasis.
Sheryf znajduje się za kratkami... Ty podchodzisz do dowódcy bandytów i mówisz:
- Wypuść szeryfa
On mówi że za nic i tak dalej klikasz:
Walcz.
Walczysz, pokonujesz go, oprócz wyżej wymienionych itemów dostajesz w nagrodę od sheryfa:
Do wyboru:
Kowbojska Kosa(lvl: 92, Obrażenia: 3200, atak +1200, Szybkość +20 Celność +200 sloty:10 Wartość:2,5 mln)
Kowbojska Tarcza( lvl 92, Obrona +725)
Kowbojski Kapelusz(lvl 80 Obrona +250 Obrona magiczna +250 sloty: 7 Szybkość +100)
Skórzane Rękawice Kowboja(lvl: 100 Obrona Magiczna +100 , Szczęście i uniki +50)
Ciężka Kamizelka Kowboja(lvl: 89 sloty: 12 , Obrona i obrona magiczna +350 Szybkość +170 szczęście -70)
Kowbojskie Sandały( lvl: 100 Szybkość +250 Szczęście +250)
Kiedy dostaniesz to od sheryfa, prosi Cię on o jeszcze jedno, a mianowicie:
5000 skór z dzika, 5000 skór z niedźwiedzia oraz 9000 pazurów behemotha.
Szyje on Ci jedną zbroję, zbroje którą możesz dostać tylko u niego, on mówi że nie ma igły,a ponieważ nie wie gdzie można ją dostać, poleca Ci azjatę handlującego na kontynencie Salamandria.
Azjata nazywa się shiyio, idąc z do niego i biorąc 5k skór dzika i niedzwiedzia oraz 9k pazurów behemotha.
On szyje Ci zbroję o nazwie:
Nabijana Pazurami Ciężka Niedźwiedzia Zbroja:
lvl: 210
sloty: 50
Obrona +2000
Obrona Magiczna +2000
Szybkość +1000
Uniki +5000
Wartość: 10 000 000G.
Będąc w Eliar w karczmie siedzi człowiek z pokaleczoną głową i się pytamy
MY: Kim jesteś? Co ci się stało?
Clin: Jestem Clin. Walczyłęm z bardzo potężną bestią która jest tytanem, o imieniu Mefistofeles. Podczas walki z nim okaleczył mi twarz i schował moją broń do swojej skrzyni z innymi trofeami.
MY: (do wyboru mamy) O to naprawde szkoda [KONIEC]
Gdzie on jest, pokonam to monstrum i przyniose ci twój miecz.
Clin: [i]Dzięki idź do Jaskiki Króla Liczów w pobliskiej tam lawie on stoi
Gdy tam idziemy okazuje się że Clin i Mefistofeles dzałają razem i z nimi walczymy
Mefistofeles:A to ten człowieczek o którym mówiłeś!
My:Walcz
Uciekaj
Po wygranej obydwaj topią się w lawie
Docelowy przedział poziomu postaci: 25 poziom wystarczy
Jeśli podczas misji pojawia sie Boss, podaj jego szczegóły
Nazwa bossów: Mefistofeles, Clin
Avki Bossów (Mefistofeles) http://www.fotosik.pl/pok...09bd3b2ee3.htmlhttp://www.members.aol.com/sexymimmo/freddy1.jpg (Clin'a)
ich statystyki Mefistofeles HP 13000 MP 7000 Obrona Mocny anty mag, lekki anty woj Szybkość 130 statystk bazowych Szczęście 30 statystki bazowej typ ataku magiczny bardzo mocny (ogień 3)
Clin: HP 7000 MP 11 Obrona 20 Witalności 40 Inteligebcji statyki bazowej szybkość 220 SB szczęście 150 SB typ ataku fiztczny (średni)
Nagrody, jaką dostajemy za ich pokonanie: Wejście do skrzyń Mefistofelesa z rzeczmi, Umjejętność chodzenie po lawie Co z Bossów wypada Mefistofeles: Eliksir lub Ogień 2 na poziomie trzecim (ogień 2 ***)
Clin :Ostrze próżności (Poziom 25 Obrażenia 600 atak +400) lub Laska Próżności (Poziom 25 obrażenia 330 atak mag.)
2.2.5. Lokalizacji w jakiej rozgrywa się qest: Eliar , Jaskinia Króla Liczów
_________________ LOL
magik1 [Usunięty]
Wysłany: 08-02-2008, 20:21
karczma eliar quest ze zbieraniem skór z niedzwiećia a więc
w karczmie spotykamy mysliwego edgara ktory nie moze dać rady z niedwiedziami ktore atakują ludzi w lesie na okolo miasta ,niedzwiedz wystepuje w okolicy eliar tam gdzie jest las po zebraniu 20 skorek wracamy do niego on daje nam 100k zlota i
diamentowy miecz
od 31 lvl
atak 210
szybkosc 10
niedzwiedz
hp 498
mp 16
atak 200
szybkosc 50
szczescie 20
obrona 240
obrona mag 240
co wypada skorka z niedzwiedzia i miksy lvl 2 lub 3
Profesja: Mag
Nick: kyla
Level: 32
Dołączył: 08 Lut 2008
Wysłany: 09-02-2008, 18:21
Quest do skarabeuszów które opisałem w fabryce potworów, dla 1-3 lv. W karczmie w Eterni pytasz się Ulrika:
-Dlaczego masz taką smutną minę ?
-Skarabeusze które przebywają niedaleko miasta niszczą mi moją spiżarnie w której przechowuje zboże.
mamy do wyboru:
-och jak teraz przeżyjesz.<rozmowa sie urywa.KONIEC>
-chętnie ci pomogę.
-przynieś mi 20 pancerzyków ze skarabeuszów a ci uwierzę że je zabiłeś. Wtedy dostaniesz zasłużoną nagrodę.
Po zabiciu skarabeuszów i zebraniu od nich pancerzyków wracamy do Ulrika.
-mam 20 pancerzyków
-proszę to obiecana nagroda.(zależy od profesji woj dostanie nóż a mag długa różdżkę)
-dziękuje bardzo
-nie ma za co
Lvl:200-250(po pokonaniu Servantesa i piratów.)
Nazwa: Tajemnice karczmarzy.
Idziemy do Eliar, zagadujemy do Lopeza.
Dziękuję Ci jeszcze raz za to jajo. Czegoś potrzebujesz?
Wybór:
Tak. Chcę dowiedzieć się, czy niczego przede mną nie ukrywacie.
Niczego. Żegnam.
Karczmarz odpowiada:
Ech, ciężko mi to mówić. Nikt nie powinien o tym wiedzieć, ale cóż... jeżeli zapłacisz to powiem Ci.
Wybór:
Ile?
Karczmarz:
1 milion. To bardzo ważna informacja.
My:
Dobrze.(tracimy 1 mln g)
Wybór:
Taak?
Karczmarz:
Około tysiąc lat temu, żył niezwykły człowiek. Właściwie nie człowiek, ale sura.
Odpowiedź nasza:
Kim jest sura?
Karczmarz:
Sura to człowiek który wytworzył na swojej ręce demoniczne nasienie, które dodawało mu siły magicznej. Ten sura nazywał się...
Nasze:
Jak?
Karczmarz:
E-ergid. Aż trudno wymówić to imię. Zniszczył on górę, w której Leech King ma aktualnie swoją jaskinię. 950 lat później Thanarg złapał go, i przetrzymywał do zabicia twojego ojca.
My:
M-mojego ojca?! JAK TO?!
Karczmarz:
Tak, chciał on go zabić z powodu pierścienia szczęścia, który miał twój ojciec.
My:
Pamiętam, jak Thanarg mówił: "Pierwszy krok do Wielkiego Odrodzenia gotowy!" czy jakoś tak.
Karczmarz:
Wiadomo, chciał on wskrzesić Ergida, który umarł z głodu i tego Boga czegoś tam. Z tego co mi wiadomo, Serafin i Raps byli największymi pomocnikami Thanarga. Ergid zabił twojego ojca, gdy wyruszył z Thanargiem. Więcej mi nie wiadomo. Popytaj babcię Reginę, ona wie dużo.
My:
Dobrze!
Idziemy do babci Reginy:
Czego chcesz?
My:
Lopez mówił, że wiesz dużo o pewnym surze.
Babcia:
O Ergidzie?
My:
Tak.
Babcia:
Niektórzy twierdzą, że Thanarg już wskrzesił Ergida i chroni go przed przeciwnikami.
My:
Wiesz może gdzie?
Babcia:
Podobno Thanarg schował się pod jaskinia Leech Kinga.
My:
Idę tam!
Idziemy do Leech Kinga. wchodzimy na skrzynkę, zapadamy się.
My:
Co jest?!
Nagle wychodzi człowiek z białymi włosami i demonicznym nasieniem.
On:
Witaj.
Walka.
Boss:
Nazwa:
Ergid
EXP:
1,200,000
G:
870,000
AP:
450,000
HP:
97450-99530
MP:
12450 tylko.
Wali z:
Ogień 5*****(3500-4000 HP)
Fizyczne(2000-3000)
Ma dużą szybkość, i ma 25% na krytyka. Nawet jak się ma 500~ szczęścia i tak trafi krytyka.
Avatar:
Wypada z niego:
Żałobna zbroja płytowa(960 obrony, +80 do witalności, +99 do żywotności)
Później Thanarg, Raps#4 i Serafin#4 uciekają tajnym przejściem które się zawala. Zdobywamy przedmiot - lina. Używamy jej na miejscu skrzynki i wychodzimy.
PS. Fajne nawiązanie do fabuły, co?
Ostatnio zmieniony przez Ergid 08-03-2008, 13:08, w całości zmieniany 4 razy
Lvl na wykonanie: 55-60
Trudność : Trudny
Quest z lisim demonem
Po pokonaniu serafina#2 idziemy do chaty polarnika i gadamy z nim
P: Witaj wojowniku!
My: Witaj
P: Boisz się demonów?
Mamy do wyboru :
Tak lub nie. Jeśli damy na tak:
P:dziękuje za rozmowę . Dowidzenia
Jeśli na nie
P: To świetnie! W devos jest demoniczna pieczara w której były dwa demony.
My: Dwa? Jednego zabiłem
P: Tak skrzydlatego jeszcze jest lisi.
My: Jak to?
P: Lisi zamknął skrzydlatego kiedy walczyli.
My: A lisi demon gdzie się ukrywa?
P: podobno też jest w pieczarze w ukrytym wejsciu. Musiż go zabić inaczej wszystikch nas zgładzi!
My: Dobrze.
Idziemy do pieczary demona tam czeka na nas lisi demon.
Lis: Wraaaaaahhhh
My: Walcz!
Lisi demon https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=16751&start=30
Kiedy go pokonamy wypada z niego hp plus, Gem speeda lub lisi miecz
Lisi miecz : https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=16752&start=45
Wracamy do polarnika i dostajemy w nagrodę gem siły lub gem magii
można by zrobić qest z umiejętnością chodzenia po górach
Naprzykład trzeba by było zabić boss Króla Orłów
45.000Hp
3000many
typ ataku magiczny(wiatr poziom5) i fizyczny(5000 - 10.000HP)
avatar: http://wladca-pierscieni....02202322/10.jpg
mogłyby z niego wypadać pierścień wiatru i skrzydlate buty(lvl 35 obrona-+25 uniki- +40)
a qest zaczynałby się od tego że wchodzimy do karczmy w Scythe i od razu wpada na nas npc Galiana i krzyczy że jej brat został porwany my oczywiście jako bohater/bohaterka deklarujemy swoją pomoc nabywamy wtedy umiejętnośc chodzenia po górach wtedy idziemy w góry (po drodze napadają nas np małe żywiołaki ziemi i orły(2000hp 200many avatarhttp://henrykjanows...92.jpg))szykamy wejścia na leśny zagajnik (tam już są ogry orły wilki i małe żywiołaki ziemi. dochodzimy do drzew i wtedy z gory nadlatuje król orłów
W karczmie w Devos spotykamy znowu babcie Regine:
Regina: Co ja teraz zrobię?
Gracz: Co się stało?
Regina: Jakiś potwór zabrał mi Statuetkę Anioła, a to była rodzinna pamiątka.
Gracz: Jaki to potwór?
Regina: Podobno to Król Demonów. Zamieszkuje labirynt koło Devos(przydało by się go zrobić!).
Teraz gracz ma do wyboru:
-Mam nadzieje że się znajdzie.(jeśli gracz wybierze tą odpowiedź to już już kończy rozmowę)
-Chętnie pomógłbym znowu pani.(a jeżeli ten wariant to rozmawia dalej)
Regina: Dziękuję ci młody człowieku. Wiele nie mam ale dam ci wtedy Kolczugę którą sama uszyłam i trochę pieniędzy jeśli okażesz się sprawiedliwy i nie będziesz chciał nic w zamian.
Król Demonów:
Avatar(jak znajdę to podam stronkę)
Obrażenia zadawane atakiem fizycznym: 800-1200HP
HP: 13456
MP: 113
Obrona: dobra
Obrona magiczna: przeciętna
Szybkość: dobra
Szczęście: bardzo dobre
Z bossa wypada Gem Szybkości na poziomie1.
Jeśli go się pokona i odzyska Statuetkę Anioła to Gracz idzie do karczmy do babci Reginy.
Gracz: Proszę oto pani skarb.
Regina: Dziękuję, bardzo dziękuję! A oto twoja nagroda(i daje Kolczugę Graczowi).
Teraz Gracz ma do wyboru:
-Proszę bardzo! Do dla mnie przyjemność coś dla pani robić.
-Jeszcze czegoś oczekuję od pani.
Wariant 1:
Regina: Za odwagę i uczciwość dostaniesz ode mnie 10 000G. Proszę bardzo!
Gracz: Dziękuję pani bardzo!
I odchodzi.
Wariant 2:
Poprzednie spotkanie niczego cię nie nauczyło, młody człowieku! A masz!
I babcia zaczyna z nim walczyć. Oczywiście grasz przegrywa, bo nieuczciwym się "dokopuje"
Gracz: Bardzo przepraszam panią. Trochę mnie poniosło!
Regina: No trudno! Mam nadzieję że się zmienisz!
I gracz odchodzi od Reginy.
Jeśli chodzi o Labirynt:
1. Zrobić podobnie jak w zaroślach.
2. Dać parę skrzynek gdzieś ukrytych.
3. Zrobić kryjówkę gdzie ukrywa się Król Demonów i niech pilnuje jej Demoniczna Straż(boss).
4. Lokalizacja: 24:24.
Demoniczna straż:
HP: 9543
MP: 82
Atakuje fizycznym
Obrażenia: 600-10 000
Obrona: dobra
Obrona mag: przeciętna
Szybkość: przeciętna
Szczęście: dobre
Z bossa wypada Demoniczny hełm.
Wymagany poziom: 34lv
Obrona: 81+
Obrona mag: 81+
Wartość w G: 83 836G
Po pokonaniu Marbolo kinga udajemy się do Kurthus. Tym razem ludzie normalnie z nami gadają. Idziemy do NPC imieniem "Malgor". Zaczyna rozmowe.
[M]Witaj wojowniku! Co roku w Kurthus odbywa się turniej walk lecz tym razem wszyscy wojownicy zginęli z ręki Kobaltowego rycerza! Aby nasz turniej się rozpoczął trzeba go zabić!
Pomożesz nam?
[Mamy do wyboru]
Tak. Rozmowa kończy się dalej
Nie rozmowa się urywa a my idziemy.
[My] Tak pomogę!
[M] To świetnie! Kobaltowy Rycerz ukrywa się w warsztacie Grothora po tym jak zabiłeś Króla Behemotów!
Teraz idziemy do podziemi Scythe do warsztatu Grothora i spotykamy KR(Kobaltowy rycerz)
[KR]Witaj wojowniku.
[My]Czmu zabijasz innych wojownkiów?
[KR] Bo tak kazał mi Thanrag!
[MY] Walcz
Po jego pokonaniu wypada z niego Kobaltowy miecz. ( https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=16752&start=60 ) Słaby ale zawsze można go wystawić na targ.
Wracamy do Malgora i mówimy
[My]Nie trzeba się już obawiać Pokonałem go
[M]Dziękuje ci muszę ci sie jakoś odwdzięczyć ! (Dostajemy 3 Eliksiry 4 miksy regeneracji oraz 200 mikstur lv4)
[My] Dziękuje Malgorze! A i Rycerz mówił że wykonuje rozkazy Thanraga, wiesz coś o tym?
[M] Wiem tyle że Thanrag opętał go po to aby zabił najlepszych wojowników!
[MY] Dziękuje. Do zobaczenia!
Hmmm... Servantes mówił, że się zemści a w rozmowie z tym co nas przewozi na kontynent jest pytanie czy można by odkupić statek, a on mówi, że na razie nie... Może byłby taki quest, że kupujemy statek żeby gdzieś dopłynąć i atakuje nas znów Servantes tym razem silniejszy i z 4 piratami a nie 2
Nowy Qest polegał by na tym aby przynieść Pawie Pióro(Pawie Pióro dostało by się od Pawia-nowego potwora którego zaproponowałam w fabryce stworów) do karczmy w Devos i dać je nowej postaci którą wymyśliłam-Charlie-a za to dostałoby się gem Lód 3
W Karczmie Ballis, spotykamy przestraszonego staruszka. Zaczynamy rozmowę.
- Witaj starcze! Co cię tak przestraszyło?
- niedaleko miasta spadł meteoryt... i... i...
- i co?
- Widziałem tam kosmitę...
- Nie wierzę Ci!
- Ależ to najszczersza prawda! Jak go wykurzysz to w nagrodę dam ci Obronny Pierścień Gwiazdy [opisany przezemnie w temacie z proponowanym EQ - "Nowe przedmioty"] który znalazłem obok meteorytu.
- [Tu są dwie opcje do wyboru]
1. Dobrze zrobię to.
2. Dobrze zrobię to, ale w zamian chce 8 mln.
- [Po zaznaczeniu 1 starzec odpowiada:] Dobrze więc ruszaj! Tylko przynieś mi jakiś dowód!
- [Po zaznaczeniu 2 starzec odpowiada:] Jak uważasz dam ci 8 mln., a teraz ruszaj! Tylko przynieś mi jakiś dowód!
- [Koniec]
Więc idziemy do meteorytu.
Jak już do niego dotrzemy to nachodzimy na niego i wyskakuje nam kosmita mówiąc.:
- Zakłuciłeś mój spoczynek, giń!
- [2 opcje do wyboru]
1. Walcz!
2. Uciekaj. (3 kratki w tył)
Statystyki kosmity ustalą Admini
Avatar -
Co można wylotować? - Gwiezdny set (oprócz pierścienia), który opisałem w temacie z proponowanym ekwipunkiem.
Po wygranej walce zdobywamy przedmiot kluczowy Głowę Kosmity i wracamy do karczmy, aby ją pokazać starcowi i odbieramy nagrodę
Rozmowa ze staruszkiem po wygranej:
- Ohhh niesamowite naprawdę pokonałeś kosmitę! Oto twoja nagroda!
- Dzięki! To była drobnostka
Historia: W Karczmie w Folhord Rozmawiamy z Liddą.
- Witaj
- Witaj przybyszu
- Słyszałem, że na tutejszej wyspie znajduje się piękny las...
- Piękny tylko od zewnątrz. W środku szaleje potwór! Gdy jako dziecko popłynęłam z tatą na tą wyspę zapuściłam się za daleko w las i...
- I co !?
- Wyskoczył na mnie ten potwór, zabrał ubranie miksury i chustkę którą dostałam przed wypłynięciem w rejs od mamy...
- A to bydle ! Chciałbym ci jakoś pomóc.
- Jeśli naprawdę chcesz mi pomóc, zabij tego potwora i odbierz mu moje rzeczy. Obiecuje, że dostanies bardzo swoitą nagrodę.
- A więc wyruszam ( odchodzimy a Lidda krzyczy do nas )
- Poczeka, weź to na pewno ci się przyda. Powodzenia. ( dostajemy tajemniczy amulet )
Gdy pokonamy Bossa zabieramy rzeczy Liddy, a tajemniczy kryształ wbija się w ciało Gevrendusa i znika. Gdy wrócimy do karczy lidda przywita nas ciepło:
- Witaj! I co pokonałeś tego stwora?
- Tak, oto twoje rzeczy.
- Dziękuję! ( dostajemy Begandową Laskę )
to będzie jak labirynt trzeba bedzie znaleźć lampe w skrzyni i 3 lustra,potem je odpowiednio poustawiac i zapalić lampe.Wtedy Wampir się obudzi i gdy sie do niego zbliżysz powie:
Ja proponował bym "Quest" na 60-70 lvl rozgrywany między Kurthus a Scythe
Pewien boss blokował by przejście między tymi miastami. Quest polegał by na tym, że jak dojdziemy do Scythe w karczmie dowiadujemy się że pewnej staruszce *Duży Goblin zabrał magiczny gem. Po dojściu do "**Bagien między kurthis a scythe" walczymy z Dużym goblinem. Po zabiciu Dużego goblina znajdujemy za nim skrzynkę. Ze skrzynki wyjmujemy "***torebkę babci", 100.000 G i "****pierścień goblina". Torebkę oddajemy babce i dostajemy "Ziemia 4" oraz 25.000 G (babka mówi że gem możemy sobie zatrzymać) Po zabiciu bossa mamy dostęp do kurthus.
(Parę Pocisk magiczny 3 **)
HP 30000/30000
MP 1000/1000
Co z niego leci...
xxx wygrał walkę.
W walce zyskałeś 45000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 45000 sztuk złota.
Zdobyłeś 5000 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie Eliksir (0-1) lub Gem Pocisk magiczny 3 lub *****miecz goblina.
**Bagna między kurthis a scythe- nowo utworzone
***Torebka Babci- Przedmioty specjalne. Nie możesz ich sprzedać.
****Pierścień goblina
Slot 1
Poziom 65
Hp +750
Obrona magiczna +25
Obrona +25
*****Miecz goblina
Sloty: 7
Poziom: 60
Obrażenia: 1500
Atak: +500
Szybkość +10
Szczęście +12
Wartość 1.000.000 G
Quest Nr. #2
Nazwa: Atak Os
Quest wykonywany na poziomie 1-3.Idziemy do Etarni i rozmawiamy z Ulrik. Dowiadujemy sie że na zachód od miasta jest gniazdo os. Niszcząc gniazdo moglibyśmy zakończyć rozmnażanie sie os. Idąc na pole Świat [5:36] wchodzimy do "*Gniazdo os" idąc na północ 10 kratek znajdujemy "**Królową os z ekipą". Po zabiciu os wracamy do etarni gdzie dostajemy 1.000 G i Leczenie 1.
Królowa Os i Osa zabójca (statystyki takie same)
Atak 30
Obrona 25
Celność 23
Uniki 20
Obrona magiczna 25
Unikanie magii 20
Szybkość 15
Szczęście 15
HP 250/250
MP 10/10
xxx wygrał walkę.
W walce zyskałeś 220 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 1000 sztuk złota.
Zdobyłeś 100 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie ***Krew osy (4 zawsze).
Krew osy
Poziom 1
Hp +450
Mp +100
Wartość 500 G
Quest #3
Obrońcy pustyni
Quest jest na poziom 40-45. Questa rozpoczynamy w Karczmie Devos. Na polu [5:8] stoi Zielarz, który mówi ci że pustynny skorpion skradł mu zioło do wytworzenia mikstury. Potwór stoi na polu świat [20:20] przed pustynną przełęczą (aby tam dojść trzeba mieć umiejętność chodzenie po rzekach). Boss nazywa sie Pustynny skorpion i broni przełęczy od strony devos. Po pokonaniu bossa udajemy sie do zielarza i dostarczamy mu zioło. Zadowolony zielarz daje nam jedną ze swoich mikstur (eliksir) i 100.000g nagrody.
xxx wygrał walkę.
W walce zyskałeś 30000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 25000 sztuk złota.
Zdobyłeś 3000 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie Gem Siły lub Gem Magii lub Gem Szybkości lub Gem szczęścia
CHYBA WSZYSTKO JEST OCZYWISTE.
Ostatnio zmieniony przez antty 01-05-2008, 10:45, w całości zmieniany 9 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach