Mój pierwszy pomysł więc proszę łaskawie o nie zmieszanie mnie z błotem ;> Mam niższy poziom wobec czego przedstawię pomysł dla poziomu z przedziału 10-30 level.
W Karczmie w Urkaden pojawiłby się mężczyzna o imieniu Narneth.
Na początku, przed pokonaniem Minotaura, gdy chciało by się z nim porozmawiać, odpowiadałby ciągle:
"Zostaw mnie w spokoju i zajmij się tym, czym zająć się możesz."
Po pokonaniu Minotaura Narneth zadawałby pytanie:
"Ty jesteś tym, który uwolnił Aramisa?"
Miałbyś dwie możliwości odpowiedzi:
"Tak, ja nim jestem"
lub
"Nie, musiałeś mnie z kimś pomylić"
Po wybraniu drugiej odpowiedzi Narneth wypowiadałby pierwszą kwestię (Zostaw mnie w spokoju...), po wybraniu odpowiedzi pierwszej, odpowiadałby:
"Ach... niestety mi nikt nie jest w stanie pomóc..."
Ty pytasz się:
"Dlaczego? Co się stało?"
Odpowiada:
"Zaginął mój pierścień. Pierścień, który podarowała mi moja matka. Tylko on utrzymywał mnie przy życiu, teraz nie widzę sensu... matka kazała mi go strzec jak oka w głowie, niestety zaginął..."
-
Możesz odpowiedzieć:
"Mi zaginął brat, co jest chyba ważniejsze niż rzecz..."
Wtedy Narneth odpowie:
"Och... przykro mi. Weż to, może Ci pomoże w dalszej drodze". (Otrzymujesz 5 Mikstur Lvl 2 u tracisz możliwość dalszej rozmowy)
-
Druga wersja odpowiedzi:
"Postaram się znaleźć Twój pierścień. Mógłbyś mi powiedzieć gdzie go zgubiłeś?"
Wtedy Narneth odpowie:
"Gdybym to wiedział, sam bym go znalazł. Jeśli jednak mi pomożesz, otrzymasz ode mnie trochę złota."
-
2 część:
Musisz udać się do Karczmy w Langenburgu i porozmawiać z Heleną (dziewczynką, która się tam pojawi). Oto przebieg rozmowy:
Ty: Witaj, szukam pewnego pierścienia, widziałaś go może?
Helena: Pierścieni na świecie jest więcej niż gwiazd na niebie... chodzi Ci może o TEN pierścień?
(chwila przerwy)
Ty: Na nim wyryte są jakieś słowa...
Helena: Tak? Nie zauważyłam...
Ty: To literka N! To pierścień Narnetha! Gdzie go znalazłaś!
Helena: Na targu. Nie ukradłam go, leżał obok...
Ty: Nieważne. Oddasz mi go? Jego właściciel bardzo go poszukuje...
Helena: Chyba żartujesz! Oddam go, ale za coś równie pięknego... na przykład za muszlę albo diament...
Ty: Skąd mam wziąć muszlę albo diament?
Helena: Nie wiem, ale tylko za to oddam Ci ten pierścień.
3 część:
Po pokonaniu Kamiennego Golema w jego jaskini na podłożu będzie leżała muszla. Możesz ją wziąć - będzie to przedmiot specjalny. Wtedy udaj się do Langenburgu i oddaj muszlę Helenie, ona da Ci pierścień Narnetha.
4 część:
Udajesz się do Narnetha i masz możliwość powiedzenia:
"Proszę, oto Twój pierścień"
Narneth odpowiada:
"Dziękuję, jestem Ci wdzięczny."
Ty możesz powiedzieć:
"Mówiłeś coś o jakiejś nagrodzie..."
albo
"W takim razie do zobaczenia" (Mówiąc to kończysz questa)
Jeżeli powiesz "Mówiłeś coś o jakiejś nagrodzie..." Narneth odpowie:
"Chyba sobie żartujesz? Co mam Ci ofiarować? Swoją duszę?!"
A Ty odpowiesz:
"W takim razie giń, oszuście!"
Walka z Narnethem odbywa się na takich samych zasadach jak walka z bossem.
Co się wygrywa:
1000 PKT AP
20000 EXP
25000 GOLD
Co można wygrać:
(25% - Nic oprócz wyżej podanych)
Gem Wytrzymałości na poziomie 1 (25%)
Gem Magii na poziomie 1 (30%)
Mikstura życia lvl3 (20%)
Niestety po zabiciu Narnetha nie będziesz mógł więcej wchodzić do Karczmy Urkaden, gdyż będziesz uchodził za przestępcę. (Utrudnienie!)
Avatar bossa podam, jak się komuś spodoba sam quest.
Po zabiciu Shivy wracamy do karczmy Nordii i podchodzimy do NPC Fengarius który się pojawił i gadamy.
Są 4 możliwości :
"Co tu robisz"
Odpowiada :
"Siedzę i odpoczywam"
2. "Jak się nazywasz"
Odp. :
"Nie twoja sprawa"
3. "Po co przybyłeś do Nordii?!"
Odp. : "Ech.. no dobra... Poszukuję Potwora zwanego Seglopus, a szczególnie jego serca... Poszukam jeszcze w Devos"
4."Mów po co przyszedłeś albo ci żerżnę gardło!" (Nie radzę)
Odp. : "Oj bądź cicho"
-------
Cz.2
Po zabiciu Gigantycznego Pająka próbujemy odkopać tunel i pokonujemy Seglopusa.
Wracamy do Nordii i od karczmarza dowiadujemy się że Fengarius poszedł do Devos.
Nie wchodzimy do karczmy tylko do Podziemi Devos.
Po czym idziemy do Komnaty Skrzydlatego Demona rozmawiamy z nim i jest cuś takiego :
"Co ty tu robisz?"
Odp. "Szukam Seglopusa"
"Tutaj go nie znajdziesz (roześmiał się cicho)"
Odp. "To idę do Świątyni Niebieskiego Smoka".
Idziemy do Świątyni Niebieskiego Smoka aby go powstrzymać ale przejśćie jest zasypane. Kilof się zapsuł więc wracamy do Komnaty Shivy i w lewym dolnym rogu szukamy skrzyni która się pojawiła. Jest w niej Kilof i Młotek. Wracamy do Podziemi Devos i tym razem idziemy do Kalvadora pytając się gdzie jest Fengarius , a Kalvador nam odpowiada że próbował przejść do Świątyni Niebieskiego Smoka ale mu przeszkodziła Lawina którą wywołał. Próbujemy odkopać przejśćie po czym pojaiwa się Fengarius i przechodzi. Wchodzimy do świątyni Niebieskiego Smoka i tam też nie znajdzie tego serca. Nagle zauważa że MY mamy serce i rozpoczyna się dialog :
"To ty masz te serce. Zgiń!"
I zaczyna się walka.
Warto zawalczyć ale to co ma wypaść niech Admin ustali.
Boss: Dementorzy x4
opis: boss dokładnie taki sam jak duchy gothar tylko bardzo silny, nawalają 4x z rzędu pociskiem mag. każdy z nich leczy się elixirem
słabe szczęście i szybkośc
Drop: Nefrytowy set (płaszcz, peleryna, kaptur, tarcza, rękawice, chodaki, pierścień)
W Ozaroth pojawia się karczma i rozmawiamy z NPC Serthem, który opowiada o zamku czarownika Endhemare. Żeby tam się dostac trzeba pokonac strażników czyli 4 zjawy. Wyruszamy więc na wschód i przechodzimy przez bagna. Pojawiają się nowe potworki. Wchodzimy do nowej lokacji "polana przed mrocznym zamkiem"
Idziemy na lewo i w drzewie w dziupli widzimy coś błyszczącego. Nie możemy jednak dostac gdyż potrzeba drabiny. Idziemy w prawo, gdzie znajduje się skrzynka z Stalowymi rękawicami (Lv 165) idziemy w góre i widzimy mur przed zamkiem. Podchodzimy do drzwi i nadlatują dementorzy. Po pokonaniu ich możemy przełączyc dźwignię i wejśc do zamku. Wcześniej jednak znajmujemy z prawej strony muru zakopaną drabinę. Wracamy do drzewa i znajdujemy w dziupli perlowy flet.
W karczmie Urkaden spotykamy po pokonaniu Serafina burmistrza i rozmawiamy z nim
(B)urmistrz:Witaj, wiem że już wystaarczająco pomogłeś naszym mieszkańcom. ale...czy mógłbym cię prosić o jeszcze jedną przysługę?
(T)y
*Jasne, o co chodzi?
*Nie mam na to czasu (koniec rozmowy)
(B)Od pewnego czasu nasi mieszkańcy zaczęli w dziwnych okolicznościach ginąć...chciałbym żebyś pomógł mi rozwiązać ten problem.
(T)
*Dobrze, mogę spróbować, masz dla mnie jakieś wskazówki?
*Nie, to zbyt ryzykowne (koniec rozmowy)
(B)Większość ludzi znika na tutejszym cmentarzu, może nasz grabarz będzie coś wiedział...dzieki za pomoc
(koniec rozmowy)
Udajemy się do lokacji Cmentarz Urkaden.Na cmentarzu atakują nas czasem Ghule i Zombiaki.Na końcu znajdujemy Grabarza.Rozpoczynamy rozmowę
(G)rabarz:Witam, po co tu przyszedłeś?
(T)y
*Burmistrz wysłał mnie, żeby dowiedzieć się, czemu ludzie znikają.
*Tak tylko spaceruję (koniec rozmowy)
(G):Hmm, znikający ludzie?Rzeczywiście, zauważyłem,że ostatnio dużo ludzi znika w krypcie tutaj...ale nie wiem czemu.
(T):Widziałeś jeszcze coś dziwnego?
(G):Ostatnio często kręci się tutaj jakiś człowiek w czarnej szacie, jest jakiś...dziwny.
(T):Dzięki za informacje, pójdę już.
(G):Czekaj!Weź ten klucz, dzięki niemu będziesz mógł wejść do krypty jakbyś chciał ją zbadać.
[Otrzymano zardzewiały kluczyk]
(T):Dzięki (koniec rozmowy)
Wchodzimy do pobliskiej krypty uzywając klucza.Lochy są dość rozległe, często atakują nas potwory.Większośc krypt jest otwarta.Gdzieniegdzie znajdują się świeże ciała.W końcu docieramy do pomieszczenia w którym znajduje się boss Szalony Nekromanta (opis bossa znajduj się w dziale Fabryka Stworów)Po podejściu zaczyna się rozmowa
(T)y:Ej uciekaj stąd tu jest niebezpiecznie!
(S)zalony (N)ekromanta:Żywy...człowiek...tutajj?Jak się tu dosstałeś?
(T):Burmistrz kazał mi...kim jesteś?
(SN):To nieważne...ważne, że ty zaraz zginiesz!Hehehheeheh!
(T):Jesteś szalony!Poddaj się albo będe musiał cię zabić!
(SN):Spróbuj!
(Nekromanta przywołuje dwa Ożywieńce.Opis także w dziale Fabryka Stworów)
(T):Może być ciężko... (walka)
Po skończonej walce otwieramy skrzynię znajdującą się nieopodal i zabieramy Różczkę Nekromanty.Potem idziemy z powrotem do Grabarza, aby otrzymać trochę kasy i do burmistrza aby otrzymać DUŻO kasy
Koniec zadania
ja mam propozycje na bossa stał by przy polanie pod lasem raczej w polanie chronił by chusty nazwa: rycerz polany
Avatar:taki jak mój obok http://ifotos.pl/?page=2&image=119672.jpg
hp 3000
szybkosc 25
siła 25
Witalność 25
inteligencja 25
szczęście 25
obrazek na mapie : http://static.my-fantasy....player/13-4.gif
level do pokonania : 10
dostaję się za niego : miecz rycerza polany na 12 lvl lub gem śiły na poziomie 1
To moja pierwsza propozycja więc proszę o wyrozumiałość.
Boss: Zwierciadło
Staty: Takie same jak gracza z którym walczy i także atak
jest dodatkowy
jak się pokona to dostajemy 60 tys golda, 20 tys expa i jakiś item co dodaje speeda i szczęścia dużo.
lokalizacja musiała być nowa. Tam jak jest lokalizacja Drzewa Urkade i jest jaskinia po lewej to ta sama tylko jak w lustrze i po prawej. Boss byłby tam gdzie ten kryształ. Jaskinia pojawiała by się po pokonaniu serafina.
Avatar:http://img41.imageshack.us/my.php?image=sdfz.jpg
przebieg:
zaczyna się w karczmie Urkade po zabiciu Serafina. Podchodzimy do nowej postacie która wygląda jak Amorja. Nazywała by się Manka.
Gracz: "Dzień dobry"
Manka: "Ahh dobry, dobry, wędrowcze, w każdym razie nie dla mnie..."
Gracz: "Co się stało, i... Jak masz na imię?"
Manka: " Jestem Manka, a rzecz która się stała jest straszna"
Gracz: (odp. pierwsza po niej koniec) "Haha jak taka straszna to nie słucham, bo jeszcze zemdleję."
Gracz: (odp. druga po niej ciąg dalszy) "Wytłumacz, jaka to rzecz"
Manka: "Byłam w jaskini tuż obok drzewa po prawej, znalazłam tam kryształek, malutki. (Manka wyjmuje kryształ z kieszeni) Właśnie ten... Wzięłam go, a wyłonił się większy, cudowny! Cały świeciał na niebiesko. Spędziłam tam 2 godziny patrząc się na niego. W końcu go dotknęłam,i... i... wyskoczyła z niego ręka, ogłuszyła mnie. Gdy się ocknęłam, w moim domu zauważyłam, że nie mam pierścienia mojego męża... Został tam!"
Gracz: (odp. pierwsza po niej quest zaakceptowany) "Spokojnie, odnajdę pani pierścień."
Gracz: (odp. druga po niej koniec) "Trzeba było nie dotykać, KARA BOSKA, HA"
Manka: "Dziękuję tylko pamiętaj, to mnie od razu powaliło. Aha wejdź do jaskini po prawej!!!"
W jaskini przy krysztale:
Gracz: "To jest tak piękne, tak... CUDOWNE!!! Gdybym tylko go dotknął... Zaraz Manka mówiła, że wtedy ją powaliło... Co zrobić?"
(Opcje do tekstu)
1) DOTKNIJ (walka z bossem)
2) ODEJDŹ (znajdujesz się przy krysztale możesz odejść lub wejść na niego ponownie)
Po wygranej wracasz do karczmy w Urkaden, w miejscu gdzie była Manka jest ten sam kryształ. Podchodzisz:
Manka: "MMMMMMMMmmmmmmm!!!!!" (jakby miała zakneblowane usta)
Burmistrz: "Momentalnie to coś ja obrosło!!!"
Gracz: "Zaraz coś poradzę!!"
(Opcje do tekstu)
1) NAŁÓŻ PIERŚCIEŃ NA CZUBEK KRYSZTAŁU (Po kliknięciu znów pojawia się Manka)
2) ZAATAKUJ (po kliknięciu gracz mówi:" Ahh nic się nie dzieje!!!")
3) POGADAJ Z KRYSZTAŁEM (Gracz mówi: "Puść ją!! Puść!! Proszę!!!." Burmistrz mówi pod nosem "Idiota..." (Gracz nie słyszy))
Po opcji 1
Manka: "Dziękuję ci stokrotnie po zniszczeniu siebie... Znaczy... Swojego odbicia w krysztale to mnie obrosło, a ty znów mi pomogłeś. Dziękuję ci też za odnalezienie pierścienia. W zamian masz ten skromny podarek" (dostajesz coś z czerwonego setu)
Gracz: "Dziękuję"
1. Lvl na misje 150-200
2. Przebieg misji:
W karczmie w Ozaroth spotykamy Mistrza Solidiusa i rozpoczynamy z nim dialog
Mistrz Solidus: Witaj [nazwa gracza] dawno się nie widzieliśmy. Wygląda na to, że wyrosłeś na potężnego [maga, wojownika to będzie zależeć od profesji, którą gramy].
Postać; Witaj, co sprowadza cię do tak odległego od naszej wioski miasta?
Mistrz Solidus: Naszą wioske zaatakowały demony, więc z niej uciekłem.
Postać: Co???!!!! To straszne!!!! Czy Amorji nic nie jest????!!!!
Mistrz Solidus: Spokojnie nic jej nie jest. Jest w Folhord jednak demony szukują prawdopodobnie inwazje na krainę naszej wioski oraz salamandrię.
Postać: Powstrzymam te demony!
Mistrz Solidus: Zaczekaj nie puszcze cie na walkę z tak poważnym przeciwniekiem nie mając pewności, że jesteś gotów. Jeśli chcesz dowieść, że jestś gotów musisz najpierw mnie pokonać.
Postać: 1) Więc walczmy(ROZPOCZĘCIE WALKI)
2) Nie jestem jeszcze gotowy.(Koniec rozmowy)
BOSS 1
MISTRZ SOLIDUS
Avatar taki jak na początku gry.
Stat:
HP 55.000
MP 16
Obrona mag i woj 2.000
Szybkość 350
Szczęście 400
Atak fizyczny(Średnio dobry)
150.000 Expa
100.000 G
10.000 AP
Mistrz Solidius: Jesteś naprawde bardzo silny. Udaj się teraz do Amorji powinna być w karczmie w Folhord.
Udajemy się do Folhord w drodze statkiem atakuje nas demoon wody.
BOSS 2
DEMON WODY
Avatar Demon wody
Stat:
HP 70.000
MP 13.000
Obrona mag i woj 3.500
Szybkość 400
Szczeście 600
Atrybuty lodu 50
Atak magiczny lód 6**(Średnio dobry)
200.000 Exp
180.000 G
20.000 AP
Drop: Lód 6*, MP plus
Po walce idziemy do karczmy w Folhord i spotykamy tam Amorje. Rozpoczynamy z nią rozmowę.
Postac: Witaj mamo jak się cieszę, że nic ci nie jest.
Amorja: Witaj synu. Ja rownież niezmiernie się ciesze, że cię widze. Czy Natius jest bezpieczny??
Postać: ... Niestety nie udało mi się go uratować i w dodatku już chyba nawet nie słyszy tego co do niego mówie.
Amorja: Nie przejmuj się uratujesz Natiusa jestem tego pewna.
Postać: Masz racje ale najpierw ocale naszą wioske przed demonami.
Amorja: Czekaj synu. Nie zranisz króla demonów zwykłym mieczem i nie zrobisz mu nic zwykłymi atakami magicznymi, aby go pokonać potrzebujesz niebiańskiej wody. Słyszałam, że podobno Czarownica Alexa ma 1 fiolke.
Postać: Dziękuje mamo wyruszam.
Amorja: Powodzenia synu.
Udajemy się do Kurthus i rozmawiamy z Czarownicą Alexą
Postać: Witaj podobno masz fiolkę niebiańskiej wody.
Czarownica Alexa: Owszem mam ale chyba nie myślisz, że oddam ci ją za darmo. Chcę za nią 15.000.000G
Postać: 1) Co??????????!!!!!!!!!!! 15.000.000G to zwykłe zdzierstwo nie dziękuje.(Koniec rozmowy)
2)Prosze oto pieniądze.
Czarownica Alexa: Dziękuje oto twoja fiolka.
Idziemy do wioski Dill. Przed wejściem atakują nas 4 demony.
BOSS 3
4 DEMONY
DEMON OGNIA
Avatar Demon ognia
HP 40.000
MP 8.000
Obrona woj i mag 2.500
Szybkość 300
Szczęście 250
Atak magiczny Ogień 5***(Średni atak), fizyczny(bardzo słaby)
Atrybuty ognia 50
DEMON ZIEMI
Avatar Demon ziemi
HP 100.000
MP 10.000
Obrona mag i woj 4.000
Szybkość 200
Szczęście 200
Atak magiczny Ziemia 4*****(Bardzo słaby), fizyczny(beznadziejny)
DEMON WALKIx2
Avatar Demon walki
HP 45.000
MP 16
Obrona mag i woj 2.000
Szybkość 450
Szczęście 500
Atak fizyczny(Średnio dobry)
700.000 Exp
650.000 G
60.000 AP
Drop: Gem siły, Eliksir 1-4, Demoniczny pierścień(2000hp, 300 obrona mag i woj, 1 slot, 160lvl)
Wchodzimy do wioski i atakuje nas będący tam król demonów. Jeżeli będzie takie coś możliwe to przybiega tu Mistrz Solidus i pomaga nam w walce.(Skoro jest czasami walka 2 boosy na 1 gracza to czemu nie mogłaby być 1 boss na gracza i NPC). Mistrzem Solidusa nie kontrolowałoby się byłby on takim bossem tylko, że po naszej stronie
BOSS 4
KRÓL DEMONÓW
Avatar Król demonów
HP 120.000
MP 25.000
Obrona mag i woj 4.000
Szybkość 800
Szczęście 700
Atak magiczny Ogień 6*****(Bardzo mocny) lub jeżeli zostałby już wprowadzony to ogień 7** oraz atak fizyczny(Całkiem mocny)
Drop: Gemy inteligencji, magii, MP plus oraz jeżeli były by wprowadzone to ogień 7*, Płomienne eq.
Płomienny hełm - 1100 obrony mag, 181lvl
Płomienna zbroja - 1300 obrona mag, 30 atrybuty ognia, 16 slotów, 181lvl
Płomienne rękawice - 330 obrony woj, celność 250, 181lvl
Płomienne buty - 200 obrona woj, 200 uniki, 90 szybkość, 181 lvl
Płomienny miecz - niestety jestm magiem i nie znam się na broniach dla woja ale myśle, że wymyślć staty dla 1 miecza to nie jest jakiś duży problem.
Płomienna laska - obrażenia 3700, atak magiczny 2500, 18 slotów, 181lvl
Po pokananiu króla demonów w miejscu w którym stał znajdujemy Płomienny pierścień(1500hp, 500mp, 100 obrony mag, woj, szybkości i szczęścia, 180lvl)
Wracamy do Folhord i rozmawiamy z Amorją:
Postać: Mamo wioska jest już bezpieczna możesz wracać.
Amorja: Dziękuje synu będę czekać na Ciebie i Natiusa. Weź proszę ten skromny podarek.
Otrzymujemy 5.000.000 G oraz 10 eliksirów
P.S Król Demonów jest już dodany w fabryce stwórów więc nie trzeba pisać stat.
Nowy quest wymagany Lv 20-30.
Cz.1 Wracamy do Langeburg po zabiciu Duchów Gothar i wchodzimy do Karczmy.
Widzimy jak ludzie w karczmie są atakowani a innych graczy nie widać.
Spróbujemy podejść do nich i podchodzi boss Mag Ożywieniec.
Dialog
(M) - nasza postać
(MO) - Mag Ożywieniec
(M) - Co tutaj się dzieje?!
(MO) - Muhaha! Zniszczyłeś wszystkich moich sługów - Duchy Gothar. Teraz nie przejdziesz dalej!
(Mag puszcza falę ognia i nie da się przejść).
(M) - Nie przejdę. Muszę odnależć wiadro i źródło wody.
Cz.2 Wracamy do karczmy Urkaden i prosimy burmistrza o wiadro :
Dialog
(M) - Szybko! Potrzebuję wiadra!
(B) - Spokojnie.. Wytłumacz co się stało!
(M) - Huh... Karczmę Langeburg zaatakowały szkielety! Mag Ożywieniec zablokował mi drogę falą ognia!
(B) - Dobrze , dostaniesz to wiadro.
Cz.3 Idziemy do podziemi Urkaden i szukamy jakiego kolwiek źródełka.
Jak już znajdziemy źródło to podchodzimy i pokazują nam się dwie opcje -
1.Weź wodę z źródła.
2. Napij się.
Bierzemy opcję 1 i wracamy do karczmy Langeburg.
Podchodzimy do ognia i wybiermy opcję "Ugaś ogień wodą z wiadra".
Cz.4
(MO) - Nie wiem jak się przedostałeś ale i tak zgniniesz!
(M) op.1 - To szykuj się!
(M) op.2 - Yyy.... Wrócę później.
Jak wybierzesz opcję pierwszą to zaczyna się walka.
Staty
Avatar - http://www.gothic.phx.pl/...zkielet_mag.jpg
HP: 7000
MP : 1200
Szybkość - 90
Szczęście - 120
Atak - Magiczny (Pocisk Magiczny 2* , Ogień 1*****)
Gdy ma mniej niż 2000 HP używa mikstury życia Lv2.
Witalność - 50
Inteligencja - 50
Etap 1.
Wchodzimy do karczmy w eterni i spotykamy Starego Maga .
Dialog:
(SM) -starszy mag
(JA) -czyli ja
(Ja) - Witaj starcze czy mogę ci jakoś pomóc?
(SM) - Drogi chłopce zgubiłem moja laskę a bez niej nie mogę chodzić ledwo co tu przyszedłem.
(Ja) -Może mi pan powie gdzie ja widział po raz ostatni?(Zaczynami zadanie)
(Ja) - Przykro mi ale nie mam czasu.(Koniec rozmowy)
(SM) - Ostatnio byłem na wyspie niedaleko tego uroczego miasta.
(Ja) -Dobrze postaram się przynieść pańską laskę .
(SM) - Dziękuje młodzieńce.
Po rozmowie udajemy się na wyspę.(Tam gdzie skórzana zbroja)
Udajemy się tam i wpadamy do tunelu.
Podnosimy laskę starca i szukamy drogę ucieczki.
Po krótkim przejściu zobaczymy dzieci które się tam zgubiły.
Etap2.
Dialog:
(D)-dzieci
(Ja) - czyli ja
(D) - Mamo gdzie jesteś mamo?
(Ja) - Dzieci co się stało?
(D) - Wpadliśmy do tunelu i nie możemy z niego wyjść.
(Ja) - Może poszukamy drogi razem??
(D) - Dobrze a ma pan coś czym moglibyśmy się obronić?(Tera masz dylemat: Albo dasz im Laskę Starca albo oddasz swoją broń.)
(Ja) -Proszę to laska starszego Pana.
(Ja) - Proszę to moja ulubiona broń.(Jak dasz im swoją broń to pod koniec dostaniesz Extra Prezent)
(D) - Dziękujemy bardzo. My pójdziemy do góry a pan niech poszuka wyjścia w dolnym korytarzu.
(Ja) - Dobrze.(Koniec dialogu)
Etap3.
Idziesz ciągle korytarzem aż natrafiasz na grupę osłabionych niewolników którzy uciekli z wiezienia.
Niewolnicy biorą cie za wroga i atakują.
Niewolnik 1#
HP.400
Mp.60
Atak magiczny : Pocisk magiczny 1*
Atak fizyczny bardzo słaby
Obrona: słaba
Obrona magiczna: średnia
Szybkość:10
Szczęście: 15
Walczy do śmierci.
Nagroda: Kartka papieru,klucz do sekretnej skrzyni w urkade(w karczmie), Pocisk Magiczny 1*
Niewolnik2#
Hp.600
Mp.10
Atak magiczny : Nic nie ma.
Atak fizyczny słaby.
Obrona:Dobra
Obrona magiczna :Bardzo dobra
Szybkość :10
Szczęście :10
Walczy do 100hp potem pada z wyczerpania(Żyje,Nagroda w późniejszym etapie za ocalenie.)
Niewolnik3#(Osłabiony)
Hp 200
Mp.20
Atak magiczny: lod 1*
Atak fizyczny: bardzo słaby
Obrona : Bardzo dobra
Obrona magiczna:Bardzo dobra
Szybkość :30
Szczęście :10
Walczy do 50hp potem podaje się z braku sił.(Żyje,Nagroda w późniejszym etapie za ocalenie.)
Z za rogu wybiega Mały chochlik który biegnie na ciebie żeby walczyć.
Nagle wybiegają dzieci i:
1.Gdy dałeś im laskę to przypadkiem używają Nieznanego zaklęcia które oszołamia chochlika.
Chochlik stoi oszołomiony a ty wyciągasz miecz i zabijasz go 1 ciosem.
2.Jeśli dałeś mu miecz to najstarsze dziecko wybiega i ciosem krytycznym zabija chochlika.
Po walce wybiegają rodzice dzieci i zabierają je do domu( Urkade) jeden z dzieci powiedział że w eterni w karczmie pod pianinem jest zejście do kryjówki bandytów(Są tam wszystkie łupy jakie niewolniczy zabrali jak uciekali).
Nagrody:
1.Zanim dzieci odchodzą oddają ci miecz/laskę a ty wracasz z dwoma niewolnikami do eterni.
Mag daje ci 5k kasy,Miecz Szybkości/Laska szybkości i stawia piwo( Nie brać piwa bo się upijesz a on ci zabierze nagrodę i cała kasę i już go nie spotkasz. Idziesz do Wiezienia w eterni i informujesz strażnika że masz zbiegów. Strażnik informuje cię że ci niewolnicy są z urkade. Strażnik chce ci dać albo po 5k za 1 albo 2 prezenty z jakimś EQ.(Ty wybierasz)
2.Karmisz uciekinierów i mówisz im że jak pokażą wejście do kryjówki to przekaże ich Starszemu Magowi. Uciekinierzy przyjmują twoją ofertę a ty odprowadzasz ich do karczmy... Po rozmowie z magiem(Wynagrodzenie jak z 1 nagrody + 5k za 2 uciekinierów). Mag miał opuścić karczmę kiedy zawołałeś uciekinierów o układ. Ci po chwili czekania przynoszą ci : Cały stroj bandyty wraz z Mieczem Pecha i Tarcza Zbugy.
Przedmioty:
Miecz Pecha(1 miejsce na gem,broń jednoreczna):
Od 6 poziomu
Obrażenia :140
Atak:60
Celność : -10
Szybkość :+6
2 Prezenty:
Miecz osłabienia,50x miksturki 1lv życia,50x miksturki 1lv many,buty z trawy, rękawice z trawy, zbroje z trawy albo hełm z trawy. ( Może wypaść tylko 1 rzecz z wymienionych na 1 prezent)
Miecz osłabienia( 1 miejsce na gem,broń jednoreczna):
Od 3lv
Obrażenia:80
Atak:25
Celność :+6
Szybkość :+5
Buty z trawy:
Od 3lv.
Obrona : +4
Obrona magiczna : +10
Szybkość :+8
Rękawice z trawy
Od 3lv
Obrona :+5
Obrona magiczna: +7
Szybkość :+3
Zbroja z trawy
Od 5lv
Obrona : +20
Obrona magiczna :+14
Szybkość: +6
Hełm z trawy :
Obrona magiczna : +20
Miecz szybkości(Pojemność na gemy 2 sloty,broń jednoreczna)
Od 8lv
Obrazenia :212
Atak :101
Celność :+8
Szybkość : +5
Laska Szybkości(Pojemność na gemy 3 sloty,broń jednoreczna)
Od 6lv
Obrazenia magiczne: 180
Atak magiczny :105
Szybkość :+4
Celność magiczna : -3
Po Zniszczeniu Sów (lub czegoś innego, Nie wiem... Nie znam przyszłości) Spróbujemy wejść do lasu i pojawia się strażnik.
Dialog
(M) - My
(S) - Strażnik
==========
(S) - Stać!
(M) - Co się dzieje?
(S) - Nie mogę powiedzieć!
(M) - Dlaczego?!
(S) - Burmistrz Urkaden nie pozwolił nikomu przechodzić.
(M) Op.1 - Zejdź mi z drogi!
(S) Odpowiedź - Idź z tąd, ty śmieciu.
(M) Op.2 - To ja idę...
Idziemy do Urkaden i wykonujemy Quest z Minotaurem.
Po czym wracamy do karczmy i rozmawiamy z burmistrzem.
(M) - My
(B) - Burmistrz
\/============\/
(B) - Dziękujemy ci za pokonanie Minotaura. Jak możemy ci się odwdzięczyć?
(M) - Mam jedną prośbę... Mógłbym wejść do lasu?
(B) - Dobrze, Strażnik cię wpuści...
Wracamy do lasu i jest kolejny dialog.
(S) - A ty tu czego znowu?!
(M) - Burmistrz pozwolił mi wejść!
(S) - Taaa... Jasne, bo uwierzę...
(M) - Co powiesz na 1000G złota?
(S) - Mało...
(M) - 2000G?
(S) - Jeszcze mało...
(M) Op.1 - 5000G?
(M) Op.2 - 10000 i kilka mikstur? (Wybieramy tą opcje)
(S) Odp. na Op.1 - Nie dam się już przekupić! ( I koniec rozmowy)
(S) Odp. na Op.2 - Ok... Przepuszczę cię...
\/=============\/
Etap 2,
Wchodzimy do lasu a tu nagle...
Drzewa są zawalone...
Podchodzimy do drzew i mamy dwie opcje :
1. - Wróć do burmistrza i poproś o pochodnię.
2. - Spróbuj przeskoczyć.
Wybieramy opcję 2 i przeskoczyliśmy.
Teraz szukamy jaskini która będzie gdzieś po boku i wchodzimy do niej po czym automatycznie wracamy przed las. Teraz to będzie jedyna droga do środka .
Idziemy do drzewa Urkaden i przed Serafinem schody zaczynają się trząść i walczymy z Bossem.
Betonowy Potwór
HP : 2313
MP : 342
Atak : F/M
Magiczny - Ziemia 1****
Fizyczny - Mocny
Po zniszczeniu Bossa przybiega strażnik i też z nim walczymy.
Strażnik
HP : 3412
MP : 16
Atak - Fizyczny
Fizyczny - Bardzo Mocny
I teraz po pokonaniu normalnie niszczymy Serafina i wracamy do burmistrza po nagrodę .
mag-kur#pokonales mnie
my-ok ,teraz czas na naprawe mostu
mag-nigdy ci go nie naprawie
my -przeciez obiecales
mag-tak ,ale dales sie nabrac ,myslalem ze pokonam cie i zdobende troche golda
my-jestes oszustem!
i odchodzime
pokonujemy smoka,demona i kalvadora
i idziemy do nordi
tam znowu mag
my-to oszust!!
podchodzi do nas policja czy cos takiego , i sie pyta kto to jest my muwimy ze nie wiemy,ale ze to jest oszust,bo muwil ze jezeli my z nim wygramy ,to naprawi most,a ja go pokonalem i nie naprawil mostu
i policja go aresztuje ,a nam dziekuje ,i w nagrode daje nam 100000 golda
i 5 eliksirów i sekaty pierscień
to koniec questu
ciach
i jak oceniacie ten quest,niedlugo napisze kolejne
Ostatnio zmieniony przez MichuL 17-06-2009, 13:17, w całości zmieniany 1 raz
(ja)-to chyba jasne osoba grajaca
(min)-minotaur2
(b)-burmistrz devos
(k)-kalvador
po pokonaniu duchow gortar idziemy do karczmy devos nagle widzimy burisztrza devos i z nim rozmawiamy:
(ja)-co sie stalo burmistrzu
(b)-moja żona zostala porwana przez minotaura
(ja)-uratuję ja/niestety musze gonic na thangara
(b)muszisz pierw dostac klucz od kalvadora/koniec
(ja)-chodzi o klucz do podziemi??
(b)tak o ten klucz
(k)-masz ten klucz ale potem mi go oddaj
(ja) ok spokojnie
(b)- dostaniesz duza nagrode za pomonanie minotaura
szukamy w podziemiach minotaura az wkoncu znajdujemy kawalek rozerwanej sukienki ziny burmistrza idziemy sladem az wkoncu spotykamy zone ktora wyrwala sie minotaurowi
(min):tym razem mnie nie pokonasz petaku
(ja):widze ze ci malo co
(min):grrrrrrrrrr
minotaur2:
hp:10000
mp:10
ciosy:1000-1500
obrona:300
obrona magiczna 200
speed:20
szczescie:35
gdy ma 3000 hp leczy sie mix lv3
jak bedzie mial po uleczeniu 3000 ponizej walic bedzie ciosy:1500-2000
za wygrana dostajemy:gem sily**,gem szczescia**,hp plus **-jeden z tych
exp:100000
gold:15000
punkty ap:1000
lv minimalny:30-40
wymagania :pokonaj duchy gothar
ostatnia czesc wracamy do karczmy oddajemu klucz kalvadorowi i od burmistrza dostamy 10000 gold i kosciany hełm
jak chodzimy sobie po mokradlach,to nagle jakiś czlowiek biegnie w naszym kierunku.muwi żebyśmy uciekali ,jezeli chcemy żyć,krzyczy że mangaro orzył
.no i prubujemy uciec ,ale mangaro #2nas dogania i wlaczymy
mangaro#2
hp-220000
mp-120000
bardzo mocny atak magiczny ,zabiera 20000 hp ok
szybkosc-1000
szczescie-800
wypadałoby z niego
1000000 exp
1000000 golda
100000 ap
i jakieś eq
i jak go zabijamy do idziemy do ozaortch,i tam
burmistrz ozaortch-jest nasz bohater
my-nie zrobilem nic wielkiego
burmistrz-zasłuzyłeś na nagrode
i daje nam 100000 golda i 10 eliksirów
i potem idziemy do ballis ,dowiadujemy się że tharang nie zyje
i na rynku w ballis widzimy natiusa,którego opętał zły demon
i musimy z nim walczyć
staty wymyslcie sami
i jak z nim wygrywamy to demon z niego wychodzi,
bierzeny natiusa i wracamy do amorji i do domu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach