Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: ADIHC1
06-12-2007, 12:49
Pare modyfikacji walutowych.
Autor Wiadomość
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-04-2007, 19:50   

Q.U. napisał/a:
- Takie same limity złota dla tych samych leweli (Gdy dwa w pełni bogaci XX poziomowcy będą chcieli walczyć o coś na targu może dojść do impasu w stylu: "postawie całą kasę to on mnie już nie przebije)
- Ograniczenie... (W tej grze niechętnie mówi się o jakimkolwiek ograniczaniu możliwości gry, więc byłoby to trudne do przepchnięcia przez "rząd" MFO.)

- Dlaczego jak sobie uczciwie zbieram kasę, żeby później mieć na wydatki, to mam mieć tyle samo pieniędzy, co jakiś rozrzutnik, który kupuje coś regularnie?

Q.U. napisał/a:
Z jednej strony gracze z 100 poziomem którzy powinni móc mieć maks około 50 do 100 milionów

Jeśli 100+ poziomy miałyby mieć limit 100 milionów, to ograniczenie dotknęłoby raptem 10 graczy (ja mam wysoki stosunek gold/poziom, a ograniczenie nie dotknęłoby mnie).

Cytat:
Im wyższy lvl tym więcej ruchów i exp, kasa oraz ap płyną szerokim strumieniem...

Ruchów jest tyle samo bez względu na poziom (1/3 minuty). Maksymalna liczba ruchów nie ma tu większego znaczenia, jeśli się je wykorzystuje zanim się "napełnią".
 
 
Drain 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 119
Dołączył: 26 Lut 2007
Wysłany: 17-04-2007, 20:01   

Moim zdaniem ten pomysl powinien przejsc,bo niektory za duzo etgo zlota maja g;] xD
 
 
 
alek12 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Zick
Level: 85
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 17-04-2007, 20:14   

a ja bym zrobił tak ,że by na każdym lv zdobywału sięmniej ilości kasy np. teraz za ose dostajemy około 10G a gdyby wprowadzić mój system to by wyglądało to tak.
1lv - 20G
2lv - 20G
3lv - 17G
4lv - 13G
5lv - 13G
6,7,8, - 12G
9.10,11,12,13 - 11G
..............................
.............................
..............................
..............................
I tak na wszystkim :)
 
 
Kactuzz 
Tester



Profesja: Wojownik
Wiek: 33
Dołączył: 23 Cze 2006
Wysłany: 17-04-2007, 20:15   

alek12 napisał/a:
a ja bym zrobił tak ,że by na każdym lv zdobywału sięmniej ilości kasy np. teraz za ose dostajemy około 10G a gdyby wprowadzić mój system to by wyglądało to tak.

Coś w tym jest, ale trzeba byłoby to dobrze wyważyc ;)
_________________
Najnowszy MF3 trailer!
 
 
Q.U. 
Użytkownik


Level: -1
Dołączył: 28 Gru 2006
Wysłany: 17-04-2007, 20:18   

Pitazboras napisał/a:
Q.U. napisał/a:
- Takie same limity złota dla tych samych leweli (Gdy dwa w pełni bogaci XX poziomowcy będą chcieli walczyć o coś na targu może dojść do impasu w stylu: "postawie całą kasę to on mnie już nie przebije)
- Ograniczenie... (W tej grze niechętnie mówi się o jakimkolwiek ograniczaniu możliwości gry, więc byłoby to trudne do przepchnięcia przez "rząd" MFO.)

- Dlaczego jak sobie uczciwie zbieram kasę, żeby później mieć na wydatki, to mam mieć tyle samo pieniędzy, co jakiś rozrzutnik, który kupuje coś regularnie?

Q.U. napisał/a:
Z jednej strony gracze z 100 poziomem którzy powinni móc mieć maks około 50 do 100 milionów

Jeśli 100+ poziomy miałyby mieć limit 100 milionów, to ograniczenie dotknęłoby raptem 10 graczy (ja mam wysoki stosunek gold/poziom, a ograniczenie nie dotknęłoby mnie).

I tak źle i tak niedobrze? Ta zmiana nie ma na celu ujednolicenia portfeli wszystkich graczy do tego samego poziomu (stąd strzeliłem 100 milionów, bo ma to ograniczyć tylko tych 'zbyt bogatych') Natomiast ty mógłbyś mieć więcej niż jakiś 'rozrzutnik' ponieważ limit byłby w miarę wysoko, tak aby dosięgała go jedynie część graczy.

Co powiesz na typ: (poziom^3 - poziom^2) *50 (za wyjątkiem 1 i 2 poziomu, którym dałoby się jakąś ustaloną wartość)
poziom = gold
3 = 900
5 = 5k
10 = 45k
20 = 380k
50 = 6,125 M
75 = 20,8 M
100 = 49,5 M
150 = 168,25 M

Nie poradzę na skalę... Jeżeli nie wzór na taki limit, trzeba by było opracowywać limity dla każdego poziomu po kolei, co nie byłoby wygodnym rozwiązaniem.
PS
Nie twierdzę, że ten pomysł jest najlepszy możliwy i w ogóle doskonały... ale niech ktoś w takim razie wymyśli coś lepszego :wink:
_________________

 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-04-2007, 20:33   

Q.U. napisał/a:
I tak źle i tak niedobrze?

Dokładnie. Jeśli limity będą duże, to praktycznie nic nie zmienią. Mam prawie 100 milionów kasy i wydanie 10 na powiedzmy 10 eliksirów nie jest wielkim wydatkiem. A w tych poprzednich limitach bym się zmieścił. Ale jeśli będą mniejsze to powstaje problem, który opisałem wyżej.

Q.U. napisał/a:
Co powiesz na typ: (poziom^3 - poziom^2) *50 (za wyjątkiem 1 i 2 poziomu, którym dałoby się jakąś ustaloną wartość)

Powiem, że wielomian trzeciego stopnia to chyba zbyt dużo. Tzn. na 3 poziomie 900 to za mało, a z drugiej strony różnica między 100 a 150 poziomem jest zbyt duża. Jeśli już wprowadzać takie ograniczenie, to mniejszy stopień, a większy mnożnik.
 
 
Q.U. 
Użytkownik


Level: -1
Dołączył: 28 Gru 2006
Wysłany: 17-04-2007, 20:46   

Pitazboras napisał/a:
Q.U. napisał/a:
I tak źle i tak niedobrze?

Dokładnie. Jeśli limity będą duże, to praktycznie nic nie zmienią. Mam prawie 100 milionów kasy i wydanie 10 na powiedzmy 10 eliksirów nie jest wielkim wydatkiem. A w tych poprzednich limitach bym się zmieścił. Ale jeśli będą mniejsze to powstaje problem, który opisałem wyżej.


Nie można mieć wszystkiego. Jeżeli ten limit dosięgnie wielu graczy będzie tak jak mówiłeś. Pozostaje pytanie "co lepsze?", taka sama ilość kasy z innymi graczami, czy cena jednego miliona za eliksir. I tutaj podejście "mnie stać, więc mi ta cena nie przeszkadza" jest pozbawione sensu. Tobie może na wszystko wystarczać, ale kiedyś wpadnie do miasta Zahir i jedyne co będziesz mógł przelicytować całym majątkiem to jeden mix życia 1... Kasy jest zbyt dużo, a będzie więcej dopóki ktoś czegoś z tym nie zrobi.

Pitazboras napisał/a:
Q.U. napisał/a:
Co powiesz na typ: (poziom^3 - poziom^2) *50 (za wyjątkiem 1 i 2 poziomu, którym dałoby się jakąś ustaloną wartość)

Powiem, że wielomian trzeciego stopnia to chyba zbyt dużo. Tzn. na 3 poziomie 900 to za mało, a z drugiej strony różnica między 100 a 150 poziomem jest zbyt duża. Jeśli już wprowadzać takie ograniczenie, to mniejszy stopień, a większy mnożnik.


Próbowałem z większym mnożnikiem, ale niestety te limity są nierównomiernie rozłożone na poziomach... Trudno jest znaleźć złoty środek. Jak dotąd odrzuciłem kilka funkcji liniowych bo na niskich poziomach rośnie zbyt szybko, zaś na wysokich zbyt wolno. Nie mam ochoty bawić się w wyznaczanie takiego równania tym bardziej, że 'dobry' limit na każdy poziom to kwestia subiektywna.

Edit
Cytat:
Nie o to mi chodziło, że mi nie przeszkadzają tak wysokie ceny. Chciałem tylko zaznaczyć, że jeśli te limity miałyby być takie, że na 100 poziomie 100 milionów złota, to cena w zasadzie by się nie zmieniła.

To nie było wyłącznie do ciebie, tylko przestrzegałem ogół, że takie podejście jest kiepskie. Co do tych 100 milionów, w zasadzie pomyliłem się z tą wartością... zapomniałem, że Zahir i Bulwahr mają poziomy 150++ i to na tych poziomach miało być te 100 milionów. Swoją drogą ciekawi mnie jak to się stało, że Zahir ma prawie 2 razy więcej kasy niż IGL...
_________________

Ostatnio zmieniony przez Q.U. 17-04-2007, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-04-2007, 20:57   

Q.U. napisał/a:
I tutaj podejście "mnie stać, więc mi ta cena nie przeszkadza" jest pozbawione sensu. Tobie może na wszystko wystarczać, ale kiedyś wpadnie do miasta Zahir i jedyne co będziesz mógł przelicytować całym majątkiem to jeden mix życia 1... Kasy jest zbyt dużo, a będzie więcej dopóki ktoś czegoś z tym nie zrobi.

Nie o to mi chodziło, że mi nie przeszkadzają tak wysokie ceny. Chciałem tylko zaznaczyć, że jeśli te limity miałyby być takie, że na 100 poziomie 100 milionów złota, to cena w zasadzie by się nie zmieniła.
 
 
Zahir 
Game Master



Profesja: Wojownik
Level: 206
Wiek: 47
Dołączył: 12 Kwi 2006
Wysłany: 17-04-2007, 21:40   

Przejrzalem dotychczasowe wypowiedzi i pozwole sobie zrobic male podsumowanie oraz... naprowadzenie na moj tok myslenia.
Otoz specjalnie napisalem wszystko w jednym poscie, by wszystko bylo traktowane jako calosciowe rozwiazania. Nie mozna ograniczyc inflacji denominujac jedynie pieniadze graczy. Pewne zmiany musza byc jednoczesne kilku dziedzin zwiazanych z zarabianiem, tudziez traceniem pieniedzy.
Prosilbym, zeby nie oddzielac pomyslu 4a od 4b czy 4c, bo to dotyczy jednej sprawy. Jesli jednoczesnie nie moze istniec bank, to nic nie stoi na przeszkodzie, zeby w depozycie mozna bylo pozostawiac pewna kwote zaleznie od poziomu gracza. Tylko w takiej sytuacji strata pieniedzy na przegranej z potworkiem ma sens.
Inna sprawa, ze jesli widzicie, ze inna sytuacje ma gracz na np. 3 poziomie, bo ginac traci 100G, a inna ma gracz na 130 poziomie, bo na potworkach nie ginie. W takim przypadku polecalbym podciagniecie statystyk potworow tak, zeby sie jednak na nich czesciej ginelo. Glownie chodzi mi o potwory na expowiskach dla graczy na wyzszych poziomach.

Podoba mi sie pomysl stworzenia "expowisk" zroznicowanych: czyli z potworami dajacymi kase i takimi ktore daja exp. Ze wzgledu na fabule gry uwazam, ze nie powinno na razie byc expowisk dajacych przedmioty, chyba, ze beda to przedmioty malowartosciowe.

Zanim przejde dalej, chcialbym zwrocic uwage na fakt, ze "przepasc pieniezna" wynika z faktu, ze w zdecydowanej wiekszosci pieniadze, ktore posiadam ja czy IGL, czy inne handlujace osoby, to tak naprawde jest majatek calej placacej spolecznosci MFO. Czyli "niemal nic w przyrodzie nie ginie".

Nie sadze, by limit zlota dla poziomu gracza byl dobrym wyjsciem. Probujecie nas ograniczac (podejrzewam, ze te osoby, ktore maja malo i zazdroszcza, a sami nie chca sie wziasc do zarabiania, bo im szkoda ruchow albo czasu), wymyslacie wzory itd. Jak juz wspomnialem mysle o limicie w depozycie, ktory moznaby przechowac, tak zeby starczylo na jakies podstawy, np. na mikstury w sklepie (i tylko w sklepie). Nie mialaby to byc kwota w ilosci 700 mln. Nie mialby to tez byc procent tej kwoty. Mialaby to byc ilosc scisle zwiazana z poziomem gracza (im wiekszy, tym wiecej moznaby przechowywac). Przy czym chodzi o kwote rzedu np. max 1-2 mln dla gracza z takim poziomem, jaki mam ja.

Osobiscie jestem za tym, by ceny podwyzszyc, ale w sklepach czy miejscach typu "przelot balonem". Dobrym pomyslem jest tez oplata za nocleg w miescie. Tylko, ze tez nalezaloby jej wysokosc uzaleznic od poziomu - im wyzszy, tym wyzsza.

Pomysl zdobywania coraz mniejszych ilosci zlota przez coraz graczy na coraz wyzszych poziomach jest niezyciowy. No bo jak chcielibyscie to przeprowadzic? Czy ktos jest w stanie powiedziec ile bedzie poziomow w tej grze? Mysle, ze nie i dlatego nie bedziemy nigdy w stanie ocenic, ile bedzie zarabial ten ktos na gorze, a ile na dole stawki poziomowej. To przypomina funkcje f(x)=1/x i w pewnym momencie bedziemy dzielic przez zero.

Nie ustawiajcie tez limitow, bo robicie limity pod siebie. Zadna szanujaca sie gra nie ma limitu zdobywanego zlota (mowie subiektywnie). Pomyslcie globalnie: "jestem graczem typu obserwator i moge jedynie doradzac". Zakladajac ten temat bralem pod uwage swoje handlowanie w grze od czasu, jak jako jeden z pierwszych przeszedlem do Devos i nie bylo jeszcze Nordii. Ten pomysl dojrzewal we mnie juz dluzszy czas i wolalbym, zeby zostal oceniony obiektywnie. Tego samego oczekuje tez od Was. jak cos ucinamy, to ucinamy wszystkim, ale robimy to tak, zeby wszyscy na tym skorzystali, a nie tylko pomyslodawcy.

Przytaczany jest przyklad eliksiru i jego rozne ceny.
Do niedawna mialem okolo 500 eliksirow. Malo walcze, wiec z nich nie korzystalem. Wszystkie kupilem w czasach, gdy kosztowaly od 10 - 50 tys. Wlasciwie nie potrzebowalem kupowac nowych, ale w ciagu ostatnich turniejow troche stracilem i stwierdzilem, ze moze warto dokupic (ale nie dlatego, zeby znow miec 500). Ale jak widzialem ceny na poziomie 200-400 tys. to sadzilem, ze ktos przesadzil. To bylo jakies 2 tygodnie temu. Wczoraj proponowano mi kupno po 800 tys. za sztuke i przed ekranem swojego monitora pukalem sie w czolo. A dzis cena siega 1 mln i tym bardziej uwazam, ze powinny byc ograniczenia. Dzis tez chcialem kupic zapas, zanim ceny wzrosna do 2 mln, ale mi to skutecznie uniemozliwiono (ale to inna bajka).

Problem polega na tym, ze jak cos sie zabiera, to w dobrym smaku jest dac cos w zamian. Chcialbym, zeby nie powstalo po ewentualnych balansach kolejne stowarzyszenie osob przeciwnych zmianom, tak jak to bylo w przypadku uzbrojenia po ostatniej aktualizacji.
_________________
Zdarza się, że chorąży wieje w przeciwną stronę niż sztandar S. Lec
 
 
Zyga 
Użytkownik Roku 2007!



Profesja: Wojownik
Nick: Andachiel
Level: 199
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-04-2007, 22:16   

Cytat:
W takim przypadku polecalbym podciagniecie statystyk potworow tak, zeby sie jednak na nich czesciej ginelo. Glownie chodzi mi o potwory na expowiskach dla graczy na wyzszych poziomach.


Potworki zdecydowanie powinny być trudniejsze... ja tam jak chdze z pola na pole to nawet nie zwracam uwagi anto zeby sie leczyc.
Juz gorzej jak gonisz maga a zaatakuje CIe 2*Nieumarły mag ^^ (Dead)


Cytat:
Podoba mi sie pomysl stworzenia "expowisk" zroznicowanych: czyli z potworami dajacymi kase i takimi ktore daja exp. Ze wzgledu na fabule gry uwazam, ze nie powinno na razie byc expowisk dajacych przedmioty, chyba, ze beda to przedmioty malowartosciowe.


Tylko w takim wypadku powinny one wystepować przynajmniej jeden na polu.
I ja mam troszke lepsze rozwiniecie tego pomysłu.
Byłyby miejsca w potworkami gdzie:
:arrow: Dawałyby one Duzo expa (tak jak teraz) , bardzo mało pkt AP (np. 10~50x mniej niz teraz) i leciało by z nich troszeczke kasy... powiedzmy 20razy mniej niz potworek daje expa.
:arrow: Dawałyby one bardzo mało expa (ale zawsze cos, jakby nie było. Expienie-zdobywanie doś. a nie złota ^^ ) , sporo złota ( tylko 3 razy mniej niz teraz) i mało pkt AP
:arrow: Dawałyby duzo pkt AP...powiedzmy z 2-3 razy mniej niz teraz, mało expa i złota.

Co do przedmiotów, sam proponowałem kiedys ze powinien być wiekszy napływ przedmiotó do gry których ceny ida masakrycznie do góry.
Czyli np. Eliksiry, Gem speeda.
Zapotrzebowanie wzrosło ale jakby nie patrzec ich ilosc w grze tez sie zmiekszyłą.
Ostatnio moi 3ej kumple z rl(1,5raku temu sami mnie w to wciagneli :P ) zaczeli grac w MFO... włąsniue doszli do herszta banitów i co? kazdemu poleciał gem speeda.
Jezeli bardzo rzadko z potworków leciałyby eliksiry (mówie o naprawde małym % zlotowanych)
To napływ kasy do gry byłby tez sam a ceny eli by spadły.

Naprawdę dobrym pomysłem jest podniesienie ceny przedmiotów ale nie targowych tylko tych wartościowych.

Podoba mi sie także opłata za nocleg w mieście zależna od poziomu gracza.
Jednak jezeli takowy gracz nie loguje sie wiecej niż Xdni to oplata nie powinna być pobierana.
Powiedzmy ze wyjechał na wakacje i co? :)

Cytat:

Problem polega na tym, ze jak cos sie zabiera, to w dobrym smaku jest dac cos w zamian. Chcialbym, zeby nie powstalo po ewentualnych balansach kolejne stowarzyszenie osob przeciwnych zmianom, tak jak to bylo w przypadku uzbrojenia po ostatniej aktualizacji.


Jak dla mnie to takie zmieniejszenie naplywu kasy do gry bedzie idealne tak samo jak zmiana eq :)
możecie sobie narzekac... ale kazdy gra hybrydka, gra stała sie naprawdę cudowna.
Mogą sobie niektórzy marudzic ale cos z tym złotem trzeba zrobic.

Mmm... nieźle sie napracowałęs z tym tematem ;) gratuluje ^_^
_________________
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-04-2007, 22:20   

Mam jeszcze jeden pomysł: propozycja podniesienia opłat za wystawienie przedmiotu na targu już była, ale może to zostawić jak jest, a opodatkować i to znacznie kwotę końcową (np.. 20% różnicy pomiędzy wartością przedmiotu, a ceną za jaką został sprzedany).

I na koniec uwaga techniczna: a co na to powie Admin? :cool:

No ale niezależnie od tego trzeba coś z inflacją zrobić bo teraz trudno odróżnić sprzedaż uczciwą od przekrętu (mam w tym interes bo mi jedną aukcję anulowano, a nawet nie wiem dlaczego.... a chciałbym, tak z czystej ciekawości wiedzieć jaka kwota została uznana za hmmm... podejrzaną).
 
 
Zahir 
Game Master



Profesja: Wojownik
Level: 206
Wiek: 47
Dołączył: 12 Kwi 2006
Wysłany: 17-04-2007, 22:27   

Zyga napisał/a:

Podoba mi sie także opłata za nocleg w mieście zależna od poziomu gracza.
Jednak jezeli takowy gracz nie loguje sie wiecej niż Xdni to oplata nie powinna być pobierana.
Powiedzmy ze wyjechał na wakacje i co? :)

To jest do ustalenia. W niektorych grach jest mozlwosc wziecia urlopu od gry. Zglasza sie po prostu problem GM-owi i ten "zamraza" konto. W innych grach mozna wiasc urlop, ale nie moze on byc krotszy niz x dni. W jeszcze innych grach mozna wybudowac sobie schronienie za bardzo, ale to bardzo duza kase, ale tam nikt wejsc nie moze, mozna tez nocowac w karczmach, ale przyodrobinie szczescia mozna sie do karczmianego pokoju wlamac i mozna spac na dworze i byc narazonym na pewna ilosc atakow - w przypadku MFO byloby ich nie wiecej niz do spadku 2 poziomow. W jeszcze innych grach wziecie urlopu jest platne, ale w tam oplaty za gre sa inaczej rozliczane.
Generalnie mozliwosci jest sporo i jeszcze mozna poszukac optymalnej dla tej wlasnie gry. Jesli bedziemy sie decydowali na taka mozliwosc, to przedstawie dokladniej co i jak i gdzie.
_________________
Zdarza się, że chorąży wieje w przeciwną stronę niż sztandar S. Lec
Ostatnio zmieniony przez Zahir 17-04-2007, 22:29, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-04-2007, 22:28   

A ja bym na problem eliksirów spojrzał z nieco innej strony: Co sprawia, że są tak cenne? Widzę tu tylko dwa powody:
1. Limit korzystania z 4 miksturek jednego typu w walce z graczami.
2. Jest na tyle dużo wysokich poziomów, że mikstura życia poziomu 4 zwyczajnie przestaje wystarczać.

Ad 1: Limit ten oczywiście powoduje, że opłaca sie mieć jak najwięcej różnych typów mikstur leczniczych. Ktoś, kto posiada tylko miks. życia 4, może uleczyć się tylko 4 razy, a ktoś kto ma mikt. życia 3 i 4, a do tego miks. regeneracji i eliksiry, może się uleczyć nawet 16 razy. Rozwiązaniem tego problemu mogłoby być wprowadzenie "globalnego" ograniczenia - na przykład można użyć tylko 10 mikstur leczniczych, bez względu na ich typ. Niestety, nawet ja nie uważam tego pomysłu za w pełni dobry - na pewno macie lepsze :P
Ad 2: Obecnie jest 173 graczy, którzy mają ponad 10000HP, co oznacza, że mikstura życia 4 nie odnawia im nawet połowy życia. Mimo że jest to najmocniejsza mikstura dostępna w sklepie, powoli i ona staje się niewystarczająca. Myślę, że nadszedł czas wprowadzić mikstury życia poziomu 5 i mam nadzieję, że zostanie to wprowadzone w jakimś nowym mieście w najbliższym updacie.
 
 
Zahir 
Game Master



Profesja: Wojownik
Level: 206
Wiek: 47
Dołączył: 12 Kwi 2006
Wysłany: 17-04-2007, 22:36   

Pitazboras napisał/a:
A ja bym na problem eliksirów spojrzał z nieco innej strony: Co sprawia, że są tak cenne? Widzę tu tylko dwa powody:
1. Limit korzystania z 4 miksturek jednego typu w walce z graczami.
2. Jest na tyle dużo wysokich poziomów, że mikstura życia poziomu 4 zwyczajnie przestaje wystarczać.

Ad 1: Limit ten oczywiście powoduje, że opłaca sie mieć jak najwięcej różnych typów mikstur leczniczych. Ktoś, kto posiada tylko miks. życia 4, może uleczyć się tylko 4 razy, a ktoś kto ma mikt. życia 3 i 4, a do tego miks. regeneracji i eliksiry, może się uleczyć nawet 16 razy. Rozwiązaniem tego problemu mogłoby być wprowadzenie "globalnego" ograniczenia - na przykład można użyć tylko 10 mikstur leczniczych, bez względu na ich typ. Niestety, nawet ja nie uważam tego pomysłu za w pełni dobry - na pewno macie lepsze :P
Ad 2: Obecnie jest 173 graczy, którzy mają ponad 10000HP, co oznacza, że mikstura życia 4 nie odnawia im nawet połowy życia. Mimo że jest to najmocniejsza mikstura dostępna w sklepie, powoli i ona staje się niewystarczająca. Myślę, że nadszedł czas wprowadzić mikstury życia poziomu 5 i mam nadzieję, że zostanie to wprowadzone w jakimś nowym mieście w najbliższym updacie.

Nie zgodze sie, ze wprowadzenie takiego limitu pomoze, to raczej podniesie jeszcze cene mikstur. Prawda jest taka, ze szanse trafienia na siebie 2 graczy, ktorzy beda sie leczyli 16 razy sa male. Generalnie ktorys jest lepszy, a i walka ma swoj limit tur, wiec nie ma co tego ograniczac. Bo nie da sie tak, zeby obaj leczyli sie po 16 razy, bo walka skonczy sie remisem.
Co do punktu 2 - ja mam ponad 10tys HP tylko w okreslonych walkach, zazwyczaj mam mniej. To jest zbyt dalekie generalizowanie. Poza tym ze wzgledu na taktyki walki, ktore np. ja stosuje nie sadze, ze jest potrzeba wprowadzania kolejnych mikstur na tym etapie.
Z tego co sie orientuje, to Masz na mysli walki pomiedzy graczami, a nie pomiedzy graczem i potworem. A w tym przypadku niestety nie spotkalem nikogo, kto porzebowalby leczyc sie 16, 20 czy 50 razy.
Przy czym nie rozmawiajmy o misturach, a o pieniadzach, ich ilosci w grze i sposobach ich ograniczenia.
_________________
Zdarza się, że chorąży wieje w przeciwną stronę niż sztandar S. Lec
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-04-2007, 22:50   

Zahir napisał/a:
Prawda jest taka, ze szanse trafienia na siebie 2 graczy, ktorzy beda sie leczyli 16 razy sa male.

16 razy jasne, że nie. Bardziej chodziło mi o to, że obecnie jest taka sytuacja, że jak ktoś wykorzysta w walce 4 mikstury życia, to zaczyna używać eliksirów (z braku innej możliwości) nawet, jeśli byłoby to użyciem przysłowiowej armaty na wróbla. Problemem nie jest to, że można się uleczyć 16 razy, tylko to, że żeby się uleczyć więcej niż 4 razy trzeba użyć eliksiru (albo czegoś podobnego).

Zahir napisał/a:
Przy czym nie rozmawiajmy o misturach, a o pieniadzach, ich ilosci w grze i sposobach ich ograniczenia.

Jednym z poruszanych problemów była zbyt wysoka cena eliksirów. Gdyby zmniejszyć ich wartość (np. tak jak ja proponowałem, choć wierzę, że ktoś wymyśli lepszy sposób), cena spadłaby samoczynnie, co rozwiązałoby problem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom