Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: ADIHC1
06-12-2007, 12:49
Pare modyfikacji walutowych.
Autor Wiadomość
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 18-04-2007, 17:39   

Wydaje mi się to w miarę dobrze dobrane,
ciekawe co powie administracja :)
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Torqen 
Użytkownik



Nick: Centhariel
Dołączył: 20 Mar 2007
Wysłany: 18-04-2007, 21:14   

Pomysł wyjątkowo trafiony. Problem z pieniędzmi w grze jest od zawsze, kiedyś było za dużo, teraz różnie. Szczególnie podobała mi się propozycja aby np. na 30lvl jeżeli ktoś ciężką pracą zdobył 5mln żeby po przegranej nie tracił tak wiele. Zwykła wpadka na potworku i traci się setki tysięcy. Wysoko lvl-owcy nie muszą się o to martwić bo wątpię aby przegrali z jakimś stworkiem. Więc to z pewnością trzeba skorygować. Wcześniej powiedziałem że z pieniędzmi teraz jest różnie. Kiedy grałem od początku zauważyłem jak ciężko jest z nimi. Ledwo starczało na ekwipunek z miasta. Kiedyś było inaczej. Administracja powinna się nad tym zastanowić. Ponieważ z początku jest bardzo krucho z kasą, a potem to aż nad to...
_________________


KayG powrócił... W nowym obliczu !
~~Mój pocałunek, niczym dotyk anioła, koi ból...~~

Wybaczcie mi grzechy popełnione w czarnej otchłani przeszłości


Stan konta: 506 G
 
 
 
Zahir 
Game Master



Profesja: Wojownik
Level: 206
Wiek: 47
Dołączył: 12 Kwi 2006
Wysłany: 19-04-2007, 13:00   

Troszke posortowalem Wasze wypowiedzi, zeby latwiej bylo mi sie do nich odniesc. Nie przejmujcie sie tym, bo nadal staram sie ogarniac problem calosciowo. A niektore przemyslenia jednych osob zdaja sie pasowac do przemyslen drugich. Z gory przepraszam, jesli komus to przeszkadza, ale do rzeczy:
1.
Cytat:

A nie nie najlepiej skorzystac z najprostszego rozwiązania?
Masz więcej kasy, płacisz większe podatki.
I to nie tylko tej "przy sobie" tylko tej całości.

Cytat:

Mamy karać przedsiębiorczych - co za socjal w waszych główkach siedzi.

Cytat:

Zauważ kto założył temat.

Zalozylem, ale nie po to, zeby sie karac. Tomi ma racje. Nie chodzi o to, zeby wprowadzac podatek Leppera - np. 50% kasy bogatych dla rzadu, a od biednych tylko 10% ... IMHO to jest jakies chore rozumowanie. Chodzi o to, zeby usunac progresywny nadmiar kasy w grze.
2.
Cytat:

Na koniec jeszcze odniesienie do realnego świata - sytuacja wygląda podobnie - niewielka liczba osób wręcz pławiących się w kasie i miliony ledwo wiążących koniec z końcem pracujących na ich fortuny. Nic z tym nie zrobimy. No już pewien gość o nazwisku Marks próbował.

Cytat:

Szczerze mówiąc to niewiele można poradzić na problem rosnących cen, bo żadne rozwiązanie nie będzie dobre do końca.

Cytat:

Tomi ma rację. W realu jest podobnie. Kilka osób posiadające miliony i wiele osób żyjących przeciętnie. Jest pewna różnica jednak w MF. Otóz w realu normalnie zarabia sie chodząc do pracy, robiąc coś, co daje kasę ludziom którzy ją wydają i to napędza gospodarkę.

Tu sie zgodze, dlatego wlasnie zalozylem ten temat i dlatego jednak probujemy znalezc kompromisowe rozwiazanie. Odnoszac sie do swiata realnego widze tu juz i grupe G8 i rozne frakcje polityczne z ich pomyslami na ulepszenie swiata. Widze tez, co chyba jest najgorsze, ze my ciagle dodrukowujemy kase - co w realiach idealnej konkurencji jest rzecza niedopuszczalna, bo sztucznie windujemy ceny. Nadmiaru kasy nie ma gdzie wydac, wiec przejdzmy do dalszej czesci wypowiedzi...
3.
Cytat:

Przeciętny gracz, uwierzcie wcale nie narzeka na nadmiar złota i jakiekolwiek mechanizmy podnoszące ceny najbardziej uderzą oczywiście w tych biedniejszych. Ci co mają full złota teraz nadal będą go mieli po dostatkiem. Obcięcie zer nic nie da - no może tylko to, że ceny będą krótsze - same dysproporcje zostaną nietknięte.

Cytat:

Patrząc na szaleństwa w dziwnych rankingach pewnie popytem cieszyłby się "turniej non-stop" na jakiejś arenie w Oasis czy Folhord, za walki by się płaciło, a nagrodą poza jakimś ładnym tytułem byłaby satysfakcja...

Cytat:

Jedyna opcja jaką widzę to np. umożliwienie jakiś gier typu hazard na których można było by "przepuszczać kasę"

Cytat:

Chociażby w wystawianiu przedmiotów, no i dodac nowe podatki jak wspominaliście na karawanę, nocleg itd.

To racja. Przecietny gracz nie narzeka na zaden nadmiar. Ja juz na samym poczatku wskazalem, iz nie chce obcinac kasy przecietnemu graczowi. W tej chwili widze, ze wcale nie trzeba obcinac kasy nikomu (lacznie z denominacja majatkow bogatych).
Pare razy padly propozycje (rowniez w innych tematach tego forum) zalozenia miejsc, gdzie moznaby wygrywac/przegrywac pieniadze.
Tytul za wygrany turniej. Pomysl mnie sie podoba. Mozna by go rozwinac i zrobic ten tytul przechodnim - podobnie jak jest z medalami.
POMYSL: Nie wiem czy mozna by zaimplementowac quiz, tak jak jest to mozliwe na IRC? Zadaje sie pytanie, osoby, ktore sie zglosily (np. oplata do puli za wejscie do gry) musza odpowiedziec na pytanie. Ten pomysl jest do rozwiniecia/skrocenia zaleznie od potrzeb.
POMYSL: Wracajac jeszcze do turnieju. Nie mialbym nic przeciwko temu, zeby ufundowac nagrody do jakiegos rodzaju turnieju, na okreslonych innych warunkach niz sa obecne. Inne warunki po to, zeby mogl wygrac tez ten przecietny, czy wrecz biedny gracz, a nie tylko wypasiony super silny itd.
Kolejna sprawa - ograniczenie pieniedzy w grze.
4.
Cytat:

I warto obnizyc kolosalnie otrzymywane złoto na wyższych poziomach.
Tak żeby o złoto było coraz trudniej.

Cytat:

POMYSŁ: zlikwidowanie złota wypadającego z potworków w okolicach miast od Eliar wzwyż (ukłon w strone niższych/początkujących lvli bo jakąś kasę na początek musza mieć)

Cytat:

Co do wywalenia kasy z potworków całkowicie to byłby to stan przejściowy żeby gra straciła troche złota. Docelowo zostawił bym około 10 - 20% złota które teraz wypada z potworków. Ale to od Eliar wzwyż. W pierwszych trzech mistach niech zostanie jak jest, gracze początkujący nie skumają co i jak trzeba robić żeby zarobić, więc będą mieli bonus.

Zgadzam sie, ze to by pomoglo, zreszta juz w pewnym sensie o tym pisalem. Nie "dodrukowujmy" pieniedzy przez jakis czas. Ten czas niech tez bedzie okresem znalezienia moze innego rozwiazania. A moze takie rozwiazanie sie sprawdzi. Przy czym ograniczmy nie tyle przy wyzszych poziomach, co przy expowiskach dla wyzszych poziomow, czyli np. od Eliar czy Devos.
Nastepna kwiestia powiazana z wczesniejsza:
5.
Cytat:

W MF dostaje sie kasę za free, przechodząc z miasta do miasta, czy expienie (wypada ona z potworków). Nie bawił bym sie w tworzenie miejsc gdzie za konkretną ilośc ruchów zarabiało by sie kasę (jako rzeźbiarz, czeladnik, kowal itd). To rozwali grę, uwierzcie mi, już w taką jedną grałem i taka zabawa w ekonomię zniszczyła naprawdę fajną gierkę i jej klimat.

Cytat:

Wprowadzenie banku (miejsca na przechowywanie złota) spowoduje tak naprawdę bezpieczne umieszczanie złota skąd nie będzie go można ruszyć. To sie mija z celem, posiadanie złota powinno być wystawiane na ciągłe ryzyko jego utraty.

Cytat:

Pomysł 1: nie wprowadzać banków czy depozytów na przechowywanie pieniędzy, podnieść opłatę za wystawianie przedmiotu na targu (do 20%) i wnieśc opłatę za korzystanie z karawany (ilość ruchów potrzebna na karawanę razy lvl razy 1000G - na przykład)
Pomysł 2: jedyne miejsce gromadzenia złota było by w "sakiewce" gracza - przy zgonie na potworkach strate złota podnieśc do 20%, w walkach między graczami jest dobrze jak jest teraz myślę.

Przekonalem sie, na podstawie Waszych wypowiedzi, ze szans na bank nie ma. OK. Rozmyslalem tez nad daniem np. karczmarzowi (NPC) dodatkowej, lichwiarskiej funkcji, ale to cos w stylu banku i juz nie bede sie przy tym upieral.
O utracie zlota przy smierci na potworach juz pisalem i nadal jestem za. Czy to bedzie 20% czy 100% (czy inny %) to juz jest kwestia ustalenia. Faktem jest, ze powinno tracic sie wiecej kasy. Znow powtorze, ze nie byloby zlym pomyslem podciagniecia statystyk potworow. Tylko ja zaznaczam, ze nie chodzi mi o potwory w okolicy Eternii. Nie chodzi tez o wiekszy exp z potworow, tylko, zeby prawdopodobienstwo smierci bylo na tyle wieksze, zeby trzeba bylo zwraca uwage na to jak sie leczyc i jednak leczyc sie na potworach, wcale nie mniej niz przy walkach z graczami.
Tego nie rozumiem.
6.
Cytat:

Nie wiem czy nie powinno być chociaż małe ograniczenie na dołądowania...
Chyba ze cos zrobi Admin i zniweluje kase w inny sposób.

Co Ci przeszkadzaja doladowania. Jesli ktos chce i moze, to jego sprawa czy sie doladowuje i tylko jego. Jesli m.in. dzieki temu gra sie rozwija, to niech ludzie doladowuja sobie MF-y. Starajmy sie znalezc ujscie dla kasy dostepnej w grze, a nie poza nia. Zreszta jak ktos dobrze zauwazyl:
Cytat:

Doładowywanie ruchów daje większe korzyści w expie i nabiciu gemów niż zdobyciu złota. Więc tym bym sie nie martwił.

I na koniec:
7.
Cytat:

Sorry, ale nie każdy ma cały dzień wolny, żeby siedzieć na targu i bawić się w szeroko rozumiany handel.
Jasne, zawsze można by powiedzieć "kup mixy w najwyższym mieście i sprzedaj z zyskiem w niższym...", już widzę, jak połowa niehandlujących dotąd graczy MF zawala targ złomem, który przez zbyt wysoką podaż staje się bezwartościowy.

Nikt do tego nie dazy. To nie jest gra stricte handlowa. wiec nie chodzi o maksymalne zwiekszenie podazy, bo nie bedzie popytu i handel przestanie istniec. Chodzi o ograniczenie niekorzystnych zjawisk wplywajacych na rozwoj handlu w grze. Ja wcale (jako handlujacy) nie chce, zeby wszyscy siedzieli tylko na targu, nie expili, nie wygrywali turniejow, nie pojedynkowali sie, nie mowiac juz o wykonywaniu zadan. Nie masz czasu handlowac, zdobadz kase inaczej. Wlasnie szukamy rozwiazan dobrych dla wszystkich - czyli kompromisowych.
_________________
Zdarza się, że chorąży wieje w przeciwną stronę niż sztandar S. Lec
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 19-04-2007, 14:29   

Nie odniosłeś się jeszcze do propozycji
zmniejszenia liczby aukcji, jakie można wystawić na raz.
Teraz gracz mający dostęp do Oasis
jest w stanie zarabiać regularnie na targu z najmniej 5 miast.
To jest 15 aukcji.

Czy zmniejszenie ich liczby lub ograniczenia handlu
do pewnego przedziału miast
wpłynie na zwiększenie cen
czy w rezultacie mniejszego tempa bogacenia się
wpłynie na zmniejszenie ich?
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Zahir 
Game Master



Profesja: Wojownik
Level: 206
Wiek: 47
Dołączył: 12 Kwi 2006
Wysłany: 19-04-2007, 14:43   

Cytat:
Nie odniosłeś się jeszcze do propozycji
zmniejszenia liczby aukcji, jakie można wystawić na raz.
Teraz gracz mający dostęp do Oasis
jest w stanie zarabiać regularnie na targu z najmniej 5 miast.
To jest 15 aukcji.

Przepraszam, przeoczylem :-D
Ograniczenie to w sumie dobry pomysl. Mysle, ze jedna aukcja na jedno miasto to byloby dobre ograniczenie. Odcinam od razu 2 aukcje myslac o przyszlych miastach.
Jest tylko jeden problem - inn sprawa gdy wystawia sie 200 mikstur, a inna, jak wystawia sie gemy. Jesli mam zamowienie na 3 gemy, a mialbym zajete w 3 miastach aukcje, a jednoczesnie trwa turniej i klient potrzebuje juz, to transakcja nie dojdzie do skutku. I to moze komus nie odpowiadac i o to beda pretensje.
Osobiscie nie mam nic przeciwko takiemu rozwiazaniu. Na pewno zarabiac na aukcjach bedzie sie wolniej.
_________________
Zdarza się, że chorąży wieje w przeciwną stronę niż sztandar S. Lec
 
 
Zyga 
Użytkownik Roku 2007!



Profesja: Wojownik
Nick: Andachiel
Level: 199
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19-04-2007, 14:50   

Hmmm.. taka jedna jedna aukcja na dzien w miescie by wystarczyła...
Ludzie by troche zarabiałi ,ale wolniej. Tylko powiedzmy sobie szczerze czy to by nie skłoniło ich do wiekszej ilości i przekrętów na targu? Oraz wysylania esów?
Ale moze by to ograniczyło przepływ kasy w grze :) Ale byłoby jej nadal tak samo duzo ^^
_________________
 
 
Torqen 
Użytkownik



Nick: Centhariel
Dołączył: 20 Mar 2007
Wysłany: 19-04-2007, 15:53   

Zyga myślisz w ten sposób ponieważ masz high lvl. Odkryłeś 10 miast i w każdym możesz coś wystawić więc u Ciebie 1 przedmiot dziennie to jest wystarczająco. Ale pomyśl sobie o niższych lvl-ach, które odkryły 3 miasta ? To byłby problem kiedy masz zapełniony depozyt a na targ nie możesz wystawić przedmiotu i w przegranej walce go tracisz. A pomysł żeby z potworków kasy było mniej również dobry dla high lvli. Bo na niskich trudno związać koniec z końcem.... Ja mam 31lvl i uważam że do tego lvlu pieniędzy nie jest ani za dużo ani za mało(jednak do 9 lvl jest krucho z kasą tak jak wspominałem) Co jest potem, to ja jeszcze nie wiem...
_________________


KayG powrócił... W nowym obliczu !
~~Mój pocałunek, niczym dotyk anioła, koi ból...~~

Wybaczcie mi grzechy popełnione w czarnej otchłani przeszłości


Stan konta: 506 G
 
 
 
Zahir 
Game Master



Profesja: Wojownik
Level: 206
Wiek: 47
Dołączył: 12 Kwi 2006
Wysłany: 19-04-2007, 17:47   

Torqen napisał/a:
A pomysł żeby z potworków kasy było mniej również dobry dla high lvli. Bo na niskich trudno związać koniec z końcem....

Widze, ze czytasz wybiorczo. Sadze, ze majac 31 lvl nie przeszedles jeszcze przez jaskinie Gothara - czy moze sie myle? Nie chcemy obcinac kasy wszystkim potworkom, chcemy obciac ja tym dostepnym dla wyzszych poziomow graczy.
Niestety nie dojdziemy do zadnego konsensusu, jesli pewne sprawy nie zmienia sie tez na dole - mowie to w kontekscie mniejszej ilosc aukcji przypadajacych na jednego gracza. Przy czym jak widze, to wszyscy raczej staramy sie, zeby tak dobierac te pomysly, zeby nie przetrzebic kieszeni tym, co w kieszeniach maja malo albo nic.
_________________
Zdarza się, że chorąży wieje w przeciwną stronę niż sztandar S. Lec
Ostatnio zmieniony przez Zahir 19-04-2007, 18:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zyga 
Użytkownik Roku 2007!



Profesja: Wojownik
Nick: Andachiel
Level: 199
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19-04-2007, 18:08   

Torqen, faktycznie te 10aukcji by mi wystarczyło, jednak spójrz na to z innej strony. Wysokie lvle mają tez wysokie wydatki.
A gdybyś uwaznie czytał temat to te ograniczenia maja być w największym stopniu dla high-lvli którzy 'homikuja' kase.
Chociaz niskie lvle tez powinny miec jakis limit w zlocie.

Cytat:
Przy czym jak widze, to wszyscy raczej staramy sie, zeby tak dobierac te pomysly, zeby nie przetrzebic kieszeni tym, co w kieszeniach maja malo albo nic.


Własnie tu tkwi problem :-| Musi być takie ograniczenie ktore pozbecie sie zlota tylko u obo ktore maja go duzo.
_________________
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-04-2007, 10:12   

X-F napisał/a:
Nie odniosłeś się jeszcze do propozycji
zmniejszenia liczby aukcji, jakie można wystawić na raz.


Ponieważ ja o tym pisałem - temat nieco rozwinę:
To po ile wysokolevelowcy pomiędzy sobą handlują - to jedno i tak właściwie tylko nadmiar cyferek przeszkadza w grze ;)
Z ograniczeniem aukcji chodziło mi o coś innego - wysokie levele wykupują gemy szybkości od niskich lvl przez co:
- przecież nie wszyscy je dostają, a jak chce ktoś kupić - to kiedy to zrobi przy obecnych cenach?
- no a kto dostał i sprzedał to te kilka milionów straszną przewagę dają... - ja sobie mogę wyobrazić, ale gracze z 20-30lvl mogą podzielić sięswoimi doświadczeniami...
No dobra...- wolny rynek itd ale tu powstają zaburzenia w grze, a nie w handlu...
 
 
Zahir 
Game Master



Profesja: Wojownik
Level: 206
Wiek: 47
Dołączył: 12 Kwi 2006
Wysłany: 20-04-2007, 10:39   

Cytat:
Z ograniczeniem aukcji chodziło mi o coś innego - wysokie levele wykupują gemy szybkości od niskich lvl przez co:
- przecież nie wszyscy je dostają, a jak chce ktoś kupić - to kiedy to zrobi przy obecnych cenach?

W przeciwienstwie do wielu handlujacych, musze powiedziec, ze bardzo czesto daje cene "po kosztach" dla niskolevelowcow. Czyli nawet jak nabije gem, to daje za niego cene, taka, zeby kupujacego bylo stac na zakup. Ja patrze, kto kupuje i rozmawiam z nim. Czasem zdarzaja sie kanciarze (np. zala sie, ze nie maja kasy, co moze byc nieprawda), ale tacy sa wszedzie. Moze to niewybaczalny altruizm, ale czesto przekonuje ludzi zeby nie placili mi np. 2,8 mln (czasem to cala ich kasa) za cos, co moga kupic za cene minimalna, czyli np. za 300tys. Oczywiscie o ile sobie tego przypilnuja. Problem w tym, ze jak ja wystawie cos za niska cene, dostepna dla przecietnego gracza, to zaraz przychodzi inny handlarz i wali jakas cena bijaca po lapach slabego.
Zapytam teraz osoby "z wysokimi levelami" lub "z duza kasa" czy zdarza sie wam odpuscic aukcje o jakis cenny przedmiot dla (np. gem sily z 1 gwiazdka), bo probuje go kupic ktos, kogo w naszych rozwazaniach nazywamy "przecietnym graczem bez kasy"?
Cytat:

No dobra...- wolny rynek itd ale tu powstają zaburzenia w grze, a nie w handlu...

To nie sa zadne zaburzenia w grze. Tylko wlasnie w handlu: jest za duzo pieniedzy i za szybko przybywaja, a nie ma ich na co wydac, zeby utrzymac jako tako rownowage mikro i makroekonomiczna (IGL popraw mnie, jak cos pokrecilem).

P.S. Inna sprawa, nie jestem pewien, czy te rozwazania mialy na to wplyw, ale zauwazylem, ze odkad rozmawiamy o kasie, to spadly ceny m.in. eliksirow. Czyzby rynek reagowal na spotkania na szczycie??? ;)
_________________
Zdarza się, że chorąży wieje w przeciwną stronę niż sztandar S. Lec
 
 
Val Gaav 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Amarant
Level: 200
Wiek: 40
Dołączył: 09 Sty 2006
Wysłany: 20-04-2007, 12:10   

Mam pomysł jak rozwiązać problem nadmiaru kasy w grze
wprowadzić do gry przedmiotow ktore mozna ulepszać za kasu np u kowala
taki przedmiot startuje z statystykami np +1
i można go ulpeszać do jakieś tam okreslonej granicy
wyglada to tak ze mam do wyboru np miecz do kupienia w sklepie ktory ma takie statystyki ktore są teraz oraz mam do wyboru taki sam miecz tylko z prawi zerowymi statami i ulepszając go możemy tak że bedzie on np o 25 % lepszy niż ten dostępny sposob

Albo wprowadzić sklep z unikatami dzie przedmioty bedą lepsze o jakis tam % od tych dośtepnych w sklepie ale za to duzo droższe

bo żeby sie pozbyć namiaru złota z gry trzeba go wydać w sklepie / za przeloty balone i takie tam podobne np jakieś płatny qest w następnym upie by sie przdał tak za 10-20kk

albo najprostszy sposob
wprowadzić kupowanie punktow MF za złot w grze
1 000 000 złota = 1 punkt MF
podjrzewam że w przeciągu miesiąca zniknie połowa kasy z gry i sytuacja wroci do normy , bo mi sie wydaje że strate tych 1k punktow jakos mozna przebolec na rzecz poprawienia gry

takie coś istnieje w grze EVE online gdzie za kiladziesią milionow mozna sobie wykupic abonament w grze
 
 
mitchel
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2007, 19:10   

problem z kasą jest, ale pomysł zahira nic tu nie pomoże
co z tego, że utnie sie kilka "zer" czy cos w tym stylu
przykladowo gracz ma 10 mln kupi 1 eliks za 1 mln ---- wydaje 10% kasy
po obcieciu np. 1 zera 1 mln kupi 1 eliks za 100k ---- wydaje 10% kasy
to po prostu zmniejszy ilosc pieniedzy ale % i tak nic nie
wszystkie przedmioty unikatowe nadal beda dostepne tylko dla najbogatszych, a zarabianie pieniedzy % bedzie takie same w stosunku do innych
mysle ze lepiej np. zrobic ograniczenie wystawianych przedmiotów do 6 w calej grze i do 2 w miescie
po 2 zwiekszyc ceny mikstur, gemów i przede wszystkim eq w sklepie, ale zeby znowu nizsze lv nie mialy jakihs problemów z kasą to doradzałbym zwiekszyc ceny tylko w tych najnowszych miastach(oasis, follhord) z ktorych glownie czerpie sie zyski
 
 
Torqen 
Użytkownik



Nick: Centhariel
Dołączył: 20 Mar 2007
Wysłany: 21-04-2007, 12:34   

Zahir napisał/a:
Torqen napisał/a:
A pomysł żeby z potworków kasy było mniej również dobry dla high lvli. Bo na niskich trudno związać koniec z końcem....

Widze, ze czytasz wybiorczo. Sadze, ze majac 31 lvl nie przeszedles jeszcze przez jaskinie Gothara - czy moze sie myle?


Racja. Czytam wybiórczo, ponieważ dołączyłem do tematu kiedy były już 4 strony. trudno nadrobić tę stratę. Nie widziałem jeszcze osoby, która na 31 lvl nie przeszła jaskini Gothar. Przeszedłem ją na 29lvl i to jest bardzo późno. Opóźnienie wynika z moich statystyk

Zahir napisał/a:
]Nie chcemy obcinac kasy wszystkim potworkom, chcemy obciac ja tym dostepnym dla wyzszych poziomow graczy.

Zyga napisał/a:
A gdybyś uwaznie czytał temat to te ograniczenia maja być w największym stopniu dla high-lvli którzy 'homikuja' kase

Ciężko będzie to wykonać, jednak pomysły Val Gaav'a na pewno coś by zmieniły. Mimo tego na te pomysły na pewno znajdzie się przekręt. Unikaty i nabite bronie również na targach, zapewne będą osiągać niewyobrażalny poziom wartości. Pomysł z płatnymi questami i MF'y za kasę to jest to. Questy za kase muszą być wprowadzone. Z MFami nie wiem jak to będzie. Na pewno zmiany trzeba zacząć od ucięcia stanu konta wyższych lvlowo graczy(Jednak nie o zera tylko o %). Potem jakiś płatny queścik. Oczywiście jeden nie wystarczy, w każdym momencie fabuły powinien być jakiś. Potem ograniczenia wystawiania przedmiotów na targach. Powinno to doprowadzić do zubożenia naszej społeczności, jednak kto wie czy to wystarczy ?
_________________


KayG powrócił... W nowym obliczu !
~~Mój pocałunek, niczym dotyk anioła, koi ból...~~

Wybaczcie mi grzechy popełnione w czarnej otchłani przeszłości


Stan konta: 506 G
Ostatnio zmieniony przez Torqen 21-04-2007, 13:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Zahir 
Game Master



Profesja: Wojownik
Level: 206
Wiek: 47
Dołączył: 12 Kwi 2006
Wysłany: 21-04-2007, 12:56   

mitchel napisał/a:
problem z kasą jest, ale pomysł zahira nic tu nie pomoże co z tego, że utnie sie kilka "zer" czy cos w tym stylu
przykladowo gracz ma 10 mln kupi 1 eliks za 1 mln ---- wydaje 10% kasy
po obcieciu np. 1 zera 1 mln kupi 1 eliks za 100k ---- wydaje 10% kasy

Zgadzam sie, nic to nie da, ale nie do konca. Poki co musze znow stwierdzic, ze nie jestes kolejna osoba, ktora przeczytala tylko czesc dyskusji - pomysl obcinania zer upadl (spacyfikowal go m. in. Tomi). Moze to nie byl najlepszy pomysl. Ale padly inne, warte zauwazenia.
_________________
Zdarza się, że chorąży wieje w przeciwną stronę niż sztandar S. Lec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom