Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:36
<[[[ Propozycje - część kolejna ]]]>
Autor Wiadomość
Rycerzyk 
Użytkownik



Profesja: Mag
Dołączył: 03 Maj 2007
Wysłany: 03-05-2007, 19:16   

Wszystkie propozycje zdecyowanie na Tak, a co do tego:

Pitazboras napisał/a:
aDeBaYoReK napisał/a:
1+2+3+4+5+6+7+8.........180+181= ~10k ranq lub nawet więcej

Dokładnie 16471 :) Mi też się wydaje to trochę nieuczciwe, choć z drugiej strony zachęciłoby trochę graczy do expienia...


IGL i Zahir nie dostawaliby wcale tak dużo ranku. Dostaliby 180pkt. Nie chodzi o dodanie wszystkich ''zdobywanych'' pkt tylko o otrzymanie tylu pkt. z jakiego levelu ''wskoczyliśmy'' na nastepny.
 
 
 
Val Gaav 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Amarant
Level: 200
Wiek: 40
Dołączył: 09 Sty 2006
Wysłany: 03-05-2007, 19:46   

[GM] MapY napisał/a:
2 -> 3 Lv +2 pkt.
50 -> 51 Lv +50 pkt.
100 -> 101 Lv +100 pkt.
150 -> 151 Lv 150 pkt


to nie przejdzie
bo to są punkty brane z nikąd
nawet jak ktoś ma zero punktow i z nim wygramy to i tak dostaniemy za niego punkty
czyli będa rozgrywane pojedynki o kase i ranking będzie rosł
i znowu powstanie patologia
 
 
MapY
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2007, 20:05   

Możliwe że to troche będzie niesprawiedliwe, więc może ustalić inaczej otrzymywanie bonusu pkt. rankingowych za awans. Chodzi o grupy lvl.
1-10 lvl +10 pkt
11-25 lvl +15 pkt
26-40 lvl +20 pkt
41-55 lvl +25 pkt
56-70 lvl +30 pkt
71-85 lvl +35 pkt
86-100 lvl +40 pkt
101-120 lvl +45 pkt
121-140 lvl +50 pkt
141-160 lvl +55 pkt
161-180 lvl +60 pkt
181-200 lvl +65 pkt

Tak więc gracz na np. 75 lvl na 76 lvl otrzyma 35pkt.
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 03-05-2007, 20:09   

Val Gaav napisał/a:
to nie przejdzie
bo to są punkty brane z nikąd
a teraz skąd są jak nie znikąd?
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-05-2007, 20:11   

Rycerzyk napisał/a:
IGL i Zahir nie dostawaliby wcale tak dużo ranku. Dostaliby 180pkt. Nie chodzi o dodanie wszystkich ''zdobywanych'' pkt tylko o otrzymanie tylu pkt. z jakiego levelu ''wskoczyliśmy'' na nastepny.

Chodzi o to, że łącznie mieliby tyle za same poziomy. To według mnie trochę (za) dużo.

[GM] MapY napisał/a:
Tak więc gracz na np. 75 lvl na 76 lvl otrzyma 35pkt.

Ten pomysł znacznie lepszy. Powinno to być zróżnicowane z powodów podanych wcześniej, tyle że wcześniejszy sposób zbytnio faworyzował wyższe poziomy.

ADIHC1 napisał/a:
2. Wszystko OK, dodalbym jeszcze (gdzies na forum widzialem ten pomysl) - pojedynki 'o cos' tylko w przedziale +/- 3Lv - utrudni to przelewanie jednej postaci (high Lv) na
druga (low Lv).

Lista TODO? Tam było proponowane +/- 10%
 
 
qrees
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 68
Dołączył: 26 Kwi 2006
Wysłany: 03-05-2007, 21:40   Re: <[[[ Propozycje - część kolejna ]]]>

[GM] MapY napisał/a:

6. Targ
Często (GM) otrzymuje PW ze ktoś tam coś kupił na targu i nie dostał tego co miał tam niby dostać. Z tego co wiem to po zakończeniu aukcji, przedmiot jest "przysyłany" w ciągu 10 min. i gracze myślą ze zapłacili a nie dostali to czego chcieli. Trzeba wiec jakieś sensowne rozwiązanie: albo po zakończeniu aukcji wysyłać od razu przedmiot do kupującego wraz z taka informacja w PW, albo zostawić tak jak jest, a jedynie wysyłać po zakończeniu aukcji jeszcze jedno PW ze wygrałeś aukcje i o tej i tej godzinie zostanie dostarczona. Przydałaby się też zakładka na targu "Zakończone aukcje" gdzie byłyby informacje kto co i za ile kupił w ciągu ostatnich np. 10 godzin / 50 aukcji. No i wywalić koniecznie opis przedmiotu...bo to tylko można być oszukanym...
I jeszcze uwaga - jeśli zalicytowaliśmy jakąś aukcje i aktualnie wygrywamy, to albo dać możliwość zwiększenia danej kwoty w aukcji (minimum 1g, a15% trzeba więcej, a i tak daliśmy wymagane 5% wcześniej przelicytowując kogoś innego) do dowolnej, albo gdy wygrywamy (ale jeszcze nie wygraliśmy) jakąś aukcję to nie powinno być przycisku "Licytuj" bo nie ma on sensu.


Przedmioty nie przychodzą od razu, bo w momencie zakończenia danej aukcji trzeba byłoby uruchomić skrypt który odpowiada za przekazanie przedmiotu. Sprzedawanych przedmiotów jest dużo, dlatego taki skrypt byłby bardzo często uruchamiany (pewnie można gdzieś sprawdzić ile jest przedmiotów sprzedawanych na minutę przykładowo). Dlatego uruchamianie takiego skryptu dla każdego pojedynczego przedmiotu jest trochę bez sensu.

Drugi problem to taki, że skrypty wykonywane są w odpowiedzi na jakąś akcję. Akcją tą jest przykładowo ruch gracza, czy minięcie 10 minut. Zakończenie aukcji nie wywołuje żadnej akcji, a zatem nie ma żadnej reakcji (czyli przekazania przedmiotu). Dlatego co 10 minut wykonywany jest skrypt który przekazuje przedmioty. Można to obejść, ale obawiam się, że wtedy będzie jeszcze więcej problemów z niedochodzącymi przedmiotami itp.

W związku z tym obawiam się, że to pewnie się nie zmieni.

PS: moje wyjaśnienia bazuje na własnych doświadczeniach w programowaniu www, dlatego jak gdzieś się mylę to proszę mię poprawić ;)
 
 
MapY
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2007, 22:00   Re: <[[[ Propozycje - część kolejna ]]]>

qrees napisał/a:
[GM] MapY napisał/a:

6. Targ
Często (GM) otrzymuje PW ze ktoś tam coś kupił na targu i nie dostał tego co miał tam niby dostać. Z tego co wiem to po zakończeniu aukcji, przedmiot jest "przysyłany" w ciągu 10 min. i gracze myślą ze zapłacili a nie dostali to czego chcieli. Trzeba wiec jakieś sensowne rozwiązanie: albo po zakończeniu aukcji wysyłać od razu przedmiot do kupującego wraz z taka informacja w PW, albo zostawić tak jak jest, a jedynie wysyłać po zakończeniu aukcji jeszcze jedno PW ze wygrałeś aukcje i o tej i tej godzinie zostanie dostarczona. Przydałaby się też zakładka na targu "Zakończone aukcje" gdzie byłyby informacje kto co i za ile kupił w ciągu ostatnich np. 10 godzin / 50 aukcji. No i wywalić koniecznie opis przedmiotu...bo to tylko można być oszukanym...
I jeszcze uwaga - jeśli zalicytowaliśmy jakąś aukcje i aktualnie wygrywamy, to albo dać możliwość zwiększenia danej kwoty w aukcji (minimum 1g, a15% trzeba więcej, a i tak daliśmy wymagane 5% wcześniej przelicytowując kogoś innego) do dowolnej, albo gdy wygrywamy (ale jeszcze nie wygraliśmy) jakąś aukcję to nie powinno być przycisku "Licytuj" bo nie ma on sensu.


Przedmioty nie przychodzą od razu, bo w momencie zakończenia danej aukcji trzeba byłoby uruchomić skrypt który odpowiada za przekazanie przedmiotu. Sprzedawanych przedmiotów jest dużo, dlatego taki skrypt byłby bardzo często uruchamiany (pewnie można gdzieś sprawdzić ile jest przedmiotów sprzedawanych na minutę przykładowo). Dlatego uruchamianie takiego skryptu dla każdego pojedynczego przedmiotu jest trochę bez sensu.

Drugi problem to taki, że skrypty wykonywane są w odpowiedzi na jakąś akcję. Akcją tą jest przykładowo ruch gracza, czy minięcie 10 minut. Zakończenie aukcji nie wywołuje żadnej akcji, a zatem nie ma żadnej reakcji (czyli przekazania przedmiotu). Dlatego co 10 minut wykonywany jest skrypt który przekazuje przedmioty. Można to obejść, ale obawiam się, że wtedy będzie jeszcze więcej problemów z niedochodzącymi przedmiotami itp.

W związku z tym obawiam się, że to pewnie się nie zmieni.

PS: moje wyjaśnienia bazuje na własnych doświadczeniach w programowaniu www, dlatego jak gdzieś się mylę to proszę mię poprawić ;)


Właśnie, dokładnie nikt oprócz Admina nie wie (chyba) na jakiej zasadzie (bardziej od strony technicznej) działa "wydawanie" przedmiotów z targu...

PS. Zrobiłem programik gdzie można sobie sprawdzić ile na jakim lvl by się otrzymywało pkt. rankingowych, mam nadzieję że dobrze działa. Programik dostępny jest tutaj.
 
 
Toshiba 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Toshibas
Level: 25
Dołączył: 03 Maj 2007
Wysłany: 03-05-2007, 22:16   

Trzeba przyznać, chłop ma łeb nie od parady.
Oczywiście wszystkie propozycje są sensowne i przemyślane i na TAK
 
 
dejwis13 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: dejwis13
Wiek: 30
Dołączył: 15 Sty 2007
Wysłany: 03-05-2007, 22:19   

Ale co z Tymi co chcą zostac największymi noobami w tej grze i chcą miac 1000 czach??? ALE I TAK JESTEM NA TAK :-P
 
 
 
misiu mw 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Malyy
Level: 108
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2007
Skąd: Jasło
Wysłany: 03-05-2007, 22:25   

wszystkie pomysły są the best i jestem zaa,te zmiany ułatwią wszystkim graczom grę
 
 
Galwa 
Użytkownik



Level: 80
Dołączył: 16 Gru 2006
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-05-2007, 22:33   

jestem ze wszystkim natak to jest genialne :-D
 
 
 
CiZiMiZi
Użytkownik


Dołączył: 28 Lip 2006
Wysłany: 03-05-2007, 22:41   

witam ja jestem raczej na tak ale mam jedno pytanko nie można by było zrobić tańszych rzeczy w 1 i 2 mieście bo na tych małych lvli jest troche za drogo ale to moje zdanie ;]
 
 
RazoX 
Użytkownik



Profesja: Mag
Wiek: 36
Dołączył: 10 Kwi 2007
Wysłany: 03-05-2007, 23:15   

Poprawki Mapego są dobre .... 2 propozycja zdobywania ranku poprzez zdobywanie lvli jest o wiele lepsza od 1 jak już wcześniej zauważono :wink: :-D
_________________
 
 
BiKoN heh
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2007, 07:57   

jak by igl i zahir zdobywali tyle ranku to dobrze bo kazdy zdobedzie pare lvl na dzien to sie wyruwna
 
 
Wilu 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: WoLfiK
Level: 247
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2006
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 04-05-2007, 09:47   

1.Tak
2.Mi to nie przeszkadza poprostu odżucam poj.ale jak ma komus pomuc to na Tak
3.Tak
4.Tak
5.Ja wiem co to blokada ale fakt nieraz widzę jak ktoś pyta co to jest blokada.Tak
6.Przychodzi o np.16.00,16.10,16.20,16.30,16.40,16.50,17.00 itak dalej.Moim zdaniem zbędne. Nie
7.Tak

Jak zwykle świetne pomysły Mapy :]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom