Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: MiT
13-07-2017, 11:22
Wasze własne questy
Autor Wiadomość
Zevael 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Zevael
Level: 109
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 22-11-2010, 19:08   

1. Przedział od którego można wykonać questa - po pokonaniu Szalonego Bawoła.

Dodać nowego NPC w Kurthus, w karczmie jego nazwa to np. Kowal Aron.

Rozmowa z nim :

Kowal Aron : Witaj, (nick gracza).

Gracz : Witaj, Kowalu Aronie, czy nie znalazł byś dla mnie jakiegoś zajęcia? Ostatnio nie mam nic do roboty, może Tobie bym się do czegoś przysłużył?

Kowal Aron : Hmm, ostatnio brak mi czasu by rozwieźć pewne przedmioty, czy podjął byś się tego zadania?

Gracz ; Tak, co miał bym rozwieźć na początek?

Kowal Aron : Trzymaj tu Złoty Młot dla Tycjana w Eterni.

Gracz : Młot już dostarczony. Co teraz?

Kowal Aron : Teraz trzymaj ten oto Żelazny Miecz, zawieź go do Ramzesa w Urkaden.

Gracz : Załatwione!

Kowal Aron : Świetnie! Szybko Ci to idzie. Teraz Srebrna Kolczuga dla Kalvadora z Devos.

Gracz ; Kalvador, prosił bym Ci podziękował za wspaniałą zbroję.

Kowal Aron : Dobrze... Teraz zawieź Żelazne Rękawice do Lestera w Nordii.

Gracz : Rękawice dostarczone!

Kowal Aron : Wspaniale! Teraz ostatnia rzecz Tytanowa Przyłbica dla Cida z Azarad.

Gracz : To już koniec, czy dostanę za to jakąś nagrodę?

Kowal Aron : Miło nam się współpracowało, a co do nagrody to proszę, trzymaj tu worek złota.



*To by było na tyle ;) *
_________________
~Zevael~
 
 
mfowieccool
Użytkownik


Level: 17
Dołączył: 04 Gru 2010
Wysłany: 05-12-2010, 17:16   Quest

Nazwa questa:Niespodziewany Atak.Gdy mamy zamiar wejść do Nordii Na drodze stoi klan magów który zabrania nam przejść dalej ponieważ mówi że stoi tam gigantyczny potwór. Quest odblokowywujemy przy pokonaniu Kalvadora i wyjściu do miejsca w którym będzie tak dziwnie żółto zalecany lvl 50-55
Rozmowa:
Mag #1:Co tu robisz bachoru?
Ty: Chce wejść do Nordii
Mag #2:Jest to niebezpieczne!
Zastanawiasz sie dlaczego to niebezpieczne
Mag #3:Przed nordią stoi gigantyczny potwór! (Potwór to Zmora wody)
Ty: Ech!
Klan ci pozwala spojrzeć za nich i widzisz zmore wody.
Ty: Czy trudno go pokonać?
Mag #4: Tak!
oglądasz się i widzisz leżącego trupa :572:
Ty:Dobra zadam wam 1 pytanie
Wszyscy magowie: Słuchamy ale streszczaj sie!
Ty: Czy długo próbujecie go pokonać?
Mag #1: Tak!
Pomóc wam?
Wszyscy magowie: Oczywiście!
Nadchodzi zmora i atakuje nas
Zmora wody:
hp:43200
mp:12000
atak:500!
def:250
Int:600!!!
Mag:Gem lód 5 na poziomie 5
Przedmioty do zdobycia:mikstura regeneracji lvl2 lub gem lód 5 poziom 5
Ap3400 exp32000 gold100000
Po pokonaniu potwora podchodzi do ciebie szef klanu czyli mag #4
Mag #4: Dziękuje za pomoc!
Ty: Nie ma sprawy!
Wszyscy magowie: Chcemy ci się jakoś odwdzięczyć!
Masz potem wybór 1 przedmiotu z 2: 100 Mikstur regeneracji lvl2 lub gem hp plus lvl 3
Po wybraniu itemka możemy spokojnie wejść do Nordi!

[ Dodano: 05-12-2010, 17:44 ]
Niszczycielskie wyzwanie. Można robić od 120 lvla ze względu na jego trudność.
Kiedy będziemy w Folhord wchodzimy do karczmy, i zauważamy pewnego kolesia który nas atakuje
??? (Bo nieznana jest jego nazwa, ponieważ był cały czarny na początku)
Hp 50000
Mp 0
At 3403 Wali okropnie mocno (10-20k)
Def zawsze jest o 50% gorszy niż nasz np.mamy 500 defa a ten koleś ma 250.
Spe:30
Luck:300
Po jego pokonaniu przedstawia się. On ma na imię Gars Krwawiący :-D
Potem daje nam wyzwanie zdobycia 10 medali wojownika UWAGA! Jeden medal jest dodawany do eq dopiero po zabiciu 160 monstrów!!! (razem trzeba zabic 1600 monstrów)
Kiedy je uzbieramy wracamy do karczmy gdzie można zobaczyć dużo krwi i kości! :shock: kiedy robimy 1 krok pojawiaja sie 20 białych pól w każdym rzędzie po 5.
Potem zauważamy Pewnego żywego człowieka który ostrzega nas ze pod niektórymi polami znajdują się miny! jeśli wejdziemy na minę stracimy 3500 hp!
Po przejściu przez miny zauważamy Pewnego dziwnego kolosa Ten koleś mówi do nas takie słowa: THIS IS SPARTA!
już po tym wiecie że to Leonidas
Leonidas
Hp 340050
mp Nic
Atk: 2000 wali 5-7k
Def: uwaga! jeżeli mamy mały atak zwłaszca u wojów! np 150 to walimy mu tylko jakieś 7k
Obr Mag: To jego słabość ma tylko 10! Magowie dzięki temu mogą go łatwo pokonać
Luk i sped 120
Gars krwawiący nam dziękuje i zgadnijcie co dostajemy łącznie od wszystkich 2 bossów 1.000.000 expa!!! bo bossowie są hardkorowi.
Potem dostajemy prezent!(Od Leonidasa bo to zgubił) gem hp plus na 5 lvl
Dostajemy też 500.000 gold 300.000 ap i aż 100 eliksirków!
Mamy dzięki temu dostęp do tańszych itemów!
To moja propozycja na questa.
 
 
martin900
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 162
Świat: 3
Dołączył: 16 Gru 2010
Wysłany: 16-12-2010, 11:25   

Idziemy do shivy gdy idziemy do niej i nas diamentowy golem atakuje i mówi Shiva mnie stworzyła i żeby ją zabić musisz pokonać mnie i walczysz z nim

diamentowy golem
hp 18000
mp ok. 300
atak fizyczny od 400 do 600 lub więcej
dośw. 70000
złoto 100000 i magiczny pierścień
a póżniej wskrzesi go leviathan z powrotem tylko że będzie go bił z magii
hp 32000
mp 15000
atak magiczny 4lód *** i podobnie jak od leviathan prawie ty le samo exp i zł tylko że za nie go jego gem i wszystkie pierścienie lod ogien ziemii i wiatru

[ Dodano: 03-02-2011, 18:46 ]
Muszyniak napisał/a:
Musimy iść do Karczmy Eterni i porozmawiać z Ulrikiem on nam proponuje 20k za pokonanie Bossa Podniebnego Wampira

nie może być taki boss bo już jest wampir jako potwór . boss nazwą np.osłabiony wampir to może być

[ Dodano: 03-02-2011, 18:48 ]
tylko historii nie czytajcie źle napisałem
_________________
siema
 
 
Cytrynek10
Użytkownik


Level: 108
Dołączył: 08 Kwi 2011
Wysłany: 08-04-2011, 19:48   

Możliwość questu rozpoczyna się od zabicia Servantesa.
Wracamy na Arkadię i idziemy na rynek do Folhord.
Idziemy do portu i w miejscu gdzie odpływamy na Salamandrię stoi nowy NPC: Porfir
Podchodzimy do niego i zaczynamy rozmowę:
-Witaj, wcześniej Cię tutaj nie widziałem.
-To dlatego że przybyłem do miasta dopiero wczoraj.
-Co cię tutaj sprowadza?
-Po prostu mam swoje lata i chciałem zobaczyć trochę świata, a że mieszka tutaj moja siostrzenica to miałem pretekst aby tutaj właśnie przyjść.
-a)Idiotyczne...(koniec rozmowy. (AD1)
AD1
- Witaj ponownie
- Nie będę rozmawiał z takim jak Ty.
- Ja Ci nic nie zrobiłem!!!
- Za to ja Ci zaraz coś zrobię.[walka]- atakuje z "Kamień Snów" i zabija Cię pierwszym ciosem.
... Masz nauczkę, na przyszłość się hamuj.
- PrzeEpPpraszam, JJak ty to zrobiłeś?
- Jak zdobędziesz moje zaufanie to Ci wszystko wyjawię.
b)-(A wracając do poprzedniej rozmowy) Jak ma na imię twoja kuzynka?
- Nazywa się Iliria, ostatnio widziałem ją przy fontannie.
- Skoczę ją poznać.
- Na pewno jej się spodobasz. Niestety zawsze uginają Jej się nogi przy takich chłopakach...[koniec rozmowy]

Idziesz pod fontannę ale jej nie widzisz. Naciskasz na fontannę i słyszysz krzyk. Idziesz kawałek w prawo i obok Kamili jest Iliria i chłopak z nożem, który grozi że ją zabije.:
-Puść ją!
-Odsuń się bo ją zabiję!
-Kamila leć po pomoc, ja się z nim rozprawię.(przegrywając Iliria umiera a chłopak ucieka(AD2))
-Nic Ci nie jest Ilirio?
-Nie, dziękuję bardzo(mdleje i rzuca się na Ciebie, zanosisz ją do Porfira)
-Panie Porfir. Jakiś chłopak chciał ją zabić, udało mi się go pokonać, ale Iliria później zemdlała.
-Nie martw się. Od dzieciństwa ze stresu czasami miała takie dolegliwości. Okazało się, że nie jest to groźne i zdarza się to coraz rzadziej więc nie leczyliśmy ją.
[Iliria budzi się]:
-Co się stało? aa pamiętam. Dziękuję, mogę spytać jak masz na imię?
-Jestem ...
-Idź odprowadź Ilirię i posiedź przy niej chwilę. Aż jej to minie.
-Nie ma sprawy.
(jesteś w INN, Iliria leży na łóżku)
-Muszę Ci coś powiedzieć...
-Tak?
-Jestem ciężko chora. Nie chcę tego powiedzieć wujkowi, bo znów wyjedzie. Mam miesiąc życia. Tylko jedno może mnie uratować. Kamień Snów, który posiada Porfir.
a)Widziałem to, pokonał mnie tym, możesz mi coś więcej o tym powiedzieć?
b)Kamień Snów? Co to jest?
-Kamień Snów to runa która ma nadziemską moc. Dodaje ona niesamowitą ilość siły. Każdy posiada tą runę, ma 3 możliwości. Rozkruszyć, rozpuścić w wodzie i wypić - będzie wtedy o wiele silniejszy i młodszy. Używać jako broń, lub uzdrowić. Używać jako broń można ją zawsze, lecz wypić lub uzdrowić można tylko raz i runa zniknie.
-Po co ona twojemu wujkowi?
-Chce być najpotężniejszym człowiekiem. Jest dobry i nikogo nie skrzywdzi ale lubi mieć władzę.
-Zdobędę to dla Ciebie.
-Byłabym Ci bardzo wdzięczna. A teraz położe się spać. Dobranoc.

(więcej dialogów nie piszę bo to trochę trwa)

Idziemy do Porfira. I opowiadamy mu, że potrzebujemy kamień do uzdrowienia umierającej dziewczyny. On nam nie ma zamiaru oddać, lecz gdy mówimy że chodzi o jego siostrzenice zaczyna myśleć. I po chwili rozważań mówi, że jeśli wypełnimy jego 3 zadania to nam odda. (trochę dziwne, bo jest to jego siostrzenica wkońcu, ma to być ujęte w dialogu)
Pierwsze zadanie to zabicie 3 smoków: Biały, Czarny i Niewidzialny.
Drugie zadadnie to zabicie własnej matki, bo potrzeba do uzdrowienia serce matki tego który będzie uzdrawiał.(my wiemy że tak nie jest, ale zgadzamy się, w myślach wiemy że tego nie zrobimy)

Pierwsze 2 smoki to dojście na pewne miejsce:
1-most gdzie był pierwszy raps. średni poziom aby go zabić to 100
2-miejsce gdzie zabiliśmy herszta banitów. średni poziom aby go zabić to także 100.
Aby znaleść 3 smoka idziemy do Dilli. Idziemy rozmawiać z mistrzem solidiusem, który mówi że słyszał o legendarnym niewidzialnym smoku. Mówi że mamy poszukać w bibliotekach. Idziemy do Langeburga i rozmawiamy z karczmarzem, który mówi, że czytał taką książkę dawno temu i oddał ją do Oazis lub scythe. Szukamy i znajdujemy tą książkę. Librariusz pyta po co nam ona. Tłumaczymy mu a on mówi ze to legenda ale jesli jest prawdziwa to musimy wykonac trzy zadania. 1 zdobyć 10 łusek lewiatana. 2 zdobyć miksturę cierpienia. 3 zdobyć piasek.
Aby zdobyć piasek wystarczy że idziemy szukać na około oazis. znajdujemy tam woreczek, i drugi raz klikając zbieramy piasek. 10 łusek lewiatana zdobywamy wygrywając z lewiatanem 10 razy. więc idziemy na jego polanę i rozmawiamy z nim. Kolejno z nim walczymy. każdy następny jest silniejszy. Z pokonanymi nie walczymy ponownie, a najsilniejszego zabijemy na poziomie ok. 120. Miksturę cierpienia dostajemy wygrywając arene w folhord i podchodząc do Solidiusa robi nam miksturę, z krwi ostatniego potwora. Idziemy do librariusza i mówi nam że mamy iść do Dilli do swojej matki aby zrobiła nam lemoniadę. Robimy tak i gdy mama wychodzi z domu na chwilę, dosypujemy wszystko do lemoniady. Nic się nie dzieje. Po 1 minucie czekania robi się mgła. Z wielkiej maleje ona i robi się z niej mała czarna kulka. Idziemy do solidiusa. Mówi nam ze musimy trafić do wiezienia i zabic wieznia(ok.125 poziom.) Po jego smierci dajemu mu kulke do gardla i on ozywa, i mniej wiecej tak jak z zielonej mili wysysa z gardla robaki czy coś, które tworzą sie w smoka i z nim walczymy.
Jest on niesamowicie silny. Mozemy przegrac i uciec, poniewaz drzwi sa otwarte, wiezien je otworzyl(poprzez siłe z czarnej kulki) Samotnie mozemy go zabic na ok 220 poziomie. Zdobywając jagodę siły, którą dostajemy od Ilirii po porozmawianiu z nią smoka zabijemy na okolo 150 poziomie.

Idizemy do Porfira i mowi ze jesszcze tylko smierc matki. Idziemy do solidiusa i pytamy co mamy zrobic. Musimy zdobyć serce owcy, (jakaś tam misja prosta) i zanosimy je solidiusowi. Zapakował aby nie było widac gdy przechodzi przez miasto. I zanosimy to Porfirowi. WYciągnął kamien snow i w chwili zauwazyl ze to nie jest serce człowieka. Okazuje się ze Porfir jest silnym czarnoksieznikiem zatrzymał czas. zabijając w tym czasie naszą matke. Porfir tlumaczy ze to jest serce ktore takze zadziała. idziemy do Ilirii, okazało się ze po takim czasie ona juz prawie umiera. Nie potrafi nam powiedziec jak zrobic eliksir. idziemy do porfira, robimy eliksir, lecz Iliria nie zdrowieje. Do miasta dochodzi informacja że zabito naszą matkę. Idziemy tam rozmawiamy z Solidiusem. I mówi nam ze czytal o tym kamieniu i moze nawej ozywiac zmarłych. Chcemy teraz uratowac naszą matke. Wiemy ze Porfir nas oszukal lecz nie mamy jak go zabic. Idziemy do niego i rozmawiamy. A on mowi że poswiecając swoje własne życie uzdrowi naszą matkę. Musimy to przemyslec. Idizemy do solidiusa. A na stoliku lezy niebieska kulka. Pytamy co to jest a on mowi ze kulka snow. Gdzies to kiedys znalazł i własnie mu się o tym przypomnialo, tylko nie wie do czego to sluzy, moze to częśc kamienia snow. Idziemy do Ilirii. Ona własnie umiera, widzimy jak odchodzi jej duch. Zaczynamy plakac"nieeeee",przytulamy ją, ocieramy łzy, i mielismy w tej ręce kulkę. zaczyna swiecic. myślimy że to moze ja uzdrowić. więc dajemy jej to polknąć i Iliria ozywa. O wszystkim się dowiadujemy i okazuje się że byly 2 kamienie snow na swiecie. JEden ma Porfir a drugi podobno został zniszczony. widocznie to co moze uzdrawiac czyli ta mala kulka ze srodka musialo wypasc i znalazl to Solidius. Iliria okazuje się ma także moce czarnoksiestwa. Opowiadamy jej o tym co mamy zrobic aby uzdrowic matke. I jedyny sposob to kamien snow ktory ma porfir. Idziemy na niego z Iliria, lecz umieramy za jednym ciosem. On ucieka. Iliria mowi nam zebysmy poszli do solidiusa spytac gdzie znalazl ta kulkę. idziemy i mowi nam ze byla miedzy ksiazkami. ogladamy tam, i widzimy ksiazke kamien snow. SOlidius jest zaskoczony. Czytamy ją i okazuje się ze jest 3 kamien snow.
Kamien ten znajduję się[pewna zagadka] z ktorej wynika ze, musimy isc w strone słonca-pólnoc-kurthus. przed kurthus wdepujemy w górke. I upadamy. odwracamy się w lewo i widzimy Tablice kurthus. odwracamy a tam Suhtruk. moze to wskazówka? idziemy do solidiusa. Mowi ze wie co to Suh, tlumaczy, a karczmarz w langeburgu wie co to truk. jest to miejsce zwane kryjówka cienia. Idziemy do librariusa i on wie gdzie to jest. mowi nam ze to podziemia urkaden. Podaje wspołrzedne, i pod nami jest niezamurowana kostka podlogi. odkrywamy i jest kamien snow. lecimy do matki , iliria wpada na pomysl aby go uzyc do zabicia porifra. Iliria miala wizje i wie gdzie jest Porfir. Ida tam. Jest to nowy teren, jaskinia nieumarlych.[Nie wazne gdzie] Probujemy zabic porfira razem z iliria ale nadal nic. Iliria ma kolejna wizje w ktorej widzi ze tylko łącząc się w całośc mozna zabić porfira. Co to znaczy? Chowasz się z iliria i rozmawiasz. Ona jest w tobie zakochana. i wpadasz na pomysł ze jedność to miłość. Całujesz się z Ilirią i kamien snow zaczyna swiecic. Idziesz na Porfira, zdązył juz wyczarowac 2 niewidzialne smoki. Atakujesz i twoje wszystkie statystyki są podwojone i od Ilirii także. Zabijasz smoki. i idziesz na Porfira. Zabijasz(Jeśli nie to wracasz gdy będziesz w stanie zabić, Iliria tam czeka za skała tak czy tak). Idziesz do swojej matki uzdrawiasz. i Solidius mowi zeby zniszczyc kamienie. Ty z Ilirią rozwalacie je w jaskini nieumarłych wszystko zaczyna się walić. wychodzisz z jaskini i stoi minotaur 2. Rozmawiasz i mowisz mu wszystko a on mowi ze ma zdolność zniszczyc to miejsce na zawsze ale zrobi to tylko jak z go pokonasz. Pokonujesz. Miejsce zaniklo. Idziesz do Iliri, daje ci jakieś niesamowite itemki czy coś i koniec misji. Iliria musi wracac do rodzinnej wioski ktora jest daleko i nie ma jej na mapie.
 
 
milolic 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 212
Świat: 3
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2011
Skąd: Świecie
Wysłany: 08-04-2011, 21:06   

wy piszecie to do mfo2 czy 3??
 
 
 
xert 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Nein
Level: 122
Wiek: 27
Dołączył: 09 Lut 2011
Wysłany: 08-04-2011, 22:28   

milolic napisał/a:
wy piszecie to do mfo2 czy 3??


A czego to jest forum? Chyba dwójki, nie?
 
 
Bicek 
Game Master



Nick: [GM] Bicek
Level: 1
Wiek: 30
Dołączył: 28 Lut 2009
Wysłany: 08-04-2011, 23:15   

w v2 już nic nie będzie zmieniane i Aktualizowane .
_________________
https://www.youtube.com/w...d&v=mckyFIuM6ls
 
 
xert 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Nein
Level: 122
Wiek: 27
Dołączył: 09 Lut 2011
Wysłany: 08-04-2011, 23:27   

bicek15 napisał/a:
w v2 już nic nie będzie zmieniane i Aktualizowane .


Oj, ale wolno puścić wodze fantazji ; p MFO2 skończone, ale nie pomysły graczy ; )
 
 
Bicek 
Game Master



Nick: [GM] Bicek
Level: 1
Wiek: 30
Dołączył: 28 Lut 2009
Wysłany: 09-04-2011, 02:41   

to po co piszesz tu jak i tak nie zostanie zrealizowane ( nabijasz posty?) .
_________________
https://www.youtube.com/w...d&v=mckyFIuM6ls
 
 
Cytrynek10
Użytkownik


Level: 108
Dołączył: 08 Kwi 2011
Wysłany: 09-04-2011, 13:29   

Ale mimo to ładny wymyśliłem co?^ ^
Moim zdaniem MF3 jest dużo gorsza i wkońcu administratorzy rozbudują dalej MF2 i moze wtedy przydałby się quest;] albo dodają do mf3, przekrecając miasta itd.
 
 
xert 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Nein
Level: 122
Wiek: 27
Dołączył: 09 Lut 2011
Wysłany: 09-04-2011, 20:50   

bicek15 napisał/a:
to po co piszesz tu jak i tak nie zostanie zrealizowane ( nabijasz posty?) .


Napisałem przecież, że każdy ma czasami ochotę żeby puścić wodze fantazji i się pochwalić swoim pomysłem. Jeżeli uważasz że to bez sensu to ignoruj ten temat. Wg mnie bez sensu jest nabijanie postów i bądźmy szczerzy - ty to robisz zadając tego typu pytania. ; )

Cytrynek10 napisał/a:
Ale mimo to ładny wymyśliłem co?^ ^
Moim zdaniem MF3 jest dużo gorsza i wkońcu administratorzy rozbudują dalej MF2 i moze wtedy przydałby się quest;] albo dodają do mf3, przekrecając miasta itd.


Stary, dziwię się że ci chciało się tyle pisać. Quest fajny, poza tym nie da się go łatwo ukończyć. Mógłby przejść, aczkolwiek fragment z sercem nie pasuje wogóle do MFO. Nie pytaj się dlaczego, po prostu jest taki odmienny od wszystkiego co się spotyka w MFO.
MFO2 jest zakończone, stało się taką samą częścią świata jak OLD. Nic już tam nie zmienią, a szansa na to, iż dodadzą do gry jakikolwiek pomysł graczy znikomy. Trzeba obejść się smakiem, ale! Nigdy nic nie wiadomo ; )
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 10-04-2011, 18:51   

Stosowny wątek pojawi się na forum v3.

Zamykam.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 13-07-2017, 11:22   

Temat odblokowany, przypominam o zasadach tematu zawartych na pierwszej stronie.

Mile widziane projekty z programu RPG Maker.
(oczywiście po wstępnym opisie pisemnym)
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Spicer 
Użytkownik



Nick: Jumbo
Level: 244
Dołączył: 29 Sty 2010
Wysłany: 14-07-2017, 16:26   

Moja propozycja to quest poboczny na salamandrii, jeśli dobrze pamiętam niedaleko ballis, obok jaskini zjaw jest jakiś niewykorzystany zamek.
Właściwie nie byłoby z tym dużo roboty, bo to może być boss taki w stylu maga/woja ciemności, wchodzisz tam i walczysz... "Jak śmiesz tu wchodzić nędzny robaku ?! zginiesz !" czy coś w tym stylu

nazwa lokalizacji: świątynia starożytnych
nazwa bossa: Asura

jeśli chodzi o jego staty to dobrze by było gdyby to był boss na co najmniej 300 lv, bo oto mój plan nowego setu Ciemności bądź po prostu Asury

Więc może coś takiego:

HP: 300k
MP:200k
obronki: 15/15k
speed: 1800
luck: 900

rodzaj ataku
atak magiczny: ogień 8 5* albo coś jeszcze lepszego

eq: tak jak mówiłem na 300 bądź 320 lv

Hmm to troche głupie, bo ludzie przechodzą fabułe na 200 lv, a boss jest na 300 lv ale można sobie gadać, w momencie zakończenia fabuły kolejne upki straciły sens, a już dawno było mówione o zapełnianiu wolnego miejsca na salce i o nowym eq na wyższe levele. Max 600 lv, a najlepsze eq na 220 no coś nie halo. Może to by zmotywowało ludzi do wbijania leveli, bo tak wszyscy siedzą na niskich i robi się upki na taki poziom aby każdy mógł skorzystać, trzeba troche przycisnąć, żeby wbijali : D Dodam, że opcja przechodzenia gry wiele razy, umożliwia powstanie takiego bossa

Jeśli propozycja się podoba, proszę pomóc rozwinąć :)
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 14-07-2017, 23:01   

Spicer napisał/a:
Moja propozycja to quest poboczny na salamandrii, jeśli dobrze pamiętam niedaleko ballis, obok jaskini zjaw jest jakiś niewykorzystany zamek.
Właściwie nie byłoby z tym dużo roboty, bo to może być boss taki w stylu maga/woja ciemności, wchodzisz tam i walczysz... "Jak śmiesz tu wchodzić nędzny robaku ?! zginiesz !" czy coś w tym stylu

nazwa lokalizacji: świątynia starożytnych
nazwa bossa: Asura

jeśli chodzi o jego staty to dobrze by było gdyby to był boss na co najmniej 300 lv, bo oto mój plan nowego setu Ciemności bądź po prostu Asury

Więc może coś takiego:

HP: 300k
MP:200k
obronki: 15/15k
speed: 1800
luck: 900

rodzaj ataku
atak magiczny: ogień 8 5* albo coś jeszcze lepszego

eq: tak jak mówiłem na 300 bądź 320 lv

Hmm to troche głupie, bo ludzie przechodzą fabułe na 200 lv, a boss jest na 300 lv ale można sobie gadać, w momencie zakończenia fabuły kolejne upki straciły sens, a już dawno było mówione o zapełnianiu wolnego miejsca na salce i o nowym eq na wyższe levele. Max 600 lv, a najlepsze eq na 220 no coś nie halo. Może to by zmotywowało ludzi do wbijania leveli, bo tak wszyscy siedzą na niskich i robi się upki na taki poziom aby każdy mógł skorzystać, trzeba troche przycisnąć, żeby wbijali : D Dodam, że opcja przechodzenia gry wiele razy, umożliwia powstanie takiego bossa

Jeśli propozycja się podoba, proszę pomóc rozwinąć :)


Tam jest wieża przeznaczenia. Jednak ze znalezieniem miejsca nie powinno być problemu- są dwie wolne wysepki na Salamandrii.
(Reszta miejsca już jest rozplanowana)

Dostępność questa dla przejść gry > = 1.

Będziemy korzystać z pomysłu, jeśli uporam się z aktualnymi pracami.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom