yyy według Ciebie speeder ile powinien ich mieć ? weź pod uwagę ze dając w obrony zaczynasz robić tankera, ograniczasz mu możliwość dawania doubli, wszystko jest sprawdzone i wielokrotnie osiągało sukcesy
a co do hita - warto sprawdzić i ustawić odpowiednie atrybuty :}
Głównie chodzi mi żeby na małym lv tak od 5 do 13-15lv
Chce dobry być w pvp.
Wbilem akurat 4 lv ale nwm w co rozdawać żeby nie przegrywać.
Głównie żeby jakiegoś kryta miał i szybki był.
Bo niektórzy gracze nwm jak to robią że goscia co ma 600 cos hp sciąga na hita.
Witam czule, aktualnie mam 13 lvl i chcę ułożyć statki na 15. Unikaty (po za wełnianym kapturem) posiadam, więc tu nie ma problemu. Kakty i miksy mam, brakuje mi tylko statystyk do kompletu. Uderzam z lodu i wiatru (nie, nie mam zamiaru ubijać serafina, by dostać się do tego zadupia z lodami). Lód jest na magów rankerów z atrami,, które i tak mam w planach zrobić. w każdym razie słowo klucz: MAG HYBRYDA SPEEDER LVL 15.
Haha, Drogi Micie, podejrzewam, że przez długą przerwę zapomniałeś o co w ogóle chodzi i jakimi postaciami się gra, (nie, nie ma tam szamana, "weteranie").
Widzę, że trzeba TOBIE pomóc. W skrócie:
800 HP - OK, norma, wszystko w porządku
101 MP - Ehh, strzał w kolano, jeżeli już to 104, mimo że też jest to nie wiele. 104 poniewż wtedy leczymy się 6 razy leczeniem**, 101 MP 5 razy, chyba nie muszę tłumaczyć. Optymalna ilość to 127MP
Witalność - To jest jeszcze większy fail niż ta mana, zaprezentuję to ładnym przykładem: http://w1.mfo2.pl/battle_report.php?r_id=188854581 . Proszę bardzo, mam ponad 30 witalności (z eq 180 obrony) a jednak padłem, chyba powinieneś odłożyć MFO, prawda?
Inta - Jeżeli mamy korzystać z 800 HP, to niestety, ale będziemy musieli korzystać z leczenia*** przez co tracimy dużo więcej many. Nie mówię o sytuacji kiedy zejdziemy na hita, bo przy tak niewielkiej liczbie danej statystyki, to jest to bardzo możliwe.
Luck - Oczywiście, zamiast przeznaczyć cennych punkcików w MP, które również zwiększają celność, to lepiej zmarnotrawić to w szczęscie
Speed - Uwaga, uwaga. Mamy nienaturalną ilość szybkości, co oznacza, że uderzamy double dosłownie co każdego hita, no ale co nam z tego, skoro albo nie trafimy, albo zejdziemy na hita?
Panie MiT, czekam na wytłumaczenie. Podejrzewam, że już się wyczerpałeś.
MiT , Kiwi pomożecie w inteligencji na 30 lv turek ? Mam : 2183 Hp 189 Many .
4 Gemy Hp plus na * i 2 gemy speeda na * . I mam jeszcze pytanie co do eq , mam założyć itemy do max obrona czy itemki które dadzą mi coś speeda ? Mam jak coś po 25 dane w obronę , obronę magiczną .
Jeżeli możecie w ostateczności napiszcie jakie eq powinienem mieć przeciwko : wojowi , magowi .
Haha, Drogi Micie, podejrzewam, że przez długą przerwę zapomniałeś o co w ogóle chodzi i jakimi postaciami się gra, (nie, nie ma tam szamana, "weteranie").
Widzę, że trzeba TOBIE pomóc. W skrócie:
800 HP - OK, norma, wszystko w porządku
101 MP - Ehh, strzał w kolano, jeżeli już to 104, mimo że też jest to nie wiele. 104 poniewż wtedy leczymy się 6 razy leczeniem**, 101 MP 5 razy, chyba nie muszę tłumaczyć. Optymalna ilość to 127MP
Witalność - To jest jeszcze większy fail niż ta mana, zaprezentuję to ładnym przykładem: http://w1.mfo2.pl/battle_report.php?r_id=188854581 . Proszę bardzo, mam ponad 30 witalności (z eq 180 obrony) a jednak padłem, chyba powinieneś odłożyć MFO, prawda?
Inta - Jeżeli mamy korzystać z 800 HP, to niestety, ale będziemy musieli korzystać z leczenia*** przez co tracimy dużo więcej many. Nie mówię o sytuacji kiedy zejdziemy na hita, bo przy tak niewielkiej liczbie danej statystyki, to jest to bardzo możliwe.
Luck - Oczywiście, zamiast przeznaczyć cennych punkcików w MP, które również zwiększają celność, to lepiej zmarnotrawić to w szczęscie
Speed - Uwaga, uwaga. Mamy nienaturalną ilość szybkości, co oznacza, że uderzamy double dosłownie co każdego hita, no ale co nam z tego, skoro albo nie trafimy, albo zejdziemy na hita?
Panie MiT, czekam na wytłumaczenie. Podejrzewam, że już się wyczerpałeś.
Jak już to Ty prosisz o pomoc nie ja więc grzeczniej. Gem od 11 lvla już zabiera 25 mp, wziąłeś to pod uwagę, co? kłania się matma 4x25 = 100, dajemy więc 101 mp(leczenie 1 ** w niczym tu nie przeszkadza nie widzę problemu żadnego). Na hita nie zejdziesz, a jak już to wiadomo że od kogoś z przesadzoną ilością siły albo magii ..
MiT , Kiwi pomożecie w inteligencji na 30 lv turek ? Mam : 2183 Hp 189 Many .
4 Gemy Hp plus na * i 2 gemy speeda na * . I mam jeszcze pytanie co do eq , mam założyć itemy do max obrona czy itemki które dadzą mi coś speeda ? Mam jak coś po 25 dane w obronę , obronę magiczną .
Jeżeli możecie w ostateczności napiszcie jakie eq powinienem mieć przeciwko : wojowi , magowi .
Aha jeszcze z jakiego Gemu powinienem uderzać .
Dzięki
Jak to s5 to może jakimś gemem z atrami, bo mało kto robi je na początku, a jak s1/2/3/4 to robisz pod wroga, tam gdzie ma słabe tam dajesz mocne.
Proponuję czymś takim iść :
Twoja postać procent hp < = xxx% leczenie 2 *
Twoja postać procent hp < = xxx% mikstura życia lv 3
Twoja postać procent hp < = xxx% ilość mp < = 62 ryba
Twoja postać ilosć mp < = 62 miksa many lv 1
Twoja postać ilość mp < = 62 miksa many lv 2
Zastanawiasz się pewnie nad tymi "xxx", a więc :
na woja speedera dajesz 60 % a nawet 56 - 58 % - zależy ile ataku ma i farta
na woja luckera wyższe dajesz, ja grałem w przedziale 62%-69%
na maga proponuje standardem iść 60 %
_________________ "Et si tu n'existais pas..."
Ostatnio zmieniony przez MiT 14-05-2017, 13:32, w całości zmieniany 1 raz
Haha, Drogi Micie, podejrzewam, że przez długą przerwę zapomniałeś o co w ogóle chodzi i jakimi postaciami się gra, (nie, nie ma tam szamana, "weteranie").
Widzę, że trzeba TOBIE pomóc. W skrócie:
800 HP - OK, norma, wszystko w porządku
101 MP - Ehh, strzał w kolano, jeżeli już to 104, mimo że też jest to nie wiele. 104 poniewż wtedy leczymy się 6 razy leczeniem**, 101 MP 5 razy, chyba nie muszę tłumaczyć. Optymalna ilość to 127MP
Witalność - To jest jeszcze większy fail niż ta mana, zaprezentuję to ładnym przykładem: http://w1.mfo2.pl/battle_report.php?r_id=188854581 . Proszę bardzo, mam ponad 30 witalności (z eq 180 obrony) a jednak padłem, chyba powinieneś odłożyć MFO, prawda?
Inta - Jeżeli mamy korzystać z 800 HP, to niestety, ale będziemy musieli korzystać z leczenia*** przez co tracimy dużo więcej many. Nie mówię o sytuacji kiedy zejdziemy na hita, bo przy tak niewielkiej liczbie danej statystyki, to jest to bardzo możliwe.
Luck - Oczywiście, zamiast przeznaczyć cennych punkcików w MP, które również zwiększają celność, to lepiej zmarnotrawić to w szczęscie
Speed - Uwaga, uwaga. Mamy nienaturalną ilość szybkości, co oznacza, że uderzamy double dosłownie co każdego hita, no ale co nam z tego, skoro albo nie trafimy, albo zejdziemy na hita?
Panie MiT, czekam na wytłumaczenie. Podejrzewam, że już się wyczerpałeś.
Jak już to Ty prosisz o pomoc nie ja więc grzeczniej. Gem od 11 lvla już zabiera 25 mp, wziąłeś to pod uwagę, co ? kłania się matma 4x25 = 100, dajemy więc 101 mp(leczenie 1 ** w niczym tu nie przeszkadza nie widzę problemu żadnego), dasz więcej to od 16 lvl nie wiem jak ty zagrasz magiem speederem, grałem wiele razy i dobrze się utrzymywałem, nawet anty nie dawał rady więc sukces jest. Na hita nie zejdziesz, a jak już to wiadomo że od kogoś z przesadzoną ilością siły albo magii ..
NASTĘPNYM RAZEM JAK CHCESZ ZE MNĄ DYSKUTOWAĆ NA TEMAT ROZKŁADU STAT PRZYGOTUJ JAKIEŚ DOWODY - RAPOTY WALK, JA JE MAM I ŚMIAŁO CI JE PRZEDSTAWIĘ, PROSZĘ BARDZO :
PS. Co Ci da wita jak masz małe HP ? zastanów się dobrze nad tym co piszesz i do kogo, ja nie jestem narwańcem pierwszym lepszym jak kilku poprzedników tego forum, ale jestem kimś kto zna się na praktyce i bardzo dobrze zna się na magiku i jego mocnych stronach
mam nadzieję że przemyślisz to co napisałem i odrzucisz złe emocje
Pozwoliłem sobie zacytować Twój post. Widzę, że Twoje "wartościowe walki" powinny mnie przekonać jak wielki błąd popełniłem, podaważając Twoją teorię, że Twój mag jest niezwyciężony, mistrz nad mistrzami, sprawdzony przez Putina itd. Śmiem twierdzić, iż **, a nawet *** leczenie, nie zdoła uleczyć maga przy walce z wojownikiem. Dalej, walka z magiem, powinniśmy mieć atrybut ognia, bo skoro mamy tak nie wiele tej inteligencji to atrybuty są wskazane, ale co się stanie jeśli ktoś korzysta z lodu? Tak... Wtedy padamy na hita, oczywiście nie mamy dostępu do Eliar. Nie twierdzę, że te statystyki są bezużyteczne, bo zdołają pokonać byle hybrydę, ale nie są one dostatecznie dopracowane. Jako, że jestem dobrze wychowany to kultura każe mi Tobie podziękować za stracony czas w ułożeniu tych iście "sprawdzonych statystyk", lecz muszę też powiedzieć Ci, iż nie mam zamiaru korzystać z Twojej pomocy, ułożę statystyki po swojemu. Nie twierdzę, że będą one lepsze od Twoich, lecz Twoje doświadczenie mi nie służy. Pozdrawiam Senyak, oby udało Ci się położyć wojownika NS'a.
Loderzy są byli i będą - nie graj na tym levelu skoro sprawia Ci to trudność - taka rada, jak ktoś da więcej magii i siły to wiadome że walnie Cię na hita, ale tutaj dopóki nie ma 145 mp + lód albo 50 siły z 48 lucka nie sieknie Cię, testowałem specjalnie pod tym kątem.
Piszesz o wartościach, to wiedz że tylko głupiec nie wykorzystuje rad i jest w sobie zadufany, drwi z kogoś nie widząc samego siebie (upokarzając się przy tym), a inteligenty człowiek bierze do siebie takie rzeczy i myśli nad tym co powinien zrobić aby osiągać sukcesy
Stat idealnych nie znajdziesz jak coś .. a zawsze się ktoś znajdzie co pokona każde staty.
Życzę powodzenia w graniu, obyś znalazł odpowiednika którego szukasz
_________________ "Et si tu n'existais pas..."
Ostatnio zmieniony przez MiT 14-05-2017, 13:33, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach