Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zbiór propozycji
Autor Wiadomość
Omen1987 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: omen
Level: 319
Wiek: 31
Dołączył: 08 Paź 2014
Skąd: Polska
Wysłany: 28-03-2016, 02:06   

Witam co do Propozycji jak już jest taki temat to mam taką propozycję może ktoś rozważy ją prawidłowo :)

jest troszkę Miejsca na salamandrii to można by było coś tam zrobić jak
czytałem jest Kilku chętnych do Pracy nad Mfo-2 w tym ja też mógłbym pomóc jak tylko bym mógł

chcemy służyć pomocą w Kreowaniu nazw Itemków, miast, bossów, Lokacji, jak tylko zaakceptujecie naszą Propozycje :)

zapewne Podpisze się Pod tym Postem Kilka a moze kilkanascie osob :)

narazie jestem Ja Omen s2 i Dark s2 nasze ręce są do dyspozycji żeby zacząć działać :)

będzie nas więcej >?
To jest Moja Propozycja i Darka mam najdzieje że ktoś jeszcze się zgadza z nami
Gm-owie co Wy na taką Propozycję >?
Administracja a wy co na to >? Jak ktoś będzie chciał się Podjąc takiego Wyzwania Udostępnicie i dacie Rękę żeby zrobić taką Salamandrie >? tak jak pisałem wyżej jest Paru speców co chcialo coś z Mfo 2 jeszcze zrobić także teraz jest Mocna Propozycja


 
 
 
wisla12h 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: wisla12h
Level: 283
Dołączył: 09 Mar 2008
Wysłany: 28-03-2016, 09:02   

Jak najbardziej za! Tylko dodam, że ta wieża widoczna na mapie to jest to wieża przeznaczenia :P . Mi zawsze marzyła się lokacja z questem dla 250 lvli + z ogromnym poziomem trudności....nie chodzi o siłę potworków ale trudność w rozwikłaniu zagadki ;) . Podsumowując...super propozycja. Jeżeli pojawiają się ludzie potrafiący ogarnąć temat to jest nadzieja.
 
 
Dark s2 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 600
Świat: 1+2+4
Dołączył: 13 Lis 2011
Wysłany: 28-03-2016, 09:20   

Tak jak wspomniał Omen- jesteśmy w stanie pomóc, dołożyć cegiełkę przy kreowaniu (w miarę naszych możliwości i wolnego czasu). Z uprzedzeniem piszę, że nie mamy na celu nikogo popędzać w perspektywie czasu, jak i nie mamy zamiaru czytać wypocin pesymistów jak i osób nie wnoszących nic do tematu. Głównie chodzi nam o odpowiedź ze strony Tomiego.
 
 
BaGGy 
Junior Admin
GM Roku 2012




Profesja: Wojownik
Nick: [GM] BaGGy
Level: 1
Dołączył: 24 Sty 2010
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-03-2016, 12:00   

A Tomi ostrzegał mnie, że ten event rozbudzi apetyt graczy ;)

No więc odpowiadam.... Tomi udostępnił mi panel tworzenia świata gry po bardzo długim czasie w ramach testów. Tomi nie zajmuje się i nie będzie zajmował się tworzeniem gry w MFO2, gdyż teraz jego priorytetem jest MFO3. Także jedyną osobą zajmującą się tym teraz od strony "tworzenia" jestem ja. Panel w porównaniu do panelu RPG Maker'a jest dużo mniej "user friendly". Stworzenie w tym czegoś sensownego wymaga cierpliwości, gdyż bardzo łatwo zapętlić się tworząc quest zapomnieć o jakiejś rzeczy i do poprawy może być całość od zera. W dodatku panel jest przestarzały i wiele rzeczy w nim nie działało/nie działa.

Jeśli chodzi o propozycje, to możecie je dodawać oczywiście, jednak nie w takiej ubogiej formie jak teraz. Jeśli rzeczywiście chcecie rzucić jakąś propozycją, to proszę, aby była ona dokładnie opisana wraz z wszystkimi aspektami logicznymi. Podam przykład tego, co powinno być opisane:
- Dokładne elementy fabularne, wraz z dialogami częścią techniczną - co, kiedy i dlaczego się dzieje, co wywołuje event (tzw. triggery), jak go wykonać i ewentualnie opis jakichś zagadek typu labirynt etc. Zaznaczam, że nie wszystko w panelu będzie możliwe do zrobienia.
- W przypadku bossów - opis statystyk, elementy charakterystyczne (czy boss jest hitterem, czy tankerem; czy ma inteligencję, czy nie albo jaką itp.)
- W przypadku nowego EQ i wszelkich innych zmian poza fabularnymi - dodanie gemów, przedmiotów leczących itp. to jedna z najcięższych spraw, gdyż niezbalansowane eq może zaburzyć aktualny świat gry i tylko bardzo dobrze przemyślane/zbalansowane eq mogłoby trafić do gry.

W związku z powyższym propozycje luźne, niedokładnie opisane raczej nie będą brane pod uwagę, gdyż za mało w nich szczegółów.


Kolejna sprawa - jeśli ktoś myśli nad pomocą w postaci tworzenia gry i uważa, że ma dość cierpliwości i bez problemu daje sobie radę w rpg makerze (nie tylko z mapami, ale i elementami logicznymi), to jedynym sposobem na chwilę obecną jest wkręcenie się na testy (w grupie aktualnie jest "MiT", "Ice Axe" i "Pan i wladca") i poprzez zaangażowanie w testowaniu i dobrą współpracę, gdy udowodni również, że posiada umiejętności pracy w zespole oraz umiejętności w tworzeniu, to być może uda mi się przekonać Tomiego, aby dał również panel takiej osobie. Jednak do tego jest baaaardzo długa droga i tylko osoby, które rzeczywiście byłyby na tyle cierpliwe i posiadające umiejętności, mogłyby pomóc.


Ja mam w planach dodanie kilku rzeczy - nie chciałbym się skupiać TYLKO na update dla high lvl, gdyż większość graczy nie doszła nawet do tego poziomu i brak update'ów w postaci eventów itp. może je tylko zniechęcić. Także nie przewiduję dodawania nowych lokacji dedykowanie dla Salamandrii. Proszę weźcie też pod uwagę to, że mój czas jest ograniczony. Teraz udało się coś stworzyć, gdyż było go nieco więcej, ale będą momenty, w których zniknę na jakiś czas i nie będę mógł nic zrobić. Także nie spodziewajcie się 100% powrotu MFO2, na prawdę fajnie będzie jeśli w ogóle coś będzie się dziać.
 
 
machell
Użytkownik


Nick: szalony_wojowni
Level: 134
Dołączył: 15 Mar 2016
Wysłany: 28-03-2016, 13:29   a

Dla mnie bardzo dobrym pomysłem aby dużo ludzi wróciło lub zachęcić nowych jest zrobienie nowej usługi na nie kończąca się ilość ruchów przez określony czas . Nie wiem czy zrobić nowy świat z takim pomysłem czy wprowadzić to na s1,s2,s3,s4.
 
 
Jason Statham 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Jason Statham
Level: 368
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lis 2013
Wysłany: 28-03-2016, 13:46   

Omen, dobrze rozpatrzone miejsca prócz tej wieży, której znaczenie u góry wyjaśniono i najlepiej, żeby ten zamysł rozbudowania fabuły nie był związany z tą w ogóle. Tak, jak w Wiedźminie są questy poboczne, odbiegające od PLOT, tak i tu można to samo zrobić. Ja mógłbym podsunąć jakąś cegiełkę co do nazw bossów albo czegoś innego, jeśli tylko pierwsze zarysy zobaczę. Cierpliwość popłaca. Tym zamysłem trzymacie jeszcze weteranów przy grze.
 
 
Bicek 
Game Master



Nick: [GM] Bicek
Level: 1
Wiek: 30
Dołączył: 28 Lut 2009
Wysłany: 28-03-2016, 14:11   

Omen ma rację Salamandrie można wykorzystać w 100% jeżeli tylko Baggy ma panel, to na pewno będzie potrzebować naszej pomocy.

Wydaję mi się by można było pomyśleć także nad 3 Kontynentem, bo jeżeli to projekt po godzinach to czemu nie można by było zatrudnić kilku graczy z wysokim levelem oraz doświadczeniem do podrzucania pomysłów w jakimś dziale.

Ta mroczna otchłań to coś jak arena w folhord tylko z wysokimi levelami
wydaje mi się, że stworzenie takiego "Questu" zajęło by trochę czasu.

Co do nowego miasta widziałbym je jako NOWOCZESNE miasto.
Co do pomocy w RPG maker mogę coś pomóc z projektowaniem bawiłem się panelem, nawet z ekipą grę mieliśmy kiedyś https://www.youtube.com/watch?v=dI-_FURxLmg

Moje pomysły jak to już ma działać.
-Pokój VIP / PVP Wchodzą gracze i się biją bez ochrony.
-Wrzucił kilka Dodatków na mapę świata
-Nowy trailer prezentujący MFO2 mam jeszcze passy na oficjalny kanał MFO na yt.
-Questy Dodatkowe do Devos/Azard/
-Mam pomysł na kilka fajnych itemków jak baggy ma możliwość dodawania/edytowania.


Ostatnio się logowałem i widziałem, że liczba graczy na v2 wzrosła nawet 178 level wbiłem.
Nie jestem graczem mfo3 od dłuższego czasu więc chciałbym poświęcić się pomocy przy V2
jako były GM, mod, tester, liczę na kolejną szansę jak za starych lat.
Do tego jestem Adminem Grupy MFO2/3 na FB ukrytej więc jeśli chodzi o rozgłos to mógłbym pomóc.
 
 
aces1998 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: ivan
Level: 239
Świat: 3
Wiek: 25
Dołączył: 04 Lip 2015
Wysłany: 28-03-2016, 15:34   

Moim zdaniem jakby się zwiększyło drop +180 lv to może powrócili by starzy gracze z wysokimi lv, ale to trzeba jeszcze uzgodnic.
 
 
 
420 blaze it 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Inarius
Level: 315
Dołączył: 27 Mar 2016
Wysłany: 28-03-2016, 17:45   

Nawet by się przydało skrócenie czasu na ruch (chyba domyślnie jest 3 min) do 2 - 2;30 .
 
 
 
KiRaKu 
Game Master



Profesja: Wojownik
Nick: KiRaKu
Level: 451
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lis 2009
Skąd: Łęczna
Wysłany: 28-03-2016, 18:20   

Moge sie mylic bo w sumie nowym graczem jestem w tej grze,ale to nie przez ruchy czy brak ekwipunku ta gra upadla.Wiec propozycje odnosnie ruchow czy EQ moim zdaniem nie sa trafne.
 
 
Omen1987 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: omen
Level: 319
Wiek: 31
Dołączył: 08 Paź 2014
Skąd: Polska
Wysłany: 28-03-2016, 18:27   

słuchajcie Bicek, KiRaKu , Baggy MiT moim zdaniem tak jak to napisał Bicek Praca po godzinach jako Pomoc w projektowaniu Gry jest Trafiona kazdy może coś od siebie dorzucić jakieś swoje 5 gr jeden może nazwać rzeczy drugi może je zaprojektowac trzeci mozę zrobić lokacje itd... by ten Serv nie upadł jest nas wielu co chce stworzyć coś nowego tylko Baggy do ciebie zależy bo ty teraz masz klucze do serveru i do Updatów na nim także widziśz Bicek i reszta chca Pomóc jest dużo miejsca i moża coś na nim zrobić ale tak jak wspomniałeś nie chodzi tu tylko o salamandrie ale też dla Lov lvl można zrobić Poboczne Questy to z Salamandria to byl Po prostu Pomysł ale jak już byśmy się zabrali za to wszyscy kazdy by coś od siebie dołożył jakies 5 groszy i coś naprawde niesamowitego moża by było stworzyć. cierpliwość jest witać to Po Emerytów ( graczach ) :) co zostają do końca i starają się coś zrobić zeby było dobrze :)
 
 
 
420 blaze it 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Inarius
Level: 315
Dołączył: 27 Mar 2016
Wysłany: 28-03-2016, 18:44   

ale jeśli uda się zrobić ten update dla wyższych poziomów, to przydało by się aby troszkę ułatwić zdobycie 220+
 
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 28-03-2016, 20:32   

Niech się event zakończy to dalej coś się pomyśli, nie wszystko od razu (pomysłów też mamy parę ciekawych). Proponuję też opanować narzucanie się na PW z dojściem do grona testerów, bo to ma bardzo negatywny efekt.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
DrutexSnack 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Vayneq
Level: 1
Świat: 6
Wiek: 26
Dołączył: 26 Mar 2016
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 31-03-2016, 11:19   

No no jestem pod wrażeniem xD z mojej strony to chciałbym żeby te lvl się nieco szybciej wbijało na mfo siedzę dziennie 30-1h z powodu braku możliwości czego kolwiek. Zwiększenie ilości ruchów bądź szybszej regeneracji ruchów oraz częstszych eventów postawiło by tę grę na nogi :P :mrgreen: :!: :grin: ;)
PS: Tak myślę :D
 
 
 
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 31-03-2016, 11:40   

Skoro chcecie zrobić MFO3 z MFO2 to przypominam, że MFO3 już istnieje i możecie się tam przenieść :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom