Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MiT
17-06-2017, 13:52
Update Plany
Autor Wiadomość
kiriki-kun 
Użytkownik



Level: 43
Dołączył: 11 Kwi 2008
Wysłany: 13-04-2016, 16:38   

Rynek w większej ilości miast byłby fajnym pomysłem.
Dodatkowo można by na nim upchnąć trochę mini questów, czyli postaci które chcą żeby znaleźć zagubionego kota, wisiorek czy każących nam rozwiązać jakąś zagadkę logiczną.

Można by też wprowadzić prostego questa, który ciągnąłby się całą fabułę.
Np. kolekcjonera klejnotów, i w okolicach każdego miasta można by znaleźć jeden klejnot.
Znajdujemy, oddajemy, dostajemy trochę golda czy item.
Stopień trudności ich znalezienia mógłby być różny.

Pozwoliłoby to trochę kreatywniej zużywać ruchy, zamiast expić chodząc w górę i w dół :)
 
 
Bicek 
Game Master



Nick: [GM] Bicek
Level: 1
Wiek: 30
Dołączył: 28 Lut 2009
Wysłany: 13-04-2016, 19:08   

Wprowadzenie żetonów, ale nie PVP
żetony będzie można odblokowywać za pokonywanie bossów + zdobywania leveli.
Do czego można by je użyć ?
Robić Atrybuty
Wymienić na Golda.
Można zrobić opcję medalową za posiadanie żetonów top 3
Waluta niehandlowa.

Jak pisał omen na Salamandii znajduję się trochę wolnego miejsca, pisałem wcześniej by można by zrobić nowoczesne miasto.
Link do minimapki zobaczcie ile tam obszaru jest: http://vignette3.wikia.no...&path-prefix=pl
4 bossy z mechanicznym Setem.


Dodałbym Kilka pobocznych Questów, ale nie mieszałbym za dużo w Ekwipunku, jeżeli zdecydujecie się na jakaś większą porcję EQ trzeba będzie to przetestować.
Co do Salamandii, mam pomysł na Mechaniczny Ekwipunek jeżeli fabuła nie ma być rozwijana stwórzmy mały własny epizod.

Questy Poboczne.
Wydaję mi się, że od Eterni do Devos można by spokojnie dodać z 5-6 Questów pobocznych.
Przydały by się jakoeś 2-3 nowe itemki na Low level, ale bez przesady :)
Dodanie Questów spoko, fajnie jak by się pojawiła nowa broń dla maga oraz na woja na low level.

Obecnie:
Dodane stroje Premium na plus
Czat globalny na +
Czaszki i inne bajerki też na spoko.

Nie zastanawialiście się by odpalić grę w języku Angielskim ?
gry z podobną grafiką typu Runscape mają po 100+ graczy.
Wiem że za szybko wyjechałem z tym pomysłem, ale gdyby przetłumaczenie wypaliło
Aktywność graczy by wzrosła. Wiem, że ten temat wymagałby dyskusji większej, ale czemu nie
jeżeli nie ma się nic do stracenia.

Tyle ode mnie jak coś przejdzie z pomysłów można pomyśleć na ich kontynuacją.
 
 
BaGGy 
Junior Admin
GM Roku 2012




Profesja: Wojownik
Nick: [GM] BaGGy
Level: 1
Dołączył: 24 Sty 2010
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-04-2016, 19:50   

Bicek napisał/a:
Wprowadzenie żetonów, ale nie PVP
żetony będzie można odblokowywać za pokonywanie bossów + zdobywania leveli.
Do czego można by je użyć ?
Robić Atrybuty
Wymienić na Golda.
Można zrobić opcję medalową za posiadanie żetonów top 3
Waluta niehandlowa.

Jak pisał omen na Salamandii znajduję się trochę wolnego miejsca, pisałem wcześniej by można by zrobić nowoczesne miasto.
Link do minimapki zobaczcie ile tam obszaru jest: http://vignette3.wikia.no...&path-prefix=pl
4 bossy z mechanicznym Setem.


Dodałbym Kilka pobocznych Questów, ale nie mieszałbym za dużo w Ekwipunku, jeżeli zdecydujecie się na jakaś większą porcję EQ trzeba będzie to przetestować.
Co do Salamandii, mam pomysł na Mechaniczny Ekwipunek jeżeli fabuła nie ma być rozwijana stwórzmy mały własny epizod.

Questy Poboczne.
Wydaję mi się, że od Eterni do Devos można by spokojnie dodać z 5-6 Questów pobocznych.
Przydały by się jakoeś 2-3 nowe itemki na Low level, ale bez przesady :)
Dodanie Questów spoko, fajnie jak by się pojawiła nowa broń dla maga oraz na woja na low level.

Obecnie:
Dodane stroje Premium na plus
Czat globalny na +
Czaszki i inne bajerki też na spoko.

Nie zastanawialiście się by odpalić grę w języku Angielskim ?
gry z podobną grafiką typu Runscape mają po 100+ graczy.
Wiem że za szybko wyjechałem z tym pomysłem, ale gdyby przetłumaczenie wypaliło
Aktywność graczy by wzrosła. Wiem, że ten temat wymagałby dyskusji większej, ale czemu nie
jeżeli nie ma się nic do stracenia.

Tyle ode mnie jak coś przejdzie z pomysłów można pomyśleć na ich kontynuacją.


Powiem tylko co NIE przejdzie:
-Żetony - z pewnością nie, gdyż wymagają zmian w silniku, których już nie będzie. Tak, jak Tomi mówił, pakiet poprawek trafił do gry z okazji 10 rocznicy gry i gra w dalszym ciągu nie jest już rozwijana.
-Przetłumaczenie gry na język angielski - nawet jeśli byłyby siły w postaci ludzi do tego, to nie przejdzie, bo nie ma dedykowanego panelu do tłumaczeń, stworzenie go to kolejne nakłady pracy przez adminów, a to już od samego początku nie przejdzie. Dodatkowo dochodzą przeszkody typu brak ludzi do stworzenia, brak chęci, brak osób chętnych do gry i brak reklamy. Nawet jeśli przetłumaczenie by przeszło, to przez brak aktywnej reklamy i samo zainteresowanie grą ze względu na rynek nie przyniesie oczekiwanych korzyści w stosunku do potrzebnego nakładu pracy.
 
 
BaGGy 
Junior Admin
GM Roku 2012




Profesja: Wojownik
Nick: [GM] BaGGy
Level: 1
Dołączył: 24 Sty 2010
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-04-2016, 19:53   

kiriki-kun napisał/a:
Rynek w większej ilości miast byłby fajnym pomysłem.
Dodatkowo można by na nim upchnąć trochę mini questów, czyli postaci które chcą żeby znaleźć zagubionego kota, wisiorek czy każących nam rozwiązać jakąś zagadkę logiczną.

Można by też wprowadzić prostego questa, który ciągnąłby się całą fabułę.
Np. kolekcjonera klejnotów, i w okolicach każdego miasta można by znaleźć jeden klejnot.
Znajdujemy, oddajemy, dostajemy trochę golda czy item.
Stopień trudności ich znalezienia mógłby być różny.

Pozwoliłoby to trochę kreatywniej zużywać ruchy, zamiast expić chodząc w górę i w dół :)


Myślę, że "rynki" są możliwe do wykonania i dają ogromne pole do popisu jeśli chodzi o rozwój gry, jednak trzeba pomyśleć nad priorytetem co gracze chcieliby zobaczyć najszybciej. Dodatkowo takie rynki wchodziłyby pewnie po kolei w każdym z miast.

Jeśli chodzi o wspomniany quest, to też brzmi całkiem ciekawie, jednak chętnie zobaczyłbym jego szczegółowy opis.
 
 
Kronoxus 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 200
Dołączył: 21 Lut 2016
Wysłany: 13-04-2016, 20:49   

Pierwsze co przychodzi mi na myśl to Fedrynand. Po zakończeniu questa z babcią Reginą pewnego razu zawitałem do karczmy Urkaden i tam go zobaczyłem, po krótkiej rozmowie oznajmił że idzie dalej załatwiać swoje sprawy i ulatnia się...czyli nic dalej się nie dzieje. Można dodać jakąś podpowiedź, którą zostawia za sobą np.kartkę z listą celów i na niej następny po Babci jest np. karczmarz w Devos (wiem, że go nie ma, ale można dodać ;) ). Idziemy więc tam i oznajmia on nam, że został okradziony z zapasów i znów szukamy Ferdka :D Można stworzyć mu jakaś kryjówkę w jaskinii gothar, podziemiach Devos albo tych ruinach która można odkopać kilofem (tam przy rapsie #2). W każdym razie kontynuacja tego wątku wydaje się dla mnie ciekawa i warta rozpatrzenia :)
 
 
wisla12h 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: wisla12h
Level: 283
Dołączył: 09 Mar 2008
Wysłany: 13-04-2016, 20:58   

Ferdynand idzie do podziemi w tym celu aby dać dyskretną wskazówkę graczowi, żeby i on przeszukał podziemia Urkaden (celem jest odnalezienie klucza do skrzyni w jego kryjówce). Także nic nie dzieje się bez powodu :-P
 
 
prolamusek 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Pro Lamusek
Level: 30
Wiek: 33
Dołączył: 02 Wrz 2011
Wysłany: 13-04-2016, 21:04   

Od razu rzucam pomysłem kontynuację z Lotharem, który daję nam quest zabicia Lecha Kinga.
Po pokonaniu Lecha NPC Lothar znika z karczmy langeburg, dlaczego?
Powinien przewinąć się w fabule jeszcze.
 
 
 
Kronoxus 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 200
Dołączył: 21 Lut 2016
Wysłany: 13-04-2016, 21:04   

No nie... nigdy nie wiedziałem dlaczego nie ma tam tego kluczyka i nie mogłem otworzyć skrzynki :v
No dobra, mój błąd, nie było tematu :mrgreen:
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 13-04-2016, 22:04   

wisla12h napisał/a:
Ferdynand idzie do podziemi w tym celu aby dać dyskretną wskazówkę graczowi, żeby i on przeszukał podziemia Urkaden (celem jest odnalezienie klucza do skrzyni w jego kryjówce). Także nic nie dzieje się bez powodu :-P



Dodatkowo Ferdynand znika nagle po przejściu podziemi, a ja mam pomysł żeby on się znów pojawił - w dalszej części fabuły (okolice kurthus/oasis).

prolamusek napisał/a:
Od razu rzucam pomysłem kontynuację z Lotharem, który daję nam quest zabicia Lecha Kinga.
Po pokonaniu Lecha NPC Lothar znika z karczmy langeburg, dlaczego?
Powinien przewinąć się w fabule jeszcze.


Też ten pomysł podsunąłem - w jaskini króla liczów jest miejsce na którym można zrobić wejście do kolejnej lokacji (mówię o płocie z prawej strony od kamiennego nietoperza #1).
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
kiriki-kun 
Użytkownik



Level: 43
Dołączył: 11 Kwi 2008
Wysłany: 13-04-2016, 22:28   

Jeśli chodzi o quest z klejnotami, to by wyglądało tak:
-W każdym mieście jest NPC. Po rozmowie z nim, dowiadujemy się że wędruje po świecie w poszukiwaniu rzadkich okazów kamieni szlachetnych. Jeżeli jakiś znajdziemy, to chętnie od nas kupi.
Zostawiałby też jakąś wskazówkę gdzie ich szukać, Np.: "Słyszałem że w podziemiach kiedyś znajdowano diamenty".
Na każde miasto przypadałby jeden taki klejnot do znalezienia.

-Odnalezienie klejnotu byłoby z początku proste, z czasem coraz trudniejsze.
Czasami byłby to boss, czasami quiz, czasami zagadki logiczne z dźwigniami i przesuwaniem kamieni.
Jako że fajnie by było gdyby zużywało to sporo ruchów, to mogłoby to być coś w stylu podchodów.
 
 
rekin_122 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 268
Wiek: 26
Dołączył: 21 Lut 2011
Skąd: Świat 1+2+4
Wysłany: 14-04-2016, 21:47   

Witam, chciałbym podzielić się moimi propozycjami, które mogłyby warte wprowadzenia:

-W Salamandrii przydałoby się jeszcze jedno miasto za Obozem Lanceros, są tam dwie wyspy, więc na jednej mogłoby ono być. Wtedy można by przenieść do niego mikstury lvl 7, a z Obozu je usunąć.

-Tę pustą przestrzeń na wschodzie Salamandrii można by jakoś ozdobić tj. jakieś drzewka, góry, rzeki itp. Wyglądałoby to ładniej, a poza tym na którejś z takich dekoracji można by zrobić przejście do sekretnej lokalizacji z mini bossem.

-I jeszcze jedna moja propozycja, wiem że minimalnie ingeruje w silnik gry, ale byłaby stosunkowo łatwa do wprowadzenia. Obok opcji czat globalny mogłaby być dodatkowa: autoleczenie. Wtedy, gdy potworki zabiorą nam choć 1HP działałaby lecząc naszą postać tak jakbyśmy nacisnęli spację. Przydałoby się to w trudnych lokalizacjach gdzie nie zawsze wygrywamy z potworkami jeśli nie mamy pełnego HP i MP. Ewentualnie gdyby się dało to można by też dodać opcję od ilu procent życia ma nastąpić autoleczenie.
 
 
mattcalm 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: JacekHiszpan1
Level: 370
Świat: 6
Wiek: 49
Dołączył: 26 Gru 2015
Skąd: Śląsk
Wysłany: 14-04-2016, 22:19   

Jeśli chodzi o te "rynki" w każdym mieście to mógłbym jakoś pomóc. W końcu to moja inicjatywa :D
 
 
Daraz96 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 123dariusz321
Level: 220
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sty 2016
Wysłany: 14-04-2016, 22:56   

rekin_122, no a przecież mozna spacje za kazdym razem zrobic
_________________
Kupie Legendarny Pierścień
Sprzedam Legendarny Helm
 
 
rekin_122 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 268
Wiek: 26
Dołączył: 21 Lut 2011
Skąd: Świat 1+2+4
Wysłany: 15-04-2016, 00:28   

Polepszyłoby to płynność chodzenia/expienia w takich lokalizacjach. Klikając spację co ruch łatwo można się pogubić, a czasami mi się zdarza, że kliknę spację a tu mnie nie uleczy. Oczywiście byłaby to opcja dodatkowa i jeżeli ktoś by chciał klikać spację co ruch to nie będzie musiał z niej korzystać.
 
 
Jason Statham 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Jason Statham
Level: 368
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lis 2013
Wysłany: 15-04-2016, 10:24   

Ile głów, tyle pomysłów ;) Mnie zawsze intrygowała kopalnia na terenie kaktusowego króla, która jest w gruzach, a podobno ktoś ją odkopał i znalazł jakiś unikatowy set (albo bajka) i wg mnie należy rozszerzyć tam wątek poboczny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom