Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Salamandria - świątynie
Autor Wiadomość
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 05-06-2016, 14:39   

Ogółem wprowadzenie wszędzie atrybutów zakończy etap wydawania MF na dostanie się do Eliar przez niski poziomy. To nie będzie miało żadnego wpływu na gęstsze walki powiedzmy sobie szczerze, zakończy się na kilkudniowym poruszeniu :wink:
Dla wysokiego poziomu nie powinno mieć znaczenia wydać 2kk na karawanę. Bo skoro już zdecydował się grać na fabułę to pewnie ma fundusze na osiągnięcie celu. Rozumiem że się nie chce bo to trwa dużo czasu, ale tak jak pisałem nie popadajmy w skrajności ;)
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Cejot 
Użytkownik


Level: 20
Wiek: 20
Dołączył: 09 Mar 2014
Wysłany: 05-06-2016, 15:23   

zgadzam się z mitem
 
 
Daraz96 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 123dariusz321
Level: 220
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sty 2016
Wysłany: 06-06-2016, 21:39   

pawel_tiger, Mita wypowiedz to moj argument mowiacy o negatywnym wplywie na gre
 
 
Mixerslayer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Gomora NGC
Level: 230
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 16 Gru 2009
Wysłany: 13-06-2016, 02:22   

Witam.

Jestem w pierwszym momencie, kiedy muszę zmienić atrybuty, mianowicie 25 -> 50 lodu.

Ktoś powie - wydaj kilka milionów na Arkadię, zmień sobie i wróć...
Czy takowy inteligent zdaje sobie sprawę z tego, że tym sposobem trzeba latać na Arkadię przez każdego bossa magicznego?

Z powodu czystej wygody proponuję dodanie do Ballis pozostałych 3 bóstw, aby chociaż w 1 mieście można było zmieniać to co należy... Macie rację, że 2kk czy 1kk na podróże to nie jest dużo, ale nie przesadzajmy. Fajnie byłoby pograć, a nie tracić czas na latanie po kontynentach i tracenie na to kasy.
Już wystarczy, że na zmianę atrybutów jest potrzebna opłata ruchów lub złota.
 
 
wisla12h 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: wisla12h
Level: 283
Dołączył: 09 Mar 2008
Wysłany: 13-06-2016, 07:52   

Ale co wy mówicie...kilka milionów na Salamandrii to są grosze, o które wstyd się w ogóle upominać :!: A po drugie...nic nie poradzimy na to, że na Salamandrii są ogniste bóstwa...tak już ukształtował się ten świat ;) Chcecie łatwizny a to wcale nie jest dobre....pozdrawiam!
 
 
Star Boy v1 
Użytkownik



Nick: Eros
Level: 180
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 11 Kwi 2016
Wysłany: 13-06-2016, 11:19   

Problem bedzie tez jeszcze jeden, 10 lvl z lodem i Tp. Troche wtrąci sie w równowagę. Mogliby wprowadzić 10 lvl turniejowy, wtedy miałoby to sens :D
_________________
Wszyscy budujemy tą grę .
 
 
pawel_tiger 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pawel_123/tiger_fish
Level: 290
Świat: 1+2+4
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: Żurawica
Wysłany: 13-06-2016, 18:41   

Dobra, skoro uważacie że dodanie wszystkich świątyń do każdego miasta wpłynie negatywnie na walki na low lvl (nie walczę i nie mam postaci na niskim lvl więc się nie wypowiadam czy faktycznie tak jest) to można by chociaż zmienić bóstwo w Ozaroth z Ifrita na Shivę. Wtedy na Salamndrii byłyby bóstwa ziemi, lodu i ognia, a wiatru w Folhord więc wystarczy tylko przepłynąć statkiem i nie trzeba chodzić po innych miastach.
To chyba najbardziej kompromisowe wyjście :wink:
_________________
Moje postacie:
Pawel_123: 301lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF :)
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem ;)
 
 
Mixerslayer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Gomora NGC
Level: 230
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 16 Gru 2009
Wysłany: 13-06-2016, 19:01   

Bardzo dobra opcja pawel_tiger. Choć obawiam się, że nawet to nie przejdzie, bo zawsze znajdzie się jakiś "kox", któremu nic się nie podoba, bo "będzie za łatwo"... Odechciewa się grać przez takich ludzi.
 
 
Neni 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: phoon
Level: 432
Świat: 6
Wiek: 28
Dołączył: 10 Maj 2007
Wysłany: 14-06-2016, 00:29   

Mixerslayer napisał/a:
Bardzo dobra opcja pawel_tiger. Choć obawiam się, że nawet to nie przejdzie, bo zawsze znajdzie się jakiś "kox", któremu nic się nie podoba, bo "będzie za łatwo"... Odechciewa się grać przez takich ludzi.



Ale to Ty chcesz wszystko ułatwić i dopasować grę do swoich wymagań na wysoki poziom, zaburzając przy tym życie na niższych poziomach. Rozwiązanie pawła dobre, aczkolwiek po przeczytaniu wszystkich wypowiedzi ja również dochodzę do wniosku, że nie potrzeba żadnej zmiany w kwestii atrybutów.
 
 
 
Mixerslayer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Gomora NGC
Level: 230
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 16 Gru 2009
Wysłany: 14-06-2016, 01:06   

Neni czy Ty potrafisz czytać?
Czy ja chcę wszystkich świątyń ze wszystkimi atrybutami?
Czy ja chcę świątyni na Salamandrii, gdzie są wszystkie 4 atrybuty?
Nie interesuje mnie gra low lvli, tam nie musi się nic zmieniać.
Mnie interesuje tylko gra na moim lvlu, gdzie chore jest, że trzeba latać na inny kontynent dla głupich atrybutów, tracąc przy tym ruchy i złoto, choć za samo robienie atrybutów trzeba w świątyni już płacić.
 
 
Daraz96 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 123dariusz321
Level: 220
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sty 2016
Wysłany: 14-06-2016, 02:06   

Wyzszym lvl zapewne bardziej sie rozchodzi o krater i bossy co sie tam znajduja. Zrobcie sobie postacie pod bossy Arty ulozcie wzachowujac jakas rownowage i po problemie.

Bostwo ognia to nie jest wynagajacy przeciwnik wiec dajcie w ten Art mniej pkt i problem z glowy
 
 
Skuzz 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Skuzz
Level: 230
Świat: 6
Wiek: 30
Dołączył: 21 Lut 2010
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-06-2016, 00:15   

pawel_tiger napisał/a:
Dobra, skoro uważacie że dodanie wszystkich świątyń do każdego miasta wpłynie negatywnie na walki na low lvl (nie walczę i nie mam postaci na niskim lvl więc się nie wypowiadam czy faktycznie tak jest) to można by chociaż zmienić bóstwo w Ozaroth z Ifrita na Shivę. Wtedy na Salamndrii byłyby bóstwa ziemi, lodu i ognia, a wiatru w Folhord więc wystarczy tylko przepłynąć statkiem i nie trzeba chodzić po innych miastach.
To chyba najbardziej kompromisowe wyjście :wink:


Najlepsze rozwiązanie. Wprowadzenie świątyni takich jak na s5 sprawiłoby ze starboj już by nie potrafił wygrywać :D
 
 
 
Star Boy v1 
Użytkownik



Nick: Eros
Level: 180
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 11 Kwi 2016
Wysłany: 15-06-2016, 07:28   

Ok ale niech wprowadza przy okazji 10 lvl turkowy. Tłumy by przyszły na niskie :D
_________________
Wszyscy budujemy tą grę .
 
 
Aquagen 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Aquagen
Level: 71
Świat: 6
Wiek: 28
Dołączył: 07 Sie 2009
Wysłany: 28-06-2016, 11:49   

Neni napisał/a:
Mixerslayer napisał/a:
Bardzo dobra opcja pawel_tiger. Choć obawiam się, że nawet to nie przejdzie, bo zawsze znajdzie się jakiś "kox", któremu nic się nie podoba, bo "będzie za łatwo"... Odechciewa się grać przez takich ludzi.



Ale to Ty chcesz wszystko ułatwić i dopasować grę do swoich wymagań na wysoki poziom, zaburzając przy tym życie na niższych poziomach. Rozwiązanie pawła dobre, aczkolwiek po przeczytaniu wszystkich wypowiedzi ja również dochodzę do wniosku, że nie potrzeba żadnej zmiany w kwestii atrybutów.



W którym momencie on napisał że chce dopasować wszystko do wysokich poziomów? Z jego posta wynika, że zależy mu tylko na drobnej korekcie świątyń na Salamandrii i Folhord (nie wiem czy tam jest wiatr, czy nie).


Star Boy v1 napisał/a:
Ok ale niech wprowadza przy okazji 10 lvl turkowy. Tłumy by przyszły na niskie :D


Przedział do 20 poziomu na tym by stracił, bo część zrezygnowałaby z niego kosztem poprzedniego. Zresztą, ten przedział nie ma jak funkcjonować. Przy 90 punktach statystyk, nie dałoby się wyłonić kogoś, kto najbardziej zasługuje na zwycięstwo w grupie. Wszyscy mieliby podobne statystyki, byłby to przedział dla antywojów, bo mag nie ma szans na 10 poziomie dorównać wojownikowi którego nie zabije 1 atakiem, ewentualnie dwoma pod rząd. Zresztą, offtop.
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 28-06-2016, 13:17   

Tomi napisał/a:
Jedyna opcja zmiany to taka jak na świecie PVP - każde miasto ma wszystkie bóstwa.


Padła taka propozycja ze strony administracji, zatem jeszcze raz rozważcie wszystkie argumenty za i przeciw. Zmiany mogą być nie odwracalne, dlatego zbierzcie ludzi a ja za kilka dni (sobota/niedziela) wrzucę ankietę kilkudniową (co najmniej 7 dniowa) - w celu sprawdzenia zainteresowania ludzi tematem.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
Ostatnio zmieniony przez MiT 29-06-2016, 12:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom