Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiany dotyczące świata5.
Autor Wiadomość
KiRaKu 
Game Master



Profesja: Wojownik
Nick: KiRaKu
Level: 451
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lis 2009
Skąd: Łęczna
Wysłany: 12-02-2017, 16:46   Zmiany dotyczące świata5.

Witam serdecznie.

Mam dla graczy jak i administracji pewne propozycje dotyczace zmian swiata5.Jak wiemy na wyzej wspomnianym swiecie aktywnosc graczy jest praktycznie zerowa dlatego potrzebne sa tam zmiany.Ostatnio probowałem przywrocic troche aktywnosc graczy na 3 swiecie poprzez taki event "https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=38705" i nie ukrywajac przez okres tej rozrywki swiat ozyl.Dlatego po tym sobie pomyslalem,ze dlaczego my gracze mamy tworzyc swoje turnieje pvp jesli mamy do tego stworzony swiat przez administracje.Nie bede sie wiecej rozpisywal tylko po prostu przedstawie wam moje pomysly co do zmian zasad.

1.Rundy-obecnie rundy trwaja 14 dni,uwazam,ze ten okres jest stanowczo za dlugi i dlatego proponuje nowy system.Proponuje,aby runda trwala maksymalnie do 5 dni.Rowniez proponuje zmiany przedziałow lvlowych na dana runde poniewaz obecnie wyglada to tak.
-1lvl.
-151lvl.
-76lvl.
-176lvl.
-26lvl.
-126lvl.
-51lvl.
-101lvl.

Moja propozycja zmian.
Poziom 1 do 20
Poziom 21 do 40
Poziom 41 do 60
Poziom 61 do 80
Poziom 81 do 100
Poziom 101 do 120
Poziom 121 do 140
Poziom 141 do 160
Poziom 161 do 180
Poziom 181 do 200
Poziom 201 do 220
Poziom 241 do 260
Poziom 261 do 280
Poziom 281 do 300


I tutaj jeszcze mam pewna propozycje,aby rundy byly rowniez rozgrywane na takich poziomach gdzie przewaznie zaden gracz nie mial okazji walczyc.

Proponuje dodatkowe rundy pvp.
400-420lvl.
500-520lvl.
580-600lvl.

Mysle,ze szczegolnie takie rundy bylyby mega ciekawe dla wszystkich graczy,poniewaz kto walczyl pvp na takich poziomach?Pewnie garstka osob,ktora zliczyc mozna przy pomoca jednej reki.Oczywiscie nizej przedstawie propozycje zmian,aby mogloby to byc zreallizowane.

2.Tury.
Uwazam,ze ilosc tur powinna byc zalezna od poziomu rundy.Proponuje podobny system jaki jest obecnie na swiecie6.
1-40lvl=30tur.
40-80lvl=50tur.
80-160lvl=100tur.
160-220lvl=150tur.
220-300lvl=200tur.

Moim zdaniem jest to optymalna ilosc tur na przedzial,aby bylo jak najmniej remisow.


3.Turnieje.
Jako,ze wyzej zaproponowalem 5 dniowe rundy rowniez system turniejow trzeba by bylo zmienic.Obecnie na jedna runde sa 2 turnieje,ktore poziomem dostosowuja sie do rund.Tu proponuje podobnie tylko ze zamiast dwoch bylby jeden turniej.Dlatego,aby kazdy gracz przez te 5 dni mial szanse wbic maksymalny poziom rundy jak i uzbieranie golda na odpowiednie eq,przedmioty i gemy.Turniej proponowalbym,aby zaczynal sie 3 dnia od rozpoczecia rundy.Wydaje mi sie,ze to bedzie optymalny czas,aby kazdy gracz przygotowal sie turnieju.Godziny walk obecnie wygladaja następująco 8/18/20 i mysle,ze tutaj nie trzeba nic zmieniac.

Co do nagrod w turnieju.
Ilosc MF proponuje,aby zostala tak jak jest teraz,czyli:
Miejsce Punkty MF
1. 25
2. 15
3. 10

Punkty PVP Złoto
1.500 (Jest losowoo przypisane,do kazdego przedzialu levelowego)
2.250
3.200
4.150
5.100
6.100
7,100
8,100
9.50
10.50
11...25

4.Exp,gold,ap,energia.
Przedstawie wam jak to teraz wyglada na swiecie pvp.
"Energia odnawia się 2x szybciej niż na światach zwykłych, jest 2x większy startowy limit energii (np. 200 pkt dla poziomu 1). Za każdy poziom limit podnosi się o 6 pkt."
"Mnożniki dropu złota/AP/EXP są ustalane indywidualnie dla każdej rundy (w zależności od poziomu startowego)."

Moim zdaniem,aby wyzej przedstawione propozycje mialy sens trzeba i tu zmienic pewne rzeczy.

Energia odnawia się 3x szybciej niż na światach zwykłych, jest 3x większy startowy limit energii (np. 300 pkt dla poziomu 1). Za każdy poziom limit podnosi się o 9 pkt.

Mnożniki dropu złota/AP/EXP są ustalane indywidualnie dla każdej rundy (w zależności od poziomu startowego).Proponuje,aby wygladalo to tak:
1lvl-100lvl drop G/E/Ax3
101-200lvl-drop G/E/Ax5
201lvl-300lvl-drop G/E/Ax7
400lvl-600lvl-drop G/E/Ax9

Dzieki temu rozwiazaniu kazdy gracz bedzie wstanie z latwoscia wbic 20lvli na wyzszych poziomach.


5.Nagrody za wygranie rundy.
Oczywiscie rowniez to trzeba zmienic,poniewaz nie moze byc tak,ze dostalibysmy taka sama nagrode za wygranie 5 dniowej rundy jak za 14 dniowa.

Za 14 dniowa runde obecnie przydzielone sa takie nagrody
1 miejsce 150 MF.
2 miejsce 100 MF.
3 miejsce 50 MF.

Jako,ze runda miałaby trwac trzy razy krócej to optymalnym rozwiazaniem,aby nagrody rowniez byly trzy razy mniejsze.(MNIEJ WIECEJ)

1 miejsce 50 MF.
2 miejsce 25 MF.
3 miejsce 15 MF.


6.Regulamin świata 5.
Co do regulaminu uwazam,ze jest poprawny i nie jest wymagana koniecznosc jego zmieniania do nowych zasad.

7.System walk pvp.
Uwazam,ze system walk rowniez jest bardzo dobry i nie trzeba go zmieniac.Przypomne tylko graczom jaki jest system walk pvp na swiecie5.

"Od 5 poziomu wzwyż, po opuszczeniu miasta, obowiązuje 15 minutowa blokada na powrót."
"Jeśli postać posiada aktywną blokadę, to po przegranej walce nie wróci do miasta i otrzyma 3 minuty ochrony. Jeśli nie posiada aktywnej blokady, wróci do miasta i otrzyma 1 minutę ochrony.
Usługa ochrony jest niedostępna."
"Miejscem wolnym od walk jest jedynie pole miasta na mapie świata."
"Po zwycięskim ataku na gracza, kolejny atak na tego samego gracza możliwy jest najwcześniej po 30 minutach."
"Walki PvP rozpoczynają się zawsze z pełnym HP/MP"
"Z walk z graczami otrzymuje się 3x więcej złota (7.5%), a także 5% doświadczenia, które potrzebuje pokonany gracz na osiągnięcie następnego poziomu. Odebrane punkty nie mogą jednak przekroczyć ilości, która doprowadziła by do spadku poziomu."
"Obowiązuje zmodyfikowany sposób obliczania stawki rankingowej w walce, wg wzoru: ranking przegranego^0.58 (na innych światach: ranking przegranego*0.1)."
"Powyższa stawka obowiązuje dla walk graczy, których rankingi różnią się nie więcej niż dwukrotnie. Przy większych różnicach stawka jest proporcjonalnie zmniejszana, a przy różnicy 4x i większej wynosi ona 10% normalnej stawki"
Dodaje rowniez link do zasad swiata piatego. http://w5.mfo2.pl/help.php?p=world_pvp

8.Gold na start gry.

Gdy pytalem sie graczy dlaczego nie graja na swiecie pvp wiele osob narzekalo,ze nie chce im sie tam grac poniewaz nie maja golda na poczatkowe gemy i przedmioty.Szczerze mowiac mam taki sam teraz problem poniewaz startowe EQ jest za 1 g oczywiscie,ale przedmioty(typu mikstury) czy gemy juz nie sa i bardzo ciezko zaczyna sie walki pvp na wyzszych lvlach.Dlaczego?Dlatego,ze dostajemy tylko 1000 golda niezaleznie od poziomu rundy jest to stanowczo za mala ilosc.Poniewaz na wyzszych lvlach wyglada to nastepujaco,nie jestesmy wstanie kupic miksturek zycia dlatego nawet na poczatku wygrywanie z moobami jest wyzwaniem.Kolejnym argumentem,aby byl zwiekszony gold na rozpoczeciu rundy jest to,ze gracze,ktorzy wygrywali juz rundy i posiadaja gold za pomoca MF maja kolosalna przewage na poczatku poniewaz maja na start gry wszystkie atrybuty,eq,przedmioty i gemy.Jest to tak kolosalna przewaga,ze nowych graczy po prostu zniecheca do grania na tym swiecie.

O to moja nowa propozycja,aby rozwiazac ten problem.
Poziom 1-200k.g.
Poziom 21-400k.g.
Poziom 41-800k.g.
Poziom 61-1.6kk.g.
Poziom 81-3.2kk.g
Poziom 101-6,4kk.g
Poziom 121-8,8kk.g
Poziom 141-17,6kk.g
Poziom 161-35.2kk.g
Poziom 181-70,4kk.g
Powyzej 200 lvla proponuje,aby stawka byla juz taka sama z tego wzgledu,ze powyzej pewnego lvla juz nie ma nowego eq i nie jest koniecznoscia,aby dalej wraz z lvlem ilosc golda byla wieksza.

200lvl do 600lvla proponuje staly gold przy rozpoczęciu rundy,ktory by wynosil 100kk.


Wydaje mi sie,ze wszystkie zmiany opisalem,ktore MOIM ZDANIEM potrzebne sa,aby swiat piaty byl znowu aktywny.


UFF nie ukrywam,ze troche sie rozpisalem i jest to moj najdluzszy temat na tym forum.Za wszystkie bledy ortograficzne,stylistyczne,gramatyczne przepraszam,ale nie jestem w stanie uniknac przy tak dlugim temacie.Zachecam graczy do dyskusji w temacie,aby przedstawiali swoje pomysly w postach jak i co by zmienili w moich nowych zasadach,ktore zostaly przedstawione.

Licze rowniez na ciebie Tomi,ze dasz informacje czy w ogole jest mozliwa zmiana swiata piatego. : )


Pozdrawia was najmilszy troll,gracz,hejter,recydwista Kiraku. : )
Ostatnio zmieniony przez KiRaKu 12-02-2017, 18:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Prain 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 42
Dołączył: 12 Kwi 2016
Wysłany: 12-02-2017, 17:07   

5 dni to też sporo, może dwie rundy w tygodniu, tj.
start (poniedziałek godz.20:00), wtorek, koniec (środa 20:00)
czwartek dzień przerwy
start (piątek godz. 20:00), sobota, koniec (niedziela 20:00)
nagrody opcjonalnie zmniejszyć
 
 
KiRaKu 
Game Master



Profesja: Wojownik
Nick: KiRaKu
Level: 451
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lis 2009
Skąd: Łęczna
Wysłany: 12-02-2017, 17:09   

Prain napisał/a:
5 dni to też sporo, może dwie rundy w tygodniu, tj.
start (poniedziałek godz.20:00), wtorek, koniec (środa 20:00)
czwartek dzień przerwy
start (piątek godz. 20:00), sobota, koniec (niedziela 20:00)
nagrody opcjonalnie zmniejszyć


Jest to jakas opcja,ale to rowniez wszystko trzeba by bylo dopasowac do zasad rund.
 
 
ElfenLied 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Elfen Lied
Level: 180
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2012
Wysłany: 12-02-2017, 17:25   

Punkt 1. Rundy owszem sa zbyt dlugie i to okropnie, gracze przestaja byc aktywni po paru dniach. Dlatego myslalem ze rozwiazaniem bedzie 2dniowa runda w WEEKEND gdzie ludzie maja czas wolny, szczegolnie pracujacy, i studenci.
Chociaz w przedziale + 20 lvli malo roznicy zrobi.
Cytat:
Proponuje dodatkowe rundy pvp.
400-420lvl.
500-520lvl.
580-600lvl.


Takze mozna rownie dobrze zablokowac dana runde na jednym poziomie, 20punktow bazowych na takim lvlu 0 roznicy wedlug mnie robi, a wbijanie lvli zajmowalo troszke czasu bedzie i nie kazdy bedzie wstanie dobic do wyzszych lvli. A zeby jakas roznice zauwazyc, trzeba byloby okolo 50+ lvli miec wiecej. Np. 400-450 451-500, 501-550.

Punkt2. Na temat tur juz w innym temacie sie wypowiadalem ale powtorzyc moge, statystyki ktore remisowac beda bez wzgledu na przeciwnika statystyki, mozna ulozyc na kazdym poziomie, takze rownie dobrze mozna zrzucic limit tur na kazdym przedziale, skoro remisy przeszkadzaja :) Bo nikt tak naprawde nie ma jakichkolwiek obliczen co do tego, jaka ilosc tur dany poziom powinien miec... a ku temu jest wiele aspektow gry, jak ekwipunek(szczegolnie te dodajace MP) , gem leczenia, regeneracji mikstury, eliksiry, ryby, kaktusy, inteligencja, statystyki ;']

Punkt3. Z turniejami sie zgodzic moge JESLI runda bedzie trwala 5dni. JESLI trwala bedzie ponizej, to turnieje tak naprawde beda ZBEDNE, zwyciesce swiata mozna rozstrzygnac na polu w walkach PvP

Punkt4. Tez mysle ze mnoznik dropu za potworku zwiekszony w tych przedzialach jest potrzebny.

Punkt5. Nagrody oczywiscie zmniejszone zostac powinny z uwagi na trwanie rundy.

Punkt6, 7. Regulamin i system PvP, bez zmian zgodnie ;']

Punkt 8. Zloto oczywiscie powinno zostac zmienione, majac 1000g na starcie na kazdym lvlu powyzej 20, ciezko jest cokolwiek zrobic, oprocz wyjscia z miasta i przegrywanie walk, probojac zdobyc zloto na mikstury, ekwipunki, takze widoczna wada tutaj jest.

W skrocie.
Przedzial rund - zmienic("losowosc" tez)
Czas rundy - zmienic(zmieniszyc trwanie rundy)
Zloto na start - zmienic(wiecej zlota na start, szczegolnie na wyzszych lvl)
Turnieje - zmienic(zostawic jeden turniej na koncowy przedzial)
Nagrody - zmienic(obnizyc wraz z krotszym trwaniem rundy)
Regulamin - zostawic
System PvP - zostawic
Tury - ????
_________________

RIP 2007-09 [*]
 
 
KiRaKu 
Game Master



Profesja: Wojownik
Nick: KiRaKu
Level: 451
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lis 2009
Skąd: Łęczna
Wysłany: 12-02-2017, 17:33   

ElfenLied napisał/a:
Punkt 1. Rundy owszem sa zbyt dlugie i to okropnie, gracze przestaja byc aktywni po paru dniach. Dlatego myslalem ze rozwiazaniem bedzie 2dniowa runda w WEEKEND gdzie ludzie maja czas wolny, szczegolnie pracujacy, i studenci.
Chociaz w przedziale + 20 lvli malo roznicy zrobi.


No mysle,ze jest to wykonalne tylko wtedy nie byloby mozliwosci walki w turnieju jesli runda trwalaby weekend.Ogolnie przedzialy levelowe opsialem w ten sposob,aby kazdy gracz byl w stanie nabic maksymalny poziom rundy.Wiadomo,ze lepiej by sie walczylo kiedy np by bylo 450-500,ale wtedy nie kazdy gracz moglby wbic 50 lvli w 5 dni nawet przy zwiekszonym dropie expa.Skutkowaloby to,ze gracze nowi rowniez by odchodzili od takich rund. A moim zalozeniem jest takie,aby KAZDY gracz mial rowne szanse.
 
 
Neni 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: phoon
Level: 432
Świat: 6
Wiek: 28
Dołączył: 10 Maj 2007
Wysłany: 12-02-2017, 18:22   

Pomysł super, ja osobiście mam trzy główne problemy z s5 , przede wszystkim gold, jest go za mało żeby obkupić się w ekwipunek, mikstury i gemy. No właśnie, i tu przechodzę do drugiego problemu - gemy. Ich wbijanie to jest problem, bo zajmuje dużo czasu i generalnie propaguje pay2win w postaci wykupienia mfów na ruchy/podwójny drop i wbijanie szybko poziomów gemów. Trzecią kwestią są atrybuty. Jak wyżej propaguje to pay2win bo można doładować golda/ruchy i wbić atrybuty, gdzie normalnie zajęłoby to jakiś czas, z kolei jeżeli rundy mają trwać krócej (co stanowczo popieram) to wtedy tracimy ten cenny czas na dobijanie atrybutów a nie ekspienie. Jeżeli te kwestie się uda rozwiązać to na pewno na ten świat zajrzę :)
 
 
 
ElfenLied 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Elfen Lied
Level: 180
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2012
Wysłany: 12-02-2017, 18:44   

Nie bierzesz pod uwage startu zlota, szybkosci swiata i ilosci energi na start gry Neni... :)

Na poziomie 1, majac 200.000G, atrybuty wszystkie skonczysz uzywajac polowe tego z tego co pamietam. A majac szybko odnawiane energie, zdobedziesz i gemy i zloto na ekwipunki dalsze bez problemu, w przeciagu minut dodam, ze wzgledu na zwiekszony drop

Cytat:
1lvl-100lvl drop G/E/Ax3
101-200lvl-drop G/E/Ax5
201lvl-300lvl-drop G/E/Ax7
400lvl-600lvl-drop G/E/Ax9


Cytat:
Energia odnawia się 3x szybciej niż na światach zwykłych, jest 3x większy startowy limit energii (np. 300 pkt dla poziomu 1). Za każdy poziom limit podnosi się o 9 pkt.


Na swiecie 5 aktualnie 1 ruch = 1.5 minut
Czyli na nowych zasadach, mialbys 1 ruch = 1minuta
Na 1lvl - 300 ruchow,a na 2lvlu 309 ruchow, etc. Takze nie widze problemu w nabijaniu AP gemom ani zdobywaniu zlota w przeciagu paru godzin. Z reszta w przedziale 1-20 gemy na maxa nie sa potrzebne.

Takze kwestie poruszone z twojej strony Neni jak widac zostana rozwiazane :)
_________________

RIP 2007-09 [*]
Ostatnio zmieniony przez ElfenLied 12-02-2017, 18:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
KiRaKu 
Game Master



Profesja: Wojownik
Nick: KiRaKu
Level: 451
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lis 2009
Skąd: Łęczna
Wysłany: 12-02-2017, 18:49   

Neniemu chodzilo chyba o to,ze opisuje jakie teraz sa problemy na swiecie.
 
 
Neni 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: phoon
Level: 432
Świat: 6
Wiek: 28
Dołączył: 10 Maj 2007
Wysłany: 12-02-2017, 19:04   

No dokładnie Seba mi chodzi o to co jest źle teraz co mi nie pasuje. Ja bym ogólnie był za taką opcją, żeby KAŻDE EQ było za 1g, gemy odrazu kupowałoby się nabite na maxa i atrybuty ustawiało za jakaś śmieszną cenę golda/ruchów np 1 ruch = 1 atrybut. Chodzi o to żeby walczyć na tym świecie, a ceny eq/atrów i ap potrzebne do gemów dość mocno to ogranicza. a gemy w przedziale 1-20 faktycznie nie są potrzebne, ale jak widać jest jeszcze ponad 10 innych przedziałów, gdzie to jaki lvl gemu masz ma znaczenie :)
 
 
 
KiRaKu 
Game Master



Profesja: Wojownik
Nick: KiRaKu
Level: 451
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lis 2009
Skąd: Łęczna
Wysłany: 12-02-2017, 19:16   

Oczywiscie jest to jakas opcja,ale to wymagaloby pewnie napisanie jakis dodatkowych skryptow,aby automatycznie kazdemu graczowi ustawialo atrybuty.Szczerze mowiac gdyby byl zwiekszony tak exp i gold i ap to wszystko mozna by bylo zrobic za wykorzystaniem jednych ruchow,szczegolnie,ze przy starcie mielibysmy ich 3 razy wiecej niz zazwyczaj.
 
 
ElfenLied 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Elfen Lied
Level: 180
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2012
Wysłany: 12-02-2017, 19:18   

Zawsze mozna potestowac ile na danym lvlu potrzeba zlota na starcie aby atrybuty z miejsca nabic na 25/25/25/25, ilosci zlota przedstawione przez KiRaKu na pewno nie pokrywaja ich na kazdym lvlu ;'] Chociaz sadze ze zbierajac zloto na mapie przy tak przyspieszonym dropie, wbijajac max lvl rundy uzbiera sie zlota aby pokryc atrybuty wedlug uznania, a tym bardziej gemy na 5*.
_________________

RIP 2007-09 [*]
 
 
ZIPOVIP
Użytkownik



Nick: OwEn
Level: 55
Dołączył: 24 Sie 2012
Wysłany: 12-02-2017, 19:34   

Wszystko ładnie, pięknie... ale ja jestem zdania ,ze itemki i gemy powinny być za 1g tak samo jak potki... Świat do pvp to swiat do pvp nie ten kto uzyje wiecej mfow to ma atry potki i lvl... kazdy powinien byc rowny na tym s...
 
 
ElfenLied 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Elfen Lied
Level: 180
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2012
Wysłany: 12-02-2017, 20:50   

Juz nie przesadzajmy z takimi komentarzami bo glupota do zmian Tomiego nie przekona.
Moze do tego nabite gemy na 5* w sklepie za 1G i atrybuty wszystkie gotowe przy zalogowaniu. Jak i widok statystyk przeciwnika aby miec rowne szanse na tym swiecie /s

GOLDA bedzie wystarczajaco na zakup ekwipunku, lepszych mikstur na wyzsze lvle po wykorzystaniu ruchow na starcie rundy, DROP BEDZIE ZWIEKSZONY!!! Do czegos trzeba go wykorzystywac, nie moze wszystko byc za 1G ... ;']
_________________

RIP 2007-09 [*]
 
 
KiRaKu 
Game Master



Profesja: Wojownik
Nick: KiRaKu
Level: 451
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lis 2009
Skąd: Łęczna
Wysłany: 14-02-2017, 14:12   

ElfenLied napisał/a:
GOLDA bedzie wystarczajaco na zakup ekwipunku, lepszych mikstur na wyzsze lvle po wykorzystaniu ruchow na starcie rundy, DROP BEDZIE ZWIEKSZONY!!! Do czegos trzeba go wykorzystywac, nie moze wszystko byc za 1G ... ;']


Dokladnie tak,zachecam innych uzytkownikow do wziecia udzialu w dyskusji.
 
 
idecekRR 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: idecekRR
Level: 300
Świat: 6
Wiek: 29
Dołączył: 18 Kwi 2016
Skąd: Śląsk
Wysłany: 16-02-2017, 19:42   W połowie na TAK

Jestem z większoscią na TAK , ale nie zgadzam sie co do kilku rzeczy - tury zostają tak jak są - tak jak na kazdym świecie, zwiększyć je tylko na 200+ rundach jeżeli owe wejdą - takie są również plany na s6 - czemu tak ? wieksza ilosc tur na 50-180lv bedzie powodować to, że da rade ugrać tylko wojownikiem oraz ns'em - tankowie czy magowie juz nie mają swojej siły tutaj. Złoto na start oczywiście ZA - obecnie jestem top1-3 przez kilka rund pod rząd - mam mfy i co runde na start wykupuje złoto wiec moge na start kupic gemy, ekwipunek i tego typu rzeczy - nowi gracze nie mają takiej możliwosci jezeli nie naładują MFów - czego nie zrobią bo nie znają dobrze tego świata więc znudzi sie im ten świat tuż po założeniu konta.
Rundy 400-600lv - składałem również taką propozycje lecz coś nie było odpowiedzi ze strony Tomiego - bardzo dobry pomysł.
Exp/AP/GOLD - mnożnik oraz ilość energii itd. - całkowicie na TAK.
Jeszcze co do przedziału lvl'owego na każdą runde - zmienił bym ich ilość , ktoś kto lubi swoj przedział lub chce przetestować dany przedział musiałby strasznie długo czekać, rundy 1-20, 40-50 , 70-80 itd. nie na kazdym bo ludzi również nie kazdy przedział interesuje ;) do tego rundy na 200-300lv proponowałbym nie wprowadzać , 180-200 owszem, 400-600 owszem, 201-300 zostawmy w spokoju, jest możliwość takich walk czy turnieji na s6 i tam zapraszam :)
Dodam co do ilości tur na 400-600 przedział jeżeli zostanie wprowadzone, myśle ze tam trzeba wprowadzić obowiązkowo 500-1000 tur lub bez ich limitu , z eq na 220 nie da rady na 400-600lv ubić osobe nawet do 300-400 tur ;)

ps. Troche nie przejrzyście ale mfo jest jedyną grą w którą wypowiadam sie na forum, tak że brak doświadczenia. Pozdro ;)
_________________
Zapraszam na S5 - PvP i S6 Turnieje 261-300
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom