|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - Charakter
Ashiro - 05-03-2007, 09:35 Temat postu: Charakter Mam propozycje dotyczącą charakteru postaci.
Prawie w każdym RPG są charaktery: dobry, nautralny, chaotycznie zły, praworządnie dobry itd. I jak zapewnie każdy z was wie, charakter dotyczy też jakiego czcisz Boga.
Chodzi mi tu o to, by każdy gracz w rejerstracji mógł wybierać sobie charakter, tu damy 4 charaktery bo tyle jest żywiołów I przypuśćmy, że ten kto wybierze sobie charakter dobry, bo naprzykład to jest charakter dotyczący boga ognia, dostaje mniej atrybutu lodu, za kase lub ruchy , a za to więcej atrybutu ognia za kase lub ruchy.
Jak myślicie nad tym ??
Touch - 05-03-2007, 09:50
Sorki ale pomysł totalnie bezsensu ! Przestań kombinować ta gra jest super bez rzadnych charakterów czy coś napierw niech skończą Update'a a nie jakieś zbędne duperele
NAJWAŻNIEJSZY UPDATE !!!
X-F - 05-03-2007, 10:02
Ja bym raczej zrobił charaktery takie:
1) ranker
2) pacyfista
3) gaduła
4) handlarz
5) głupek
Niestety wybór charakteru na początku postaci
nie ma sensu w grach nie PnP (bez MG).
Po co to robić, skoro każdy i tak gra byle jak,
mimo że wybierze sobie jakiś tam charakter.
Charakter powinien wynikać z działań postaci,
a nie z wyboru ("będę dobry", po czym nabijasz sobie czaszki).
Bez MG to nie ma sensu.
sunshine - 05-03-2007, 15:19
Srednie,
nie wiem co powiedziec,
ogolnie pomysl dobry,
ale zbyt duzo roboty
Pozdrawiam
SaPeRe AuDe - 05-03-2007, 15:36
X-F napisał/a: | Charakter powinien wynikać z działań postaci,
a nie z wyboru |
Dokładnie
Tu można by połączyć dwa tematy Pasek Honoru i Charakter.
Mianowicie w profilu mniej więcej pod avatarem wyświetlałby się "charakter postaci"
Przykładowo jeżeli w ciągu dnia nie zabiła żadnego niższego lvlu to dobry
jeżeli zabiła 1-2 to neutralny
powyżej dwóch to zły
Oczywiście w grę wchodziłyby też kary od GMów
sunshine - 05-03-2007, 15:38
Sapere - juz cos konkretniejszego, i lepszego"
To juz bardziej, ale jeszcze nie to ;p...
MFO to inny klimat niz proponujecie ;p
MichuL - 05-03-2007, 15:44
I po kiego grzyba takie pierdoły ?? Nie lepiej zająć się ważniejszymi rzeczami ??
piteruss - 05-03-2007, 16:20
Charakter mógłby być, ale nie wybierany na początku gry tylko jak juz powiedział X-F określany na podstawie działań gracza. np:
- Pacyfista - nie atakujcy graczy
- Pracuś - spędząjący dużo czasu na expeiniu
- Biznesmen - często sprzedajacy różne żeczy na targu
- Gaduła - wysyłający dużo pw i często kożystający z chata
- Podróżnik - często korzystający z karawany
Sir Siudzi - 05-03-2007, 16:25
Wsumie to mi tam obojętne ale cóż te charaktery to trzebaby było zrobić tak żekażdy może wybrać kiedy chce , ponieważ każdy będzie robił multi dla jakiegoś wyboru charakteru ?? nonsens
breiniack - 05-03-2007, 16:26
Nie wiem czemu ale pachnie mi vallheru.
dislike - 05-03-2007, 17:21
Wg mnie nie potrzebne..
na wiekszych lvlach bowiem ..
kazdy zyskal by miano przekupki.. tzn handlarza, biznesmena
badz miano pracusia..
zas.. wiekszosc "anty" .. podroznikow.
Dlatego jestem na nie..
watpiac w mozliwosc poprawnego i obiektywnego
... szufladkowania nawet na niskich lvlach
gdzie dzieki czasuznia trudno nie walczyc.
Singami - 05-03-2007, 17:23
piteruss napisał/a: | - Pacyfista - nie atakujcy graczy
- Pracuś - spędząjący dużo czasu na expeiniu
- Biznesmen - często sprzedajacy różne żeczy na targu
- Gaduła - wysyłający dużo pw i często kożystający z chata
- Podróżnik - często korzystający z karawany |
Nazwy pasują do świata fantasy jak ulał
Ale jestem ZA połączeniem mojego tematu i Kishi
Nhadala - 05-03-2007, 20:43
a w jaki sposób by się w taka postać wczuwało?? po co charakter określac jeśli ma sie przed sobą gre liniowa i nie ma możliwości wyboru
breiniack - 05-03-2007, 21:14
W sumie racja. Zgodnie z fabułą gracz jest dobry.
TheQuestion - 05-03-2007, 21:17
mozna dodac jeszcze:
noob kazdy wie
spamer rowniez chyba kazdy wie kto to
porzadny gracz nie atakuje slabszych,nie spamuje itd
inne tez moga byc ogolnie jetem na tak
|
|