|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - Nowy system walki
Singami - 11-03-2007, 20:36 Temat postu: Nowy system walki Podczas walk manualnych z bossami (bądź ew. z graczami jeżeli będzie taka opcja) dostajemy pole walki o następujących cechach:
-5x5
-w losowych miejscach przeszkody
-wygląd w zależności od terenu
Czyli coś w stylu normalnej mapki.
Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).
Zalety:
-Możliwość wprowadzenia łucznika
-Taktyka o wiele ważniejsza
Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx.
Ziomusiq - 11-03-2007, 21:11
po prostu nie
1. inteligencja byłaby zbędna
2. tibiopodobne ( a teraz to wewnętrzne FUJ to takie PSIEEE)
blackraider - 11-03-2007, 21:16
Koleś to nie są heroesy żeby była mapka do walki
Q.U. - 11-03-2007, 22:24
Fakt, że walki drużynowe mogłyby być ciekawsze w takim układzie. Np. magowie osłaniani przez wojów i atakujący na odległość itp. do tego dochodzą umiejętności taktyczne. Ale niestety walk manualnych z graczami chyba nigdy nie będzie, w dodatku zbyt wiele wprowadziłoby to dodatkowych utrudnień... choć koncept ciekawy.
skulio - 11-03-2007, 22:53
kozak idea fajna ale myslisz ze serwer to wytrzyma? a poza tym to by bylo roboty na 2 updaty...
Simon08 - 11-03-2007, 22:56
tak jak mówi skulio serwer bylby zbyt przeciazony a to oznacza lagi stanowczo nie chociaz pomysl nie jest zly
0 Thunder 0 - 11-03-2007, 23:48
Mi się podoba tak jak jest, a poza tym serwer by tego nie wytrzymał.
resetck - 12-03-2007, 09:52 Temat postu: Re: Nowy system walki
Kozakpoland napisał/a: | Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).
Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx. |
opisales na czym w zasadzie polega gra Disciplace 2.
to jest My Fantsy !!!!
ADIHC1 - 12-03-2007, 12:45 Temat postu: Re: Nowy system walki
resetck napisał/a: | Kozakpoland napisał/a: | Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).
Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx. |
opisales na czym w zasadzie polega gra Disciplace 2.
to jest My Fantsy !!!! |
Chyba o Disciples Ci chodzi.. Tam nie poruszales sie po mapie
(podczas walki) - a to o czym pisze Kozakpoland, bardziej
przypomina mi system walki w Gorky 17, lub HoM&M (troche mniej).
Jesli chodzi o zmiane systemu walki w mfo jestem calkowicie na nie -
po co to zmieniac? Po co naprawiac cos, co dziala dobrze.. Takze
kolejny Twoj pomysl - a ja znowu na nie..
resetck - 12-03-2007, 12:48
nie wazne jak sie pisze to Disc.. ale tten opis mi przypomina wlasnie ta gre, a to jest MFO a nie Disciples
Singami - 12-03-2007, 15:02
resetck napisał/a: | opisales na czym w zasadzie polega gra Disciplace 2. |
W disciples jednostki się nie ruszają! To nie to!
adihc1 napisał/a: | Gorky 17 |
To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia
ziomusiq napisał/a: | tibiopodobne |
Człowieku!!! A gdzie tu podobieństwo do tibii???
skulio napisał/a: | ale myslisz ze serwer to wytrzyma? |
No, możnaby zamiast 4 servów zrobić 1 potężny SERV
ADIHC1 - 12-03-2007, 15:21
Kozakpoland napisał/a: |
adihc1 napisał/a: | Gorky 17 |
To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia |
A pamietasz jak tam wygladaly walki? No wlasnie..
@down
Kozakpoland napisał/a: | Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce. |
A czym to sie rozni od:
Kozakpoland napisał/a: | Wyglądały-celujesz we wroga naciskasz LPM, i gościu pada. Nic do tematu. |
?
Byly tez walki 'wrecz' jakbys nie pamietal..
Wbrew pozorom, calkiem podobne to, do tego co przedstwailes w pierwszym poscie..
A, i zeby bylo jasne - nie widze sensu zmian systemu walk w MFO..
Singami - 12-03-2007, 16:52
adihc1 napisał/a: | Kozakpoland napisał/a: |
adihc1 napisał/a: | Gorky 17 |
To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia |
A pamietasz jak tam wygladaly walki? No wlasnie.. |
Wyglądały-celujesz we wroga naciskasz LPM, i gościu pada. Nic do tematu.
luke - 12-03-2007, 17:04
Kozakpoland napisał/a: | adihc1 napisał/a: | Kozakpoland napisał/a: |
adihc1 napisał/a: | Gorky 17 |
To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia |
A pamietasz jak tam wygladaly walki? No wlasnie.. |
Wyglądały-celujesz we wroga naciskasz LPM, i gościu pada. Nic do tematu. |
Zgadzam się z nimi ^^^^
wole by zostało tak jak jest....
SaPeRe AuDe - 13-03-2007, 16:00
Niepotrzebne...
1. Obciązyło by serwer
2. Walka by się znacznie wydłużyła
3. MFO to nie Heroes
|
|