My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Nowy system walki

Singami - 11-03-2007, 20:36
Temat postu: Nowy system walki
Podczas walk manualnych z bossami (bądź ew. z graczami jeżeli będzie taka opcja) dostajemy pole walki o następujących cechach:
-5x5
-w losowych miejscach przeszkody
-wygląd w zależności od terenu
Czyli coś w stylu normalnej mapki.
Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).

Zalety:
-Możliwość wprowadzenia łucznika
-Taktyka o wiele ważniejsza

Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx.

Ziomusiq - 11-03-2007, 21:11

po prostu nie
1. inteligencja byłaby zbędna
2. tibiopodobne ( a teraz to wewnętrzne FUJ to takie PSIEEE)

blackraider - 11-03-2007, 21:16

Koleś to nie są heroesy żeby była mapka do walki
Q.U. - 11-03-2007, 22:24

Fakt, że walki drużynowe mogłyby być ciekawsze w takim układzie. Np. magowie osłaniani przez wojów i atakujący na odległość itp. do tego dochodzą umiejętności taktyczne. Ale niestety walk manualnych z graczami chyba nigdy nie będzie, w dodatku zbyt wiele wprowadziłoby to dodatkowych utrudnień... choć koncept ciekawy.
skulio - 11-03-2007, 22:53

kozak idea fajna ale myslisz ze serwer to wytrzyma? a poza tym to by bylo roboty na 2 updaty...
Simon08 - 11-03-2007, 22:56

tak jak mówi skulio serwer bylby zbyt przeciazony a to oznacza lagi stanowczo nie chociaz pomysl nie jest zly :)
0 Thunder 0 - 11-03-2007, 23:48

Mi się podoba tak jak jest, a poza tym serwer by tego nie wytrzymał.
resetck - 12-03-2007, 09:52
Temat postu: Re: Nowy system walki
Kozakpoland napisał/a:
Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).

Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx.


opisales na czym w zasadzie polega gra Disciplace 2.

to jest My Fantsy !!!! :-P

ADIHC1 - 12-03-2007, 12:45
Temat postu: Re: Nowy system walki
resetck napisał/a:
Kozakpoland napisał/a:
Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).

Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx.


opisales na czym w zasadzie polega gra Disciplace 2.

to jest My Fantsy !!!! :-P


Chyba o Disciples Ci chodzi.. Tam nie poruszales sie po mapie
(podczas walki) - a to o czym pisze Kozakpoland, bardziej
przypomina mi system walki w Gorky 17, lub HoM&M (troche mniej).
Jesli chodzi o zmiane systemu walki w mfo jestem calkowicie na nie -
po co to zmieniac? Po co naprawiac cos, co dziala dobrze.. Takze
kolejny Twoj pomysl - a ja znowu na nie..

resetck - 12-03-2007, 12:48

nie wazne jak sie pisze to Disc.. ale tten opis mi przypomina wlasnie ta gre, a to jest MFO a nie Disciples
Singami - 12-03-2007, 15:02

resetck napisał/a:
opisales na czym w zasadzie polega gra Disciplace 2.

W disciples jednostki się nie ruszają! To nie to!
adihc1 napisał/a:
Gorky 17

To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia
ziomusiq napisał/a:
tibiopodobne

Człowieku!!! A gdzie tu podobieństwo do tibii???
skulio napisał/a:
ale myslisz ze serwer to wytrzyma?

No, możnaby zamiast 4 servów zrobić 1 potężny :twisted: SERV :twisted:

ADIHC1 - 12-03-2007, 15:21

Kozakpoland napisał/a:

adihc1 napisał/a:
Gorky 17

To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia

A pamietasz jak tam wygladaly walki? No wlasnie..

@down
Kozakpoland napisał/a:
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.

A czym to sie rozni od:
Kozakpoland napisał/a:
Wyglądały-celujesz we wroga naciskasz LPM, i gościu pada. Nic do tematu.

?
Byly tez walki 'wrecz' jakbys nie pamietal..
Wbrew pozorom, calkiem podobne to, do tego co przedstwailes w pierwszym poscie..


A, i zeby bylo jasne - nie widze sensu zmian systemu walk w MFO..

Singami - 12-03-2007, 16:52

adihc1 napisał/a:
Kozakpoland napisał/a:

adihc1 napisał/a:
Gorky 17

To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia

A pamietasz jak tam wygladaly walki? No wlasnie..

Wyglądały-celujesz we wroga naciskasz LPM, i gościu pada. Nic do tematu.

luke - 12-03-2007, 17:04

Kozakpoland napisał/a:
adihc1 napisał/a:
Kozakpoland napisał/a:

adihc1 napisał/a:
Gorky 17

To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia

A pamietasz jak tam wygladaly walki? No wlasnie..

Wyglądały-celujesz we wroga naciskasz LPM, i gościu pada. Nic do tematu.


Zgadzam się z nimi ^^^^

wole by zostało tak jak jest....

SaPeRe AuDe - 13-03-2007, 16:00

Niepotrzebne...
1. Obciązyło by serwer
2. Walka by się znacznie wydłużyła
3. MFO to nie Heroes ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group