|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - Ochrona w trakcie dialogu z bossem
Reyas - 10-04-2007, 06:43 Temat postu: Ochrona w trakcie dialogu z bossem 1. Co wy na to żeby wprowadzić tak, że gdy prowadzisz dialog (z thanargiem na przykład) nie można było ciebie atakować (jak masz dialog).
Kamyck - 10-04-2007, 07:04
Wiem że podczas walki z bossem nie można być zaatakowanym przez innego gracza.
Myślałem że podczas dialogu też...
kaliber94 - 10-04-2007, 07:09
Kamyck napisał/a: | Wiem że podczas walki z bossem nie można być zaatakowanym przez innego gracza.
Myślałem że podczas dialogu też... |
No ja też tak myślałem, zresztą nigdy tak nie miałem
skulio - 10-04-2007, 07:09
Ale jemu chyba chodzi o taki "dialog" z npc jak w tibii. No i oczywiscie jestem na nie bo to po 1 trudne do wprowadzenia(obciazenie serwera by bylo gigantyczne), a po 2 to i tak pomysl bez sensu.
Kill3rs4 - 10-04-2007, 07:14
skulio napisał/a: | Ale jemu chyba chodzi o taki "dialog" z npc jak w tibii. No i oczywiscie jestem na nie bo to po 1 trudne do wprowadzenia(obciazenie serwera by bylo gigantyczne), a po 2 to i tak pomysl bez sensu. |
Po 1 nawet jak by pomysł by z sensem(a z reszta kazdy dodany pomysł do mfo dodaje pare mb na server a pomysł DO KITU
Zyga - 10-04-2007, 08:18
Hmm... to co ja pamiętam to strefy ochronnej(protection zone) nie ma jak jesteśmy w strefie/planszy:
Zielonego smoka , Thanarga, Ognistego Golemema, Pterodaktyla, Bagiennego Potwora i... Chimery i Kobry..
To chyba wszystko... w reszcie juz jest ochrona.
Jezeli to odebrałem tak jak trzeba to popieram,
bo przeciez podaczas rozmowy z bossem nie jestemy gotowi na zadna inna walke z graczem.
Faktycznie powinna być chociaz te jedna minutka ochrony (chociaz mnie to niedotyczy )
Powiedz czy o to Ci chodziło... ?
Reyas - 10-04-2007, 08:25
Zyga o to mi właśnie chodziło
X-F - 10-04-2007, 09:31
Pisałem kiedyś o tym, zostałem bowiem znienacka
zaatakowany podczas "rozmowy" z DG.
Nie jest to miłe, kiedy ubierasz się do walki z bossem,
potem oglądasz "filmik" lub "rozmawiasz" z bossem,
a tu cię w plecy jakiś maniak
PS.
W przyszłości rób jakieś więcej mówiące nazwy tematów
Pozwoliłem sobie zmienić jego nazwę
koshiba - 10-04-2007, 12:27
Zyga napisał/a: | Hmm... to co ja pamiętam to strefy ochronnej(protection zone) nie ma jak jesteśmy w strefie/planszy:
Zielonego smoka |
Zyga przecież Zielony Smok jest na polanie Zielonego Smoka a tam jest ochrona (nie posądzajcie mnie o multi, że o tym wiem. Poprostu uwielbiam MF ). Ale oczywiście na TAK
Zyga - 10-04-2007, 13:42
Cytat: | Zyga o to mi właśnie chodziło |
Tak mi sie włąsnie wydawało ^^
Cytat: | Zyga przecież Zielony Smok jest na polanie Zielonego Smoka a tam jest ochrona (nie posądzajcie mnie o multi, że o tym wiem. Poprostu uwielbiam MF ). Ale oczywiście na TAK |
;> pewny jestes? moze na samej polanie tak.. ale o ile pemiatam to do tego zielonego smoka idzie sie przez jakąs zagrode
Nie wiem czy dobrze pamietam ale chyba kogoś tam atakowałem ^^
Ale to jest niewazne wazniejsze jest to zeby była wprowadzona ochrona podaczas rozmowy z bossem.
X-F... Niektórzy mówią ze to ja jestem takim maniakiem ^^
Chociaz teraz nie chce mi sie latać po mapie za kims...
misiu mw - 10-04-2007, 13:59
podoba mi się ten pomysł naprawdę denerwuje człowieka to że ktoś go w rozmowie z bossem zaatakuje jestem na tak
Tomi - 10-04-2007, 20:09
Kiedyś pytałem o to admina i powiedział, że jest to dość problematyczne do wprowadzenia, bo serwer nie zawsze "wie" kiedy gracz jest w trakcie dialogu a kiedy nie. Np. przy początku rozmowy przydziela sie ochrona, gracz się wylogowuje, przerywa dialog i ochrona nie zostaje anulowana. Drugi sposób to przydzielanie ochrony na np. 3 minuty po rozpoczęciu dialogu, ale wtedy gracz może zaczynać dialog i szybko go kończyć i "naciągać" system gry dla nieprzepisową ochronę.
Pitazboras - 10-04-2007, 20:13
To może by 30 sekund po każdej "linijce" dialogu tzn. po każdym kliknięciu na opcję w rozmowie? Pół minuty to chyba wystarczająco, żeby się zastanowić nad odpowiedzią, a dla tak krótkiego czasu się chyba nie opłaca kombinować...
X-F - 10-04-2007, 20:15
Tomi napisał/a: | serwer nie zawsze "wie" kiedy gracz jest w trakcie dialogu a kiedy nie | A nie można po prostu dodać jednej flagi do danych gracza i ustawiać jej zamiast ochrony?
Przecież jest komunikacja między komputerem gracza a serwerem.
Tomi - 10-04-2007, 20:18
X-F napisał/a: | Tomi napisał/a: | serwer nie zawsze "wie" kiedy gracz jest w trakcie dialogu a kiedy nie | A nie można po prostu dodać jednej flagi do danych gracza i ustawiać jej zamiast ochrony?
Przecież jest komunikacja między komputerem gracza a serwerem. |
można, można ale co w momencie kiedy gracz dostanie ochronę i sobie przerwie dialog, wyłączy przeglądarkę itp.
|
|