|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - Propozycje odnośnie zmian ekwipunku
Val Gaav - 02-05-2007, 23:49
Widze że jeżeli chodzi o nowe propozycje co do nowego ekwipunku to nikt nic nie napisał , to ja sobie pozwole na pare propozycji
Gem ofensywny dla maga o dużej mocy
Według mojego wyobrażenia wyglądało by to tak
np Silny pocisk magiczny ,
czar nie oparty na żadnym żywiole ,
Obrażenia 2500 ( liczba jest przykładowa )
ponieważ jest to czar ktory ma większą moc niż jego odpowiedniki np Ogień 3 to koszt użycia jest dużo większy i wynosi np 300 many
z powodu że jest to tak mocny czar mag mosi mieć wiecej czasu na jego rzucenie to automatcznie na każdym poziomie będzie kara do szybkosci
np 1* obrazenia 2500 -40 szybkość , koszt 300
2* obrazenia 3200 -70 szybkość , koszt 400
i tak dalej , żeby korzystać z tego czaru na wyższych poziomach konieczne będzie używanie gemow MP+
Broń na magow
jednoręczna - mogła by mieć jakiś bonus np + 200 many albo zmnijszony koszt użycia czarow o jakiś tam procent , minusem tej brobni był by mały atak magiczny
dwuręczna tu nie nie mam sprecyzowanego jeszcze pomysłu do konca
ale np
Różdżka oparta na żywiole dodatkowy atak
-//- -//- żywioł ziemi dodatkowa obrona
-//- -//- żywioł wiatru bonus do szybkości
-//- -//- żywioł lodu /wody np +2000 hp
brakuje też typowo magicznych kapturow , czapek lub jak tam je zwał
czyli takich co zwiększają atak magiczny lub cos dodają do ilości many oczywiście kosztem obrony i to znacznym
zbroje dla maga , wykożstujące moc magiczną osobnika
czyli w jakiś tam magiczny sposob mag zwiększa obrone pancerza kosztem swojej mocy dlatego taki płaszcz będzie miał ujemny bonus do many np - 150 ( czy tam lekka magiczna kolczuga bo szczerze mowiąc jakoś nie widze żeby mag ktory ma 10 siły i ledwo może ponieść kij mogł biegać w cięzkiej zbroji plytowej ) powinien mieć wymagania (oprucz lv ) min 50 magii
to sie samo tyczy ciężkich pancerz dla wojownikow powinny mieć wymagania co do siły , bo jak teraz mag nie może wyciagnać miecza kardrasa bo jest za słaby to można iść dalej tym tropem
na rękawice i buty dla maga nie mam jeszcze pomysłu
broń jednoręczna dla wojownika
Kiścień ( inaczej korbacz taka kolka na łańcuchu ) broń o dużym ataku ale mało precyzyjna dlatego ma duże ( naprawde duze ) ujemne bonusy do celności
Buzdygan , berła , buławy , niewielkie bonusy do szybkosci i szcześcia ( tego odpowiedzialnego za uderzenie krytyczne )
sztylet , dirk , nóż , mały atak ( połowa ataku miecza jednoręcznego ) bardzo duży bonus do szybkość np 200-300
tarcze
prucz typowej tarczy obronnej
moga też być takie z kolcami lub z czymś taki co mają bonus do ataku
z drugiej strony w grze nie ma czegoś takiego jak parowanie ciosow to tarcza powinna mieć bonus do unikow zwykłych i magicznych ( w sumie spełni tą samą role co zparowanie ciosu czyli jego odbicie )
rękawice , może ich byc kilka typow ,
cięzkie z obrona lub tez z atakiem
lekkie z bonusem do szybkosci
lekkie z bonusem do celnosci
buty
cieżkie z obroną ale za to nie dodaja duzo do unikow co najwyżej z niewielkim ujemnym bonusem do szybkosci
lekkie , duza szybkosc i uniki malo obrony
zbroje
kilka rodzajow
osobna z obrona magiczna albo fizyczna
zbroja z dużą obroną ale zmniejszona ilośc slotow na gemy
uniwersalna powinna mieć jakiś bonus do HP
oraz zbroja z duzym bonusem do szybkosci bardzo mała obrona
Na liście TODO jest też coś wspomniane o jakiś tam zdolnościach ktore będzie miał nasz bohater i tu jest moja propozycja co do sposbu uczenia sie tych zdolności , mianowicie proponuje zmiane w nalicznaiu punktow AP
Według tej koncepcji zdobyte punkty AP nie będą odrazu przyznawane na gemy ktore nosimy tylko będą przydzielane do puli ( bedzie to wygladac tak jak licznik złota czy expa ) z tą roznica że gracz bedzie decydowal na co chce wydać swoje punkty AP ( raz rozdane punkty nie można już odzyskać )
Na tej samej zasadzie będą polegały zdolności specjalne taki jak np
koncentarcja - zwiększa celnośc o jakąś tam wartośc
wiedza magiczna - zmniejsza ilośc pobieranej many
mądrość - zwiksza ilość many
kamienna skora - zwieksza obrone
nadludzka siła - zwiksza sile postaci zdolność moze byc tez wykozystywana do tego by mag mogł nosic tez pancerze przenaczone dla woja
dobry kupiec - może wystawić w jednym mieście wiecej jak 3 przedmioty
bankier - moze zdeponowac w depozycie jkąś tam ilość złota
kowlastwo , rusznikararstwo bądz płatnerstwo ( można też zrobić tak że jak dostajemy nową broń to jej skutecznośc wynosi np 755 , u kowala mozemy podnieśc skutczność broni do 100 albo do 125 % , np im lepsza broń tym wiecej razy trzeba bedzie zapłacic za jej ulepszenie , alternatywa jest sprzet dostepny w sklepie ktory ma juz jakies tam wspołczynniki i nie da sie go juz ulpszyc )
znjomość sztuki leczenia - mixy leczące wracają więcej punktow hp
zdolności mające wpływ na przeciwnika ^^
zły urok - zmiejsza szczeście przeciwnika
prowokacja - spada celnosc przeciwnika
i temu podobne ktore bea zaniżały szybkośc bądz atak
Zeby rozwinąc te zdolności trzeba przeznaczyć odpowienia ilośc punktow AP
Proponowałbym tez wprowadzenie drugiej generacji gemow HP mp , wit int siły magii szczescia i szybkosc ,
nowe wartosci % to 5 , 10 15 , 20 25
ponieważ przeważnie w każdej serii FF finalny bonus wynosil 255 tak więc i tu bonus z gemow powinien być większy niż 100 %
g4r3tt napisał/a: | NOWE FUNKCJE - PROTOTYPY*
• Barierr/mBarrier w walkach// moja nie wiedzieć o co chodzić...
|
to ma polegać na tym że będzie dostępny czar/zdolnośc ktory będzie podnosił czasowo wartość obrony
Tomi a "Wall" nie bedzie na walki druzynowe ?
Val Gaav - 03-05-2007, 00:18
miały być nowe pomysły co do gry i nowego ekwipunku
to spisałem swoje przemyślenia żeby pozniej nie było że sie nikt tym nie zainteresował
nie jest łatwo wymyśleć coś nowego co by miało w miare sens i bylo w jakimś tam stopniu do zrealizowania
X-F - 03-05-2007, 09:50
Proszę o nie pisanie postów typu
"tak, super"
"zgadzam się"
"nie"
i podobnych jednozdaniowych.
Tylko konkretne i treściwe propozycje,
wszystkie inne usuwam.
Majk - 03-05-2007, 10:15
może zrobić coś takiego jak walka dwoma mieczami ?
Obecnie dostępne są bronie dwuręczne i jednoręczne - dzięki , którym możemy posiadać tarczę.
Walka z dwoma mieczami.
Jeden np. MIECZ LEWORĘCZNY :
Jego celem byłoby głównie blokowanie przeciwnika czyli :
-Mały atak
-Bonus do obrony
-Uniki
Natomiast MIECZ PRAWORĘCZNY :
Jego zadaniem byłoby wyprowadzanie ciosów czyli :
-atak
-Celność
-może coś do szybkości
X-F - 03-05-2007, 10:22
Cytat: | -Celność
-może coś do szybkości |
jeśli już to przy dwóch broniach powinny być
minusy do Celności i Szybkości.
A kiedy następowałyby kolejne ataki różnymi broniami?
Majk - 03-05-2007, 10:25
Hm masz rację w Mieczu który ma większe obrażenia powinny być jakieś minusy.
Czyli np. - szybkość.
Co do kolejności ataków.
Co 3 ataki mieczem silniejszym występowały by ataki mieczem słabszym.
Czyli 3 x atak Miecz Dwuręczny
3xAtak Miecz jednoręczny
Kactuzz - 03-05-2007, 10:26
Majk napisał/a: | może zrobić coś takiego jak walka dwoma mieczami ?
Obecnie dostępne są bronie dwuręczne i jednoręczne - dzięki , którym możemy posiadać tarczę.
Walka z dwoma mieczami.
Jeden np. MIECZ LEWORĘCZNY :
Jego celem byłoby głównie blokowanie przeciwnika czyli :
-Mały atak
-Bonus do obrony
-Uniki
Natomiast MIECZ PRAWORĘCZNY :
Jego zadaniem byłoby wyprowadzanie ciosów czyli :
-atak
-Celność
-może coś do szybkości |
Też się nad tym zastanawiałem.
A dla maga np w jednej ręce laska, a w drugiej jakiś amulet zwiększający obrażenia czy coś.
Val Gaav napisał/a: | tarcze
prucz typowej tarczy obronnej
moga też być takie z kolcami lub z czymś taki co mają bonus do ataku
z drugiej strony w grze nie ma czegoś takiego jak parowanie ciosow to tarcza powinna mieć bonus do unikow zwykłych i magicznych ( w sumie spełni tą samą role co zparowanie ciosu czyli jego odbicie ) |
Ale można byłoby też zrobić lepsze staty tarczy, ale za to tarcza mogłaby być zniszczalna.
Czyli przy jakimś dobrym krytyku, czy tym specjalnym ataku po prostu szła by w drzazgi
No tylko po walce byłaby już z powrotem.
A co do puli z AP to się całkowicie zgadzam.
Może chce nosić jakiś gem, ale nie chce żeby mi róśł na kolejne poziomy?
X-F - 03-05-2007, 10:26
Jesteś wybitnie mało szczegółowy, podaj przykład konkretny, z walki.
Kactuzz - 03-05-2007, 10:28
Majk napisał/a: | A kiedy następowałyby kolejne ataki różnymi broniami? |
Można by to ustawiać w inteligencji przecież.
Q.U. - 03-05-2007, 10:45
IMO Przede wszystkim powinny zostać zmienione tarcze. Różnica pomiędzy atakiem broni jedno a dwuręcznej jest dość spora. Niestety przy tym tarcza, która jest noszona kosztem obrażeń z broni, ma bardzo nędzne bonusy. Najlepsze tarcze dodają ok 400 jednej obrony + parę punktów drugiej obrony, podczas gdy zwyczajny hełm może dodawać nawet dwa razy tyle. W takim przypadku tarcze są nieopłacalne, w porównaniu do pozostałych części ubioru, tym bardziej, że noszenie tarczy zmusza do używania słabszej broni jednoręcznej.
Pitazboras napisał/a: | Ale za to (z tego co pamiętam) broń jednoręczna + tarcza mają więcej slotów na gemy niż broń dwuręczna. |
Obecnie różdżki jednoręczne i dwuręczne mają tyle samo slotów. Nie orientuję się w broniach dla woja ale zdaje mi się, że tam różnice w slotach są niewielkie.
Pitazboras - 03-05-2007, 10:50
Ale za to (z tego co pamiętam) broń jednoręczna + tarcza mają więcej slotów na gemy niż broń dwuręczna.
Drain - 03-05-2007, 10:57
Val Gaav napisał/a: | tarcze
prucz typowej tarczy obronnej
moga też być takie z kolcami lub z czymś taki co mają bonus do ataku
z drugiej strony w grze nie ma czegoś takiego jak parowanie ciosow to tarcza powinna mieć bonus do unikow zwykłych i magicznych ( w sumie spełni tą samą role co zparowanie ciosu czyli jego odbicie ) |
I do tego trza by bylo wyszkolic parowanie tarcza...Atak,obrona tarcza...styknie
Ashiro - 03-05-2007, 11:13
A ja mam propozycję co do walk dwoma mieczami
Najpierw trzeba będzie ustawić jaki ręczny jesteś (lewo czy prawo)
Jeśli np. prawo to masz lepsze bonusy
A z drugą ręką masz np. mniej celności i ataku
Inni powiedzą po co nosić 2 bronię... A ja na to, że dają więcej slotów ;P
Majk - 03-05-2007, 11:36
Kod: | Jesteś wybitnie mało szczegółowy, podaj przykład konkretny, z walki. |
Ok oto przykad.
Jak napisał kactuzz cząstotliwość ataków poszczególnym mieczem można byłoby ustawic w inteligencji.W tym przykładzie np. Atak zmienia sie co 3
Miecz leworęczny - ten,który przeznaczony jest na obronę zaznaczę kolorem zielonym
Miecz praworęczny ten który zadaje więcej obrażeń - kolor niebieski.
Majk (6000HP) vs X-F (10000 HP)
W tej walce dwa miecze posiada Majk.
MajK zaatakował X-F i zadał mu 5000 obrażeń.
X-F użył przedmiotu Mikstura życia Lv4 i dodał sobie 5000 punktów HP i 0 punktów MP.
MajK zaatakował [color=red]X-F i zadał mu 4900 obrażeń[/color].
X-F użył przedmiotu Mikstura życia Lv4 i dodał sobie 5000 punktów HP i 0 punktów MP.
Majk próbował zaatakować ale X-F uniknął ciosu.
X-F zaatakował Majk i zadał mu 4000 obrażeń.
MajK użył przedmiotu Mikstura życia Lv4 i dodał sobie 2000 punktów HP i 0 punktów MP.
X-F zaatakował Majk i zadał mu 4500 obrażeń.
MajK użył przedmiotu Mikstura życia Lv4 i dodał sobie 2500 punktów HP i 0 punktów MP.
X-F próbował zaatakować ale Majk uniknął ciosu
MajK zaatakował X-F i zadał mu 3000 obrażeń.
X-F użył przedmiotu Mikstura życia Lv4 i dodał sobie 5000 punktów HP i 0 punktów MP.
MajK zaatakował X-F i zadał mu 2000 obrażeń.
X-F użył przedmiotu Mikstura życia Lv4 i dodał sobie 5000 punktów HP i 0 punktów MP.
MajK zaatakował X-F i zadał mu 3500 obrażeń.
fnatic - 03-05-2007, 11:51
ja uwazam ze powinny zostac wprowadzone bronie z "ruchomymi statami" tzn:
np miecz jak go zdobywamy daje eg.
2500 obrazen
+1200 ataku
-100 cela
-40 speeda
no i jak mamy taki miecz to idziemy do wspomnianego w "TODO" kowala i mozemy zebrac od niego minusy kosztem ataku albo powiekszyc minusy i zwieszyc atak wtedy kazdy dostosowalby bron do swego stylu gry ale powiekszac/pomniejszac atak mozna by bylo tylko o XX%
|
|