My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Premie klasowe

Corso - 12-08-2007, 22:15
Temat postu: Premie klasowe
Proponowałem to w innym temacie, ale było to głównie pisanie nie na temat to napisze tu.

Chodzi o preme klasowe przy wybieraniu profesji (wojownik, mag)
Wiele osób skarży sie że każdy wybiera maga bo dostaje gem który można sprzedać. Myślę że po wprowadzeniu czegoś takiego nie będzie z tym problemu.

Wyglądałoby to tak:

Wojownik:
- 15% do ataku fizycznego
- 10% do uniku i szybkości
- 5% do obrony przed atakami fizycznymi i żywotności

Mag :
- 15% do ataku magicznego
- 10% do celności magii
- 5% do obrony magicznej, uniku i żywotności

Profesja byłaby zapisana w zakładce "Gracz". Wybieramy ją tylko raz (bez możliwości późniejszej zmiany, no... chyba że za 50 pkt MF :razz: )

Co o tym sądzicie ?

Lag - 12-08-2007, 22:18

To tak... Coś mi sie wydaje że to jest ściągnięte z jakiejś gdy ale nie jestem pewien ;) Co do pomysłu to jestem na TAK bo wg mnie bardzo urozmaiciło by to gre... Nie zgadam sie tylko z 1-ym:
Kod:
50 pkt MF :razz: )

Bez przesady dajmy za to 35 mf :d jak na resa :D

Corso - 12-08-2007, 22:19

No właśnie nie... zmiana profesji musi być droga :wink:
Sintui - 12-08-2007, 22:21

A ja będę na nie ...
Mi się właśnie podoba odmienność MF ... a dokładniej to, że naszą profesję określają
statystyki i tylko one ...
Nie trzeba wybierać ścisłej profesji ... każdy rozwija staty jak mu się podoba :)

Cytat:
Wiele osób skarży sie że każdy wybiera maga bo dostaje gem który można sprzedać.


Skoro niektórzy są sprytniejsi to dlaczego mamy im tego zabronić? I tak woj ma na początku ciężki żywot ;)

Ku_Zi - 12-08-2007, 22:29

Pomysł jest świetny, wtedy nie byłoby takiego czegoś jak jest teraz... "aaa... wezmę se maga bo ma gema dodatkowo" :D W sumie to myślałem o czymś podobnym, tyle że chodziło mi o umiejętności zależne dla klasy postaci... Np. mag mógłby pakować w umiejętność zwiększającą celność magii, a woj w zatruwanie broni (czy coś w tym rodzaju :P ). Zresztą nieważne, bo chodziło o to samo, czyli: "wybrałeś woja to nim graj" :D Uważam, że ten pomysł jest lepszy niż mój (może dlatego, że zapomniałem dokładnie o co w moim chodziło :P ).

Ewentualnie można zrobić takie coś, że jeśli się wybrało maga to zablokowana zostaje możliwość dodawania do siły i odwrotnie... Jeśli się wybrało woja to nie można rozwijać magii.

Jestem na tak.

hisay - 13-08-2007, 08:07

ja jestem na NIE bo mi na 120 lvl statystyko to rozwali zdecydowanie NIE
~Fret~ - 13-08-2007, 09:08

Nie! W MF nigdy nie stawaliśmy przez widocznym wyborem profesji więc to nie zostanie zmienione...I tak jak się chce przeżucić z woja na maga lub na odwrut to trzeba dużo czasu zanim się cały eq kupi ;) Niech zostanie tak jak jest.
Powerman94 - 13-08-2007, 09:20

Na nie
jakby zmiana profesji kosztowała 35 MF, plus jeszcze 35 na resa to wychodzi 70 mf, czyli siedem doładowań g:P

Ashiro - 13-08-2007, 09:23
Temat postu: Re: Premie klasowe
Corso napisał/a:
Profesja byłaby zapisana w zakładce "Gracz". Wybieramy ją tylko raz (bez możliwości późniejszej zmiany, no... chyba że za 50 pkt MF :razz:


Hmmm... a jeśli ktoś chcę sobie zrobić reset statystyk przypuśćmy chce stać się magiem a był wojownikiem?? Musiałby płacić i za reset i za jakiś wybór klasy xD Ja jestem na nie, nie tylko z tego powodu. Również dlatego bo to by tylko zwiększyło trudności w wyborze rozwijania statystyk bo kto powiedział, że szybkość dla maga a szczęście dla woja?

Anonymous - 13-08-2007, 11:17

zdecydowanie na nie , ile by to wszystko kosztowało !
Jacek byłby bogatszy od Bila Gatesa ( tego od windowsa)
a gracze by zbankutowali

Corso - 13-08-2007, 11:30

To zmniejszycie sobie do 35 MF. A co ? Teraz niby nie dostaje kasy za te wasze wszystkie resy i doładowania ruchów ?

Jak chcecie to możnaby zrobić jak ze zmianą nicka (tylko raz na postać).

Cytat:
ja jestem na NIE bo mi na 120 lvl statystyko to rozwali zdecydowanie NIE


W jaki sposób ci zniszczy jak tylko dostaniesz i nic nie stracisz ?


Nie mówcie mi tu o klimacie gry bo każda gra ma inny klimat i różni sie od pozostałych. Żeby MFO było orginalne to dodajcie karabiny maszynowe (tego raczej w żadnym rpg nie było)

zdrojak - 13-08-2007, 11:47

Jestem na tak Dobry pomysł :idea: :idea:
GuN - 13-08-2007, 11:58

Całkowicie się z tym nie zgadzam w kliku grach to jest ale w mf nie potrzebne


1. Za drogie jak już to za 10 pkt mf a nie za 50 to resa by sobie nikt nie zrobił z maga na woja bo by musiał wydać 50 pkt mf na zmiane profesji ]

Na NiE

Corso - 13-08-2007, 12:00

A czytałeś co wyżej napisałem ? Zmniejszmy cene do 35 MF


Za 10... puknij sie w głowe (bez obrazy)

Anonymous - 13-08-2007, 13:14

rozmawiacie tak jakby ten pomys był już wprowadzony :D
kłocicie się tak o te ceny a i tak nie wiadomo czy pomysł wejdzie ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group