My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Rozbicie statystyk

Corso - 05-09-2007, 22:02
Temat postu: Rozbicie statystyk
Tak, tak mam dziś wenę twórczą to pospamuje na forum kiepskimi propozycjami g:P

Chodzi mi głównie o rozbicie statystyki szczęście - szczęście jak szczęście, ale daje chyba trochę za dużo ;)

Na co ? Proponuje dodać nową statystykę - zręczność (uniki itp.). Oczywiście, ściągnięte g:P ale cóż... mała to zmiana, a na pewno w wielkim stopniu nie upodobni do reszty RPGów (no jeśli można MFO nazwać RPGem g:P )

Ale, jeszcze nie koniec.
Czemu nie mamy w statystykach z eq siły ? To ona właśnie powinna zależeć od tego czy zadamy cios krytyczny. Zaraz będzie "a tak to woj będzie miał &#%$@*#$@ bo za dużo pierdół będzie miał do ładowania" - nie zapominajmy o kochanym magu (jemu też zniszczmy życie :twisted: ). Kolejna statystyka - mana g:P Od magii zależałaby teraz tylko siła ciosu, many nie dostaniemy :| To raczej by był koniec magów noobstatów (przynajmniej tak myślę)

Teraz coś o szczęściu - mamy szczęście w statystykach jednak ono nic praktycznie nie daje (oprócz krytyków, ale o tym już pisałem). Od szczęścia powinno właśnie zależeć:
- co i jak często wypadnie nam z potworków/ bossów
- trochę niższe ceny w sklepach

Dawałoby jeszcze coś w celność, ale już nic w unik.


Niektórym (raczej większości) nie spodoba sie to, ale ja postanowiłem zmienić poziom gry z trudnego (?) na trochę trudniejszy. Teraz tylko wyczekiwać na waszą krytykę g:P

mnietuniema - 05-09-2007, 22:42

hmmmm..... dawno tu nie widziałem tej formułki:
te propozycje wymagałyby zbyt dużej ingerencji w kod gry :cool:

to co od czego zależy jest sprawą mocno umowną, przyjęto taki a nie inny model i też jest dobrze, bo przy takich zmianach trzebaby od nowa zbalansować staty wszystkich i wszystkiego.... a pókico- gdybanie co by było gdyby te zmiany wprowadzić to co najwyżej do hp się nadają (przy dobrej woli administracji forum), a do śmietnika z odnośnikiem do regulaminu forum przy złej woli....

tego też dawno nie było:
najpierw kolejny upek! :mrgreen:

ja tam czekam na pierwsze sygnały o tym co nas czeka...

Kactuzz - 06-09-2007, 12:04

Na zmiany w systemie walki/statystyk przyjdzie jeszcze czas.
cochiloco - 06-09-2007, 12:28
Temat postu: Re: Rozbicie statystyk
Corso napisał/a:

Czemu nie mamy w statystykach z eq siły ? To ona właśnie powinna zależeć od tego czy zadamy cios krytyczny. Zaraz będzie "a tak to woj będzie miał &#%$@*#$@ bo za dużo pierdół będzie miał do ładowania" - nie zapominajmy o kochanym magu (jemu też zniszczmy życie :twisted: ). Kolejna statystyka - mana g:P Od magii zależałaby teraz tylko siła ciosu, many nie dostaniemy :| To raczej by był koniec magów noobstatów (przynajmniej tak myślę)

żle myślisz wtedy noob staty pakowały by duzo w magie a w mane pakowali by tylko tyle zeby wystarczylo na zadanie jednego ciosu którym zabierali by przeciwnikowi 100% hp oczywiście jeśli by trafili :D

Nad takimi zmianami można sie bedzie zastanawiac jak cała gra będzie ukończona

suv - 06-09-2007, 13:15

j/w tak drastyczne zmiany w grze moga nastapic ale duzo duzo pozniej teraz to zwyczajnie nie ma sensu ;)

ale ogolem pomysl jako pomysl nawet niezly ;)

Corso - 06-09-2007, 16:25

Cytat:
żle myślisz wtedy noob staty pakowały by duzo w magie a w mane pakowali by tylko tyle zeby wystarczylo na zadanie jednego ciosu którym zabierali by przeciwnikowi 100% hp oczywiście jeśli by trafili


Pakując jeszcze w mane mieliby ubytki w hp (albo w obronach jak jakiś ma :P )

Cytat:
Nad takimi zmianami można sie bedzie zastanawiac jak cała gra będzie ukończona


Heh wtedy ja będę już miał dzieci, a moje dzieci swoje g:D>
Zna ktoś przybliżoną datę końca fabuły ? (czy będziecie to ciągnąć jak Mode na Sukces g:P )

Cytat:
tak drastyczne zmiany


Jakie tam drastyczne :twisted:

ChmuraCS - 06-09-2007, 16:53
Temat postu: Re: Rozbicie statystyk
Jestem na nie. Pomysł mi się podoba ,ale

- Za dużo będzie tych statystyk za mało punktów.
- jestem wojem ,ale bez przesady... magów takto nie będzie...

Co do noobstatów to ,po co sie ich pozbywać :) to jest fajny darmowy EXP :)

jak noobstat cie męczy to daj z 2 000 000 w świątynie (albo do 50 atrybutu ruchami jak masz niższy lvl i nie walcz jak nie masz kasy)
i zada ci 70% ... i napewno wygrasz : )

~Fret~ - 06-09-2007, 17:31

Cytat:
szczęście jak szczęście, ale daje chyba trochę za dużo ;)


A według mnie daje idealnie ;]

Cytat:
zręczność (uniki itp.).



To nie to samo co szybkość? ;]

Cytat:

Teraz coś o szczęściu - mamy szczęście w statystykach jednak ono nic praktycznie nie daje (oprócz krytyków, ale o tym już pisałem). Od szczęścia powinno właśnie zależeć:
- co i jak często wypadnie nam z potworków/ bossów

Czyli ogólnie na nie g:>
- trochę niższe ceny w sklepach


Od tego co dostaniemy z bossa nie powinny zależeć staty...

Corso - 06-09-2007, 17:46

Cytat:
A według mnie daje idealnie ;]


A według mnie nie ;]

Cytat:
To nie to samo co szybkość? ;]


Szybkość daje w szybkość (xD) a zręczność w unik. To nie jest raczej to samo ;]

Cytat:
Od tego co dostaniemy z bossa nie powinny zależeć staty...


To po co takiemu magowi szczęście w statach g:> ?

PS. Nie odpowiedziałeś czy na tak czy nie :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group