My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Świątynia wszech atrybótów w Eterni.

Zeke - 15-02-2008, 07:54
Temat postu: Świątynia wszech atrybótów w Eterni.
Zauważyliście ,że niektóre atrybuty są bbardzo późno. Taka dyskryminacja dla atrybuta.
Większośc nowych graczy idze z czarem ,który wybrał na początkuu do końca swojego grania. Czyli jak na początku wybierze ogień to z nim już pozostanie. A mi chodzi o danie większego wyboru.Są tu 2 pomysły.

1.W Eterni zrobić Swiątynie z wszystkimi 4 atrybutami.Przy czym u mistrza Solidusa mogła by się wybierać gem ,który chce się dostać na sam początek. (ziemia , lód, ogień i wiatr).
2.
a) Zamienić atrybut Ziemi w Eliar ,bo jest już taki w Eterni ,a zamiast tego dac atrybut lodu, bo atrybut lodu aktualnie jest dopiero w 5 mieście.
b) weterni zamiast atrybutu ziemi dać atrybut lodu.

koshiba - 15-02-2008, 09:52

W Eternii nie ma świątyni. Mi najbardziej pasuje ten 1 punkt. Na początku zawsze dostajemy ten ogień.
JYN - 15-02-2008, 09:55

Raczej tylko ta propozycja 2b miała by sens. Ale i tak atrybuty nie były by porozkładane dobrze.
Jeśli chodzi o eternie i wszystkie świątynie to raczej odpada bo bóstwa by się pozabijały ;]

Ja osobiście to bym proponował zmienić całkiem atrybuty w świątyniach bo np. ziemia aktualnie jest w 4 miastach, a ogień w 1 mieście (na starym kontynencie)
Wydaje mi się że dobrze by zmienić atrybuty na takie - zaczynając od eterni:
wiatr -> ogień -> lód -> ziemia ->ogień-> lód -> lód -> wiatr -> ogień -> ziemia -> wiatr.
Co prawda wątpię w wejście takiej zmiany ale czemu nie by trochę lepiej niż jest teraz.

@Edit
koshiba napisał/a:
W Eternii nie ma świątyni.

Sprawdź ;P Od jakiegoś czasu już jest.

Ashiro - 15-02-2008, 11:07

koshiba napisał/a:
W Eternii nie ma świątyni. Mi najbardziej pasuje ten 1 punkt. Na początku zawsze dostajemy ten ogień.


Jest jest ;)

~~~~~~

Moim zdaniem tak jak napisał JYN propozycja 2b ma sens ponieważ lodu jest troszkę za mało ;) Ale z jednej strony może 2 kontynent to zmieni?

Crypton - 15-02-2008, 12:45

Ja bym osobiscie jeszcze pozamieniał ...
Atrybut wiatru poleciałby do Eliar (związek: Zielony Smok)
Ziemia z Eliar trafiłaby do Urkaden (podziemia)
Devos bez świątyni, a dopiero w Nordii lód.

Wy to byscie chcieli juz wszystko miec na poczatku

ADIHC1 - 15-02-2008, 13:16

Miałem pisać coś podobnego, co proponuje Crypton, ale większe ograniczenie.

Ogień w Lange
Wiatr w Eliar
Lód w Nordii (albo Azarad)
Wiatr w Scythe (albo w Kurthus)

Ale tu byłby problem dla magów, którzy często zmieniają atrybuty (ja na każdą
ważniejszą walkę potrafię mieć inny atrybut).

Crypton - 15-02-2008, 13:49

ADIHC1 napisał/a:
Miałem pisać coś podobnego, co proponuje Crypton, ale większe ograniczenie.

Ogień w Lange
Wiatr w Eliar
Lód w Nordii (albo Azarad)
Wiatr w Scythe (albo w Kurthus)

Ale tu byłby problem dla magów, którzy często zmieniają atrybuty (ja na każdą
ważniejszą walkę potrafię mieć inny atrybut).


Rozumiem, że tylko w tych miastach na cały kontynent?
Podoba mi się :) Jeśli komuś zależy, niech się trochę
pofatyguje

ADIHC1 - 15-02-2008, 14:01

Dokładnie tak. Czyli nabijanie atrybutów potrzebne do ułatwienia walki z potworami/bossami.

Ogień w Lange (Licze, Król Liczy)
Wiatr w Eliar (nie pamiętam, Zielony Smok)
Lód w Nordii (albo Azarad) (np. Żywiołaki Lodu, Żywiołak Lodu Wielki)
Wiatr w Scythe (albo w Kurthus) (np. Żywiołaki Wiatru, Pterodaktyl?)

* Zakładam, że pojawiające się tu nazwy nie zostaną potraktowane, jako zdradzanie fabuły - w końcu to są ogólnodostępne informacje.

Zeke - 15-02-2008, 14:03

Po takiej zmianie wiecie co by się stało z magami ;)
Do Nordii praktycznie mag nie ma szans z wojem ,bo woj będzie miał aatrybuty maga w garści ;(
Jeżeli mag ma 50 atrybutu i woj tez ma 50 to obrażenia maga bedą wynosiły 75% tego co by atakował jak by woj i mag nie mieli by aytrybutu.Więc raczej taka zmiana nie wchodzi w gre ;)
Dla mnie pomysł 1 jest najlepszy :)

ADIHC1 - 15-02-2008, 14:10

Zeke napisał/a:
Do Nordii praktycznie mag nie ma szans z wojem ,bo woj będzie miał aatrybuty maga w garści ;(

A jak jest teraz? Wcześniej nie było Ziemi w Eterni, więc do Nordii były
dostępne tylko świątynie Ognia i Wiatru. Po zmianie ubyłaby tylko nowo
wprowadzona Ziemia, o której nawet nie wszyscy wiedzą.

Zeke - 15-02-2008, 14:19

Teraz mniej bo woje muszą wybrac z pośród 4 atrybótów 2 które wymaksują. A po tej zmianie bło by tak ,zę do Nordii woj miałby do wyboru 2 atrybuty i do tego takie które ze sobą nie koolidują czyli mag traciłby na tym bardzo dużo.
Wtedy mag błby opłacalny od dojścia do nordi ;(

Bart - 15-02-2008, 17:05

1. Kiepski pomysł.

Zeke napisał/a:
a) Zamienić atrybut Ziemi w Eliar ,bo jest już taki w Eterni ,a zamiast tego dac atrybut lodu, bo atrybut lodu aktualnie jest dopiero w 5 mieście.
b) weterni zamiast atrybutu ziemi dać atrybut lodu.


No to narzekalibyście zaś że nie macie atrybutu ziemi bo wychodzi na to że w miastach w których aktualnie jest ziemia (Eternia, Eliar) chciałbyś dać lód.
A tak w ogóle to twoje "dopiero 5 miasto" jest zaraz po Eliar

JYN napisał/a:
Wydaje mi się że dobrze by zmienić atrybuty na takie - zaczynając od eterni:
wiatr -> ogień -> lód -> ziemia ->ogień-> lód -> lód -> wiatr -> ogień -> ziemia -> wiatr.


Nie zapominajmy że rodzaj świątyni jest przystosowany do środowiska miasta.

ADIHC1 napisał/a:
Miałem pisać coś podobnego, co proponuje Crypton, ale większe ograniczenie.

Ogień w Lange
Wiatr w Eliar
Lód w Nordii (albo Azarad)
Wiatr w Scythe (albo w Kurthus)

Ale tu byłby problem dla magów, którzy często zmieniają atrybuty (ja na każdą
ważniejszą walkę potrafię mieć inny atrybut).


I tak byłoby właśnie najlepiej. 4 świątynie i nie ma kłopotu.

Vixer - 15-02-2008, 19:50

1



Dobrze by było wybrać dowolny gem. Wtedy na 8 lvl np. nie byłoby rankingowców...
Przydałby się jeszcze pocisk mag :D

Fanatyko - 15-02-2008, 23:08

Zeke napisał/a:
Jeżeli mag ma 50 atrybutu i woj tez ma 50 to obrażenia maga bedą wynosiły 75% tego co by atakował jak by woj i mag nie mieli by aytrybutu.


A to ciekawe..
Pokaż jak to wyliczyłeś..
Skoro 1 pkt atrybutu zwiększa atak maga o 1%.
To jeden punkt w ten atrybut u przeciwnika - zmniejsza obrażenia o 1%.
Mag posiada 50 pkt atrybutu, woj posiada również 50 pkt.
Mag powinien mieć o 50% większy atak, ale woj posiada tyle samo,
więc dodatek maga jest niejako blokowany.

To skąd się bierze Tobie 75% ataku?
(No chyba ze masz 25 jako mag a przeciwnik ma 50% to się zgodzę)

Zeke - 16-02-2008, 07:53

Fanatyko patrz ;)
100 to jest przykładowy cios maga.Przyjmujemy ,że mają po 50 atrybutu
1 sposób
100*50%=50 Atrybut woja
50/50%=75 Atrybut maga
-----------------------------------------
2 sposób
100/50%=150 Atryubut maga
150*50%=75 Atrybut woja


Mi to tak zawsze wychodzi.Bez znaczenbia czy zaczynamy od atrybutu maga czy woja i tak ten sam wynik.
I to jest chyba widoczne na małych lv (o ile to prawda) ,bo jak walczą dwaj goście z taką samąilością many i z atrybutami wymaksowanymi zadają o 25% mniejsze obrażenia niż jak jest walka 2 osób z tąsama ilością many bez atrybutów :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group