My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Mała wielka zmiana dotycząca statystyk. :D

koshiba - 17-02-2008, 13:08
Temat postu: Mała wielka zmiana dotycząca statystyk. :D
A więc tak. Napisanie tego tematu nęciło mnie od kilku (nastu?) dobrych dni, ale w końcu się zdecydowałem to napisać. Propozycja ta zlikwidowała by hiterów, speederów i ogólnie całe gówno, które pałęta się po grze pozostawiając graczowi zwykłą, ale najlepszą dla graczy hybrydkę :razz: . A sprawa tyczy się statystyk. Obecnie:

-hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje,
-speeder wali najwięcej w speeda,
-anty w obronę.

Ogólnie wychodzi z tego niezły szajs.

Lecz wpadłem na pomysł. A gdyby tak przy awansie ilość pkt-ów możliwych do dodania wynosiłaby 5?? Chodzi o to, że jak mamy awans to:

-na 2 lvl w obronie moglibyśmy mieć max 15 pkt z bazy,
-na 3 lvl 20
itd., itp.

No tak, ale ktoś może wpaść na pomysł, że jeśli na 2 lvl wpakowałby 10 w magię, a na 3 10 w hp to może wpakować 5 pkt w magię i hp i tak samo zrobić przy 3 lvl`u. Więc trzeba byłoby zmienić, że przy awansie dostajemy 8 pkt (albo 7).

Korzyści?

Tak jak pisałem wyżej, grałoby się samą hybrydką, a nie jakimś nie wiadomo czym.

Wady??

Trochę przy tym roboty.


Aha jeszcze jedno. Proszę nie pisać postów: "nie zabronisz nikomu grać jak chce", bo chyba każdy chce się pozbyć tej plagi.

To na tyle.

Ku_Zi - 17-02-2008, 13:11

REGULAMIN napisał/a:
5.10. Propozycje wszelkiego ograniczania statystyk, np: żeby szczęście nie dawało tyle do uników, siła do ataku, etc. Modyfikacje narzucające jakiekolwiek rozdanie statystyk, ograniczniki obrony/HP.

Każdy gra jak chce... Jak ktoś zadaje Ci dużo obrażeń to przypakuj w obrony/atrybuty, jak bierze Cię na doubla to w speeda, etc.

koshiba - 17-02-2008, 13:15

Ale ja nie narzucam żeby siła nie dawała tyle do ataku. Ja chciałbym, żeby ilość punktów możliwa przy awansie wynosiła i rosła co 5 pkt. Człowiek sie stara, a inni tylko przeczytają nazwę tematu i już mu wyjeżdżają z regulaminem, a nawet nie przeczytają tematu.

http://w3.my-fantasy.net/...43653&vid=27042 proszę. Wszedłem sobie właśnie na s3 i co??? 1 godz prota znowu.

Aha pomysł jest wykorzystany z areny albionu. Skoro to najlepszy RPG (bo jest na 1 miejscu) to pomysły w nim są chyba dopracowane i dobre, nie?

Ku_Zi - 17-02-2008, 13:18

Przeczytałem cały Twój post...
Cytat:
na 2 lvl w obronie moglibyśmy mieć max 15 pkt z bazy
Cytat:
ograniczniki obrony/HP.
To chyba wyjaśnia sprawę g;)
Wilu - 17-02-2008, 13:18

REGULAMIN napisał/a:
5.10. Propozycje wszelkiego ograniczania statystyk, np: żeby szczęście nie dawało tyle do uników, siła do ataku, etc. Modyfikacje narzucające jakiekolwiek rozdanie statystyk, ograniczniki obrony/HP. /nie rozumiesz??co do walki dodaj do atrybutu i po kłopocie albo do obr.AA a MF to dwie inne gry.

koshiba - 17-02-2008, 13:22

A proszę dajcie mi ostrygę i zamknijcie ten temat. Widzę, że nie obchodzi was to, bo pewnie sami jesteście jednym z tych szajsów i dlatego nie chcecie tej propozycji wprowadzić w życie i wcale się wam nie dziwię.

O a patrzcie co znalazłem na czacie:

[37:37] S-i-m-b-a: http://w3.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4343824 KUR**** PRZESTAJE GRAC W TA POJE****** GRE Z NOOBSTATAMI... NARKA

Widzicie?

JYN - 17-02-2008, 13:25
Temat postu: Re: Mała wielka zmiana dotycząca statystyk. :D
Powiem Ci szczerze że to i tak by nic nie dało patrz napisałeś tak:
Cytat:
-hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje

no to teraz chodź by to weszło(w co wątpię) to ten hiter będzie dawał co lewel 5 w hp i 5 w siłe/magię i na jedno wyjdzie xD

Mi się to w ogóle nie podoba bo powiedzmy odę na jakiegoś bosa i przegrywa bo mnie bierze na speeda to wbijam lewel/dwa i ładuję wszystko w speeda, a ta to bym był ograniczony i musiał czekać kilka leweli żeby pokonać tego bosa.

Ogólnie pomysł na nie.

PS: Mam taką radę wbij +80lv i tam już hiterów nie ma.

@Edit
koshiba napisał/a:
O a patrzcie co znalazłem na czacie:

[37:37] S-i-m-b-a: http://w3.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4343824 KUR**** PRZESTAJE GRAC W TA POJE****** GRE Z NOOBSTATAMI... NARKA

Widzicie?

myślisz że ten kolo przestanie grać heh -> raczej wątpię.
Jak dla mnie jakieś usprawnienie mogło by wejść odnoście hiterów ale co zrobić żeby nie zrazić przez to innych graczy.

koshiba - 17-02-2008, 13:36

JYN napisał/a:
Powiem Ci szczerze że to i tak by nic nie dało patrz napisałeś tak:
Cytat:
-hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje

no to teraz chodź by to weszło(w co wątpię) to ten hiter będzie dawał co lewel 5 w hp i 5 w siłe/magię i na jedno wyjdzie xD


Tak, wiem więc napisałem, że można to naprawić.

Cytat:
No tak, ale ktoś może wpaść na pomysł, że jeśli na 2 lvl wpakowałby 10 w magię, a na 3 10 w hp to może wpakować 5 pkt w magię i hp i tak samo zrobić przy 3 lvl`u. Więc trzeba byłoby zmienić, że przy awansie dostajemy 8 pkt (albo 7).

Pitazboras - 17-02-2008, 14:01

koshiba napisał/a:
Tak jak pisałem wyżej, grałoby się samą hybrydką, a nie jakimś nie wiadomo czym.

Mam lepszy pomysł. Zlikwidujmy całkowicie rozdawanie statystyk - nie będzie hiterów, nie będzie speederów, nie będzie niczego.



coś a'la Konon ;D /Crypton


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group