|   | 
								My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Śmietnik - Mała wielka zmiana dotycząca statystyk. :D 
						
												 koshiba - 17-02-2008, 13:08 Temat postu: Mała wielka zmiana dotycząca statystyk. :D A więc tak. Napisanie tego tematu nęciło mnie od kilku (nastu?) dobrych dni, ale w końcu się zdecydowałem to napisać. Propozycja ta zlikwidowała by hiterów, speederów i ogólnie całe gówno, które pałęta się po grze pozostawiając graczowi zwykłą, ale najlepszą dla graczy hybrydkę    . A sprawa tyczy się statystyk. Obecnie:
 
 
-hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje,
 
-speeder wali najwięcej w speeda,
 
-anty w obronę.
 
 
Ogólnie wychodzi z tego niezły szajs.
 
 
Lecz wpadłem na pomysł. A gdyby tak przy awansie ilość pkt-ów możliwych do dodania wynosiłaby 5?? Chodzi o to, że jak mamy awans to:
 
 
-na 2 lvl w obronie moglibyśmy mieć max 15 pkt z bazy,
 
-na 3 lvl 20
 
itd., itp.
 
 
No tak, ale ktoś może wpaść na pomysł, że jeśli na 2 lvl wpakowałby 10 w magię, a na 3 10 w hp to może wpakować 5 pkt w magię i hp i tak samo zrobić przy 3 lvl`u. Więc trzeba byłoby zmienić, że przy awansie dostajemy 8 pkt (albo 7).
 
 
Korzyści?
 
 
Tak jak pisałem wyżej, grałoby się samą hybrydką, a nie jakimś nie wiadomo czym.
 
 
Wady??
 
 
Trochę przy tym roboty.
 
 
 
Aha jeszcze jedno. Proszę nie pisać postów: "nie zabronisz nikomu grać jak chce", bo chyba każdy chce się pozbyć tej plagi.
 
 
To na tyle.
												 Ku_Zi - 17-02-2008, 13:11
 
  	  | REGULAMIN napisał/a: | 	 		  | 5.10. Propozycje wszelkiego ograniczania statystyk, np: żeby szczęście nie dawało tyle do uników, siła do ataku, etc. Modyfikacje narzucające jakiekolwiek rozdanie statystyk, ograniczniki obrony/HP. | 	  
 
Każdy gra jak chce... Jak ktoś zadaje Ci dużo obrażeń to przypakuj w obrony/atrybuty, jak bierze Cię na doubla to w speeda, etc.
												 koshiba - 17-02-2008, 13:15
  Ale ja nie narzucam żeby siła nie dawała tyle do ataku. Ja chciałbym, żeby ilość punktów możliwa przy awansie wynosiła i rosła co 5 pkt. Człowiek sie stara, a inni tylko przeczytają nazwę tematu i już mu wyjeżdżają z regulaminem, a nawet nie przeczytają tematu.
 
 
http://w3.my-fantasy.net/...43653&vid=27042 proszę. Wszedłem sobie właśnie na s3 i co??? 1 godz prota znowu. 
 
 
Aha pomysł jest wykorzystany z areny albionu. Skoro to najlepszy RPG (bo jest na 1 miejscu) to pomysły w nim są chyba dopracowane i dobre, nie?
												 Ku_Zi - 17-02-2008, 13:18
  Przeczytałem cały Twój post...  	  | Cytat: | 	 		  | na 2 lvl w obronie moglibyśmy mieć max 15 pkt z bazy | 	 
  	  | Cytat: | 	 		  | ograniczniki obrony/HP. | 	  To chyba wyjaśnia sprawę  
												 Wilu - 17-02-2008, 13:18
  REGULAMIN napisał/a: 
 
5.10. Propozycje wszelkiego ograniczania statystyk, np: żeby szczęście nie dawało tyle do uników, siła do ataku, etc. Modyfikacje narzucające jakiekolwiek rozdanie statystyk, ograniczniki obrony/HP. /nie rozumiesz??co do walki dodaj do atrybutu i po kłopocie albo do obr.AA a MF to dwie inne gry.
												 koshiba - 17-02-2008, 13:22
  A proszę dajcie mi ostrygę i zamknijcie ten temat. Widzę, że nie obchodzi was to, bo pewnie sami jesteście jednym z tych szajsów i dlatego nie chcecie tej propozycji wprowadzić w życie i wcale się wam nie dziwię.
 
 
O a patrzcie co znalazłem na czacie:
 
 
[37:37] 	S-i-m-b-a:	http://w3.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4343824 KUR**** PRZESTAJE GRAC W TA POJE****** GRE Z NOOBSTATAMI... NARKA
 
 
Widzicie?
												 JYN - 17-02-2008, 13:25 Temat postu: Re: Mała wielka zmiana dotycząca statystyk. :D Powiem Ci szczerze że to i tak by nic nie dało patrz napisałeś tak:
 
 	  | Cytat: | 	 		  | -hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje | 	  
 
no to teraz chodź by to weszło(w co wątpię) to ten hiter będzie dawał co lewel 5 w hp i 5 w siłe/magię i na jedno wyjdzie xD
 
 
Mi się to w ogóle nie podoba bo powiedzmy odę na jakiegoś bosa i przegrywa bo mnie bierze na speeda to wbijam lewel/dwa i ładuję wszystko w speeda, a ta to bym był ograniczony i musiał czekać kilka leweli  żeby pokonać tego bosa.
 
 
Ogólnie pomysł na nie.
 
 
PS: Mam taką radę wbij +80lv i tam już hiterów nie ma.
 
 
@Edit
 
 	  | koshiba napisał/a: | 	 		  O a patrzcie co znalazłem na czacie:
 
 
[37:37] 	S-i-m-b-a:	http://w3.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4343824 KUR**** PRZESTAJE GRAC W TA POJE****** GRE Z NOOBSTATAMI... NARKA
 
 
Widzicie? | 	  
 
myślisz że ten kolo przestanie grać heh -> raczej wątpię.
 
Jak dla mnie jakieś usprawnienie mogło by wejść odnoście hiterów ale co zrobić żeby nie zrazić przez to innych graczy.
												 koshiba - 17-02-2008, 13:36
 
  	  | JYN napisał/a: | 	 		  Powiem Ci szczerze że to i tak by nic nie dało patrz napisałeś tak:
 
Cytat:	
 
-hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje	
 
 
no to teraz chodź by to weszło(w co wątpię) to ten hiter będzie dawał co lewel 5 w hp i 5 w siłe/magię i na jedno wyjdzie    | 	  
 
 
Tak, wiem więc napisałem, że można to naprawić.
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | No tak, ale ktoś może wpaść na pomysł, że jeśli na 2 lvl wpakowałby 10 w magię, a na 3 10 w hp to może wpakować 5 pkt w magię i hp i tak samo zrobić przy 3 lvl`u. Więc trzeba byłoby zmienić, że przy awansie dostajemy 8 pkt (albo 7).  | 	  
												 Pitazboras - 17-02-2008, 14:01
 
  	  | koshiba napisał/a: | 	 		  | Tak jak pisałem wyżej, grałoby się samą hybrydką, a nie jakimś nie wiadomo czym.  | 	  
 
Mam lepszy pomysł. Zlikwidujmy całkowicie rozdawanie statystyk - nie będzie hiterów, nie będzie speederów, nie będzie niczego.
 
 
 
 
coś a'la Konon ;D /Crypton
												 
					 | 
				 
			 
		 |