My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Drużyny

Singami - 15-05-2008, 15:06
Temat postu: Drużyny
Jak wiemy My Fantasy można by równie dobrze nazwać Final Fantasy Online :> A co jest najważniejsze w FF? Drużyny! :P

Wrzucę więc kilka pomysłów dzięki którym drużyny będą o wiele ważniejsze w grze, a ludzie zaczną przywiązywać do nich większą wagę:

1. Możliwość walki drużynowej z KAŻDYM bossem. Minus jest taki że exp rozkłada się na uczestniczących, a loot jest przydzielany losowo.
2. To co już jest na TODO - chodzenie całą drużyną na raz.
3. Dodanie do inteligencji komendy "jeżeli ktoś z twojej drużyny" i "użyj na"
4. Wprowadzenie tzw. "Chain". Można go porównać do Combo. Każde nasze (lub przyjaciela) kolejne uderzenie jest silniejsze, jednak gdy nastąpi tura przeciwnika Chain zeruje się.

Coś się może jeszcze wymyśli :>

Crypton - 15-05-2008, 15:10

1. Było.
2. Jak już wspomniałeś, jest na TODO.
3. To mi się podoba, walki drużynowe są w MF tak naprawdę tylko z nazwy.
4. Też TODO, specjalne ataki.

Singami - 15-05-2008, 15:16

1. Były walki z wybranymi bossami, ale nie z KAŻDYM
4. Wiem co to specjalne ataki - to Overdrive z FF10 :P A Chain to co innego.

Skailer - 15-05-2008, 15:18

Kozak napisał/a:
1. Możliwość walki drużynowej z KAŻDYM bossem. Minus jest taki że exp rozkłada się na uczestniczących, a loot jest przydzielany losowo.

Było, było i to wiele razy g;)
Kozak napisał/a:
2. To co już jest na TODO - chodzenie całą drużyną na raz.

Jest coś takiego na TODO g:galy dziwne to...
Kozak napisał/a:
3. Dodanie do inteligencji komendy "jeżeli ktoś z twojej drużyny" i "użyj na"

Pomysł niezwykle przydatny... g;) Jak powiedział Crypt, Walki drużynowe "to tylko nazwa" i większa ilość osób podczas walki... teraz będzie można wspierać drużyne... np. można by też dodać:
Jeżeli ktoś z twojej drużyny
Ulecz -> siebie/członka(ew. "poległego") -> Miksturą Życia (np.) lv5
I dodać oddzielną zakładke w inteligencji "Drużyna"
Kozak napisał/a:
4. Wprowadzenie tzw. "Chain". Można go porównać do Combo. Każde nasze (lub przyjaciela) kolejne uderzenie jest silniejsze, jednak gdy nastąpi tura przeciwnika Chain zeruje się.

Czyżby TODO było wreszcie zaktualizowane? bo ja tego nie widzę ><
Pomysł b. dobry, lecz dla tych co zaczną i dla speederów g:D>

BARTOSh - 15-05-2008, 18:23

Ad1: mhm... i tym sposobem niedługo przywitamy w Ballis 5lvle... :roll:
Ad2: Jak jest an TODO to po kiego grzyba jeszcze raz piszesz tą propozycję ? O.o
Ad3: ... niezłe ;]
Ad4: Dodałbym: "Uderzenie w daną osobę" . . .

kiriki-kun - 15-05-2008, 18:31

1. za. Co do uprzedzeń bartosha, to aż tak źle by nie było. Pamietaj, że boss też atakuje. A w razie czego można by zrobić że przyjmować do drużyny można z poziomem o 10 lvl różnicy od zakładającego
2. skoro jest na TODO to super
3. Oby weszło
4. przeciw. Prędzej już za każdy trafiony atak, szanse na kritikala zwiększają się o 5%. Każdemu członkowi drużyny oczywiście. W momencie kiedy ktoś zostanie zaatakowany traci cały bonus.

Singami - 17-05-2008, 11:10

A dlaczego przeciw? Sam się mam domyśleć?

A ten punkt co jest na TODO to nie musicie komentować, po prostu dodałem żeby temat lepiej wyglądał xD

kiriki-kun - 17-05-2008, 12:56

Kozak, jeżeli pytałeś się mnie to czytaj.
Singami - 17-05-2008, 19:45

kiriki-kun napisał/a:
przeciw.

Przeczytałem to trzy razy i jakoś nie znalazłem wątku...

Uprzedzając twoją zapewne "niezbyt mądrą" odpowiedź - to:
kiriki-kun napisał/a:
Prędzej już za każdy trafiony atak, szanse na kritikala zwiększają się o 5%. Każdemu członkowi drużyny oczywiście. W momencie kiedy ktoś zostanie zaatakowany traci cały bonus.

Nie jest wytłumaczenie dlaczego
kiriki-kun napisał/a:
przeciw.

Lag - 17-05-2008, 20:10

Kozak napisał/a:
1. Możliwość walki drużynowej z KAŻDYM bossem. Minus jest taki że exp rozkłada się na uczestniczących, a loot jest przydzielany losowo.


Tu jestem na NIE. W tej grze wg. fabuły jedynymi postaciami jakie spotykamy to npc w karczmach/inne specjalne. Myślę, że także była by potrzeba przerobienia nieco fabuły.

Kozak napisał/a:
2. To co już jest na TODO - chodzenie całą drużyną na raz.


Skoro jest na TODO, to nie wiem po co o tym wspomniałeś g:P

Kozak napisał/a:
3. Dodanie do inteligencji komendy "jeżeli ktoś z twojej drużyny" i "użyj na"


Za. Urealistycznienie gry - przecież przyjaciele z drużyny muszą sobie pomagać w walkach nawzajem by wygrać :)

Kozak napisał/a:
4. Wprowadzenie tzw. "Chain". Można go porównać do Combo. Każde nasze (lub przyjaciela) kolejne uderzenie jest silniejsze, jednak gdy nastąpi tura przeciwnika Chain zeruje się.


Nie bardzo rozumiem idei tego pomysłu. Kolega atakuje, przeciwnik, ty, przeciwnik, kolega. Wychodzi na to, że "Chain" będzie ciągle na "0" ;)

Phantom - 17-05-2008, 20:15

Kozak napisał/a:
1. Możliwość walki drużynowej z KAŻDYM bossem. Minus jest taki że exp rozkłada się na uczestniczących, a loot jest przydzielany losowo.

Moim zdaniem za łatwe przechodzenie fabuły gry (aż za łatwe).
BARTOSh napisał/a:
Ad1: mhm... i tym sposobem niedługo przywitamy w Ballis 5lvle... :roll:

Właśnie coś w tym stylu :neutral:

Singami - 17-05-2008, 20:24

Tylko problem jest taki że bossy też atakują, a sprytny gracz który gra wyłącznie na bossy zagra wojem i będzie co level dodawał 5 do hp i 5 do luck (ew. 6 hp, 4 luck) i spokojnie pokona wszystkich, problem w tym że trzeba by cierpliwym albo włączyć samoklikacza i zostawić kompa na noc ^^
Lag napisał/a:
Nie bardzo rozumiem idei tego pomysłu. Kolega atakuje, przeciwnik, ty, przeciwnik, kolega. Wychodzi na to, że "Chain" będzie ciągle na "0" ;)

A jak będzie ja, kumpel, przeciwnik, ja, kumpel, przeciwnik...?

Phantom - 17-05-2008, 20:32

Kozak napisał/a:
Tylko problem jest taki że bossy też atakują, a sprytny gracz który gra wyłącznie na bossy zagra wojem i będzie co level dodawał 5 do hp i 5 do luck (ew. 6 hp, 4 luck) i spokojnie pokona wszystkich, problem w tym że trzeba by cierpliwym albo włączyć samoklikacza i zostawić kompa na noc ^^

Kozak napisał/a:
1. Możliwość walki drużynowej z KAŻDYM bossem. Minus jest taki że exp rozkłada się na uczestniczących, a loot jest przydzielany losowo.

Miałeś na myśli, że jak jeden z graczy padnie to walka zostaje zakończona niepowodzeniem?

Singami - 17-05-2008, 20:33

Niee, jak ktoś padnie to padnie, a reszta walczy dalej.
Phantom - 17-05-2008, 20:34

Kozak napisał/a:
Niee, jak ktoś padnie to padnie, a reszta walczy dalej.

To kompletnie bezsensu :neutral: takim sposobem naprawdę będzie można na małym lvl znaleźć się w Ballis.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group