My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - naliczanie AP

kiriki-kun - 16-05-2008, 16:33
Temat postu: naliczanie AP
Czyli tak. Jeżeli się nie ma gemu, to traci się punkty AP. Proponuje je jakoś magazynować. Czyli ktoś sobie nagle na 50 lvl gem kupuje, i te AP które zdobył wcześniej są zużywane. Dla tych co będą chcieli stwierdić, że pownienem iść do psychiatry i, że mam debilny pomysł (znowu) niech klawiature oszczędzą albo na PW mi to napiszą.
ADIHC1 - 16-05-2008, 16:59

Każdy gem dostaje dokładnie tyle AP ile jest napisane w podsumowaniu walki (punkty nie są
dzielone przez ilość aktywnych gemów). Więc powiedz mi, w jaki sposób "tracisz" te punkty -
więcej nie da się dostać? A jeśli nie masz wystarczającej ilości gemów, żeby zająć wszystkie
wolne sloty, to tylko i wyłącznie Twoja sprawa..

kiriki-kun - 16-05-2008, 17:03

ADIHC1 napisał/a:
Więc powiedz mi, w jaki sposób "tracisz" te punkty


A co się dzieje kiedy się nie ma gemów?? Traci się te punkty. I woj ma w plecy. Bo mag od razu ma gem, a woj dopiero kiedy jakiś zdobędzie (najczęsciej wspomagający). Najczęściej na 17 lvl. I traci się sporo AP a każdy chyba wie, że na gomy wspomagające trzeba dużo AP.

Majk - 16-05-2008, 17:05

No tak,jeżeli nie masz założonego gemu punkty ap sie nie magazynują ... co sprawia,że punkty ap się tracą
Corso - 16-05-2008, 18:36

Sam nie wiem - z jednej strony dobrze bo szybko można ponabijać gemy wspomagające, a z drugiej handlarze sporo stracą bo nieopłacalne stanie sie wystawianie nabitych gemów jak mało ludu to kupi.
kiriki-kun - 16-05-2008, 18:48

Znowu bez przesady, że aż tak mało. Na geemy wspomagające i tak trzeba dużo AP, a ciężko sprzedać nawet nabity gem do ataku.
Corso - 16-05-2008, 18:50

A od którego zdobędziesz jakikolwiek gem wspomagający ? 30 lv ? Do tego czasu uzbierasz tyle AP że spokojnie nabijesz ** i będziesz blisko *** - dalej nabije ci sie podczas dalszego expienia.
kiriki-kun - 16-05-2008, 19:23

Na Mino można zdobyć, na Serafinie (chyba), pierwszym golemie, Herszcie. To nie są 30.
Skailer - 16-05-2008, 19:32

Cytat:
Na Mino można zdobyć, na Serafinie (chyba), pierwszym golemie, Herszcie. To nie są 30.


a Leech King? g:>
Pomysł według mnie b. dobry... wbijanie wspomagających gemów jest strasznie męczące...

mklem1 - 16-05-2008, 21:22

A według mnie to pomysł do bani......
Po 1 obrażenia magów są z gemu wiec magowie maja gorzej bo muszą sobie nabijać gemy a woj wystarczy ze kupi sobie bron......

i t teraz mówisz ze woj jak zdobędzie gem wspomagający to odrazy ma mu awansować na wyższy lv?

Gdzie tu logika i równowaga gry ??

Już widzę watahy wojów na 25 lv z gemami sił i szczęścia kontra magowie ze swoimi gemami ofensywnymi :P

a na wyższych lv nie ma sensu tego wprowadzać

Corso - 16-05-2008, 21:28

Oj ty sie o magów nie martw bo magowie to takie bestyje że udupią woja tak i tak. Poza tym nie tylko woj będzie miał gemy wspomagające.
cochiloco - 16-05-2008, 21:47

jak jest update (gdy wchodzą nowe lvl gemów) to woj zakłada bron i sieka każdego, a mag żeby mieć duże obrażenia mus najpierw wypakować gem ataku.
dlatego bronie dla woja powinny też zbierać punkty ap żeby mogli się nauczyć nimi coraz bardziej władać (było by to na takiej samej zasadzie jak gemy ataku dla maga)

Simon08 - 16-05-2008, 22:05

cochiloco napisał/a:
jak jest update (gdy wchodzą nowe lvl gemów) to woj zakłada bron i sieka każdego, a mag żeby mieć duże obrażenia mus najpierw wypakować gem ataku.
dlatego bronie dla woja powinny też zbierać punkty ap żeby mogli się nauczyć nimi coraz bardziej władać (było by to na takiej samej zasadzie jak gemy ataku dla maga)


Według mnie lepszym rozwiązaniem byłoby wycofanie AP dla gemu ofensywnego. Czyli kupujemy gem i ma on już max lv ale oczywiście zostaje wszystko pozostałe.

Pitazboras - 17-05-2008, 02:50

Oj udziwniacie, udziwniacie... AP ma się magazynować, ruchy mają się magazynować, co jeszcze? Ta propozycja ma jedną poważną wadę - obecnie nabijanie AP przez expienie wiąże się z pewnym ryzykiem (i bardzo dobrze), bo zamiast nabitych gemów wspomagających trzeba założyć nienabite, które często w razie gdy ktoś nas napadnie są do niczego nie potrzebne. Gdyby ta propozycja weszła w życie, wystarczyłoby nosić cały czas ten sam set gemów (pomijam ustawienia na woja/maga) i zakładać nabijane gemy tylko na chwilę, by "przelać" uzbierane AP. Trochę to się mija z urokiem nabijania gemów.

kiriki-kun napisał/a:
Na geemy wspomagające i tak trzeba dużo AP

Będziesz nabijał gemy ofensywne 4. poziomu, to cofniesz to co napisałeś ;)

kiriki-kun - 17-05-2008, 06:33

Pitazboras napisał/a:
Gdyby ta propozycja weszła w życie, wystarczyłoby nosić cały czas ten sam set gemów (pomijam ustawienia na woja/maga) i zakładać nabijane gemy tylko na chwilę, by "przelać" uzbierane AP. Trochę to się mija z urokiem nabijania gemów.


A co za problem nosić nabite i nienabite?? No dobra tu jest minus, ale tylko wtedy kiedy ktoś slotów nie ma.
Cytat:
bronie dla woja powinny też zbierać punkty ap żeby mogli się nauczyć nimi coraz bardziej władać (było by to na takiej samej zasadzie jak gemy ataku dla maga)


I to jest rozwiązanie. Woj cały czas kupować musi broń.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group