My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - atak 'fizyczny' i 'magiczny'

fnatic - 08-08-2008, 23:23
Temat postu: atak 'fizyczny' i 'magiczny'
jak wszyscy już zauważyliśmy w profilu zamiast ilości MP jest wyświetlany atak 'fizyczny' bądź 'magiczny' . jest to wspaniała zmiana ;] lecz ma luki . na s3 postanowiłem sprawdzić jak to działa . jest to oparte TYLKO na statach z bazy . wystarczy dać 1 pkt więcej w magię niż w siłę i mamy atak 'magiczny' a w rzeczywistości walimy z fizycznego . proponuję aby to zmienić żeby brało pod uwagę inteligencję [czy ma ustawione walenie z gemu czy fizyka] oraz staty z eq [czy ktoś nie założył broni wojownika a jest magiem, na low lvl to starczy aby zdjąć na hita] . przez tą lukę myslimy że idziemy na walkę z np. magiem a się okazuje że wali z łapy i idziemy na hita .
Howard Webb - 08-08-2008, 23:52

Ale weź to pod uwagę że jeżeli będziesz chciał walczyć np. z magiem, on ustawi sobie w inteligencji [atak fizyczny 100% i kupi sobie najtańszy eq dla woja...ty mu wysyłasz pojedynek na daną godzinę...a on zmienia eq i inte :/ ...co wtedy?
Skailer - 08-08-2008, 23:54

Nawet jeżeli kupi taką broń to i tak chyba jak damy profil eq na anty maga lub jesteśmy anty magiem to ten atak nie będzie tak przerażająco duży żeby nas łatwo zdjął...
Pomysł świetny g;)

Lag - 09-08-2008, 01:40

Skailer napisał/a:
to ten atak nie będzie tak przerażająco duży żeby nas łatwo zdjął...

bredzisz g:P na wyższych levelach taka przewaga daje nam bardzo duże szanse na zadanie przeciwnikowi przynajmniej 85% HP, co w 99 przypakach na 100 kończy się porażką.

Cytat:
Ale weź to pod uwagę że jeżeli będziesz chciał walczyć np. z magiem, on ustawi sobie w inteligencji [atak fizyczny 100% i kupi sobie najtańszy eq dla woja...ty mu wysyłasz pojedynek na daną godzinę...a on zmienia eq i inte :/ ...co wtedy?

przyczyniam się do tego zdania, nie jestem na NIE, jako o wprowadzeniu innego systemu zaliczania ataków, ale o inne rozwiązanie, to o ile nie ułatwi, to wręcz utrudni sprawiedliwą walkę ;)

CraZy_CrY - 09-08-2008, 06:55

na nie. Unikając Tutaj Spamu Chciałbym Powiedzieć, że zawsze wój może jakiś gem mieć ubiera się, że jest wojem, a jak przyjdzie co do czego to okazuje się, że nasz kochany wój jest magiem. Inteligencja w poju domyślna eq na woja, a tu znienacka nas mag atakuje i co? klękamy, Jak już mówiłem CAŁKOWICIE NA NIE :wink:
michalek122 - 09-08-2008, 07:55

GOOD IDEA xD
Kactuzz - 09-08-2008, 08:51

Mówisz, że wystarczy dac 1 punkt w magie więcej. Ale żeby miec jako taki atak musisz dac dużo do obu typów ataku. To się tylko sprawdza na anty, ze zwykłym graczem hity są za słabe.
Bolek - 09-08-2008, 11:51

Moje zdanie zlikwidować noobstatów a ten atak fizyczny/magiczny może zostać bo jest spoko tylko wszystką co zastosuje admin zchodzi na psy przez Neo (noobstatow
Kactuzz - 09-08-2008, 12:01

Bolek napisał/a:
a ten atak fizyczny/magiczny może zostać bo jest spoko

Podpis:
Cytat:
Nowy Upek Był super!!!! z wyjątkiem 1 opcji a mianowicie atak "fizyczny/magiczny" <== Przez to skończyłem z taką wspaniałą grę :(

Zdecyduj się...

Corso - 09-08-2008, 12:15

Cytat:
przez tą lukę myslimy że idziemy na walkę z np. magiem a się okazuje że wali z łapy i idziemy na hita .


Good ;]

Ja jakoś nigdy nie zauważałem znaczącej różnicy po zmianach eq z woja na maga i odwrotnie. Po prostu mając dobre staty, atry, gemy (nie chodzi tu o witki i inteligencji) jesteśmy w stanie wygrać. Poza tym to dobra zapora na anty, a noobstaty (nadal dziwi mnie to słowo g:\ ) są teraz po prostu śmieszne... mag zawsze kosił takich na speeda i dmg z atry, a woj zdejmuje ich teraz jednym krytykiem. Więc...

Aldarion - 09-08-2008, 13:08

Teraz płaczecie, że nie widzicie ile mag ma many i nie potraficie określić czy jest to ten wasz 'noobstat' a w rzeczywistości hiter - i teraz moje pytanie: gdy hiterem jest woj, po czym widzicie czy nim jest czy nie? Po liczbie liter w nicku?
Maryskowo - 09-08-2008, 13:14

Po prostu mało jest takich wojów xD
Aldarion - 09-08-2008, 13:17

Skoro jest mało takich wojów to nic nie stoi wam na przeszkodzie dodać więcej w inteligencję kosztem witalności.
Za pomoc w rozpracowaniu statystyk na 'noobstatów' dziękować nie musicie.

Ukryty_Samuraj - 10-08-2008, 18:12

Dobrze jest tak jak jest.
Mając np. 200 magii bazowej, nie mam zamiaru dać 201 punktów w siłę, tylko po to, żeby ktoś myślał, że jestem wojem. Nic nie zmieniać.

Roddi - 11-08-2008, 18:03

fnatic napisał/a:
wystarczy dać 1 pkt więcej w magię niż w siłę i mamy atak 'magiczny' a w rzeczywistości walimy z fizycznego


Takie coś to chyba tylko ma bardzo małych lv...

Ukryty_Samuraj napisał/a:
Dobrze jest tak jak jest.
Mając np. 200 magii bazowej, nie mam zamiaru dać 201 punktów w siłę, tylko po to, żeby ktoś myślał, że jestem wojem. Nic nie zmieniać.


Dokładnie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group