My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - zatrudnienie programistów=szybszy upadate

risse - 28-08-2008, 19:58
Temat postu: zatrudnienie programistów=szybszy upadate
ostatnio czesto natykam sie na reklamy mf na duzych serwisach co sugeruje ze dochodzi pelno nowych graczy a admini zarabiaj sporo skoro stac ich na umieszczanie reklam na duzych serwisach wiec skoro kasa jest to czemu nie zatrudnic kilku programistow by update bylo w 2-3 miech a nie rok? co by przyspieszylo rozwoj mf bo pelno graczy rezygnuje wlasnie przez czekanie na upadate i pensja ktora by sie na nich wydawalo pewnie by sie zwrocila i dodatkowo gra stala by sie popularniejsza np zrobienie angielskiej wersj co by nie zmniejszalo czasu upadatate + ostry zastrzyk mamony bo zagraniczni kase maja :)
SaKe - 28-08-2008, 20:02

sam mowilem,zeby zatrudnic koderow...moze troche kasy trzeba by bylo wydac...rzekomo takie cos sie nazywa inwestycja...
Ashiro - 28-08-2008, 20:04

To już sprawa admina nie nasza :D
Jeśli będzie mu potrzebna pomoc, pewnie taka sobie znajdzię sam :)

risse - 28-08-2008, 20:08

gdyby admin sobie dobrze radzdil to by nie bylo upow takich wiekszych jak np ostatni co rok i by bylo wiecej pomylow z listy todo wprowadzone gra by sie rozwijala calyczas mozna by bylo dodac nowe lokacje na starej mapie i qesty np zarosla jak to bylo niedawno co by jeszcze bardziej przyciagalo graczy i by sms szly a po wprowadzeniu angielskiej wersj jeszcze wiecej kasy koszty w pracownikow by sie zwrocily z wielka nazwiazka
Sosna - 28-08-2008, 20:21

Ja sądzę, że admini nie są głupi i wiedzą co robią, możliwe, że chcą sami tą grę robić bez niczyjej pomocy, dla własnej satysfakcji :D
Ale fakt update są za rzadko, dobrze by było gdyby chociaż raz w tygodniu dodali niewielkie zmiany, to by sprawiało wrażenie, że w grze się coś dzieje (mam na myśli, np poprawione grafiki niektórych lokacji.
Jeśli byłoby to możliwe, to co do map mogliby pomóc sami gracze, bo sądzę, że od strony graficznej mapy poszczególnych lokacji dałoby się wykonać w RPG Makerze (wystarczyłoby to jakoś zmontować ze skryptami gry i byłoby szybciej :D )

Aldarion - 28-08-2008, 20:22

Temat poruszany setki razy.
Wieki temu napisałem pw do Tomiego, który jednak stwierdził, że takie osoby to tylko problemy i już lepiej poradzą sobie sami.
Nie wiem jakie to ma pokrycie w rzeczywistości, piszę tylko co wiem.

Tomi napisał/a:
Powierzenie tego innym osobom = wprowadzenie osób w projekt = stworzenie jakiejś szczątkowej dokumentacji, bez której ciężko coś oddelegować = tyle czasu co samodzielne stworzenie tego systemu. (pomijając już kwestię znalezienia odpowiedniej osoby/osób)

Sax - 28-08-2008, 21:13

Wiesz ale zanim ten nowy gracz przejdzie tą fabułę minie sporo czasu i wyjdzie ten kolejny Up
ADIHC1 - 28-08-2008, 21:15

Admin ma pomocnika, kodera. Za aktualizację fabularną odpowiada Tomi i tylko on - nie liczyłbym na to, że to się zmieni..
Sax napisał/a:
Wiesz ale zanim ten nowy gracz przejdzie tą fabułę minie sporo czasu i wyjdzie ten kolejny Up

I Admin na pewno jest tego świadomy. Oraz tego, że to właśnie na nowych graczach zarobi najwięcej..

real madryt xD - 29-08-2008, 18:58

"Temat poruszany setki razy.
Wieki temu napisałem pw do Tomiego, który jednak stwierdził, że takie osoby to tylko problemy i już lepiej poradzą sobie sami.
Nie wiem jakie to ma pokrycie w rzeczywistości, piszę tylko co wiem."

Aldarion, ale jak widac Tomi nei radzi sobie z tym najlepiej, gdyz update który sie da przejsc w jeden dzień, robi miesiąc, wiem ze to nei jest takie proste zrobic cos takiego, ale gdyby było więcej programistów-update mogły by byc duzo szybciej, nie koniecznie wielkie ale czy nie cieszyłbys sie gdyby było cos innego niz tylko ciagle bicie expa?

ADIHC1 - 29-08-2008, 21:26

real madryt xD napisał/a:
Aldarion, ale jak widac Tomi nei radzi sobie z tym najlepiej, gdyz update który sie da przejsc w jeden dzień, robi miesiąc,

Przeszedłeś najnowszy update w jeden dzień? Czy ktokolwiek poza testerami (i osobami korzystającymi z walkthrough, które zdaje się, że "wyciekło" i trafiło do zbyt szerokiego kręgu osób) tego dokonał?

SaKe - 29-08-2008, 21:28

ADIHC1 napisał/a:
real madryt xD napisał/a:
Aldarion, ale jak widac Tomi nei radzi sobie z tym najlepiej, gdyz update który sie da przejsc w jeden dzień, robi miesiąc,

Przeszedłeś najnowszy update w jeden dzień? Czy ktokolwiek poza testerami (i osobami korzystającymi z walkthrough, które zdaje się, że "wyciekło" i trafiło do zbyt szerokiego kręgu osób) tego dokonał?


no moze nie...ale mysle,ze w 2-3 dni z odpowiednia iloscia mfow daloby rade
mozna cos pominac...ale da rade

przydaliby sie koderzy....oj tak

_comando61 - 29-08-2008, 21:37

gdybym trzepał tyle kasy co admin, to bym miał: wyczynowego BMX-a Haro, ochraniacze six Six on i pleja 3... ale on jest dorosły, ma prace i przydała by mu się pomoc, powinien otworzyć szkołe talentów :P
desperado2 - 29-08-2008, 21:40

Ja Tam Przeszedlem W 1 dzien To Mozna mnie do ginesów wpisac :D
ADIHC1 - 29-08-2008, 21:41

SaKe napisał/a:
przydaliby sie koderzy....oj tak

Czyżbyś był poinformowany o stanie prac nad MFO3, że tak sądzisz? A ze względu na MFO3, w tej wersji gry większych zmian nie będzie - stąd wrażenie zastoju.

Jednak nie należy kilkunasto miesięcznego zastoju tłumaczyć w ten sam sposób - to co było wcześniej, to zupełnie inna bajka..

DirXo - 29-08-2008, 22:05

ADIHC1 napisał/a:
real madryt xD napisał/a:
Aldarion, ale jak widac Tomi nei radzi sobie z tym najlepiej, gdyz update który sie da przejsc w jeden dzień, robi miesiąc,

Przeszedłeś najnowszy update w jeden dzień? Czy ktokolwiek poza testerami (i osobami korzystającymi z walkthrough, które zdaje się, że "wyciekło" i trafiło do zbyt szerokiego kręgu osób) tego dokonał?


i to ile osób ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group