My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - przeciw noobstatom i hakerom

kwadratus16 - 01-11-2008, 19:48
Temat postu: przeciw noobstatom i hakerom
Moje propozycje dotyczą Hakerów i Noobstatow


1)Hakerzy---> w grze powinna zostać zablokowana funkcja zmiany hasła, przez co haker nawet jakby się włamał to by hasełka nie zmienił.Przy rejestracji otrzymywano by się powiedzmy 6-cio cyfrowy kod który by zdejmował ta blokadę i można by było hasło zmienić, ten kod nigdzie by nie był zapisany tylko użytkownik musiałby go sobie sam gdzieś zapisać lub zapamiętać, wtedy jakby miał włam to by sobie hasło zmienił.


2)Noobstaty---> proponowałbym wprowadzenie ograniczenia ze jeden hit zadany graczowi z naszego przedziału lvl'owego mógłby max zabrać 95% hp przeciwnikowi dzięki temu noobstaty by nie brały nikogo na hita wiec by przegrywały

To tyle piszcie teraz wasze opinie o moich propozycjach.

MichuL - 01-11-2008, 19:51

1)"Hakerzy" ---> pilnować swojego hasła, które powinno być trudne do odgadnięcia i nie nabierać się na idiotyczne wymuszanie hasła za jakieś staty czy coś, zresztą zawsze można sobie hasło na maila przypomnieć...

2)"Noobstaty" ---> odpowiednio ułożyć sobie statystyki i nie będzie problemu

michol11 - 01-11-2008, 20:15

MichuL napisał/a:
1)"Hakerzy" ---> pilnować swojego hasła, które powinno być trudne do odgadnięcia i nie nabierać się na idiotyczne wymuszanie hasła za jakieś staty czy coś, zresztą zawsze można sobie hasło na maila przypomnieć...

2)"Noobstaty" ---> odpowiednio ułożyć sobie statystyki i nie będzie problemu



Pomysł 1 fajny ;)

A mam do ciebie pytanie michul, jezeli ulozy sie na n-stata staty to jednorazowa straci sie na innych... wiec przemysl to co napisales;)>

Pitazboras - 02-11-2008, 02:26

kwadratus16 napisał/a:
1)Hakerzy---> w grze powinna zostać zablokowana funkcja zmiany hasła, przez co haker nawet jakby się włamał to by hasełka nie zmienił.Przy rejestracji otrzymywano by się powiedzmy 6-cio cyfrowy kod który by zdejmował ta blokadę i można by było hasło zmienić, ten kod nigdzie by nie był zapisany tylko użytkownik musiałby go sobie sam gdzieś zapisać lub zapamiętać, wtedy jakby miał włam to by sobie hasło zmienił.

Fajnie, tylko niestety utrudnia to grę normalnym graczom, którzy dbają o bezpieczeństwo swoich kont. Prawda jest taka, że jeśli ktoś o konto dba, to nikt obcy nie pozna jego hasła (chyba że admin zafundował nam więcej takich "dziur" jak ta ostatnio), a jeśli nawet pozna, to konta i tak nie ukradnie, bo jest przypominanie haseł na maila (którego każdy rozsądny poda prawdziwego). Więc jedyne co może zrobic po włamaniu, to "zniszczyc" postac, czyli np. posprzedawac eq, ale to zrobi i bez zmieniania hasła, czyli ta propozycja nic nie zmieni.

michol11 napisał/a:
A mam do ciebie pytanie michul, jezeli ulozy sie na n-stata staty to jednorazowa straci sie na innych... wiec przemysl to co napisales;)>

Chciałbyś miec statystyki dobre na każdego? Tak łatwo to nie ma... Btw, gdzie tu to wspomniane pytanie?

Ptah - 02-11-2008, 08:24

super bede mial 2hp i nikt mnie na hita nie weznie:D. Ja bym proponowal zeby statystayka atak dawala tylko sile a nie celnosc i mp tez to by im utrudnilo sprawe
Ave - 02-11-2008, 08:29

Co do hakerow to popieram.
Ale pomysl z noobstatami kiepski...
Jezeli kazdy bd mogl nam zabrac max 95%hp to nie trzeba bd dawac w witalnosc i inteligencje tylko all w speeda i lucka...(chyba ze na bossy)

wrobelekek - 02-11-2008, 12:53

kwadratus16 napisał/a:
Hakerzy---> w grze powinna zostać zablokowana funkcja zmiany hasła, przez co haker nawet jakby się włamał to by hasełka nie zmienił.Przy rejestracji otrzymywano by się powiedzmy 6-cio cyfrowy kod który by zdejmował ta blokadę i można by było hasło zmienić, ten kod nigdzie by nie był zapisany tylko użytkownik musiałby go sobie sam gdzieś zapisać lub zapamiętać, wtedy jakby miał włam to by sobie hasło zmienił.


To mi sie podoba ;) Ale prawie nikt nie zapisuje zadnych kodow czy cos wiec nie dalo by sie zmienic hasla. Najlepiej by bylo gdyby kazdy sam sobie wymyslal.
Takie drugie haslo :P

Cytat:
2)Noobstaty---> proponowałbym wprowadzenie ograniczenia ze jeden hit zadany graczowi z naszego przedziału lvl'owego mógłby max zabrać 95% hp przeciwnikowi dzięki temu noobstaty by nie brały nikogo na hita wiec by przegrywały


A to mi sie juz wcale nie podoba. Jak pisano wczesniej kazdy by dawal tylko w atak, speed i luck. Noobstat to noobstat tak samo jak anty czy speeder. Kazdy gra jak chce i nie mozna im tego zabraniac (chyba ze sprzeczne z regulaminem)

Daniero - 02-11-2008, 17:45

ale wy macie problemy...
1. haslo powinno byc takie ,jakiego by sie nikt nie domyslil , nawet ojciec , przyjaciel , wrog
2. kazdy gra jak chce to juz bylo tyle razy ... chociaz juz od chyba powstania MF byly podobne pomysly

Sephyroth - 03-11-2008, 16:00

Jeśli chodzi o ten pomysł z blokadą zmiany hasła jako ochrona przed hakerami (a powinno raczej pisać crackerami, bo haker z reguły włamuje się by ukazać lukę) - to raczej tym lepszym ułatwi i poprawi satysfakcję z włamania... przykład - ostatnie włamanie na mfo. Gdyby to był cracker, a pomysł z blokadą zmiany hasła był aktywny - miałby dożywotni dostęp do wszystkich kont...
Shark - 05-11-2008, 14:14

kwadratus16 napisał/a:
2)Noobstaty---> proponowałbym wprowadzenie ograniczenia ze jeden hit zadany graczowi z naszego przedziału lvl'owego mógłby max zabrać 95% hp przeciwnikowi dzięki temu noobstaty by nie brały nikogo na hita wiec by przegrywały


Masa, to ja będę mieć 158 HP i nikt mnie nie weźmie na hita,
nawet jeśli będzie mieć 4k ataku :D
kwadratus16 napisał/a:
1)Hakerzy---> w grze powinna zostać zablokowana funkcja zmiany hasła, przez co haker nawet jakby się włamał to by hasełka nie zmienił.Przy rejestracji otrzymywano by się powiedzmy 6-cio cyfrowy kod który by zdejmował ta blokadę i można by było hasło zmienić, ten kod nigdzie by nie był zapisany tylko użytkownik musiałby go sobie sam gdzieś zapisać lub zapamiętać, wtedy jakby miał włam to by sobie hasło zmienił.

Pomyśl kolego zanim coś napiszesz ...

Według Ciebie haker będzie tracił czas na jakąś głupią grę RPG ?
Tracicie konta tylko dlatego, że dajecie się nabrać na te głupie sms'y i tyle ...

Ksiega Cieni - 05-11-2008, 15:09

Mi się pomysł podoba jestem ZA
Daniero - 05-11-2008, 16:53

zaczyna osoba z mniejszym atakiem ,czyli wiesz jakie beda staty jak by weszlo 95% za 1 atakiem ... 158 hp na 170 lvlu , duuzo sily , speeda tyle by nie dostac dubla na poczatku i reszte w lucka i kazdy na hita spadnie... wtedy to by dopiero bylo na forum o noobstatach ...
Shark - 05-11-2008, 17:33

Daniero napisał/a:
zaczyna osoba z mniejszym atakiem

Buhahah, skąd takie przypuszczenia ? :lol:
Że zaczyna osoba z mniejszym atakiem ...
Dziwne, że jak tępię jakieś czaszki pod Eternią to często zaczynam ja ? :lol:

SaKe - 05-11-2008, 21:11

hmm Daniero chyba mial na mysli przyklad,ze osoba z mniejszym atakiem atakuje,a nie taka regulke...

Daniero,ale dalej piszesz:

Cytat:
158 hp na 170 lvlu , duuzo sily , speeda tyle by nie dostac dubla na poczatku i reszte w lucka i kazdy na hita spadnie...


jak moze sciagnac na hita,skoro ma byc rzekome max 95% zabierania hp?^^

kwadratus16 - 05-11-2008, 22:00

Właśnie wiem o tym ze to trochę zły pomysł z tymi noobstatami trochę nie pomyślałem ale chciałbym wprowadzić poprawkę wiec

Pierwszy zadany hit (ewentualnie tez drugi) mogą zabrać max 95 %hp wtedy to juz raczej przegra


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group