My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Propozycja dotycząca magów i wojowników

Scyzroyk - 19-02-2009, 21:28
Temat postu: Propozycja dotycząca magów i wojowników
W tym temacie chcę opisać problem który trapi (myślę) większość graczy i mnie w sumie też.
Jak każdy wie atak magiczny jest o wiele mocniejszy niż fizyczny. Np. od maga zawsze gine na hita mnie bierze a ja jak go zaatakuje to nie zabieram mu nawet połowy jego hp.Akurat ja mam 49 lvl ale ten temat jest łatwo porównywalny na inne levele. Nie sądzicie że trzeba coś z tym zrobić??

Jelsyn - 19-02-2009, 21:32

Scyzroyk, boted, takie tematy były już poruszane >< a jak przegrywasz z magami mam propozycję, zrób sobie atry, daj w intę i kup gemy inteligencji, a co do tego czy mag ma lepiej to wiadomo, że wojowie mają trafienia krytyczne >< i tyle w tym temacie, jest to pomysł absurdalny g:zla
EdwinOdesseiron - 19-02-2009, 21:33

Scyzroyk napisał/a:
Np. od maga zawsze gine na hita mnie bierze a ja jak go zaatakuje to nie zabieram mu nawet połowy jego hp.

No to noobek jesteś i tyle. Zauważ że mag musi leczyć manę dlatego jego cios może być trochę silniejszy. A zresztą jak woj ma krytyki to wcale nie jest powiedziane że mag musi uderzać mocniej, to kwestia strategii i statów.

Alurab - 19-02-2009, 21:34

Lalala. Nie prawda. Atry, krytyki, gem itd. Wali ci mag więcej bo masz mniej inteligencji albo masz słabe eq na maga. No albo atry masz na minusie, to wiesz..
Corso - 19-02-2009, 21:34

Cytat:
1.TAK-stanowczo ten problem trzeba porószyć

Poruszyć.
Cytat:
2.TAK-lecz gm się tym nie zajmą

GM nie ma nic wspólnego z tworzeniem gry.

Czemu mag ma dmg ? Ano
1. Ma dmg tylko z odpowiednimi atrybutami.
2. Traci turę na miksturę many.
3. Spokojnie wpadają w niego krytyki woja
4. Nie ma takich bonusów z broni jak woj
itd.

Alurab - 19-02-2009, 21:35

A może mag ma i większy dmg ale dla tego, że traci turę na łyknięcie mixa. Na małych lv to utrapienie, ale powyżej 100 już się elek użuwa
Jelsyn - 19-02-2009, 22:12

EdwinOdesseiron napisał/a:
Scyzroyk napisał/a:
Np. od maga zawsze gine na hita mnie bierze a ja jak go zaatakuje to nie zabieram mu nawet połowy jego hp.

No to noobek jesteś i tyle. Zauważ że mag musi leczyć manę dlatego jego cios może być trochę silniejszy. A zresztą jak woj ma krytyki to wcale nie jest powiedziane że mag musi uderzać mocniej, to kwestia strategii i statów.


Edwin, wszystko wyjaśnił, autor tematu nie jest zorientowany jeszcze w tej grze, więc dalsza rozmowa w tym temacie nie ma żadnego sensu g:zla

Shark - 19-02-2009, 23:12

Ja jeszcze wtrącę, że wojownik jest lepszy od maga ;) Lub przynajmniej są lepsze
zrobione pod niego bronie . Mag ma więcej slotów dlatego, że gem ofensywny + leczenie .
Mag ma większy atak ? Tak, ale nie dużo, za to traci kolejkę na leczenie MP .
A woj oprócz tego, że na porządnym lvl (ok.100-120) ma mocny atak to dochodzi krytyk .
A jak wojowi te krytyki rzadko wypadają - tym lepiej . Wyjaśnić dlaczego ?
Proszę bardzo . Mag ma 10k hp . Woj wali mu 4 kolejki po 4300-4000 i mag się leczy
dopiero po drugim ciosie . Aż tu nagle krytyk za 6-7k i mag leży . A jeśli kryty będą padać
cały czas mag zdąży się uleczyć, ale nic poza tym, no chyba, że będzie miał doubla,
jednak woj ma też bonusy z broni (np.55 speeda z Orlego Miecza) .
Tak, tak, powiecie, że można ustawić inte od 100 % . Co z tego jeśli mag będzie się
cały czas leczył, a nie zdąży uderzyć ? Jedyna dobra rzecz w magu to to, że ma leczenie,
które leczy 13-14k hp, lecz pobiera ok. 1/3 MP . Więc nie za dobrze ;)

Jednak dyskusje pt. Mag czy woj ? toczyły się od dawna i nie od tego ten temat . Pozdro ;)

Afirion - 20-02-2009, 14:30

Shark napisał/a:
Jedyna dobra rzecz w magu to to, że ma leczenie,
które leczy 13-14k hp, lecz pobiera ok. 1/3 MP . Więc nie za dobrze ;)



świetne zdanie, z taki głębokim sensem i dające do myślenia...


Wybrałem opcje nr 2 - GM`owie i tak sie tym nie zajmą (już miałem zagłosować, ale przeczytałem tekst propozycji i jednak było by to sprzeczne z dotychczasowym wyważeniem gry, tak wiec wstrzymuję sie od głosowania :P ) a to dlatego, ze GM nie jest od wprowadzania niczego nowego do gry, lecz od egzekwowania regulaminu od graczy. Kiedy w końcu ludzie to pojmą...

ADIHC1 - 20-02-2009, 18:01

Scyzroyk napisał/a:
Jak każdy wie atak magiczny jest o wiele mocniejszy niż fizyczny.

Możesz podać dane, na podstawie których wyciągnąłeś taki wniosek?

Shark - 21-02-2009, 12:56

azxcpl napisał/a:
świetne zdanie, z taki głębokim sensem i dające do myślenia...


Chodziło mi o to, że jedyna dobra rzecz w magu i tak nie jest za dobra w porównaniu do dobrych rzeczy u woja >< Ale zamieszałem :P

Lord Grindewald - 21-02-2009, 13:17

Mag i Woj są zrobieni tak, aby byli równi.
Mag jak ma atry i WSZYSTKIE gemy to może zrobic atry tak żeby dawały około 25 % ataku więcej (zakładając że przeciwnik ma atry po 25)
Woj ma z krytyka 40% za to jego broń jest odrobinę słabsza od broni+gemu maga więc kwestia ataku sie wyrównuje.
woj nie musi leczyc many ale nie ma leczenia więc znowu szanse się wyrównują (chyba że woj założy pierścień i gem)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group