My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Szkoły

Exoduss - 26-03-2009, 19:56
Temat postu: Szkoły
Chodzi oto aby w mieście zrobic Szkołę Umiejętności dla Wojownika czemu mag musi tracic aby się wzmocnic.
Chodzi mi ocoś takiego

Kolorek - 26-03-2009, 19:59

Pomysł mi się podoba.
Ale wtedy hiterzy mieli lepszy atak i by nas szybciej zdejmowali na hita.
A gdzie była by taka szkołą nauki ? :-)

Exoduss - 26-03-2009, 20:00

Szkoła była by w mieście ;) ale chodzi oto ,aby dzięki tej szkole silniejsze były ataki i słabsze niż teraz bez ;)
Shark - 26-03-2009, 20:02

Hmm, no coś nie teges, bo BRONI jest troszkę więcej niż atrybutów,
na atrybut się przygotujemy, na broń nie . Np. na samym 14 levelu
mamy maczugę, ogromny topór i podwójny topór . Czyli aż 3 bronie .
A za 5 leveli znów są 3 inne bronie . Więc nie bardzo mi to się podoba
bo musielibyśmy cały czas pakować we wszystkie bronie aby być dobrym :/
Poza tym to jest jeszcze wzmocnienie dla maga - mag przypakuje w jakąś
dwuręczną broń, a ty np. w jednoręczną . I co, mag będąc magiem sieknie
Cię na hita z fizyka ;>

fajnapostac - 26-03-2009, 20:03

Bardzo dobry pomysł, jestem za ! Nie tylko magowie mogę mieć atrybuty hehe !
Exoduss - 26-03-2009, 20:04

Shark:
To można by zrobic więcej broni aby mie tylko na jeden lub te nauke na wszystkie móc dac po 50

@down No moż e i po 25 ale by to pewnie drożej kosztowało ;p

Kolorek - 26-03-2009, 20:04

Cytat:
Więc nie bardzo mi to się podoba
bo musielibyśmy cały czas pakować we wszystkie bronie aby być dobrym :/

Chyba by wystarczało z wszystkich nauk po 25 pkt ? :-)

Shark - 26-03-2009, 20:08

Kolorek napisał/a:
Chyba by wystarczało z wszystkich nauk po 25 pkt ? :-)


A wiesz ile jest broni dla woja ? A wiesz ile jest atrybutów ?
Postaram się to przybliżyć . Atrybuty są 4, a broni dla woja ok. 150 (mogę się mylić,
ale na pewno min.70) .
I musielibyśmy mieć po 50 atrybuty na każdą z tych broni ?

Exoduss - 26-03-2009, 20:09

ale ci chodzi raczej np. Miecz gothar , miecz itd.
A mi codzi o rodaj broni czyli tylko miecz , topór itd.

Shark - 26-03-2009, 20:17

Aha, o same rodzaje Ci chodzi ?
Hmm, lepiej już podzielić dwuręczne, jednoręczne :)
Bo jest też (chyba) kilka sejmitarów, Claymore do niczego nie zaliczysz - sam widzisz .
Tylko obawiam się, że atrybut dla magów został zrobiony, aby byli na równi z wojami - woje mają krytyki . Na krytyki trzeba marnować pkt statystyk, na atrybuty tylko pkt ruchu/złoto .
Bo np. woj nie marnuje pkt jeśli da duużo w szczęście, mag marnuje .
Woj nic nie traci pakując w atrybut, za to zyskuje obronę .
Mag natomiast zyskuję atak, jednak może go stracić jeśli woj też pakuje w atry .
A krytyka woj nie straci ;)

Nie poruszam kwestii Woj vs. Mag, bo mnie zbijecie ;>

3siu - 26-03-2009, 20:19

ale jest kilka trudnych do przypasowania... np. trojzab do czego by byl??
w sumie pomysl ciekawy i oryginalny... ale jak dodajesz np. do ary ognia to spada Ci lod to jakby to bylo z bronia??

[ Dodano: 26-03-2009, 20:21 ]
Shark napisał/a:
Bo jest też (chyba) kilka sejmitarów, Claymore do niczego nie zaliczysz - sam widzisz .

Shark, to sa miecze^^ rozne odmiany ale miecze:)

Kolorek - 26-03-2009, 20:21

Cytat:
ale jest kilka trudnych do przypasowania... np. trojzab do czego by byl??

Pasuje do miecza :-)
Cytat:
ale jak dodajesz np. do ary ognia to spada Ci lod to jakby to bylo z bronia??

chyba tak ;)

Exoduss - 26-03-2009, 20:21

No nie pomyślałem o dwuręcznych i jednoręcznych (lepszy pomysł) Nie masz o co sie martwic chodzi oto ze bez tej nauki woje nie będą tak często walić crytyków i brać na szybkość o i może być ,że jak dany mag wyrobi atrybut na jednoręczny to większą obronę na to będzie miał tak ja woj na atry ;)



Yyyy jak by były jedno i dwu to by było jedno 50 dwu -17 np.
a jak miecz itd to niemam pomysłu

Shark - 26-03-2009, 20:28

Exoduss napisał/a:
o i może być ,że jak dany mag wyrobi atrybut na jednoręczny to większą obronę na to będzie miał tak ja woj na atry ;)


Przecież takie jest chyba założenie atrybutów ? Obrona i atak .z


Tylko widzę, że ty mieszasz troszkę same atrybuty ze statystykami bazowymi .
No bo bez tego atrybutu mam dostawać więcej krytyków & doubli ?
A co w takim razie z atrybutami magów ? Zacytuję coś z mojego
wcześniejszego posta, przeczytajcie uważnie :wink :
Shark napisał/a:
Tylko obawiam się, że atrybut dla magów został zrobiony, aby byli na równi z wojami - woje mają krytyki . Na krytyki trzeba marnować pkt statystyk, na atrybuty tylko pkt ruchu/złoto .
Bo np. woj nie marnuje pkt jeśli da duużo w szczęście, mag marnuje .
Woj nic nie traci pakując w atrybut, za to zyskuje obronę .
Mag natomiast zyskuję atak, jednak może go stracić jeśli woj też pakuje w atry .
A krytyka woj nie straci ;)


Więc mag ma atry przez to, że nie ma krytyków .
I jeszcze jedno . Grałeś kiedyś na 120-150 levelu ?
Tam każdy szanujący się mag ma atrybut .
I jego średnie hity to 4-6 k, no chyba, że trafi na anty, wtedy mniej .
A woj ? W przypadku woja jest identycznie, mimo, że żadnych atrybutów nie ma
+ posiada krytyki ;> I co teraz ma powiedzieć mag, który ze swoimi atrybutami
wali takie same hity jak woj bez atrybutów ? I te atrybuty dla woja zostaną
wprowadzone ? Mag zostanie zniszczony z powierzchni ziemi :/

Exoduss - 26-03-2009, 20:32

Mówie ,że jak woj niebędzie miał atrów to by walił mniejsze hity i mniej krytyków a jak wyrobi to wtedy osiągnie takie hity jak mamy teraz w MFO :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group