My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Umiejętności Bitewne

Anakin S. - 04-05-2009, 13:55
Temat postu: Umiejętności Bitewne
MFO ma jedną wadę (chociaż może dla niektórych jest to zaleta).Jest to liniowość pojedynków.Nic tylko Atak, wypicie mikstury,atak, wypicie mikstury, atak, wypicie mikstury.Może by tak wprowadzić do gry umiejętności, których można by było użyc w w walce?W każdym mieście byłaby szkoła do uczenia się ich, osobna dla magów i wojów.
Np.Magowie uczyliby się czarów a wojowie ciosów itd
Poza tym atrybuty wspomagałyby te umiejętności np.gdyby mag rzuciłby czar Zamrożenie z 45 punktami atrybutu lodu to mialby lepszy efekt niż czar rzucany przez maga z 15 punktami.
Umiejętności bylyby normalnymi atakami takimi jak np.atak fizyczny czy lód 2

Moim zdaniem bardzo uatrakcyjnilo by to gre ale to tylko moje zdanie :-)
Wypowiadajcie sie

Lag - 04-05-2009, 14:00

Na pewno uatrakcyjniło by to rozgrywkę, jednak na TODO jest coś podobnego :
Cytat:
 Dodanie statusów: slow/poison itp

Cytat:
 Barierr/mBarrier w walkach

Nie mniej jednak wątpie, czy Adminowi będzie się chciało zmieniać system walk już w tej wersji MFO. ;)

Zbysiu - 04-05-2009, 14:26

Anakin S. napisał/a:
Poza tym atrybuty wspomagałyby te umiejętności np.gdyby mag rzuciłby czar Zamrożenie z 45 punktami atrybutu lodu to mialby lepszy efekt niż czar rzucany przez maga z 15 punktami.


teraz też tak jest, a jak nie podoba Ci się system walk to nie walcz :)

na NIE

Cever - 04-05-2009, 15:30

Mam propozycję innych ataków.

Z gry Hodowla smoków. A sam pomysł super. Na tak! :razz:
Btw. Nie nudzi wam się ciągle taka sama walka? :neutral:

EdwinOdesseiron - 04-05-2009, 16:24

Nudzi się temu, kto niezbyt dobrze rozdaje staty i potem tylko biernie obserwuje walkę. Jeśli się umie grać, to miło patrzeć na kolejne wygrane ;P Zwłaszcza, gdy walczysz z silnym przeciwnikami, i pojedynek jest zażarty.
A wszelkie takie "fajerwerki" grożą tylko dodaniem do gry niepotrzebnej losowości.

marcin522 - 04-05-2009, 16:49

Hm...
Można by to wprowadzić :]
Ale czy to by za bardzo nie zmieniło gry :)
Walki by mogły trwać 3 tury max :)

Przykład

Kowalski vs Gożdzikowa

Kowalski zadał 5000 hp/15000hp Gożdzikowej
Gożdzikowa zadaje tyle samo
A kowalski pach pach cios jakis tam zbajerowany i siup 10000/15000 :)
Kowalski wygrał ;)


Sorka ze tak to przedstawiłem xd

Lord Grindewald - 04-05-2009, 19:05

Cienki pomysł. Tak jak powiedział Edwin dodało by to losowości do gry przez co "każdy miałby szanse z każdym". Jestem na NIE. ( zresztą i tak nie wejdzie ) ;)
Fracksh - 04-05-2009, 19:08

Chcesz zniszczyć doskonałe :?: :!: :evil: (no prawie :mrgreen: ).Jestem na NIE... ale ja bym zaproponował coś trochę innego... mniej więcej to co zaproponował Cever, . Chyba każdy grał w grę Sword and Sandals 2-3... tam można zaatakować przeciwnika atakiem, zwykłym ( duża szansa, że trafisz), średni ( trochę mniejsza, lecz większy DMG zadaję) i mocny (małe szanse że trafisz, ale cios będzie potężny). Proponuje wprowadzenie czegoś takiego przynajmniej na bossy... ( Im więcej boss ma uników i szczęścia tym mniejsza szansa, że trafisz :!: )
enD29 - 04-05-2009, 19:33

ta gra jest gowniana w 3 chuje i niema co grac bo wszystko jest przewidywalne i nudnie denne... na liscie todo sa te niby berserkery ale kurwa admin ma to w dupie wazne ze ludzie wysylaja kase na mfy i sie dobrze chlopakowi zyje! chuj ci w dupe lamusie pierdolony
Fracksh - 04-05-2009, 20:19

enD29, Muszę się z Tobą zgodzić :mrgreen: ale ostanie 6 słów nie... Ja skończyłem grać, bo i tak znam całą fabułę do Ozathor (czy jak to tam) bo "przypadkiem" wszedłem na to forum i zacząłem czytać posty... :twisted: , a później jeszcze Portal MFo odkryłem :!:
SaKe - 04-05-2009, 20:21

Fracksh napisał/a:
Chyba każdy grał w grę Sword and Sandals 2-3

nie gralem

co do tematu:jest na liscie TODO,trzeba "cierpliwe" (zlosliwy usmieszek) czekac (...)
trzeba takie propozycje dobrze przemyslec,zeby,jak powiedzial Edwin nie bylo losowosci...w koncu nie po to niektorzy analizuja walki,testuja staty itd;)

EdwinOdesseiron - 04-05-2009, 22:45

Jak dla mnie to jednak pomysł ma za dużo minusów. Przede wszystkim jak ciosy będą miały różne siły, to będzie można zrobi takiego combosa, jak marcin522 opisał ... wniosek :arrow: będzie się trzeba leczyć po każdym ruchu.

Druga rzecz - już teraz niektórzy mają problemy z intą, wyobraźcie sobie dodanie kilku nowych funkcji ;/

Trzecia - naprawdę spytajcie dobrych graczy czy walka jest "nudna"... zależy czy analizujesz czy po prostu oglądasz ;)

Pitazboras - 05-05-2009, 08:02

Na TODO jest praktycznie identyczna propozycja, zamykam.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group