|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - Zecou d'Mareci - Propozycja Urozmaicenia ;>
Grotherd - 05-05-2009, 17:39 Temat postu: Zecou d'Mareci - Propozycja Urozmaicenia ;> Chyba tak wielkiego projektu na My Fantasy jeszcze nie było. Zacznę może od tego, że nie wiem, czy ten pomysł zostanie wprowadzony i uznany (choć bardzo bym tego… pragnął?), ale mam taką nadzieję, gdyż myślę, że byłby on piekielnym urozmaiceniem gry.
Jeżeli nie lubicie czytać, wątpię, byście dotrwali do końca; tekstu jest naprawdę dużo, ale mam nadzieję, że jeśli się zdecydujecie, zaciekawi Was to, co czytacie.
Zacznę może od samej nazwy „Zecou d’Mareci”. Wbrew pozorom nie jest to trudna nazwa, a każdy przeciętny człowiek zdoła ją zapamiętać (w grze pojawiają się o niebo trudniejsze nazwy). Cóż ona oznacza? Jest ona zlepkiem zwrotów z różnych języków, które składają się w te, a nie inne słowa. W przybliżeniu oznaczają one: „Zakon Morderców”, z tym, że można to interpretować jako „Sanktuarium Zabójców”, „Enklawa Zniszczenia”, ale też „Enklawa Świętej Śmierci”; mógłbym tu przytaczać wiele synonimów, ale najważniejszy jest sam sens.
Zecou d’Mareci byłoby stowarzyszeniem, zbiorem wrogów, które zajmowałyby się praktykowaniem czarnej magii i niespotykanej siły, prowadzącej eksperymenty nad wszystkim, co znajduje się na całym świecie. Mają oni na celu stworzenie mikstury dzięki której zdobędą władzę nad umysłem i duszą każdego człowieka.
Zecou d’Mareci mają swoją siedzibę w górach; wpuszczają do nich tylko tych, którzy należą do „zakonu”. Każdy, kto chce do nich dołączyć, musi podpisać się krwią na bramie wiodącej do ich kryjówki oraz złożyć przysięgę ich wielkiemu wodzowi, który zwie się po prostu… Zecoud.
Dobrze, ale co by to miało wprowadzać nowego do gry?
Już mówię.
Wyznawcy Zecou d’Mareci krążyliby po całym świecie szukając ludzi, którzy mogliby im w czymś pomóc, wstąpić do ich zakonu. Na całym świecie rozesłanych jest 15 wysłanników. Żadnego z nich nie można zabić, choć można z nim oczywiście walczyć.
Jak?
Poniżej znajduje się opis każdego z wysłanników; każdy byłby spotykany w okolicach innego miasta, Ew. innego miejsca. Każdy byłby swojego rodzaju „bossem”. Za pokonanie każdego wysłannika otrzymywałoby się Klucz, który byłby przedmiotem specjalnym. Każdego wysłannika można pokonać wiele razy, ale klucz „wypada” tylko z pierwszej walki.
Mało zrozumiałe? Myślę, że załapiecie w dalszej części Dodam tylko, że walka z wysłannikiem wygląda normalnie jak walka z bossem (jest manualna).
Opis 15 wysłanników:
1. Arbitrea
Arbitrea jest córką Narnellego, siostrzeńca wielkiego władcy Zakonu. Jest najsłabszą wysłanniczką Zecou d’Mareci.
WYMAGANY LEVEL - brak
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Okolice Eterni (mapka: http://img205.imageshack....1wysannika.jpg)
STATYSTYKI:
Punkty HP – 1999, Punkty MP – 59,
Magia – 25, Inteligencja – 20, Szybkość – 20, Szczęście – 10, Witalność – 10.
ATAK: Pocisk Magiczny 1 (3 gwiazdki)
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 2500 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 2500 sztuk złota.
Zdobyłeś 250 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (do wyboru): Cisowa Różdżka, Lekkie Rękawice, Eliksir (bardzo rzadko)
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Magii. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIĄ SPOTKAĆ:
Najdokładniej obrazuje to mapka:
Ciemnoczerwony – 7%, że na tym polu pojawi się Arbitrea
Czerwony – 3%, że na tym polu pojawi się Arbitrea
Bladoczerwony – 1%, że na tym polu pojawi się Arbitrea
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%, tak więc po pierwszym pokonaniu częstotliwość wygląda następująco):
Ciemnoczerwony – 5,6%, że na tym polu pojawi się Arbitrea
Czerwony – 2,4%, że na tym polu pojawi się Arbitrea
Bladoczerwony – 0,8%, że na tym polu pojawi się Arbitrea
Teraz dodam rzecz, że po pokonaniu każdego wysłannika pojawiałoby się to w zupełnie nowej zakładce przedstawionej tutaj:
http://img384.imageshack.us/img384/5894/pasek1.png
http://img412.imageshack.us/img412/3779/pasek2.png
Chyba wszystko zrozumiałe? Jeśli nie, podsumujmy obecne wiadomości:
- Zecou d’Mareci byłoby zgrupowaniem, które ma swoją jaskinię w górach, by się do niej dostać trzeba zdobyć 15 różnych kluczy.
- Każdy klucz posiadałby jeden wysłannik; wysłanników wobec tego byłoby… piętnastu! Każdy posiadałby swój indywidualny klucz, który potrzebny byłby do otworzenia jaskini Zecou d’Mareci.
- Każdy wysłannik byłby w zupełnie innej części świata, lecz byliby oni porozrzucani po świecie pierwszym (nie liczę Salamandrii), wliczamy w to podziemia, wszelkie jaskinie itp.
- Na polach, gdzie można spotkać wysłanników, jest po prostu szansa, że nie wyskoczy Ci tygrys, zombii czy co tam jest, tylko wysłannik. Pojawia się wtedy okno walki manualnej, gdyż z wysłannikiem walczymy manualnie.
- Po przegranej walce częstotliwość spotykania bossa nie zmniejsza się w przeciwieństwie do walki wygranej (zmniejsza się wtedy o 20%)
- W walce wygranej z wysłannikiem zdobywamy doświadczenie, złoto, oczywiście klucz, oraz ekwipunek, i czasem gemy. Liczba przedmiotów do zdobycia nie zmniejsza się przy kolejnych atakach, ale klucz zdobywamy tylko w walce pierwszej. Klucz jest przedmiotem specjalnym.
- Raport z pierwszej walki z wysłannikiem możemy obejrzeć w nowej zakładce w profilu pod nazwą „Wysłannicy”.
http://img384.imageshack.us/img384/5894/pasek1.png
Wszystko jasne? Mam nadzieję, że tak. No to lecimy „skoksem” i opisuję Wam kolejną czternastkę bossów.
2. Geroldin
Geroldin jest znany ze swojego ogromnego szczęścia i możliwości unikania ciosów przeciwnika. Jest wojownikiem.
WYMAGANY LEVEL - 10
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Okolice Langenburga, Urkaden i Eliar (mapka: http://img22.imageshack.u...a2wysannika.jpg )
STATYSTYKI:
Punkty HP – 5000, Punkty MP – 16,
Siła – 35, Inteligencja – 15, Szybkość – 30, Szczęście – 30, Witalność – 15.
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 5500 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 5500 sztuk złota.
Zdobyłeś 550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Runiczne Buty, Nagolenice, Drewniane Buty. Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Szczęścia. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIM SPOTKAĆ:
Najdokładniej obrazuje to mapka:
Ciemnoczerwony – 3%, że na tym polu pojawi się
Czerwony – 2%, że na tym polu pojawi się
Bladoczerwony – 1%, że na tym polu pojawi się
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%).
3. Ranchorn
Ranchorn jest Magiem, z którego mogą wypaść Płomienne części.
WYMAGANY LEVEL - 30
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Jaskinia Gothar (mapka: http://img246.imageshack....3wysannika.jpg)
STATYSTYKI:
Punkty HP – 7000, Punkty MP – 1000,
Magia – 50, Inteligencja – 20, Szybkość – 45, Szczęście – 30, Witalność – 20.
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 10000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 10500 sztuk złota.
Zdobyłeś 1000 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Płomienny Hełm, Płomienne Rękawice, Płomienna Zbroja, Płomienna Tarcza, Płomienne Buty*
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Płomieni. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIM SPOTKAĆ:
Najdokładniej obrazuje to mapka:
Ciemnoczerwony – 10%, że na tym polu pojawi się
Czerwony – 0,7%, że na tym polu pojawi się
Bladoczerwony – 0,3%, że na tym polu pojawi się
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%).
4. Melakaye
Melakaye to groźna członkini Zecou d’Mareci, którą ciężej jest spotkać niż pokonać.
WYMAGANY LEVEL - 33
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Podziemia Urkaden (mapka: http://img19.imageshack.u...4wysannika.jpg)
STATYSTYKI:
Punkty HP – 1000, Punkty MP – 26,
Siła - 50, Inteligencja – 75, Szybkość – 60, Szczęście – 25, Witalność – 65.
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 15000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 15500 sztuk złota.
Zdobyłeś 1550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Gem Inteligencji (rzadko), Mikstura życia lvl3
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Inteligencji. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIĄ SPOTKAĆ:
Najdokładniej obrazuje to mapka:
Ciemnoczerwony – 4%, że na tym polu pojawi się
Czerwony – 0,4%, że na tym polu pojawi się
Bladoczerwony – 0,2%, że na tym polu pojawi się
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%).
5. Norn van Lonmerr
Jest to najbardziej wykształcony, szlachetny i honorowy wysłannik Zecou d’Mareci.
WYMAGANY LEVEL - 50
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Podziemia Nordii (mapka: http://img17.imageshack.u...a5wysannika.jpg )
STATYSTYKI:
Punkty HP – 15000, Punkty MP – 2500,
Magia - 90, Inteligencja – 70, Szybkość – 40, Szczęście – 65, Witalność – 70.
Atak: Ogień 2, Wiatr 2, Pocisk Magiczny 2
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 25000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 25500 sztuk złota.
Zdobyłeś 2550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Gem Wytrzymałości (rzadko), Bojowa część
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Szlachecki. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIM SPOTKAĆ:
Najdokładniej obrazuje to mapka:
Ciemnoczerwony – 40%, że na tym polu pojawi się
Czerwony – 0%, że na tym polu pojawi się
Bladoczerwony – 0%, że na tym polu pojawi się
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%).
6. Wanderer
Morderca.
WYMAGANY LEVEL - 70
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Okolice miasta Scythe (mapka: http://img16.imageshack.u...6wysannika.jpg)
STATYSTYKI:
Punkty HP – 15000, Punkty MP – 26,
Siła - 150, Inteligencja – 100, Szybkość – 150, Szczęście – 125, Witalność – 150.
Atak: Fizyczny
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 30000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 30500 sztuk złota.
Zdobyłeś 3050 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Gem Szybkości, Mikstura życia lvl 5
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Szybkości. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIM SPOTKAĆ:
Najdokładniej obrazuje to mapka:
Ciemnoczerwony – 0,7%, że na tym polu pojawi się
Czerwony – 0,5%, że na tym polu pojawi się
Bladoczerwony – 0,3%, że na tym polu pojawi się
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%).
7. Marietta
Niepozornie wyglądające dziewczę atakujące znienacka z mocą demona.
WYMAGANY LEVEL - 85
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Okolice Devos (mapka: http://img223.imageshack....7wysannika.jpg)
STATYSTYKI:
Punkty HP – 29000, Punkty MP – 5500,
Magia - 170, Inteligencja – 170, Szybkość – 200, Szczęście – 205, Witalność – 180.
Atak: Lód 3
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 45000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 45500 sztuk złota.
Zdobyłeś 4550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Gem Lód 3, Gem Szczęścia
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Zaskoczenia. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIĄ SPOTKAĆ:
Najdokładniej obrazuje to mapka:
Ciemnoczerwony – 0,5%, że na tym polu pojawi się
Czerwony – 0%, że na tym polu pojawi się
Bladoczerwony – 0%, że na tym polu pojawi się
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%).
8. Antrallerr
Czarnoksiężnik o diabelskiej mocy spod miasta Folhord.
WYMAGANY LEVEL - 95
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Okolice Folhord (mapka: http://img172.imageshack....8wysannika.jpg)
STATYSTYKI:
Punkty HP – 150000, Punkty MP – 5500,
Magia - 150, Inteligencja – 150, Szybkość – 200, Szczęście – 205, Witalność – 180.
Atak: Pocisk Magiczny 3
UWAGI: Jak zostanie mu mniej niż 1000 HP, leczy się Eliksirem; Zawsze, jak kończy mu się mana, leczy się miksturą many lvl5.
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 75000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 75500 sztuk złota.
Zdobyłeś 7550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Gem Pocisk Magiczny 5
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Czarnoksięstwa. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIĄ SPOTKAĆ:
Najdokładniej obrazuje to mapka:
Ciemnoczerwony – 1%, że na tym polu pojawi się
Czerwony – 0,1%, że na tym polu pojawi się
Bladoczerwony – 0,01%, że na tym polu pojawi się
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%).
9. Złoty Jeździec
Najtrudniej go odnaleźć, ale naprawdę warto go pokonać.
WYMAGANY LEVEL - 100
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Cały świat (mapka: )
STATYSTYKI:
Punkty HP – 55000, Punkty MP – 26,
Siła - 210, Inteligencja – 200, Szybkość – 225, Szczęście – 195, Witalność – 200.
Atak: Fizyczny
UWAGI: Jak zostanie mu mniej niż 1000 HP, leczy się trzy razy miksturą życia lvl 5;
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 100000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 100500 sztuk złota.
Zdobyłeś 10550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Złoty Hełm, Złote Rękawice, Złota Zbroja, Złota Tarcza, Złote Buty.**
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Potęgi. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIM SPOTKAĆ:
Najdokładniej obrazuje to mapka:
Ciemnoczerwony – 0,09%, że na tym polu pojawi się
Czerwony – 0%, że na tym polu pojawi się
Bladoczerwony – 0%, że na tym polu pojawi się
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%).
10. Ryzykant
Jeden z najciekawszych poszukiwaczy. Bardzo łatwy do odnalezienia i pokonania, jednak wymaga niesamowicie wysokiego poziomu.
WYMAGANY LEVEL - 125
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Wszelkie rzeki całego świata;
STATYSTYKI:
Punkty HP – 75000, Punkty MP – 26,
Siła - 290, Inteligencja – 100, Szybkość – 300, Szczęście – 175, Witalność – 200.
Atak: Fizyczny
UWAGI: brak
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 150000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 150500 sztuk złota.
Zdobyłeś 15550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Eliksir, Eliksir Ryzyka***
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Ryzyka. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIM SPOTKAĆ:
Tym razem bez mapki. Na każdej rzece jest 1%, że spotkamy Ryzykanta.
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%).
11. Bogini Zła
Wysłana po to, by niszczyć..
WYMAGANY LEVEL - 100
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Cały świat (tutaj bez mapki)
STATYSTYKI:
Punkty HP – 100000, Punkty MP – 5555,
Magia - 400, Inteligencja – 150, Szybkość – 250, Szczęście – 400, Witalność – 150.
Atak: Lód 5, Ogień 5, Wiatr 5, Ziemia 5.
UWAGI:
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 200000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 200500 sztuk złota.
Zdobyłeś 20550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Eliksir Bogini Zła****, Eliksir
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Zła. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIM SPOTKAĆ:
Na każdym polu jest szansa 0,5%, że napotka się Boginię Zła.
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%).
12. Des Ert
Uwielbia ogień.
WYMAGANY LEVEL - 100
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Wszelkie pustynie
STATYSTYKI:
Punkty HP – 150000, Punkty MP – 26,
Siła - 350, Inteligencja – 200, Szybkość – 355, Szczęście – 195, Witalność – 200.
Atak: Fizyczny
UWAGI: Leczy się pod koniec walki 3 razy miksturą życia level 4.
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 400000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 400500 sztuk złota.
Zdobyłeś 40550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Pustynny Pierścień*****
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Pustyni. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIM SPOTKAĆ:
Na każdej pustyni jest 0,5% szansy na spotkanie Des Erta.
(za każdym kolejnym pokonaniem wysłannika, częstotliwość jego spotykania spada o 20%).
13. Guynerrice
Najcięższa kobieta do pokonania wśród wysłanników. Ma niesamowite szczęście.
WYMAGANY LEVEL - 100
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: Wszystkie lody i lodowe lasy świata
STATYSTYKI:
Punkty HP – 66000, Punkty MP – 7500,
Magia - 400, Inteligencja – 300, Szybkość – 200, Szczęście – 150, Witalność – 200.
Atak: Lód 6
UWAGI:
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 300000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 300500 sztuk złota.
Zdobyłeś 30550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Gem Szczęścia, Wytrzymałości, Siły, Magii, HP Plus, MP Plus, Szybkości lub Inteligencji
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Lodu (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIĄ SPOTKAĆ:
Na każdym „lodowym” polu jest 0,7% szans na spotkanie.
14. Anewerm
Syn Zecouda.
WYMAGANY LEVEL - 130
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: w tym wypadku wolałbym pozostawić nutkę tajemnicy; jeśli pomysł zostanie wprowadzony, opowiem o tym administracji
STATYSTYKI:
Punkty HP – 100000, Punkty MP – 26,
Siła - 350, Inteligencja – 300, Szybkość – 200, Szczęście – 200, Witalność – 200.
Atak: Fizyczny
UWAGI: Jak zostanie mu mniej niż 1000 HP, leczy się pięć razy miksturą życia lvl 5;
CO SIĘ ZDOBYWA?:
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 500000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 500500 sztuk złota.
Zdobyłeś 50550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Pierścień Anewerma******
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Władzy. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIM SPOTKAĆ:
[to, podobnie jak występowanie, wolałbym zostawić w tajemnicy: ) ]
15. Mistrz Wszelkiej Potęgi
Mistrz w walce, najlepszy uczeń samego Zecouda.
WYMAGANY LEVEL - 150
AVATAR:
WYSTĘPOWANIE: w tym wypadku wolałbym pozostawić nutkę tajemnicy; jeśli pomysł zostanie wprowadzony, opowiem o tym administracji
STATYSTYKI:
[Tutaj również wolałbym zostawić nutkę tajemnicy ]
Zwycięzcą jest Gracz.
W walce zyskałeś 1000000 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 1000500 sztuk złota.
Zdobyłeś 100550 punktów AP.
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Różdżka Mistrza Wszelkiej Potęgi*******
Zdobyłeś specjalny przedmiot Klucz Wszelkiej Potęgi. (Zawsze po pierwszej wygranej walce, potem nigdy!)
JAK MOŻNA SIĘ Z NIM SPOTKAĆ:
[to, podobnie jak występowanie, wolałbym zostawić w tajemnicy: ) ]
Po uzyskaniu każdego klucza można udać się do jednej z tajemniczych gór w tajemniczym miejscu (również obgadam z administracją), którą już mam w połowie opracowaną; w każdym bądź razie grota Zecou d’Mareci będzie składać się z Lochów, Poziomu 1, Poziomu 2 i Poziomu 3. Na Poziomie 3 czekać będzie nas Wielki boss Zecou d’Mareci – Zecoud. Po wygraniu walki z wielkim mistrzem otrzyma się… to, co planuję, a czego wolałbym nie zdradzić, ale naprawdę są to całkiem niemałe nagrody, jeśli chodzi o moje plany.
No, to chyba wszystko. Mam nadzieję, że ktoś się tym projektem zainteresuje. A, przepraszam, to nie wszystko! Miałem jeszcze objaśnić owe gwiazdki, które pojawiały się podczas opisywania wysłanników.
Płomienny Hełm, Płomienne Rękawice, Płomienna Zbroja, Płomienna Tarcza, Płomienne Buty* - Jeden z ekwipunków, który możemy zdobyć podczas szukania kluczy. Myślę, że wartości obrony itp. ustalę, jak pomysł będzie gotowy do wprowadzenia, ale jestem pewien, że te części dodawałyby + do atrybutu ognia
Zdobyłeś uzbrojenie/gem/przedmiot: (losowo): Złoty Hełm, Złote Rękawice, Złota Zbroja, Złota Tarcza, Złote Buty.** - Podobnie jak powyżej, tyle, że dodawałoby to prawdopodobnie jakiś bonusik do każdego atrybutu…
Eliksir Ryzyka*** - Eliksir, który mógłby dodać 5 punktów do losowej statystyki, lub odjąć 5 punktów od losowej statystyki Sprytne, prawda?
Eliksir Bogini Zła**** - Eliksir, po którego użyciu dostajesz 3 dodatkowe ruchy.
Pustynny Pierścień***** - Pierścień, którego cele pozostawię tajemnicą
Pierścień Anewerma****** - Jeden z najlepszych pierścieni obronnych w grze. Miałby ogromną ilość slotów.
Różdżka Mistrza Wszelkiej Potęgi******* - Wbrew pozorom nie będzie to broń jednoręczna ani dwuręczna dla maga, tylko coś zupełnie innego.
Pozdrawiam i z góry dzięki za komentarze i poprawki.
Moje gg: 4132929
P.S. Ponieważ linki do avatarów nie działają, tutaj przedstawiam jeszcze raz je wszystkie:
1. Arbitrea – http://img391.imageshack....16/1rysunek.jpg
2. Geroldin – http://img520.imageshack....16/1rysunek.jpg
3. Ranchorn – http://img246.imageshack....16/1rysunek.jpg
4. Melakaye – http://img528.imageshack....16/1rysunek.jpg
5. Norn van Lormerr – http://img378.imageshack....16/1rysunek.jpg
6. Wanderer – http://img410.imageshack....16/1rysunek.jpg
7. Marietta – http://img23.imageshack.us/img23/916/1rysunek.jpg
8. Antrallerr - http://img359.imageshack....16/1rysunek.jpg
9. Złoty Jeździec - http://img355.imageshack....16/1rysunek.jpg
10. Ryzykant - http://img134.imageshack....16/1rysunek.jpg
11. Bogini Zła - http://img503.imageshack....16/1rysunek.jpg
12. Des Ert - http://img205.imageshack....16/1rysunek.jpg
13. Guynerrice - http://img18.imageshack.us/img18/916/1rysunek.jpg
14. Anewerm - http://img135.imageshack....16/1rysunek.jpg
15. Mistrz Wielkiej Potęgi - http://img213.imageshack....16/1rysunek.jpg
P.S.2. Jeżeli uważacie, że to za duże ułatwienie (według mnie wcale tak nie jest), to można zrobić tak, że tylko w pierwszej walce z wysłannikiem zdobywa się punkty doświadczenia, następnie wypada tylko złoto i Ew. przedmioty.
P.S.3. Nie mam zbyt wysokiego levela, wobec tego statystyki bossów o wysokich poziomach ustawiałem mniej więcej „na oko” więc nie wiem czy nie są czasem zbyt małe – jakby co, zawsze można zmienić.
Pozdrawiam i czekam na opinie.
Lag - 05-05-2009, 17:51
Wybacz, że nie przeczytałem całości, ale aż strach mnie ogarnia ile tego tekstu
Jeśli chodzi o to, by gracz mógł stać się czlonkiem tego klanu/zakonu/enklawy to tu raczej nie widzę świetlanej przyszłości dla tej propozycji, gdyż naszym głównym celem jest ratowanie brata, a tracenie czas zakonie mija się z celem.
Jeśli chodzi o te urozmaicone opisy przeciwników to ja bym to dał do tematu "Fabryka stworów" oraz "Nasze własne questy"
Szacunek ode mnie za napisanie takiej ogromnej propozycji, ale wątpie czy zmiany jeszcze w tej wersji MFO będą aż tak znaczne.
Grotherd - 05-05-2009, 17:57
Oł, przykro mi w takim razie, że nie przeczytałeś całej propozycji, a z Twojego postu wnioskuję, że albo źle to wytłumaczyłem, albo nie przeczytałeś nawet pięciu procent całości Broń Boże nie chodzi mi o stworzenie nowej fabuły, ani tym bardziej tego, by ktokolwiek gdziekolwiek mógł wstąpić. Zecou d'Mareci byłoby zakonem wrogów, którzy mają piętnastu wysłanników rozesłanych po całym świecie. Ich pokonanie zależałoby od Ciebie - wcale nie musiałbyś z nimi walczyć, by przejść grę, jest to zwykły dodatek - pokonasz 15 Wysłanników, otrzymasz 15 kluczy - otworzą Ci się wrota do jaskini Zakonu, gdzie możesz odnaleźć jego władcę i zniszczyć go w zamian za jakiś świetny przedmiot. Taki jeden wielki quest rozłożony na całe 150 leveli grania
Cytat: | Jeśli chodzi o te urozmaicone opisy przeciwników to ja bym to dał do tematu "Fabryka stworów" oraz "Nasze własne questy" |
Wiem, że mogłem tam to dać, ale wydaje mi się, że lepiej to było połączyć w jeden temat, niż rozbić na trzy posty w tematach, które prawdopodobnie nie zostaną przeglądnięte.
Wiem również, że czas poświęcony temu wprowadzeniu tego urozmaicenia równy byłby wielu dniom i godzinom, ale myślę, że "produkt jest warty swojej ceny"
enD29 - 05-05-2009, 18:17
Jestem chyba jedyną osobą co przeczytała całość Pomysł dobry tylko za bardzo rozstawione te bossy... Mogła by być specjalna lokacja gdzie oni są a nie wszędzie bo jak walka manualna miała by być a to obowiązkowe nie było by to i tak by namolne było...
Grotherd - 05-05-2009, 18:19
Hm, szczerze mówiąc to jest trochę racji w tym co napisałeś. Może lepiej będzie, jak przed pierwszym atakiem, lub przed w ogóle rozpoczęciem walki można kliknąć "Uciekaj"? Oczywiście, jak nie wybierzesz tej opcji, w dalszej części walki ucieczka przestałaby być możliwa.
grubybenek - 05-05-2009, 18:24
Przeczytałem całość :D Gdyby to zostało wprowadzone o wreszcie by się coś działo w tej grze.. Wszystko 10/10 ^^
Mam tylko jedno pytanie.. Co do procentów na zaatakowanie naszej postaci przez wysłannika.. 4%, więc jedna osoba zostałaby zaatakowana za pierwszym razem, a druga miałaby pecha i po 1000 ruchów wysłannik by ją nie zaatakował? Może byłoby sprawiedliwiej, że im wyższy lvl od wymaganego tym większa szansa (o 1-2%) na atak wysłannika?
3siu - 05-05-2009, 18:26
Grotherd, naprawde spore urozmaicenie:) ale... zawsze jest jakies ale:)
Admin (pewnie jak i wiekszosc graczy) chce wprowadzic mfo3 i czas potrzebny na wprowadzenie Twojego pomyslu wolalby chyba sporzytkowac na to... ale to jest moje gdybanie bo z tego co wyczytalem to prace nad mfo3 sa w lesie...:P
jednym slowem zbyt czasochlonne zeby wprowadzic teraz ale mozna by bylo w mfo3 wprowadzic cos takiego:)
@UP
tez calosc przeczytalem:P
Grotherd - 05-05-2009, 18:28
Cytat: | Przeczytałem całość Gdyby to zostało wprowadzone o wreszcie by się coś działo w tej grze.. Wszystko 10/10 ^^ |
Dziękuję serdecznie
Cytat: | Mam tylko jedno pytanie.. Co do procentów na zaatakowanie naszej postaci przez wysłannika.. 4%, więc jedna osoba zostałaby zaatakowana za pierwszym razem, a druga miałaby pecha i po 1000 ruchów wysłannik by ją nie zaatakował? Może byłoby sprawiedliwiej, że im wyższy lvl od wymaganego tym większa szansa (o 1-2%) na atak wysłannika? |
Myślę, że 1-2% to przesada, bo ktoś mógłby wbić 100 level, a potem udać się do np. Podziemi Urkaden i miałby 100%, że boss mu się pojawi Byłoby w porządku, jeśli rosło by tylko do 50% z danego procenta, tak więc, jeśli dany wysłannik miałby 10% na "ciemnoczerwonych polach", to jego procent wraz ze wzrostem levelu maksymalnie mógłby zwiększyć się do 10%+(50%z10)=10%+5% = 15%
Cytat: | Admin (pewnie jak i wiekszosc graczy) chce wprowadzic mfo3 i czas potrzebny na wprowadzenie Twojego pomyslu wolalby chyba sporzytkowac na to... ale to jest moje gdybanie bo z tego co wyczytalem to prace nad mfo3 sa w lesie...:P
jednym slowem zbyt czasochlonne zeby wprowadzic teraz ale mozna by bylo w mfo3 wprowadzic cos takiego:) |
Doskonale rozumiem Jeśli jednak chodzi o pomoc przy wprowadzaniu pomysłu to oczywiście już ją oferuję. I wiem, że od razu nie pojawili by się wszyscy wysłannicy, tylko stopniowo; pierwszy, drugi, trzeci, aż w przeciągu miesiąca-dwóch miesięcy całe urozmaicenie zostałoby wprowadzone. Nie wszystko musi być robione na raz.
Lag - 05-05-2009, 18:46
A już rozumiem twoją propozycje
Zamiast "urozmaicenie" nazwałbym to raczej "rozbudowaniem", ale nie ważne : P
Chociaż zaczyna mi to przypominać pokemony, gdzie chodzilo się 23123123 ruchów po to by spotkać jakiegoś rzadkiego stwora. ale pomysł dobry, nie ma co
MarCin_tcz - 05-05-2009, 18:46
Masz fantazje człowieku :O za dużo anime innym podobnych rzeczy
Przeczytawszy większość tekstu nie licząc tych tam "bossów" stwierdzam że i tak nie przejdzie nawet jak byście bardzo tego pragnęli , jak dla mnie pomysł może być ale admin i tak ma w tą gre wjb
Grotherd - 05-05-2009, 18:54
Cytat: | Chociaż zaczyna mi to przypominać pokemony, gdzie chodzilo się 23123123 ruchów po to by spotkać jakiegoś rzadkiego stwora. ale pomysł dobry, nie ma co |
Nigdy nie grałem w pokemony Poza tym jeśli faktycznie częstotliwość wraz z poziomem miałaby się zwiększać, to nie byłoby tak wcale źle, choć na tym to polega, by i za łatwo nie było
Cytat: | Masz fantazje człowieku :O za dużo anime innym podobnych rzeczy |
Wiesz, że nigdy w życiu nie oglądałem anime? Może mam bujną wyobraźnię, na tym pozostańmy
Cytat: | Przeczytawszy większość tekstu nie licząc tych tam "bossów" stwierdzam że i tak nie przejdzie nawet jak byście bardzo tego pragnęli , jak dla mnie pomysł może być ale admin i tak ma w tą gre wjb |
To, czy przejdzie, to już zależy tylko od administratora, więc takie gadki typu: "A, admin tego nie wprowadzi" itp. są trochę nie na miejscu Nikt nie zna myśli administratora więc nikt nie wie, czy wprowadzi czy nie Jeśli chodzi o Wasze wypowiedzi, raczej bym prosił o sugestie co należy zmienić, ew. czego zmieniać nie należy i czy się podoba.
Lag - 05-05-2009, 19:04
dodam też, że nie potrzebnie pisałeś statystyki bossów, gdyż admin zapewne i tak użyje wymyślonych przez siebie, gdyż zna on lepiej kod gry i odpowiednie ustawienia na dany poziom.
chociaż jest jeden plus (dla admina), dla którego może wprowadzić tą propozycje - aby zaliczyć te wszystkie bossy zapewne trzeba będzie zużyć maaaaaaasę ruchów, a co za tym idzie, będzie więcej SMS'ów
Lord Grindewald - 05-05-2009, 19:05
Nie chciało mi sie tego czytac ale powiem ci krótko - to nie wejdzie i tylko tracisz czas
Grotherd - 05-05-2009, 19:06
Cytat: | chociaż jest jeden plus (dla admina), dla którego może wprowadzić tą propozycje - aby zaliczyć te wszystkie bossy zapewne trzeba będzie zużyć maaaaaaasę ruchów, a co za tym idzie, będzie więcej SMS'ów |
Też o tym myślałem
Cytat: | dodam też, że nie potrzebnie pisałeś statystyki bossów, gdyż admin zapewne i tak użyje wymyślonych przez siebie, gdyż zna on lepiej kod gry i odpowiednie ustawienia na dany poziom. |
Wiem, ale chciałem mniej więcej przybliżyć, w czym dany boss był dobry
Cytat: | Nie chciało mi sie tego czytac ale powiem ci krótko - to nie wejdzie i tylko tracisz czas |
A ja gdzieś nie pisałem, że:
Cytat: | To, czy przejdzie, to już zależy tylko od administratora, więc takie gadki typu: "A, admin tego nie wprowadzi" itp. są trochę nie na miejscu Nikt nie zna myśli administratora więc nikt nie wie, czy wprowadzi czy nie Jeśli chodzi o Wasze wypowiedzi, raczej bym prosił o sugestie co należy zmienić, ew. czego zmieniać nie należy i czy się podoba. |
EdwinOdesseiron - 05-05-2009, 19:17
Masz chłopie wyobraźnię, ale tak po prawdzie to wymyśliłeś po prostu 15 nowych bossów. Jest od tego specjalny temat (którego i tak nikt nie czyta ).
Niestety, ale nie jest to żadna rewolucja, nowy pomysł jest tylko taki, żeby bossy pojawiały się na przemian z potworkami na mapie. A to nie jest zbyt trafne, bo na bossa ludzie wolą się przygotować, przebrać itd. Tak samo wiem że niektórzy mają np kilka minut i chcą po protu "zużyć" ruchy - nie mają więc czasu na walkę manualną.
Dopracowałeś to strasznie, jeśli chodzi o detale (nawet ta nazwa... ), ale może lepiej było najpierw skupić się na stronie koncepcyjnej.
|
|