My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Ułożenie Atrybutów w Miastach

Skailer - 27-06-2009, 19:58
Temat postu: Ułożenie Atrybutów w Miastach
Szukałem nie znalazłem.. Jak wy znajdziecie to zamknijcie temat g:P
Proponuje po prostu inaczej ułożyć atrybuty w miastach.

Eternia: Wiatr (Sowy)
Langeburg: Ogień (Leech King)
Urkaden: Ziemia (Bo wcześniej nigdzie nie występuje)
Eliar: Wiatr (Zielony Smok)
Devos: Lód (Niebieski Smok)
Nordia: Lód (lodowa kraina + Shiva + Lodowe bossy i potwory)
Azarad: Lód (j.w.)
Scythe: Ogień (Gdzieś trzeba go wcisnąć..)
Kurthus: Wiatr (Coś tu musi być :P )
Oasis: Ziemia (Hades)
Folhord: Wiatr (Zefir)
Ballis: Ziemia (Brązowy Smok)
Ozaroth: Ogień (Domyślam się że tu będzie czerwony smok g:P )
(Na czerwono zaznaczyłem te, które zmieniłem)

Głównie chodzi mi o ogień. Aktualnie w całej grze ogień mają TYLKO DWA MIASTA, a w tym oba są na oddzielnych kontynentach.. Na doładowanie atry na wyższych lv. (50-120) potrzeba nie dość że kasy, to masę ruchów, na jeżdżenie powiedzmy od devos do lange itd.

Btw. Jak ja dawno nie pisałem w propozycjach ^^

SaKe - 27-06-2009, 19:59

Na nie.Devos jest niedaleko swiatyni niebieskiego smoka, ktory kojarzy sie jako tako z lodem...
Skailer - 27-06-2009, 20:00

Cytat:
Na nie.Devos jest niedaleko swiatyni niebieskiego smoka, ktory kojarzy sie jako tako z lodem...

A Eliar ma zielonego smoka, widzisz tam wiatr?

SaKe - 27-06-2009, 20:01

Nie, moze i jest troche nieodpowiednie rozlozenie atrybutow, ale zmiany wprowadzilyby maly chaos...
Jak dla mnie jest dobrze.

Skailer - 27-06-2009, 20:03

SaKe napisał/a:
ale zmiany wprowadzilyby maly chaos...

W czym? Ja nie zmieniłem w propozycji tylko devos, starałem się rozsądnie rozmieszczać świątynie, żeby to miało ręce i nogi ;> Spójrz sam.

llludek - 27-06-2009, 20:40

mi sie wydaje ze admin celowo tak rozlozyl atrybuty w miastach. dlaczego? nie wiem. ale jak dla mnie atrybuty powinny być bardziej równomiernie rozłożone (ogień), ale też tak, żeby się kojarzyly z miastami, a nie, żeby do azarad dać ogień ;p
Volturi - 27-06-2009, 20:46

a wg mnie w eterni powinien być ognień a nie ziemia ;) ułatwiło by to początkującym magom pokonanie rapsa ;] i mozna by szybko wbic atry ognia
Evil - 27-06-2009, 20:56

Jak napisał Sake, w devos lód być musi, bo Niebieskiego smoka mamy ; > A co do Zielonego smoka, przecież wiatr można zrobić w Urkaden, kilka ruchów z Eliar ; > W Eterni też wiatr można dać bo Sówki się czają w drodze do Urk. ; D W miastach wyższych niż devos można zmienić ; >
ambity - 27-06-2009, 21:01

Evil napisał/a:
Jak napisał Sake, w devos lód być musi, bo Niebieskiego smoka mamy


Atrybut obok bossa.

Evil napisał/a:
A co do Zielonego smoka, przecież wiatr można zrobić w Urkaden


Załóżmy, że Urkaden jest również blisko Zielonego Smoka. Atrybut obok bossa.

Evil napisał/a:
W Eterni też wiatr można dać bo Sówki się czają w drodze do Urk


Może by to jednak jakoś logicznie poukładać?

Kiedyś w ogóle nie było świątyni w Eterni. W sumie... jaki atrybut tam pasuje?


Volturi napisał/a:
a wg mnie w eterni powinien być ognień a nie ziemia


Wtedy będą "dwa ognie" obok siebie. Poza tym niskie lvl raczej nie mają problemu z Rapsem (5lv to już zupełnie bezproblemowo), więc mogą spokojnie dojść do Langeburgu. W dodatku walki zaczynają się dopiero od 5lv, a jak napisałem wyżej - (5lv to już zupełnie bezproblemowo... mogą dojść do Langeburgu). Atrybut ziemii tylko pomaga niskim lvlom, bo oprócz ognia mogą mieć jeszcze ziemię.

Teraz ogólnie do tematu:

Rzeczywiście z atrybutami jest problem, a w szczególności z ogniem. Myślę, że reszta atrybutów nie jest aż tak daleko i z większości miejsc na mapie świata można się do nich dostać nie tracąc aż tak dużej ilości punktów ruchów. Moim zdaniem na atrybut ognia nie ma za bardzo miejsca. Jeżeli by układać te świątynie pod bossów to żadne miasto mi nie pasuje.

Skailer - 27-06-2009, 21:26

A tak pasuje? g:P

Eternia: Wiatr (Sowy)
Langeburg: Ogień (Leech King)
Urkaden: Ziemia (Bo wcześniej nigdzie nie występuje)
Eliar: Wiatr (Zielony Smok)
Devos: Lód (Niebieski Smok)
Nordia: Lód (lodowa kraina + Shiva + Lodowe bossy i potwory)
Azarad: Lód (j.w.)
Scythe: Ogień (Gdzieś trzeba go wcisnąć..)
Kurthus: Wiatr (Coś tu musi być :P )
Oasis: Ziemia (Hades)
Folhord: Wiatr (Zefir)
Ballis: Ziemia (Brązowy Smok)
Ozaroth: Ogień (Domyślam się że tu będzie czerwony smok g:P )
(Na czerwono zaznaczyłem te, które zmieniłem)

Areen - 27-06-2009, 21:30

Skailer napisał/a:
A tak pasuje? g:P

Eternia: Wiatr (Sowy)
Langeburg: Ogień (Leech King)
Urkaden: Ziemia (Bo wcześniej nigdzie nie występuje)
Eliar: Lód (Niebieski smok w Devos)
Devos: Ogień (Bo nie ma gdzie go wsadzić, a lód na smoka mają w Eliar)
Nordia: Lód (lodowa kraina + Shiva + Lodowe bossy i potwory)
Azarad: Lód (j.w.)
Scythe: Ziemia (Błotny potwór, ptero)
Kurthus: Wiatr (j.w.)
Oasis: Ziemia (Hades)
Folhord: Wiatr (Zefir)
Ballis: Ziemia (Brązowy Smok)
Ozaroth: Ogień (Domyślam się że tu będzie czerwony smok g:P )


Poprawię:

Eternia: Wiatr
Langeburg: Ogień
Urkaden: Ziemia
Eliar: Wiatr (Zielony Smok)
Devos: Lód (Niebieski Smok)
Nordia: Lód
Azarad: Lód
Scythe: Ziemia
Kurthus: Wiatr
Oasis: Ziemia
Folhord: Wiatr
Ballis: Ziemia
Ozaroth: Ogień

Nadal mało tego ognia.

Skailer - 27-06-2009, 21:32

A teraz? Z edytowałem g:)

Skailer napisał/a:
Eternia: Wiatr (Sowy)
Langeburg: Ogień (Leech King)
Urkaden: Ziemia (Bo wcześniej nigdzie nie występuje)
Eliar: Wiatr (Zielony Smok)
Devos: Lód (Niebieski Smok)
Nordia: Lód (lodowa kraina + Shiva + Lodowe bossy i potwory)
Azarad: Lód (j.w.)
Scythe: Ogień (Gdzieś trzeba go wcisnąć..)
Kurthus: Wiatr (Coś tu musi być :P )
Oasis: Ziemia (Hades)
Folhord: Wiatr (Zefir)
Ballis: Ziemia (Brązowy Smok)
Ozaroth: Ogień (Domyślam się że tu będzie czerwony smok g:P )
(Na czerwono zaznaczyłem te, które zmieniłem)

Areen - 27-06-2009, 21:36

Za dużo lodu obok siebie. Wywal lód z eliar za wiatr i z devos za ogień.
Skailer - 27-06-2009, 21:40

Kurde błąd, tam miał być wiatr.. już poprawiam g:)


EDIT: Już g:P
EDIT2:
Areen napisał/a:
i z devos za ogień.

Wtedy wszyscy marudzą że nie ma atry na blue smoka..

Evil - 28-06-2009, 11:37

Skailer napisał/a:

[/b]
Areen napisał/a:
i z devos za ogień.

Wtedy wszyscy marudzą że nie ma atry na blue smoka..

No właśnie :P

Skailer napisał/a:
A tak pasuje? g:P

Eternia: Wiatr (Sowy)
Langeburg: Ogień (Leech King)
Urkaden: Ziemia (Bo wcześniej nigdzie nie występuje)
Eliar: Wiatr (Zielony Smok)
Devos: Lód (Niebieski Smok)
Nordia: Lód (lodowa kraina + Shiva + Lodowe bossy i potwory)
Azarad: Lód (j.w.)
Scythe: Ogień (Gdzieś trzeba go wcisnąć..)
Kurthus: Wiatr (Coś tu musi być :P )
Oasis: Ziemia (Hades)
Folhord: Wiatr (Zefir)
Ballis: Ziemia (Brązowy Smok)
Ozaroth: Ogień (Domyślam się że tu będzie czerwony smok g:P )



Tak być może ; >

[ Dodano: 28-06-2009, 11:38 ]
W sumie trzeba będzie poczekać na Tomiego/Jacka, żeby podjeli decyzję czy zmiana będzię ; >


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group