|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
 |
Śmietnik - mała poprawka do inteligencji.
Mellord - 12-07-2009, 10:35 Temat postu: mała poprawka do inteligencji. A więc chodzi mi o to, że np jak gramy magiem na 10 lvlu to można używać tylko leczynia * lub **, a ta propozycja dała by że w 1 walce możemy używać leczenia* i leczenie ** w zależności od ustawionych warunków w inteligencji
np.
1. twoja postać - %hp <25 uzyj leczenie 1**
2. twoja postać - %hp <56 użyj leczenie 1*
3. twoja postać - %hp <56 użyj mikstura życia lv1
4. twoja postać - ilosc mp <25 użyj mikstura many lv1
Piszcie co o tym sądzicie
Shark - 12-07-2009, 11:27
Jak dla mnie bardzo dobra propozycja
Magowie będą mieć trochę za dobrze, ale w końcu
mag też musi mieć w czymś przewagę. Powinno to
wejść razem z innymi opcjami do inteligencji, jak odpowiednie
"ustawienie" krytyka, "double" w odpowiednim momencie itp.
Mellord - 12-07-2009, 19:22
Shark napisał/a: | "ustawienie" krytyka, "double" w odpowiednim momencie itp. |
to już by była przesada , ale wojom można by dodać możliwość ataku fizycznego gdy przeciwnik ma %hp<50, bo narazie tą możliwość ma tylko mag ;>
Shark - 12-07-2009, 19:56
A gdyby przeciwnik miał więcej niż 50% to co wtedy?
Z czego ma walić woj ? Zredukowane hity czy jak ?
Mellord - 12-07-2009, 20:55
Shark napisał/a: | A gdyby przeciwnik miał więcej niż 50% to co wtedy? |
Chodziło mi o cos takiego:
Jeśli przeciwnik %hp [tu ustawiasz] użyj atak fizyczny...
Shark - 13-07-2009, 17:05
Wiem o co Ci chodzi.
No to skoro ustawię :
Przeciwnik Procent HP <=50
Użyj: Atak fizyczny.
Tak by wyglądała komenda tej inteligencji, napisałem prawie dokładnie tak jak ty.
No to z czego się wali jeśli przeciwnik ma więcej niż 50% (w takiej sytuacji)?
Hate - 13-07-2009, 17:41
Cytat: | Przeciwnik Procent HP <=50
Użyj: Atak fizyczny. |
Twoja postać - procent hp <= XX
Przeciwnik - procent hp >= 50
Użyj- przedmiot/leczenie
Teraz można uzyskać ten sam efekt? Jak przeciwnik będzie mieć mniej niż 50% HP, to się nie uleczysz tylko go 'dobijesz'.
Shark - 14-07-2009, 08:19
Hate napisał/a: | Twoja postać - procent hp <= XX
Przeciwnik - procent hp >= 50
Użyj- przedmiot/leczenie
Teraz można uzyskać ten sam efekt? Jak przeciwnik będzie mieć mniej niż 50% HP, to się nie uleczysz tylko go 'dobijesz'. |
Jakim cudem? Jak masz zamiar zrobić to polecenie?
Bo Twoja wygląda w ten sposób, że moja postać ma
przykładowo 70% hp, przeciwnik 40% hp i jest tam
w użyciu jakiś przedmiot/leczenie. Wiem jak to może
zrobić mag, bo może użyć gemu w poleceniu, ale woj
nie ma w tym wypadku takich udogodnień...
Mellord - 14-07-2009, 10:48
a jednak chyba by było to możliwe, ale nigdy tego nie testowałem.
Wyglądało by to tak, zakładamy gem który zabiera nam wiecej mp niz ma postać, i ustawiamy inte tak jak u maga. Jak ktoś to sprawdzi to napiszcie czy działa
CrEaZy LoLeK - 14-07-2009, 11:06
Duzo byloby z tym roboty ale dobry pomysł
MichuL - 14-07-2009, 13:08
Shark napisał/a: | Jakim cudem? Jak masz zamiar zrobić to polecenie?
Bo Twoja wygląda w ten sposób, że moja postać ma
przykładowo 70% hp, przeciwnik 40% hp i jest tam
w użyciu jakiś przedmiot/leczenie. Wiem jak to może
zrobić mag, bo może użyć gemu w poleceniu, ale woj
nie ma w tym wypadku takich udogodnień... |
przecież Hate napisał: do warunku leczenia wystarczy dodać warunek dot. hp przeciwnika tj. jeśli przeciwnik ma hp więcej niż np. 40% to użyje miksa, jak ma mniej to uderzy ...
a poprawka którą proponujesz już teraz można uzyskać: wystarczy założyć dodatkowe leczenie, ale jakby dać taki bonus dla magów, to trzeba by coś wymyślić dla wojów, bo już teraz przywilejem maga jest możliwość leczenia gemami
Mellord - 14-07-2009, 14:43
MichuL napisał/a: | to trzeba by coś wymyślić dla wojów, bo już teraz przywilejem maga jest możliwość leczenia gemami |
Przeciez woj tez może się leczyc gemem.
A zauważ że na wyższych lvlach jest mało magów z dobrym rankiem ;>, więc ta zmiana może by cos poprawiła
ADIHC1 - 14-07-2009, 17:01
Shark napisał/a: | Jakim cudem? Jak masz zamiar zrobić to polecenie? |
Shark, jak to możliwe, że Ty nie wiesz, jak wygląda i jak działa dobitka w skrypcie maga? Wstyd ; D
Shark - 14-07-2009, 17:08
ADIHC1 napisał/a: | Shark, jak to możliwe, że Ty nie wiesz, jak wygląda i jak działa dobitka w skrypcie maga? Wstyd ; D |
Tu chodziło o dobitkę w skrypcie woja? Wstyd ; D
MichuL napisał/a: | przecież Hate napisał: do warunku leczenia wystarczy dodać warunek dot. hp przeciwnika tj. jeśli przeciwnik ma hp więcej niż np. 40% to użyje miksa, jak ma mniej to uderzy ... |
Źle zrozumiałem ;p Nie bijcie ;/
ADIHC1 - 16-07-2009, 19:30
Shark napisał/a: | Tu chodziło o dobitkę w skrypcie woja? Wstyd ; D |
Ehh, myślałem o woju, a napisałem co napisałem..
W każdym bądź razie wstyd, że nie wiedziałeś ; D
|
|