My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - mała poprawka do inteligencji.

Mellord - 12-07-2009, 10:35
Temat postu: mała poprawka do inteligencji.
A więc chodzi mi o to, że np jak gramy magiem na 10 lvlu to można używać tylko leczynia * lub **, a ta propozycja dała by że w 1 walce możemy używać leczenia* i leczenie ** w zależności od ustawionych warunków w inteligencji

np.
1. twoja postać - %hp <25 uzyj leczenie 1**

2. twoja postać - %hp <56 użyj leczenie 1*

3. twoja postać - %hp <56 użyj mikstura życia lv1

4. twoja postać - ilosc mp <25 użyj mikstura many lv1

Piszcie co o tym sądzicie

Shark - 12-07-2009, 11:27

Jak dla mnie bardzo dobra propozycja :)
Magowie będą mieć trochę za dobrze, ale w końcu
mag też musi mieć w czymś przewagę. Powinno to
wejść razem z innymi opcjami do inteligencji, jak odpowiednie
"ustawienie" krytyka, "double" w odpowiednim momencie itp.

Mellord - 12-07-2009, 19:22

Shark napisał/a:
"ustawienie" krytyka, "double" w odpowiednim momencie itp.

to już by była przesada ;) , ale wojom można by dodać możliwość ataku fizycznego gdy przeciwnik ma %hp<50, bo narazie tą możliwość ma tylko mag ;>

Shark - 12-07-2009, 19:56

A gdyby przeciwnik miał więcej niż 50% to co wtedy?
Z czego ma walić woj ? Zredukowane hity czy jak ?

Mellord - 12-07-2009, 20:55

Shark napisał/a:
A gdyby przeciwnik miał więcej niż 50% to co wtedy?


Chodziło mi o cos takiego:

Jeśli przeciwnik %hp [tu ustawiasz] użyj atak fizyczny...

Shark - 13-07-2009, 17:05

Wiem o co Ci chodzi.
No to skoro ustawię :
Przeciwnik Procent HP <=50
Użyj: Atak fizyczny.

Tak by wyglądała komenda tej inteligencji, napisałem prawie dokładnie tak jak ty.
No to z czego się wali jeśli przeciwnik ma więcej niż 50% (w takiej sytuacji)?

Hate - 13-07-2009, 17:41

Cytat:
Przeciwnik Procent HP <=50
Użyj: Atak fizyczny.


:arrow:

Twoja postać - procent hp <= XX
Przeciwnik - procent hp >= 50
Użyj- przedmiot/leczenie

Teraz można uzyskać ten sam efekt? Jak przeciwnik będzie mieć mniej niż 50% HP, to się nie uleczysz tylko go 'dobijesz'.

Shark - 14-07-2009, 08:19

Hate napisał/a:
Twoja postać - procent hp <= XX
Przeciwnik - procent hp >= 50
Użyj- przedmiot/leczenie

Teraz można uzyskać ten sam efekt? Jak przeciwnik będzie mieć mniej niż 50% HP, to się nie uleczysz tylko go 'dobijesz'.


Jakim cudem? Jak masz zamiar zrobić to polecenie?
Bo Twoja wygląda w ten sposób, że moja postać ma
przykładowo 70% hp, przeciwnik 40% hp i jest tam
w użyciu jakiś przedmiot/leczenie. Wiem jak to może
zrobić mag, bo może użyć gemu w poleceniu, ale woj
nie ma w tym wypadku takich udogodnień...

Mellord - 14-07-2009, 10:48

a jednak chyba by było to możliwe, ale nigdy tego nie testowałem.

Wyglądało by to tak, zakładamy gem który zabiera nam wiecej mp niz ma postać, i ustawiamy inte tak jak u maga. Jak ktoś to sprawdzi to napiszcie czy działa :-D

CrEaZy LoLeK - 14-07-2009, 11:06

Duzo byloby z tym roboty ale dobry pomysł :-P
MichuL - 14-07-2009, 13:08

Shark napisał/a:
Jakim cudem? Jak masz zamiar zrobić to polecenie?
Bo Twoja wygląda w ten sposób, że moja postać ma
przykładowo 70% hp, przeciwnik 40% hp i jest tam
w użyciu jakiś przedmiot/leczenie. Wiem jak to może
zrobić mag, bo może użyć gemu w poleceniu, ale woj
nie ma w tym wypadku takich udogodnień...


przecież Hate napisał: do warunku leczenia wystarczy dodać warunek dot. hp przeciwnika tj. jeśli przeciwnik ma hp więcej niż np. 40% to użyje miksa, jak ma mniej to uderzy ...

a poprawka którą proponujesz już teraz można uzyskać: wystarczy założyć dodatkowe leczenie, ale jakby dać taki bonus dla magów, to trzeba by coś wymyślić dla wojów, bo już teraz przywilejem maga jest możliwość leczenia gemami

Mellord - 14-07-2009, 14:43

MichuL napisał/a:
to trzeba by coś wymyślić dla wojów, bo już teraz przywilejem maga jest możliwość leczenia gemami

Przeciez woj tez może się leczyc gemem.



A zauważ że na wyższych lvlach jest mało magów z dobrym rankiem ;>, więc ta zmiana może by cos poprawiła

ADIHC1 - 14-07-2009, 17:01

Shark napisał/a:
Jakim cudem? Jak masz zamiar zrobić to polecenie?

Shark, jak to możliwe, że Ty nie wiesz, jak wygląda i jak działa dobitka w skrypcie maga? Wstyd ; D

Shark - 14-07-2009, 17:08

ADIHC1 napisał/a:
Shark, jak to możliwe, że Ty nie wiesz, jak wygląda i jak działa dobitka w skrypcie maga? Wstyd ; D


Tu chodziło o dobitkę w skrypcie woja? Wstyd ; D

MichuL napisał/a:
przecież Hate napisał: do warunku leczenia wystarczy dodać warunek dot. hp przeciwnika tj. jeśli przeciwnik ma hp więcej niż np. 40% to użyje miksa, jak ma mniej to uderzy ...


Źle zrozumiałem ;p Nie bijcie ;/

ADIHC1 - 16-07-2009, 19:30

Shark napisał/a:
Tu chodziło o dobitkę w skrypcie woja? Wstyd ; D

Ehh, myślałem o woju, a napisałem co napisałem..

W każdym bądź razie wstyd, że nie wiedziałeś ; D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group