|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
 |
Śmietnik - Rozbudowane miasto
Dorus# - 16-07-2009, 00:16 Temat postu: Rozbudowane miasto Mozna by bylo rozbudowac miasto, takie cos jak karczma tylko ze wieksze i byly by tam sklepy z gemami zbrojami i przedmiotami itp. i ruchy by sie tam nie marnowaly oczywiscie.
Mellord - 16-07-2009, 00:17
i po co to? masz sklep i to niech Ci wystarczy. Gdyby zrobili że każde eq możesz kupić w sklepie to targ nie miał by sensu.
Fracksh - 16-07-2009, 00:18
Rynek Follhlord, Ballis i Ozaroth.... jest właśnie taki jak mówisz (prawie)...no ale jak Ty w Scytche siedzisz to się nie dziwie, że nie wiesz... Coś jeszcze miałem dopisać ale zapomniałem
cybershot - 16-07-2009, 00:58
Moim zdaniem prędzej by to utrudniło niż urozmaiciło grę.Nie wiem jak ty sobie wyobrażasz kupowanie w takim sklepie, chyba w trakcie dialogu : p
Dorus# - 16-07-2009, 01:08
ja tylko rzucilem pomysl trzeba utozmaicic
cybershot - 16-07-2009, 01:14
A ja ci tylko odpowiadam ze jest do kitu. Jak sobie wyobrażasz takie kupowanie ?
Levusek - 16-07-2009, 08:57
Czyżby pomysł rodem z Tibii?
Hi
Buy Torch
Bye
Bez sensu, takie rzeczy mogłyby się pojawić w MFO3, jak Admin uzna, że to dobry pomysł, choć nie sądze...
ADIHC1 - 16-07-2009, 19:40
Najprawdopodobniej tak to będzie wyglądać w przyszłości.
Tylko nie wiem czy to faktycznie takie dobre rozwiązanie. Obecnie kupno przedmiotu w sklepie, to wejście do miasta (1 klik), wejście do sklepu (1 klik), wybór kategorii przedmiotu (1 klik) oraz kupno przedmiotu (1 klik). Po zmianie będzie więcej bezsensownego klikania, biegania z lokacji do lokacji.
Bardziej pasowało mi oldschoolowe klikanie, jak w przypadku początkowych miast, niż bieganie po mieście w Folhord czy miastach Salamandrii.
Kactuzz - 16-07-2009, 22:39
No ale takie rozbudowane miasto jest bardziej klimatyczne
cybershot - 16-07-2009, 22:45
Kactuzz napisał/a: | No ale takie rozbudowane miasto jest bardziej klimatyczne |
Niby tak ale wyobraź sobie kupowanie w dialogu.Ile klikania.
Levusek - 16-07-2009, 22:47
Jeszcze Jacek by się majgnął i każdą mixturkę życia/many kupować pojedynczo
ADIHC1 - 16-07-2009, 23:20
Kactuzz napisał/a: | No ale takie rozbudowane miasto jest bardziej klimatyczne |
I właśnie dlatego miasta są tworzone po "nowemu".
W sumie można by pokusić się o kompromis. Po wejściu do miasta oczom gracza ukazywałby się rysunek miasta (skoro Jacek inwestuje w pixelart, to i w kolejnego grafika może zainwestować) - coś na kształt tego co zobaczyć można w HoMM czy Disciples. Zamiast biegać z lokacji do lokacji klikałoby się na odpowiednią część rysunku, co przenosiłoby do odpowiedniej lokacji. Ograniczyłoby to część zbędnego klikania, a byłoby "klimatycznie", hehe..
Dorus# - 17-07-2009, 00:07
Moza by bylo tez zrobic tak na mapie, tak jak w metinie2 ze jak nacisniesz na pole to postac idzie tam i sie zatrzyma w wyznaczonym miejscu, a nie ze trzeba na strzalki w przy postaci ciagle naciskac, ruchy naliczaly by sie normalnie od kazdej kratki albo jakos
SaKe - 17-07-2009, 00:08
Moglyby byc 2 opcje do wybrania-stara i nowa, niektorzy chca jak najszybciej czasami cos zrobic, a niektory kcom poczuc smrodek, znaczy sie klmacik ;d
Shark - 17-07-2009, 17:54
cybershot napisał/a: | A ja ci tylko odpowiadam ze jest do kitu. Jak sobie wyobrażasz takie kupowanie ? |
Przeciąganie eq myszką na swoją postać.
Przecież eq nie musi być w zakładce, może być
w oknie, tak jak jest w innych grach RPG.
Cytat: | Jeszcze Jacek by się majgnął i każdą mixturkę życia/many kupować pojedynczo |
Tu już przyznam, masakra.
Ale można to zwyczajnie zmienić ;p
Zrobić sklepik z magicznymi wywarami i
tam po prostu wpisywałoby się ilość, bądź
klikało najpierw na wybraną przez siebie
miksturę i wtedy wpisywało by ilość sztuk.
Ogólnie rzecz biorąc mam przeczucie, że po wprowadzeniu
tego pomysłu miasta będą solidną częścią mapy, czyli
nie będzie czegoś takiego WEJDŹ DO MIASTA, tylko
po prostu do miasta by się wchodziło idąc mapą.
A miasto zajmowało by sporą część. Można by zrobić
specjalne miejsca na expowiska (można tam atakować,
więc nie ma kłopotu z ochroną, tak jak na Salamandrii)
i miasta, czyli bezpieczny azyl. Tam byłby rynek i wszelkiego
rodzaju sklepiki, NPC od których przyjmowało by się questy itp.
Chyba w MFO3 nie będzie już fabuły pt. "Ratunek Natiusa czyli niekończąca się opowieść",
tylko porządne questy i jakiś tam motyw przewodni.
|
|