|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
 |
Śmietnik - Zmiany w MF
Kakashi_Hatake - 31-08-2009, 10:43 Temat postu: Zmiany w MF Na początku pragne zaznaczyć iz nie jestem jakims tam nowicjuszem gram w to od dawna (2lata) i jestem swiadkiem ciągłych zmian ktore sie tu dzieją niestety według mnie na gorsze.
Gdy zaczynałem grę, swiat konczył się na scythe, był tylko jeden serwer i multum graczy. Przekrety były owszem, multi przekazywanie kasy itp, prawda jednak jest ze nie bylo w tedy fajnie.
Potem wprowadzono 2 swiat no i oczywiscie kolejne updaty gra sie rozwineła, ale niestety spadła znacznie ilosc graczy (na 1 swiecie) w poszczegolnych miastach. W dalszym ciagu bylo spoko no ale w tym miejscu zaczeły się schody. Najpierw zmiany w turniejach potem w systemie walk zmiany w bonusach kupowanych za złotówki, mniejsza liczba adminów i coraz wieksza kontrola nad graczem. W tym czasie było pare wiekszych afer: zbanowanie najwiekszych multi jak i znacznej ilosci zwyklych graczy z tzw bunty ( takie tematy jak ten masowo zakladane na forum ). W miedzyczasie powstał kolejny swiat 3 mialo to zapobiec przekręta na swiatach 1i 2 efekt byl taki ze teraz graczy było wszedzie mało a przekrety jak byly tak są.
Czas na nieszczesne zmiany w targu zaczeło się dobrze od wprowadzenia przecinka w liczbach np. 8.000.000 potem bylo coraz gorzej poszczegolne ograniczenia wprowadzane na graczy spowodowały iz bardziej stał się to sklep niz rzeczywisty targ. Kiedyś mozna bylo licytowac przez poł dnia jeden przedmiot. Dziesiatki chetnych, mało kasy i zero ograniczen powodowały iz ludzie przebijali sie o najmniejsze wartosci, i to był prawdziwy targ. Teraz ? przychodzi koles daje 80 kk nie do sie go przebic bo masz bana na miejscu i co ? nastepny taki item za tydzien albo miesiac, ty potrzebujesz do walki za 10h (przyklad) i ??