|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
 |
Śmietnik - Mag i Wojownik - za mało
Kshanti - 15-09-2009, 11:24 Temat postu: Mag i Wojownik - za mało Przegladałem forum i znalazłem wprawdzie inny post na ten temat ( wiem warny za dubbing czy jak to się nazywało ) , tyle że nie do końca o tym samym pisze + kilka innych spraw
Tam został podany pomysł żeby narzucić wymagania stat na itemy , choć nie jest to najlepsze rozwiązanie , to nie wierzyłem własnym oczom wszyscy byli przeciw , toż top daremnota i szczyt głupoty jeśli mag moze latac z mieczem i tarczą , a woj z różdżka i miotać czary ( sam gram magiem i latam z pałką i tarczą bo nie umiałem aktywowac gema [ już wiem jak to się robi ] )
Więc innym pomysłem jest klasyfikacja itemów ciężkie lekkie szaty etc. , przy każdej zbroi\broni , byłoby jaka klasa mogłaby korzystać z owych przedmiotów , sadze ż byłoby to lepsze rozwiązanie , zarazem unkneło by się sytuacji takich w jakiej ja jestem
Kolejna Sprawa to jak napisałem w liczbie mnogiej klasy ( nigdzie nie znalazłem topicu o tym , aż dziw myślałem , że to będą naczelne propozycje ) , żeby stworzyć więcej klas
tylko wojownik i mag do tego nie posiadający zadnych specjalnych wyróżników ( zakładka umiejetności - chodzenie , zamiast umiejętności danej klasy ) .
Wiadmo jest to dobry bohater , dziecko , więc nie mogą to być takie klasy jak Paladyn , jak już to rycerz , nie mógłby byc to też Barbarzyńca , ale np.
Łucznik jak najbardziej , tak samo też mściciel\zamachowiec\nożownik ( wybrać najlepszą nazwę , czyli odpowiednik zabójcy ) , rozróżniałoby te klasy to co mogliby ubrać oraz ich umiejętności specjalne których wymyślenie to najmniejszy problem , tam podałem przykłady klas fizycznych , mogą być pośrednie miedzy fizycznymi a magicznymi - Kapłan , Mnich , albo łowca ( wspomagał by czarami swoje strzały oraz pułapki jakie mógłby zakładać - przykład umiejetności czyli właśnie pułapki ) , oraz inne klasy magiczne np. Wróż\Wyrocznia ( wybrać nażwę gdy używam znaku \ mam na myśli skreślić niepotrzebne ) , byłby klasą magiczną defensywną o małej sile czarów ofensywnych , ale większej wspomagających\leczących.
No więc jaki werdykt o pomysłach ? Klasyfikacji przedmiotów i więcej klas
Edit:
Spojrzałem na twoje linki jak widzę wszystkim odpowiada taki stan rzaczy jaki jest
nikt nie chce nowych klas , a szkoda , rozwijać staty na rózne techniki każdy może to się nazywa Build i kazdy ma swój zamysł na niego , ale ja osobiście uważam że gra zyskła by jakby oprócz tego były prawdziwe rozróżnienia w klasach
No nic topic do zamknięcia
Pitazboras - 15-09-2009, 11:34
Kshanti napisał/a: | Więc innym pomysłem jest klasyfikacja itemów ciężkie lekkie szaty etc. , przy każdej zbroi\broni , byłoby jaka klasa mogłaby korzystać z owych przedmiotów , sadze ż byłoby to lepsze rozwiązanie , zarazem unkneło by się sytuacji takich w jakiej ja je |
A w jaki sposób rozstrzygałbyś kto jest jakiej profesji? Na podstawie tego, co w profilu?
Kshanti napisał/a: | Kolejna Sprawa to jak napisałem w liczbie mnogiej klasy ( nigdzie nie znalazłem topicu o tym , aż dziw myślałem , że to będą naczelne propozycje ) , żeby stworzyć więcej klas |
No proszę, a ja szukałem kilkanaście sekund i co znalazłem?
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=28930
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=12963
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=22360
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=21760
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=20747
Cytat: | Wiadmo jest to dobry bohater , dziecko |
Nigdzie chyba nie jest wspomniane, że to dziecko ;>
NaPatelniChomik - 15-09-2009, 12:25
nie jest tematem tego Topicu ale podpowiem CI pit jest wiadomo wystarczy ze zobaczysz całą animacje [boże jak ja to nazwałem] to się dowiesz że Pan XXX to dzieciak a do tego lubiący ciasto
EdwinOdesseiron - 15-09-2009, 12:56
Kshanti, nieważne czy to graczom odpowiada, czy nie odpowiada - pograj trochę, to zobaczysz, że takich propozycji nie da się wprowadzić bez burzenia obecnego systemu gry. Nie próbuj na siłę kopiować Margonem.
Niby dajesz dużo pomysłów, ale tak naprawdę tylko nazwy profesji. Musiałbyś opisać DOKŁADNIE działanie tych Twoich pomysłów, włącznie ze wzorami. Jesteś w stanie to zrobić?
Skailer - 15-09-2009, 13:53
Kshanti napisał/a: | Więc innym pomysłem jest klasyfikacja itemów ciężkie lekkie szaty etc. , przy każdej zbroi\broni , byłoby jaka klasa mogłaby korzystać z owych przedmiotów , sadze ż byłoby to lepsze rozwiązanie , zarazem unkneło by się sytuacji takich w jakiej ja jestem |
Kshanti, grasz za krótko w tą grę.. to nie jest margonem, ani jakakolwiek inna gra online, to jest mfo i rządzi się swoimi zasadami.. Wprowadzając to co teraz zaproponowałeś, admini zmieniliby całą grę, cały jej klimat i zasady panujące od zarania dziejów.. to już nie będzie mfo.. w tym wypadku dobrze byłoby tez zmienić nazwę na "Typowa gra MMORPG, jakich wiele w internecie" ...
Kshanti napisał/a: | tylko wojownik i mag do tego nie posiadający zadnych specjalnych wyróżników ( zakładka umiejetności - chodzenie , zamiast umiejętności danej klasy ) . |
Były propozycje innych las, najlepszą według mnei był palladyn, mi się ten pomysł zawsze podobał, ale raczej marne szanse że admini na to przystaną..
Jest na liście TODO.
Kshanti napisał/a: | Wiadmo jest to dobry bohater , dziecko |
Zauważ że nam się tak lekko przechodzi z miasta do miasta, gdyby na to spojrzeć w rzeczywistości, takie dotarcie do Folhord z Eternii Trwałoby kilka lat, to w końcu cały kontynent, a nasz bohater przemierza go pieszo. Więc jak już tym tropem idziemy w trakcie fabuły on dorasta
Kshanti - 15-09-2009, 16:42
Raz co to jest Margonem ?
Dwa klasy oraz ich umiejetności , toć to norma chyba w 90% gier rpg jak nie 100%
EdwinOdesseiron napisał/a: | Musiałbyś opisać DOKŁADNIE działanie tych Twoich pomysłów, włącznie ze wzorami. Jesteś w stanie to zrobić? |
Trzy jak mogępodać pełne przykłady ? Nazwy nie problem ( klas i umiejetności ) ale system działania ? To fizycznie nie możliwe nie znam mechaniki tej gry więc prawdopodobieństwo że podane przeze mnie umiejetności nie bedą współgrały jest niemalże 100 %
Mogę podać , ale pewnie zostanie zignorowane , a niezgodnosci z mechaniką gry wszyscy pewnie beda wytykać jakby umieli lepiej i byłaby to taka prosta sprawa
Jeszcze to przemyślę czy jest sens jak pisałem , do tego potrzeba znać mechanikę gry , najwyzej póżniej spróbuję podać swoje propozycję
Skailer - 15-09-2009, 17:44
Kshanti napisał/a: |
Jeszcze to przemyślę czy jest sens jak pisałem , do tego potrzeba znać mechanikę gry , najwyzej póżniej spróbuję podać swoje propozycję |
I w tym momencie Edwinowi powinna opaść szczena :] Bo pewnie chciał żebyś sie zniechęcił, był pewien że się na tym nie znasz Ale do rzeczy.
Cytat: | Raz co to jest Margonem ? |
margonem.pl, gra mmorpg, trochę bardziej rozwinięta od mfo.
Kshanti napisał/a: | Dwa klasy oraz ich umiejetności , toć to norma chyba w 90% gier rpg jak nie 100% |
My jesteśmy w tych 10%
Kshanti napisał/a: | To fizycznie nie możliwe nie znam mechaniki tej gry więc prawdopodobieństwo że podane przeze mnie umiejetności nie bedą współgrały jest niemalże 100 % |
Zgadzam się..
Nie jesteś kimś, kto jest na bierząco z tym co się dzieje w MFO Cytat: | Dołączył: Dzisiaj 11:08 |
Więc powiem Ci, że aktualnie jest tworzona 3 versja mfo (silnik pisany od 0) i 99% propozycji idzie właśnie na nią.
NaPatelniChomik - 15-09-2009, 21:37
zgadzam się z przedmówcą nazwa to nie problem bo można i buhaja meksykańskiego wymyślać tylko co to ma do rzeczy jak tak na prawde mało kto wie jak to wszystko w mfo działa...
*Skailer
Tu jest problem bo mfo3 żyje swoim życiem ale Tomi robi koniec fabuły do 2 więc albo zamykamy mfo2 i zaczynamy mfo3 albo... nie jestem pewny ze każdy będzie chciał przejść w nowy super silnik z jakimiś super udoskonaleniami... z życia wiem że nowsze nie znaczy lepsze sami dobrze to wiemy po oldzie
EdwinOdesseiron - 16-09-2009, 11:42
Skailer napisał/a: | Kshanti napisał/a: |
Jeszcze to przemyślę czy jest sens jak pisałem , do tego potrzeba znać mechanikę gry , najwyzej póżniej spróbuję podać swoje propozycję |
I w tym momencie Edwinowi powinna opaść szczena :] Bo pewnie chciał żebyś sie zniechęcił, był pewien że się na tym nie znasz |
Chodziło raczej o uświadomienie tego, że tak naprawdę nie miałby kto tych wzorów ustalić (ci co mają dobre chęci, nie są w stanie, a admini - nie mają czasu ani chęci). I chyba tak to zostało odebrane.
Walkmen - 16-09-2009, 13:25
Piszecie o jakiś tam dodatkowych profesjach ale ... przecież teraz to już jest. Możesz staty ułożyć na hybrydę z siłą i magią a w inteligencji ustawić czym walić i jak często.
Jedyny problem to taki, że nie ma broni dającej odpowiedniego "kopa" i z magi i fizycznie ale to tylko na nasze szczęście bo jak się domyślam to każdy by wybrał by taka broń i ... nie ma anykogośtam bo padnie po minimum drugim ciosie.
Ptah - 16-09-2009, 14:42
Zaleta tej gry jest ze mozesz sobie dac 1000 w sile 1 w wytrzymalosc itp. i da sie grac.... Dlatego nie ma klas bo to zmusiloby admina do ograniczen w buildzie a tak kazdy jest inny (choc przydaloby sie cos takiego jak bohaterowie w hommIV na przyklad czyli jezeli ktos ma tyle a tyle danego statu to zmienia sie jego klasa znaczy nazwa tylko.. poprostu taki smaczek)
NaPatelniChomik - 16-09-2009, 14:46
smaczek i ułatwienie, każdy w tym momencie wie czy walczy ze speederem czy z hiterem itp.
Tak jak powiedziałeś ta gra ma tenbonus że można bez problemu grać na statach 10/10 obron (z resztą wielu rankerów tak gra)
ADIHC1 - 16-09-2009, 16:21
NaPatelniChomik napisał/a: | nowsze nie znaczy lepsze sami dobrze to wiemy po oldzie |
Jak to możliwe, że nic niemający Old jest uznawany za najlepszą odsłonę gry?
NaPatelniChomik - 16-09-2009, 17:07
ADIHC1 napisał/a: | NaPatelniChomik napisał/a: | nowsze nie znaczy lepsze sami dobrze to wiemy po oldzie |
Jak to możliwe, że nic niemający Old jest uznawany za najlepszą odsłonę gry? |
bo wszystko mające to są telefony a i te są do kitu, pamiętasz nokie 3210? no właśnie, nic nie miała a jaka dobra komórka, z grami jest tak samo, czemu wielkie hity graficzne tak szybko się nudza a poczciwy super mario powoduje że kręci nam sie łezka w oku ? :0
Pitazboras - 16-09-2009, 17:16
Hmm... a jakiej używasz obecnie komórki? Dalej 3210, czy może przerzuciłeś się na jakiś nowszy "badziew"? Bez wątpienia obecne komórki są lepsze niż stare. Tylko że do starych mamy sentyment, dlatego właśnie "łezka kręci się w oku". (Swoją drogą 3210 była przeciętna, 3310 owszem - jak na swoje czasy niesamowita, ale 3210 nic szczególnego.)
A o tym jaki świetny jest old świadczy ile osób na nim obecnie gra
i porównać z którymkolwiek ze światów nowego mfo.
|
|