|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
 |
Śmietnik - Walka-nie dzialaja inteligencja?
SaKe - 18-11-2009, 20:32 Temat postu: Walka-nie dzialaja inteligencja? http://w3.my-fantasy.net/...p?r_id=20104726
Dobra walka.
http://w3.my-fantasy.net/...p?r_id=20104735
Walka z "nie dzialajaca" inta.
NIC nie zmienialem, miksy posiadalem, eq (profilu EQ) nie zmienialem. NIC A NIC nie zmienialem.
http://i47.tinypic.com/29nxrw6.png
Link do inty.
Nie filozofujcie tylko, ze "moze nie miales miksow/zla inta"-czekam na wypowiedz pewnie Tomiego... Wszystko powinno normalnie dzialac...
Dawor - 18-11-2009, 20:35
No inta wyglada na dobra . Weź zrob nowa inte i testuj na potworach na arenie Mi też czasem sie cos psuje
M3tzu - 18-11-2009, 20:36
ten no ... tam pisze "procent" a Ty pewnie nic nie piles
filozofia nasza pasja jest i powiem ze to bug ! buk ? or bog ... jak kto woli/lubi
Tomi i tak pewnie zaskoczy nas czyms magicznym
edit: leczenia 1 uzywasz , a cos kiedys bylo na forum o tym ale nie pamietam o co dokladnie chodzilo ;p
SaKe - 18-11-2009, 20:41
Ano, wskoczyl lvl.
Ale co to ma do tego? Many nie starczyloby, ale dalsze polecenia powinny byc wykonywane normalnie.
M3tzu - 18-11-2009, 20:45
mowie ze nie pamietam dokladnie .
o ile sie nie myle to padala cala inteligencja
Tomi - 18-11-2009, 20:52
M3tzu napisał/a: | mowie ze nie pamietam dokladnie .
o ile sie nie myle to padala cala inteligencja |
to bardzo możliwe. W każdym razie niekiedy błędy w inteligencji faktycznie się zdarzają i jedynym wyjściem jest stworzenie inty od podstaw.
Gdyby był to błąd łatwy do wychwycenia (czy. łatwo powtarzalny) to pewnie admin by go już dawno naprawił - a na całościowe przepisanie kodu (co należało by uczynić) nie ma co liczyć w obecnej wersji gry.
Kiedyś nawet dawałem propozycję żeby raport miał opcję pokazania wyborów dokonywanych przez skrypt typu "postać chciała użyć czegoś tam, ale nie było wystarczającej ilości many --> przechodzę do kolejnego polecenia". Wtedy było by widać jak na dłoni co zawiodło.
ambity - 18-11-2009, 21:07
Inteligencja zawodzi w momencie, gdy mamy identyczne wartości. Miałem niejednokrotnie taką sytuację, gdyż w 99% polecenia z inty nie są wykonywane kiedy są w niej warunki dotyczące leczenia gemem. Powinieneś zmienić na inne wartości tzn. nie używać wszędzie 55%.
Jeżeli wbijasz rzadko lvle to proponuje ustawić Ci (tak jak ja mam ustawioną) tak:
Twoja postać ilość hp < 55% * max HP +3
użyj ...
Twoja postać ilość hp < 55% * max HP +2
użyj ...
Twoja postać ilość hp < 55% * max HP +1
użyj ...
Twoja postać ilość hp < 55% * max HP
użyj ...
SaKe - 18-11-2009, 21:16
Wbijam lvl dosc czesto...
A leczenie (gem) daje mozliwosc czestszego leczenia...
Skoro tak to ustawie inte od nowa chyba...
PS: Tomi, to lepiej wyeliminujcie ten blad w mfo3...
ADIHC1 - 18-11-2009, 23:01
SaKe napisał/a: | PS: Tomi, to lepiej wyeliminujcie ten blad w mfo3... |
MFO3 jest tworzone od podstaw, więc nie "wyeliminujcie", a nie "zróbcie" błędu, hehe..
Tomi - 18-11-2009, 23:56
ADIHC1 napisał/a: | SaKe napisał/a: | PS: Tomi, to lepiej wyeliminujcie ten blad w mfo3... |
MFO3 jest tworzone od podstaw, więc nie "wyeliminujcie", a nie "zróbcie" błędu, hehe.. |
a kto mówi, że w MF3 będzie w ogóle coś takiego jak inteligencja?
będzie, ale na nieco innych zasadach - zapewne nie raz zatęsknicie za tą wspaniałą v2
ADIHC1 - 19-11-2009, 00:10
Nie strasz... Mimo, że walki odbywają się automatycznie, to ma się nad ich przebiegiem sporą kontrolę - to jedna z lepszych rzeczy w grze.
Tomi - 19-11-2009, 00:33
ADIHC1 napisał/a: | Nie strasz... Mimo, że walki odbywają się automatycznie, to ma się nad ich przebiegiem sporą kontrolę - to jedna z lepszych rzeczy w grze. |
nie chcę nikogo straszyć
tak mi się tylko powiedziało, zupełnie nie wiem dlaczego;]
ADIHC1 - 19-11-2009, 00:42
Hmmm.. To może napisz sam-wiesz-gdzie coś więcej na ten temat? ; >
|
|