My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Mana w profilu.

Sage - 28-01-2010, 14:16
Temat postu: Mana w profilu.
Witam serdecznie.
Nie wiem czy był już o to temat, przeglądałem z lekka tematy na forum i nie znalazłem.

Chodzi mi o ponowne pokazywanie ilości many w profilach graczy.
Na pewno nie będzie dużego problemu z tym aby to przywrócić, w końcu kiedyś już tak było (no i było dobrze).

Jeśli chodzi o argumenty "za" i "przeciw":
-Nie widzę w tym argumentów przemawiających na "nie" tej zmiany. Ilość many w profilu gracza nie musi oznaczać wartości jego prawdziwego hita, tak samo jak po ilości HP nie wyznaczymy, ile dana postać ma w Żywotności, a ile do tego dołożyła gemów HP Plus (chociaż dało by się to obliczyć znając ten prosty algorytm na hp) - do tego dochodzi eq, które dodaje czasem w manę.
-Mało tego: ilość many gracza można często podejrzeć w jego logach - walkach z bossami lub postaciami, ale jednak nie zawsze. Skoro mana miała być ukryta to czemu nie zostaje zasłonięta podczas walk? No właśnie... Więc mija się to trochę z celem.

Być może, w którymś z argumentów sam sobie zaprzeczyłem - tak czy siak powinny Was częściowo do tej zmiany przekonać.
W grze występuje mnóstwo tak zwanych "noobstatów", przynajmniej ja nie traktuję graczy grających tą strategią za wyjątkowo inteligentnych. Są jednak przypadki, w których gracze są bardzo cwani lub po prostu nieświadomie udało im się kogoś wrobić.
Przykłady?

-Noobstat mający mniej więcej tyle samo HP co pozostali gracze na jego lvl (może ciut więcej), ale dużo w manę. Kiedy w jego logach nie dowiemy się ile ten gracz ma many, łatwo możemy z nim przegrać (no sorry, ale dobra postać, hybryda czy nawet antymag nie daje dużo do obrony magicznej, kosztem siły i szczęścia).
- Drugim przypadkiem jest wój, zakładający eq (pierścienie) dodające do many. Umawia się na walkę z antywojem, a podczas walki uderza z magii lub najpierw ze słabego hita, a dokańcza walkę magią (tutaj przypadek tyczy się antywojów, więc nie burzcie się o to, że można grać hybrydą, a propos hybrydy => nawias z poprzedniego przykładu).


Wypowiadajcie się na ten temat.
Chociaż już spodziewam się wypowiedzi pokroju, jak to nie utrudni życia magom, a jak to oni już mają ciężko... Nie widzę w tej zmienie jakiegoś utrudnienia w komforcie gry magiem, raczej te 50 tur troszkę Wam się może nie spodobać :P

Coni - 28-01-2010, 14:21

Sage napisał/a:
-Noobstat mający mniej więcej tyle samo HP co pozostali gracze na jego lvl (może ciut więcej), ale dużo w manę. Kiedy w jego logach nie dowiemy się ile ten gracz ma many, łatwo możemy z nim przegrać (no sorry, ale dobra postać, hybryda czy nawet antymag nie daje dużo do obrony magicznej, kosztem siły i szczęścia).

To jest hiter, ja stosowałem tą taktykę, tyle, że po pokonaniu bossów do danego miasta, resetowałem statystyki ;)

Jest dobrze jak jest, tak to by niektórym taktyki popsuło.
Można wyliczyć (niedokładnie) ale z niedużą różnicą ile ktoś ma magii i żywotności (hp), za duża podpowiedź.

Na NIE :evil:

Walkmen - 28-01-2010, 16:04

Sage napisał/a:
Chodzi mi o ponowne pokazywanie ilości many w profilach graczy.

To może idąc za ciosem pokazywać ile gracz ma siły bazowej w profilu. A jak to przejdzie to wnioskujcie również za tym by pokazywało ile ma szczęścia, szybkości itd.
Nie widzę dobrego argumentu bym był za.

Takasu - 28-01-2010, 16:25

Walkmen po przeczytaniu tego tematu pomyślałem dokładnie to samo :> jestem absolutnie przeciew ponieważ by też musiało być pokazane ile np wojowie mają siły ale co by to dało jakby ktoś dał sobie 10 siły a 600 szczęścia ? i walił kryty jak szalony : )
Sage - 28-01-2010, 16:35

Wszystko fajnie, tylko jak rozpoznać czy ktoś nie przyładował w manę ciut za dużo...
Bezsensu...

Mówcie na noobstatów jak chcecie, hiterzy lub jeszcze inaczej, tylko że przez nich gra traci urok. Co to za walka na 2 tury?


No nic, tylko czekać na wasze komentarze typu "Nie podoba się? Nie graj."
I myślę, że tak zrobię, bo nie rozumiem ataku Walkmena z tą siłą.

Co do cholery mana ma wspólnego z uderzeniem maga?
Atrybuty są ukryte, many dodają pierścienie oraz gemy MP Plus, więc i tak nie rozpozna jak mocno może mag uderzać. Siła u woja to jest zupełnie co innego, tutaj można wszystko wyliczyć z dokładnością do 10 HP, mag to zawsze jest jakaś niespodzianka, większa mniejsza, ale jest.

Tymczasem jak ktoś ma naprawdę dużo many, to od razu wiadomo jaką taktykę obrał... 2 turowiec.

Kiedyś było widać i każdy miał banana na twarzy, ale teraz to wy traktujecie ten pomysł, to co było - jako coś niezwykłego i złego. Nie rozumiem was.

minek123 - 28-01-2010, 16:38

Sage, co nie zostało wymienione w tych tematach a chciałbyś dodać?

https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=27038&start=0
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=23158&start=0
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=12865&start=0

Sage - 28-01-2010, 16:41

Dobra, możesz zamknąć.
Widzę, że już temat był wałkowany, sorry że nie zauważyłem.

Poza tym nie chce mi się już dyskutować o tym, widzę że i tak się nie zrozumiem z przeciwnikami tego pomysłu, których to chyba w ogóle nie dotyczy i wolą z góry coś odrzucić.

Pozdrawiam

ADIHC1 - 28-01-2010, 17:01

Sage napisał/a:
Wszystko fajnie, tylko jak rozpoznać czy ktoś nie przyładował w manę ciut za dużo...

A w jaki sposób możesz sprawdzić czy wojownik nie przesadził z siłą i czy nie jest hiterem? Nie możesz. Wcześniej można było oszacować siłę maga na podstawie ilości many, teraz nie można - w końcu jest sprawiedliwie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group