|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Błędy - Błędy w SMS'ach
Tomi - 21-01-2010, 20:44 Temat postu: Błędy w SMS'ach ZANIM COŚ TUTAJ NAPISZESZ ZAPOZNAJ SIĘ Z INFORMACJĄ PONIŻEJ!
BŁĘDY POWINNO SIĘ ZGŁASZAĆ ZA POMOCĄ FORMULARZA W GRZE W ZAKŁADCE USŁUGI->ZGŁASZANIE BŁĘDÓW. TUTAJ ZGŁASZAMY JEDYNIE W OSTATECZNOŚCI.
A poniżej ogóle info jak działa cały mechanizm SMS i najczęstsze błędy:
SMS, który wysyłacie nie przychodzi bezpośrednio do gry. Najpierw przychodzi on do pośrednika (właściciel numeru premium), który następnie przesyła go do MF na podstawie treści, która w SMS'ie jest zawarta. Aby SMS był zaliczony dla MF w treści musi znaleźć się przynajmniej początkowa cząstka: HPAY.MF.
Jeśli tu jest popełniony błąd, to SMS nigdy do nas nie dojdzie, a pozostanie u pośrednika, który nie bierze odpowiedzialności za tego typu pomyłki wysyłających (jest to zastrzeżone w ich regulaminie).
Oto rozpiska najczęściej popełnianych błędów, co one powodują i gdzie szukać pomocy:
1) wysyłka pod zły numer - SMS nie dociera do nikogo (o ile nie trafiliśmy przypadkiem w inny aktywny numer) - zatrzymuje się prawdopodobnie w systemie operatora komórkowego, który zazwyczaj kasuje za niego. Reklamacja w tym przypadku jedynie do operatora Waszego telefonu komórkowego. Szanse na odzyskanie - małe, bo operatorzy robią zastrzeżenia w regulaminach, że nie odpowiadają za takie pomyłki
2) wysyłka pod dobry numer, ale ze złą treścią i na tyle złą, że nie ma HPAY.MF.
sms trafia do pośrednika, ale ten nie może zlokalizować do kogo ma go dalej przesłać (SMS zostaje więc u nich i nigdy nie dociera na konto gry) lub jeśli trafiliśmy przypadkiem treścią w inną usługę to wysyła nam kod do tej innej usługi. Wtedy kod z oczywistych przyczyn w MF nie działa. (bo nie został zaliczony na konto gry tylko jakiejś innej firmy)
Reklamacja jedynie do firmy Homepay: https://ssl.homepay.pl/reklamacje/
Oczywiście firma ta zastrzega w regulaminie, że nie odpowiada za tego typu pomyłki i to czy uzna reklamację zależy tylko i wyłącznie od jej dobrej woli.
3) wysyłka pod dobry numer, ze złą treścią ALE z zachowaną cząstką HPAY.MF. - tu już jest dobrze, bo SMS dochodzi do gry i podając numer telefonu i kod (o ile go otrzymaliście) możecie odzyskać takiego SMS'a na swoje konto.
te 3 powyższe błędy zdarzają się najczęściej - 99% przypadków. A pozostały 1%...
4) wszystko wysłaliście dobrze, ale nie dostaliście kodu, natomiast doszedł on do gry - zdarza się to BARDZO RZADKO, ale tu też mogę pomóc jeśli dostanę zgłoszenie poprzez formularz. Dzieje się tak jeśli wystąpi jakiś błąd po stronie waszego operatora komórkowego, który z jakiś powodów nie odesłał Wam kodu. Dokładnie wygląda to tak: Homepay otrzymał waszego SMS'a - powiadomił o tym grę, powiadomił o tym operatora żeby odesłał Wam kod i tu operator zawodzi - na szczęście jest to niegroźne bo skoro SMS jest w grze to można go odzyskać.
5) wszystko wysłaliście dobrze, nie otrzymaliście kodu i nie doszedł on do gry - zdecydowanie najgorszy przypadek - gdzieś wystąpił błąd - albo po stronie operatora komórkowego albo po stronie homepaya. Reklamację zgłaszamy do Homepaya, który powinien to wyjaśnić, a przynajmniej sprawdzić czy błąd nie powstał u nich. Jeśli powstał u nich to go naprawiają, jeśli nie to odsyłają do operatora i tam trzeba reklamację zgłaszać. Oczywiście to wszystko trwa nawet 30 dni i oczywiście jest to zgodne z regulaminem.
Mam nadzieję, że ten opis uzmysłowi Wam, ze admin gry naprawdę nie ma wpływu na większość przypadków, a co ważniejsze - w wyniku większości błędów ponosi straty tak samo jak osoba wysyłająca obarczony błędem SMS.
seba274 - 02-02-2010, 19:04
wysłałem formularz ale nie odpowiada mi więc piszę tutaj
wysłałem sms za 35mf zabrało mi około 11zł i przyszła mi wiadomość o treści błąd to nie możliwe bo sprawdzałem z 5razy treść i numer
Tomi - 02-02-2010, 23:27
seba274 napisał/a: | wysłałem formularz ale nie odpowiada mi więc piszę tutaj
wysłałem sms za 35mf zabrało mi około 11zł i przyszła mi wiadomość o treści błąd to nie możliwe bo sprawdzałem z 5razy treść i numer |
a ile czasu czekasz? Czy wysyłałeś jakieś SMS'y bezpośrednio po sobie czy to był jedyny?
seba274 - 03-02-2010, 11:32
czekałem z kilka dni
tylko 1wysłałem
Tomi - 03-02-2010, 12:19
seba274 napisał/a: | czekałem z kilka dni
tylko 1wysłałem |
prześlij mi na PW wszelkie szczegóły dot. tego SMS. Data wysłania, numer tel, numer na jaki wysłałeś, jaka dokładnie treść. Upewnij się też, że na pewno treść i numer były poprawne. Jeśli masz możliwość zrób zdjęcie z "wiadomości wysłanych" w telefonie.
seba274 - 04-02-2010, 17:55
już nie musisz sie fatygować na końcu zauważyłem że nie chcący wstawiłem kropkę
Teraz gram w Farm Days: http://online.freeware.info.pl/farm-days.html
adam11 - 10-02-2010, 16:46
Czesc mam taki duzy problem wkurz mnie to wysylalem sms-y, raz wyalalem 8 jeden co 1 minute przyszlo tylko 5.... na drugi idzien znowu 3 sms-y wyslalem... żaden nie przyszedl pisalem o tym na dotpay (czy jakos tak) i nic wczoraj 2 sms po 3.66 wyslalem i nic prosze o zworucenie mi tych MF BEde Wdzieczny
Tomi - 10-02-2010, 22:43
adam11 napisał/a: | Czesc mam taki duzy problem wkurz mnie to wysylalem sms-y, raz wyalalem 8 jeden co 1 minute przyszlo tylko 5.... na drugi idzien znowu 3 sms-y wyslalem... żaden nie przyszedl pisalem o tym na dotpay (czy jakos tak) i nic wczoraj 2 sms po 3.66 wyslalem i nic prosze o zworucenie mi tych MF BEde Wdzieczny |
Jeśli czekasz na odp. z Dotpay dłużej niż 7 dni roboczych to:
prześlij mi na PW wszelkie szczegóły dot. tych SMS. Data wysłania, numer tel, numer na jaki wysłałeś, jaka dokładnie treść. Upewnij się też, że na pewno treść i numer były poprawne. Jeśli masz możliwość zrób zdjęcie z "wiadomości wysłanych" w telefonie.
I czy dostałeś jakiekolwiek treści zwrotne, czy pobrane zostały środki z konta? I jaka to sieć?
Dla każdego problematycznego SMS'a oddzielnie całe info.
Do czasu wyjaśnienia problemu nie wysyłaj kolejnych SMS'ów z tego telefonu - możliwe że dostałeś blokadę na premium, szczególnie jeśli to telefon na kartę w plusie. Blokują czasami prewencyjnie gdy jednego dnia wyśle się za dużo SMS'ów pod kolej
Yushie - 20-02-2010, 11:38
Kupiłem dziś MF'y przez Dotpay odpowiedz na maila już dostałem że transakcja przebiegła prawidłowo a MF'ow na koncie nie mam o co chodzi?
Woj Mroku - 20-02-2010, 15:53
Yushie, zły dział. to są błędy w smsach..
MySticK - 04-03-2010, 17:34
Witam ma problem otóz wyslalem SMS na 10 mf i nie chce przyjac kodu ,,,
Wszystko wpisuje dobrze ... jak chce dac reklamacje pisze mi bledny nr telefonu lub kod co jest ??
hajper - 16-03-2010, 16:44 Temat postu: wyslalem wyslalem 2 smsy i po 10 mf i dostalem hasla ale dostalem je i wpisalem 100 razy i dobrze i pisze ze jest złe i co ja mam zrobic chcialbym sie skontaktowac z ludzmi odpowiedzialnymi za te sprawy
Banek12 - 30-06-2010, 08:34
Witam wysłałem 2x sms za 10,98 i jak dostałem kod to jak wpisuje to jest napisane że jest nie poprawny co robić ?
Alask - 02-07-2010, 06:51
Jesteś pewien ,że wysłałeś pod dobry numer ID? Sprawdź SMS, przekopiuj tutaj Treść wysłanego SMS i treść ze strony.
kyru - 31-08-2010, 15:37
wyslalem esa i pomylilem się nienapisalem kropki ale wyslalo i zabralo mi pieniądze z konta prosze o doladowanie 10 MF
|
|