|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
 |
Śmietnik - Rozszeżenie przedziału ataku na wysokim lv.
Legolass - 06-02-2010, 09:36 Temat postu: Rozszeżenie przedziału ataku na wysokim lv. Propozycja polega na tym, by od 200 lv gracze mogli walczyć ze sobą w przedziale -/+ 10 lv. Na tym lv 100 pkt różnicy w statystykach nie zrobi różnicy graczowi, który jest chętny do walki. Ci gracze z tym sobie poradzą. Może w końcu coś by się ruszyło z pvp dla graczy + 200 lv.
minek123 - 06-02-2010, 10:37
Przy tworzeniu przedziałów ataku które teraz są w użyciu,
była rozważana również opcja +/- 10% lvla,
Jednak została ona odrzucona.
Woj Mroku - 06-02-2010, 10:48
nie mówimy tu o 10%, ale o +/- 10 ;D
możę być, i tak wygram
3siu - 06-02-2010, 10:58
ja już na 120 lvlu zaczynałem mieć problemy ze znalezieniem przeciwnika.
a może zamiast +/- 10 dać 5%?
albo do 100 zostawić bez zmian a potem co 20lvl zwiększać granicę o 1 i tak do 200.
wtedy nie byłoby takiej przerwy (z 5 na 10 lvli)
minek123 - 06-02-2010, 10:59
Woj Mroku, Wiem o tym,
Jednak przedziały były omawiane zapewne nie raz,
I nie zostały wprowadzone w wymiarze takim jak proponuje legolass,
(może choćby dlatego że nie tylko pkt bazowe sa różne ale także
możliwość noszenia eq nie jest taka sama. To mogło przeważyć szalę)
Legolass - 06-02-2010, 11:05
minek123 napisał/a: | (może choćby dlatego że nie tylko pkt bazowe sa różne ale także
możliwość noszenia eq nie jest taka sama. To mogło przeważyć szalę) |
No to -/+ 10 lv dać od 220, Gdzie już każdy może nosić najlepszy ekwipunek.
3siu - 06-02-2010, 11:12
minek123 napisał/a: | (może choćby dlatego że nie tylko pkt bazowe sa różne ale także
możliwość noszenia eq nie jest taka sama. To mogło przeważyć szalę) |
ale na ok 120 lvlu już jest to widoczne. nawet w aktualnym przedziale. wystarczy różnica 1-2 lvli i jest widoczna różnica w ekwipunkach.
Pieniu - 06-02-2010, 11:16
Przydałby sie większy przedział ataku na tych wyższych lvl,mi to akurat nie robi róznicy czy walcze z takim lvl ja czy +10 ;P stoi na polu pvp to atakuje bo grzecznie pytając o walke dostane albo ignora albo wyzwiska albo wogole nie odpisze ^^ja jestem na TaK ;d
real madryt xD - 06-02-2010, 11:16
Warto dodac ze 100 pkt bazowych w rzeczywistosci rowna sie 200 pkt jeszczegemy i gdy mieli by walczyc ze soba gracze o podobnaych umiejetnosciach wiadome jest to ze wygra wiekszy lvl, 200 pkt robi ogromna roznice
3siu - 06-02-2010, 11:22
real madryt xD skoro chcesz już liczyć tak dokładnie to zwróć uwagę, że na tym 200lvlu masz do rozdania 2000 pkt. do tego jak piszesz gemy, więc wychodzi 4000 pkt. Przy tym tak czy inaczej te 200pkt pozostaje 5 procentowym marginesem, który później wraz ze wzrostem lvlu będzie malał.
Tomi - 06-02-2010, 12:56
przedziały można zawsze zmienić - ja kiedyś proponowałem stałe 5% dla graczy > 100lv, co przy 200 lv daje właśnie +/-10lv.
Sax - 06-02-2010, 12:59
ale i tak za dużo graczy nie przybędzie do walki będzie tylko większa dezaprobatą że więcej graczy nam odmawia, ignoruję i ma gdzieś walki !
3siu - 06-02-2010, 13:11
Sax gracze, którzy nie chcą walczyć - tak czy inaczej nie zawalczą to fakt. chociaż przeciwnik o te 10lvli niższy może być dla nich jakąkolwiek zachętą. a tak gracze, którzy chcą walczyć będą mieli większe pole manewru przy wyborze przeciwnika (co ja gadam - wyborze... znalezieniu raczej ^^)
Legolass - 06-02-2010, 13:19
Tomi napisał/a: | przedziały można zawsze zmienić - ja kiedyś proponowałem stałe 5% dla graczy > 100lv, co przy 200 lv daje właśnie +/-10lv. |
No to na co czekamy ? Czas działać. Może w końcu chociaż coś zacznie się dziać na wysokich lv. Tomi teraz czekamy na realizacje tego pomysłu....
Pieniu - 06-02-2010, 13:23
No dawac większy przedział może wtedy więcej osób zawalczy a co z tym sie wiąże-reset statow a to jest juz zysk dla was ;D
|
|