|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
 |
Śmietnik - Propozycja dotyczaca mfo 3
Asher - 06-04-2010, 15:30 Temat postu: Propozycja dotyczaca mfo 3 Witam
Oglądałem thriller mfo 3 na YT
http://www.youtube.com/watch?v=iVJge0LF3fs
Po obejrzeniu tego filmu raz , dwa razy, stwierdziłem że coraz bardziej przypomina to grę margonem ( chyba wszyscy znacie )
Więc chodzi mi o te postacie kiepskie w porównaniu z tymi postaciami co są w drugiej wersji gry ( mfo 2 ) są o wiele razy lepsze i nie powtarzalne
Chodzi mi to żeby przenieść postacie z starej wersji na nową.
Wg. postacie w mfo aktualnie mają to coś czego nie mają inne internetowe gry.
Zapraszam do komentowania
BackHand - 06-04-2010, 15:42
Nawet dobry pomysl, bo mi sie bardzo podobaja stare postacie w mfo 2 i czemu nie dodac ich do mfo 3? Wiec na: Tak
Levusek - 06-04-2010, 15:45
Asher napisał/a: | thriller |
MFO3 jest w tym momencie w tak wczesnym etapie, że jeszcze nie czas myśleć o wyglądzie postaci na mapie ;>
Asher - 06-04-2010, 16:02
Cytat: | MFO3 jest w tym momencie w tak wczesnym etapie, |
Mfo 3 jest już ponad 50 % +
To nie jest wczesny etap
Tomi - 06-04-2010, 16:32
Postacie w obecnej wersji gry są kiepskie (małe i rozpikselowane - standard RPG Makera 2000) i nie będą użyte w nowej wersji gry. Użyty będzie standard RPG Makera XP - większe, bardziej szczegółowe i po prostu ładniejsze. Oprócz RPG-Makerowych będą też unikaty stworzone specjalnie dla MF, ale w tym samym standardzie wykonania.
Margonem nie ma tu nic do rzeczy.
Anakin S. - 06-04-2010, 16:38
Tomi dobrze gada.Postacie w tej wersji są po prostu brzydkie więc nie ma sensu ich przenosić.
Alurab - 06-04-2010, 17:02
Ja mam pytanko. Czy walki pvp będą tak wyglądać w MF3?
Areen - 06-04-2010, 17:15
Moze zamiast rpgXP może wypadałoby zastosować wersję VX?
Tomi - 06-04-2010, 17:29
Areen napisał/a: | Moze zamiast rpgXP może wypadałoby zastosować wersję VX? |
VX jest "gorsze". Tzn. całość jest w wielu aspektach uproszczona względem XP.
XP ma optymalny standard graficzny.
Areen - 06-04-2010, 17:42
Tomi napisał/a: | Areen napisał/a: | Moze zamiast rpgXP może wypadałoby zastosować wersję VX? |
VX jest "gorsze". Tzn. całość jest w wielu aspektach uproszczona względem XP.
XP ma optymalny standard graficzny. |
Aaa... zapomniałem, ze chodzi o sam standard (szukanie grafików - prawda...). To w sumie zgodzę się. Ale jeśli chodzi o gotowe charsety itp. to zaciągnąłbym je z VX.
Arturiki - 06-04-2010, 17:56
jak ma być taka grafika jak w margonem i szukanie potrworów jak w Margonem to jestem na Tak żeby postacie z 2 świata poszły na mfo3
Tomi - 06-04-2010, 18:06
Areen napisał/a: | Tomi napisał/a: | Areen napisał/a: | Moze zamiast rpgXP może wypadałoby zastosować wersję VX? |
VX jest "gorsze". Tzn. całość jest w wielu aspektach uproszczona względem XP.
XP ma optymalny standard graficzny. |
Aaa... zapomniałem, ze chodzi o sam standard (szukanie grafików - prawda...). To w sumie zgodzę się. Ale jeśli chodzi o gotowe charsety itp. to zaciągnąłbym je z VX. |
Mi osobiście charsety z VX'a się nie podobają - postacie są zdeformowane.
Tomi - 06-04-2010, 18:10
Arturiki napisał/a: | jak ma być taka grafika jak w margonem i szukanie potrworów jak w Margonem to jestem na Tak żeby postacie z 2 świata poszły na mfo3 |
Ani grafika nie będzie "taka jak w Margonem" co widać nawet na filmiku ani nie będzie szukania potworków - zostaną random encounters dla zwykłych potworków + bossy + może będą też mini bossy. System walki "real time" też widać filmiku i jest to system jakiego nie ma w żadnej innej grze przegladarkowej
Hehe, widzę że sam fakt powiększenia mapki od razu budzi negatywne skojarzenia, a przypominam, że wiele było tematów z prośbami o to.
Areen - 06-04-2010, 18:18
Tomi napisał/a: | System walki "real time" też widać filmiku i jest to system jakiego nie ma w żadnej innej grze przegladarkowej |
Przykro mi, widziałem już to
Tomi napisał/a: | Hehe, widzę że sam fakt powiększenia mapki od razu budzi negatywne skojarzenia, a przypominam, że wiele było tematów z prośbami o to.
|
Wiesz co? U mnie to powiększenie budzi mieszane uczucia, mapka prezentowała się wcześniej bardzo zgrabnie, ale nie dziwię się bo i tak postacie, zamki i domki były małe. Teraz wszystko będzie 2x większe więc rozumiem to musowe powiększenie obszaru mapki
Tomi - 06-04-2010, 18:23
Areen napisał/a: | Tomi napisał/a: | System walki "real time" też widać filmiku i jest to system jakiego nie ma w żadnej innej grze przegladarkowej |
Przykro mi, widziałem już to |
Twój problem Pochwal się zatem gdzie
Areen napisał/a: |
Tomi napisał/a: | Hehe, widzę że sam fakt powiększenia mapki od razu budzi negatywne skojarzenia, a przypominam, że wiele było tematów z prośbami o to.
|
Wiesz co? U mnie to powiększenie budzi mieszane uczucia, mapka prezentowała się wcześniej bardzo zgrabnie, ale nie dziwię się bo i tak postacie, zamki i domki były małe. Teraz wszystko będzie 2x większe więc rozumiem to musowe powiększenie obszaru mapki |
Chyba jesteś w zdecydowanej mniejszości. Większa mapa = większe możliwości, wygoda, estetyka. Obecna mapa była OK w czasie gdy gra powstawała. Na dzień dzisiejszy jest przestarzała.
|
|