My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Kilka propozycji dot. turniejów

Alurab - 19-07-2010, 16:56
Temat postu: Kilka propozycji dot. turniejów
1. Pierwsze walki w turniejach są „z” Brak Przeciwnika. Można by to zastąpić jakimś AI
Nie był by to jakiś bardzo trudny przeciwnik (troszkę słabszy od naszego lvla), ale zmniejszał by szansę, że gracz który nie ma pierwszej walki rozda statystki po tym jak dowie się z kim ma następną walkę. Jeśli gracz przegra to do następnej walki przechodzi Brak Przeciwnika..

2. Turnieje drużynowe
Wiem, że jest to na TODO, ale mam propozycję związaną z tym. Gracze dołączają pojedynczo, a po rozpoczęciu turnieju są dobierani w dwójki, trójki lub inaczej i walczą jako drużyna


Właśnie to miałem na myśli ;)
http://w2.my-fantasy.net/...p?r_id=17132887

Coni - 19-07-2010, 23:22

Alurab napisał/a:
1. Pierwsze walki w turniejach są „z” Brak Przeciwnika. Można by to zastąpić jakimś AI
Nie był by to jakiś bardzo trudny przeciwnik (troszkę słabszy od naszego lvla), ale zmniejszał by szansę, że gracz który nie ma pierwszej walki rozda statystki po tym jak dowie się z kim ma następną walkę. Jeśli gracz przegra to do następnej walki przechodzi Brak Przeciwnika..

Bez sensu, specjalnie tak jest, żeby potem było parzyście i przegrany odpada.
(64-32-16-8-4-2-1). Jak wygra AI to potem się zmieni liczba graczy i inni znów będą walczyli z AI lub bez walki, jeśli z AI to jaki sens ma, że bot może wygrać turniej?

Alurab napisał/a:
Wiem, że jest to na TODO, ale mam propozycję związaną z tym. Gracze dołączają pojedynczo, a po rozpoczęciu turnieju są dobierani w dwójki, trójki lub inaczej i walczą jako drużyna

Bez sensu by było z losowymi graczami, nie zawsze by było po równo, bo czasem się tak nie da ustawić. Poza tym na jakiej zasadach było by to wybierane? Kto z kim i dlaczego? Musiałby by być jakiś sensowny system losowania.

BarylkaSnK - 19-07-2010, 23:45

pierwsza propozycja jest do bani, skąd możemy wiedzieć jaką profesje by sobie przypisał AI? nie moglibyśmy się dostatecznie przygotować do walki
co do drugiego pomysłu jest za, bo jest całkiem ciekawy. takie mieszańce dobierane lvlo to niezły pomysł ;D

Nabin - 19-07-2010, 23:51

Takie walki nie byłyby fajne. :neutral:
XVII07 - 20-07-2010, 00:44

do 2 pomysłu byś musiał opisać co i jak bo co z takiej walki jak w w drużynie jest 20lvl itp i 120 a walczy z teamem z przedziałem 20lvl więc jakie tu są szanse;>
Alurab - 20-07-2010, 12:29

XVII07 napisał/a:
do 2 pomysłu byś musiał opisać co i jak bo co z takiej walki jak w w drużynie jest 20lvl itp i 120 a walczy z teamem z przedziałem 20lvl więc jakie tu są szanse;>

Były by grupy lvlowe?

BarylkaSnK napisał/a:
pierwsza propozycja jest do bani, skąd możemy wiedzieć jaką profesje by sobie przypisał AI? nie moglibyśmy się dostatecznie przygotować do walki

Przeciwnikiem był by np. Mag, Wojownik(nick, lub można by było inaczej zobaczyć)

Vist0 napisał/a:
Bez sensu, specjalnie tak jest, żeby potem było parzyście i przegrany odpada.

Pisałem, że AI by nie było za silne, i gracz z przeciętnymi statystykami by dawał radę. Każde AI by miało lv z dolnej granicy każdego przedziału lvlowego

BarylkaSnK - 20-07-2010, 12:55

Cytat:
Przeciwnikiem był by np. Mag, Wojownik(nick, lub można by było inaczej zobaczyć)

co nam z tego jak nie mamy o nim żadnych informacji?

Aquagen - 20-07-2010, 13:28

BarylkaSnK napisał/a:
Cytat:
Przeciwnikiem był by np. Mag, Wojownik(nick, lub można by było inaczej zobaczyć)

co nam z tego jak nie mamy o nim żadnych informacji?



Alurab napisał/a:
Vist0 napisał/a:
Bez sensu, specjalnie tak jest, żeby potem było parzyście i przegrany odpada.

Pisałem, że AI by nie było za silne, i gracz z przeciętnymi statystykami by dawał radę. Każde AI by miało lv z dolnej granicy każdego przedziału lvlowego



Daj mi walkę w której np. 20lv pada z 11lv :) Oczywiście w uczciwym starciu...


Taki AI powinien mieć statystyki jak najsłabszy boss z danego przedziału ;) tyle że hp mniej-więcej tyle co gracze i oczywiście mp ;)

Alurab - 20-07-2010, 15:04

BarylkaSnK napisał/a:
co nam z tego jak nie mamy o nim żadnych informacji?


A po co ci informacje po za tym czy jest magiem czy wojownikiem? O innym graczu też nie masz żadnej informacji po za profesją

Coni - 20-07-2010, 17:45

Alurab napisał/a:
Vist0 napisał/a:
Bez sensu, specjalnie tak jest, żeby potem było parzyście i przegrany odpada.

Pisałem, że AI by nie było za silne, i gracz z przeciętnymi statystykami by dawał radę. Każde AI by miało lv z dolnej granicy każdego przedziału lvlowego

Zawsze można się podstawić, ale być anty lub coś innego i przegrać, a potem cały system turniejowy leci? A jeżeli zawsze AI ma przegrać, to po co dawać darmową nagrodę komuś? Chyba, że za AI nic się nie dostaje, a jeżeli tak to ta propozycja była by zupełnie bezsensu.

Alurab - 20-07-2010, 18:11

Po co? O tym napisałem w pierwszym poście
BarylkaSnK - 20-07-2010, 18:23

Alurab napisał/a:
O innym graczu też nie masz żadnej informacji po za profesją

oj, muszę cię zmartwić bo nie zawsze ;)

Alurab - 20-07-2010, 21:05

Ilość hp?
Styl rozdawania statystyk? Zawsze może rozdać inaczej..

Coni - 20-07-2010, 21:48

Alurab napisał/a:
Jeśli gracz przegra to do następnej walki przechodzi Brak Przeciwnika..

Bot w późniejszej rundzie - tak to dopiero rozwiązanie :lol:

BarylkaSnK - 20-07-2010, 21:48

ja mam swoje źródła u których staram się coś wymusić na temat przeciwnika z którym będe walczył, nie zawsze się udaje, ale staram się patrzeć jak walczy/walczył i po tym dobieram informacje, jak dla mnie skuteczne, nie wiem jak ty ;)
ale zresztą, to jest moja opinia i się z nią nie sprzeczaj, bo i tak wobec tego zdania nie zmienie, koniec kropka.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group