|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
 |
Śmietnik - Nowy sposób kupowania :)
Kyrstron - 29-07-2010, 16:44 Temat postu: Nowy sposób kupowania :) Moja propozycja jest następująca :
Z mojej wiedzy wynika że nie szykuje się już poważniejszy upek w MFO2
więc ta propozycja jest do MFO3
Jeżeli ta propozycja już była nie bijcie mocno
Co wy na to żeby zamiast sklepu był megasuperuberhiper rynek?
i na tym rynku mielibyśmy pojawiających i znikających kupców z rożnymi przedmiotami
kupcy byliby różni i można by od nich kupić np jakiś hełm za 10k golda ale już u 2 takiego kupca kosztowałby ten sam hełm 12k i tak dalej.
U kupców możnaby również sprzedawać po różnych cenach itp
zmiana ta usprawniłaby automatycznie kombinowanie u graczy i oczywiście gra byłaby ciekawsza
czekam na komentarze
Areen - 29-07-2010, 21:58
Hmmm, znając możliwości edytora questów do MFO3 to jestem skłonny powiedzieć, że da się coś takiego zrobić
Kyrstron - 29-07-2010, 22:03
i dlatego napisałem
Areen - 29-07-2010, 22:08
Wg. dobry pomysł. Jak dla mnie stare rozmowy z kupcem i kupowanie podchodząc do niego to jest coś. Niestety opieram się na samym skrypcie. Gorzej byłoby z wizualizacją przedmiotu (patrz sklep w MFO2). Po prostu na aktualnym wyglądzie okna dialogów postaci raczej wyglądałoby kiepsko.
Kyrstron - 29-07-2010, 22:19
moja propozycja umożliwiła by kombinowanie
kupić taniej sprzedać drożej itd to jest to!
[ Dodano: 29-07-2010, 22:22 ]
co jest? tylko Gm Areen jest na forum?
Ziomusiq - 29-07-2010, 23:28
Kyrstron napisał/a: | tylko Gm Areen jest na forum? |
Nie, po prostu wszyscy olewają ten dział.
IMO nie ma sensu pisania propozycji do czegoś, czego się na oczy nie widziało...
ADIHC1 - 30-07-2010, 00:38
Nie podoba mi się wspomniana losowość - zupełnie nie rozumiem, dlaczego ceny w "sklepie" miałyby być za każdym razem inne? Dlaczego jedni mieliby płacić za przedmiot w "sklepie" więcej, a inni mniej? Chcesz "promocji" to wypatruj ich na targu.
Areen - 30-07-2010, 01:33
Adihacz, może nie tyle co o cennik mi chodzi bo powinien być stały, ale raczej o losową dostępność przedmiotów itp. Ale wtedy gra powinna polegać kompletnie na czym innym ;d
SaKe - 30-07-2010, 03:27
W sumie to powinno byc podzielone na przedmioty ze sklepu, ze stala cena oraz przedmioty z jakims losowym bonusem i cena lekko odchodzaca od podobnego przedmiotu ze sklepu (np helm ze sklepu wart iles tam, helm od nieznajomego ma 110% obrony normalnego helmu i jego cena jest wyzsza-bonus i cena bylaby losowa).
ADIHC1 - 30-07-2010, 17:49
Areen, "losową dostępność przedmiotów" masz na targu ; >
W przypadku Nieznajomego wszyscy mają takie same szanse na zdobycie tych samych przedmiotów, w tej samej cenie.
Areen - 30-07-2010, 19:40
Adihacz, ale tu chodzi o to by wprowadzić coś ciekawszego niż ciągle klepanie w sklepie KUP. Wolałbym chodzić do jakiegoś marketu, czy co. Może z tą losowością przesadziłem, ale tak czy siak fajny pomysł.
I teraz nasunął mi się inny pomysł. Może zamiast targu, który aktualnie mamy, zrobić wirtualny? Ze stoiskami, graczami, którzy mają coś na sprzedaż, w rozmową w czasie rzeczywistym... to byłoby coś... Stworzenie jednej mapki to nie problem, gracz wchodzi, szuka tego co potrzebuje, targuje się, kupuje i gitara
ADIHC1 - 30-07-2010, 19:57
Areen napisał/a: | Adihacz, ale tu chodzi o to by wprowadzić coś ciekawszego niż ciągle klepanie w sklepie KUP. Wolałbym chodzić do jakiegoś marketu, czy co. |
Jeszcze zatęsknisz za obecnym rozwiązaniem ; >
Dam sobie rękę uciąć, że po wprowadzeniu v3, będą się pojawiać wręcz odwrotne propozycje.
Areen napisał/a: | I teraz nasunął mi się inny pomysł. Może zamiast targu, który aktualnie mamy, zrobić wirtualny? Ze stoiskami, graczami, którzy mają coś na sprzedaż, w rozmową w czasie rzeczywistym... to byłoby coś... Stworzenie jednej mapki to nie problem, gracz wchodzi, szuka tego co potrzebuje, targuje się, kupuje i gitara |
To teraz wyobraź sobie jaki chaos i spam towarzyszyłby temu. Zamiast udać się do odpowiedniego NPC i przejrzeć posegregowane oferty (i móc je wyszukiwać), wolałbyś ścierać się na czacie czy ktoś ma na sprzedaż dany przedmiot, a potem jeszcze się targować?
Nie wiem skąd tendencje do komplikowania prostych rzeczy.
SaKe - 30-07-2010, 20:03
Cytat: | I teraz nasunął mi się inny pomysł. Może zamiast targu, który aktualnie mamy, zrobić wirtualny? Ze stoiskami, graczami, którzy mają coś na sprzedaż, w rozmową w czasie rzeczywistym... to byłoby coś... Stworzenie jednej mapki to nie problem, gracz wchodzi, szuka tego co potrzebuje, targuje się, kupuje i gitara |
Ta, od razu zrobmy jakas tibie lub metina...
Jakis element niespodziewanki w postaci losowych cen/nieznajomego by sie przydal. Zawsze troche adrenalinki...
Areen - 30-07-2010, 20:05
ADIHC1 napisał/a: | To teraz wyobraź sobie jaki chaos i spam towarzyszyłby temu. Zamiast udać się do odpowiedniego NPC i przejrzeć posegregowane oferty (i móc je wyszukiwać), wolałbyś ścierać się na czacie czy ktoś ma na sprzedaż dany przedmiot, a potem jeszcze się targować? |
Czat byłby tylko pomiędzy osobą, która kupuje, a którą sprzedaje. Głównego czata targu może by nawet nie być.
Tendencja jest bo aktualny system gry jest nudny, a gracze potrzebują innowacji.
ADIHC1 - 30-07-2010, 20:11
Areen napisał/a: | Czat byłby tylko pomiędzy osobą, która kupuje, a którą sprzedaje. Głównego czata targu może by nawet nie być. |
Tak, ale najpierw musisz znaleźć gracza z interesującą Cię ofertą i w tym celu będziesz pewnie spamował na ogólnym czacie.
Poza tym zupełnie nie wiem po co dorabianie do tego większych filozofii - chyba wszyscy zdają sobie sprawę, że targ w v3 będzie "wolny". Wszystko to, co chcesz może być załatwione poprzez bezpośrednią wymianę przedmiotów między graczami, a skoro na targu i tak nie będzie ograniczeń, to ta opcja prawie na pewno się pojawi.
Areen napisał/a: | Tendencja jest bo aktualny system gry jest nudny, a gracze potrzebują innowacji. |
Sztućce też są nudne, ale wciąż z nich korzystasz, nie szukasz udziwnień - dlaczego? Dlaczego zmieniać coś, co funkcjonuje dobrze?
Targ nie jest miejscem do szukania przygód, to miejsce, w którym "załatwia się interesy", a tego procesu nie powinno się niepotrzebnie komplikować.
|
|